-
ΜΟΛΙΣ 34 ΟΔΗΓΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ RALLY MONTE CARLO.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΡΕΚΟΡ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ WRC, ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΗΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΡΙΨΗΦΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ. -
ΜΟΛΙΣ 34 ΟΔΗΓΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ RALLY MONTE CARLO.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΡΕΚΟΡ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ WRC, ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΗΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΡΙΨΗΦΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ. -
ΜΟΛΙΣ 34 ΟΔΗΓΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ RALLY MONTE CARLO.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΡΕΚΟΡ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ WRC, ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΗΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΡΙΨΗΦΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΜΟΛΙΣ 34 ΟΔΗΓΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ RALLY MONTE CARLO.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ WRC!
-
Ο χρήστης nikoswrc έγραψε:
ΜΟΛΙΣ 34 ΟΔΗΓΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ RALLY MONTE CARLO.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ WRC!
MHN ΜΑΣΑΣ ΝΙΚΟ...ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ!!!
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΑ ΟΜΑΔΑ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΑ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΕΞΤΡΑ EΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ, ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ!
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ:
SUBARU 3 AYTOKINHTA (SOLBERG, ATKINSON, SARRAZIN)
SKODA 3 AYTOKINHTA (SCHWARZ, TUOHINO, EKSTROM)
FORD 4 (!!!) AYTOKINHTA (GARDEMEISTER, KRESTA, H. SOLBERG, WARMBOLD) -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΜΟΛΙΣ 34 ΟΔΗΓΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ RALLY MONTE CARLO.Μου φαίνεται ότι ξεκίνησε με το αριστερό η χρονιά για το wrc... Aς ελπίσουμε να συνεχίσει καλύτερα!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
ΜΟΛΙΣ 34 ΟΔΗΓΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ RALLY MONTE CARLO.
Μου φαίνεται ότι ξεκίνησε με το αριστερό η χρονιά για το wrc... Aς ελπίσουμε να συνεχίσει καλύτερα!
TA NEA ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΑ ΤΟ ΡΑΛΛΥ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΑΦΟΥ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΕΙΧΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 70 ΟΔΗΓΟΙ.
ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 25 ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ WRCARS ΕΝΩ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΩΝ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 16. ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΤΟΥ 2003.
http://www.swedishrally.com/site2005/eng/anmalda.htm -
Το Μόντε έγινε πιά πολύ ακριβό για ιδιώτες αλλά και για μικρές ομάδες και γι' αυτό είναι τόσο λίγες οι συμμετοχές?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το Μόντε έγινε πιά πολύ ακριβό για ιδιώτες αλλά και για μικρές ομάδες και γι' αυτό είναι τόσο λίγες οι συμμετοχές?Αληθεια αυτος ειναι ο λογος; Τοση διαφορα απο περυσι;
Γιατι μονο ενα Punto? Εργοστασιακο δεν ειναι;
Ασε μην αρχισω τα σχολια μου κ μου λετε παλι οτι ειμαι πεσιμιστης! Οχι οτι θα εχετε κ αδικο... αλλα λεμε τωρα!
-
EINAI ΟΝΤΩΣ ΑΚΡΙΒΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ WRCARS KAI ΤΩΝ S1600. ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ JUNIORS...
TO PUNTO ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΕΠΕΙΡΑΜΕΝΟ ΟΔΗΓΟ (ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ) ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΝΕΟΥΣ. ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΤΟ PUNTO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ...
ΥΓ. ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΝΩΝΤΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ???
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΥΓ. ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΝΩΝΤΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ???Εμμμ, σορρυ, εσυ δεν τ ανοιξες;
Ας γινει link απο τον mod. -
Τελικα ο Τρελε-Dele δεν θα τρεξει; Δεν το ειδα πουθενα στις συμμετοχες.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
ΥΓ. ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΝΩΝΤΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ???
Εμμμ, σορρυ, εσυ δεν τ ανοιξες;
Ας γινει link απο τον mod.Ο Χάρης είναι ο mod!
Χάρη έγινε κάποιο λάθος?Αυτό το θέμα εσύ το άνοιξες!!!! -
Sorry παιδιά! Εγώ το διαχώρισα χωρίς να δω το άλλο θέμα. Δεν πειράζει πάμε για 2.
ΥΓ Admin, Θέλουμε και το εργαλείο που ενώνει....
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τελικα ο Τρελε-Dele δεν θα τρεξει; Δεν το ειδα πουθενα στις συμμετοχες.Ο DELE ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ.
ΜΟΝΟ ΤΟ rally.gr ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ. -
TO ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ!
ΜΕΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ? Ο LOEB ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΝΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΩΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΦΑΒΟΡΙ. ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ Ο DUVAL ME IΔΙΟ ΟΠΛΟ? ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΒΕΛΓΟΥ!!! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΑ PIRELLI ΩΣΤΕ ΟΙ GRONHOLM, MARTIN, SOLBERG ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ? ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΗΣ FORD? ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΙ ΣΕ ΜΙΚΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ?
ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗΝ 8ΑΔΑ Ο AURIOL? ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑ?ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ! ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ!
-
Υπάρχει τρομερό ενδιαφέρον για τις επιδόσεις μερικών. Έχω μεγάλη περιέργεια να δω τι θα κάνει ο Martin και τι έχει κάνει η Peugeot με το 307 ! Η Ford έχει ικανούς οδηγούς, αλλά όχι πρωταγωνιστές και θα είναι επιτυχία αν μείνουν στο δρόμο και δώσουν βαθμούς. Και εγώ πιστεύω ότι ο Loeb θα ηγηθεί ενώ ο Duval θα 'δικαιολογηθεί' να χάσει μόνο από μερικούς-όχι απ' όλους.
Μακάρι τα Pirelli να δουλεύουν και όλοι να είναι μέσα στο παιχνίδι.Καλή χρονιά να 'χουμε.
-
Την Peugeot δεν τη βλέπω καλά, λόγω Pirelli
-
ρε παιδια γιατι εβαλαν τον οριολ και κατι αλλους με wrc μετα τα πιτσια και ο warmbold einai πριν ?
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
ρε παιδια γιατι εβαλαν τον οριολ και κατι αλλους με wrc μετα τα πιτσια και ο warmbold einai πριν ?Γιατί ο Warmbold είναι priority 1 (Ford γαρ)
WRC 2005 - 1oς γύρος Rally Monte Carlo