Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τραχύτητα κινητήρων Audi - Vw Fsi
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τραχύτητα κινητήρων Audi - Vw Fsi
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    8
    11
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tom_st last edited by

      Καλή χρονιά σε όλους!
      Διαβάζοντας όλες τις επιστολές για Α3 και Golf Fsi αλλά και Βmw 1 series
      υπάρχει ένα βασικό θέμα που λίγοι αναφέρουν. H ακουστική !
      Ακούγεται έντονα το σχόλιο ακόμη και στα περιοδικά για τραχύτητα των κινητήρων Fsi. Αληθεύει?
      Χρήσιμο θα ήταν να δωθούν απαντήσεις απο ιδιοκτήτες ! Κάποιοι που ζούν με το όχημα και όχι μόνο από test drive.
      Πόσο ποιό αθόρυβη είναι η 1? ή μήπως μιλάμε μόνο για ποιότητα θορύβου και όχι ένταση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        tom_st last edited by

        Καλή χρονιά σε όλους!
        Διαβάζοντας όλες τις επιστολές για Α3 και Golf Fsi αλλά και Βmw 1 series
        υπάρχει ένα βασικό θέμα που λίγοι αναφέρουν. H ακουστική !
        Ακούγεται έντονα το σχόλιο ακόμη και στα περιοδικά για τραχύτητα των κινητήρων Fsi. Αληθεύει?
        Χρήσιμο θα ήταν να δωθούν απαντήσεις απο ιδιοκτήτες ! Κάποιοι που ζούν με το όχημα και όχι μόνο από test drive.
        Πόσο ποιό αθόρυβη είναι η 1? ή μήπως μιλάμε μόνο για ποιότητα θορύβου και όχι ένταση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tom_st last edited by

          Καλή χρονιά σε όλους!
          Διαβάζοντας όλες τις επιστολές για Α3 και Golf Fsi αλλά και Βmw 1 series
          υπάρχει ένα βασικό θέμα που λίγοι αναφέρουν. H ακουστική !
          Ακούγεται έντονα το σχόλιο ακόμη και στα περιοδικά για τραχύτητα των κινητήρων Fsi. Αληθεύει?
          Χρήσιμο θα ήταν να δωθούν απαντήσεις απο ιδιοκτήτες ! Κάποιοι που ζούν με το όχημα και όχι μόνο από test drive.
          Πόσο ποιό αθόρυβη είναι η 1? ή μήπως μιλάμε μόνο για ποιότητα θορύβου και όχι ένταση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            popol-ros last edited by

            τραχυτητα ειναι και οχι ενταση θορυβου........
            η 116 δεν εχει τοσο τραχυ σε λειτουργεια οσο μεγαλυτερο θορυβο στην καμπινα..... φυσικα αυτο συμβαλεται και απο την κοντη τελικη σχεση μεταδοσης.....

            επισης ενας τραχυς κινητηρας για να σε βοηθησω ειναι / ηταν ο 1,800/2,000 της μερσεντες ....... πανε διπλα του και ζητα απο καποιον να πατησει γκαζι..... θα δεις οτι κανει σαν τρακτερ......

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dog80 last edited by

              Υποθέτω οτι τα μπέκ του άμεσου ψεκασμού κάνουν θόρυβο παρόμοιο με αυτό ενός αυτοκινήτου ντίζελ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trelovet last edited by

                Πάντως το Golf 1.6 FSi που τυχαίνει να έχω εγώ, παρουσιάζει όντως αυτή την τραχύτητα , αλλά πάνω από τις 4500 στροφές. Δεν είναι τόσο η ένταση όσο η χροιά που είναι μάλλον άσχημη. Σε συνθήκες ταξιδίου οι στροφές αυτές αντιστοιχούν σε 140-160 χλμ/ώρα ( με 5η-6η). Κάτω από αυτές τις ταχύτητες ο κινητήρας είναι σχεδόν αθόρυβος !!Για τα άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού δεν μπορώ να ξέρω. Πάντως το άλλο μου αυτοκίνητο ( BMW 318iS ) ,σε αυτές τις στροφές είναι πολύ πιό θορυβώδες , ενώ και η χροιά είναι το ίδιο άσχημη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Στο δικό μου πάντως στα 160 ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου*

                  *=Δεν ακούγεται απο τη φασαρία που κάνει ο αέρας!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cliodriver last edited by

                    Σχεδόν όλα τα σημερινά τετρακύλινδρα πλην Άλφα και BMW (και Χόντα), στις υψηλές στροφές σου παίρνουν τ' αυτιά! Κάτι οι περιορισμοί των ρύπων, κάτι η τάση για 16βάλβιδα μοτέρ που ροπιάζουν από χαμηλά (υποτετράγωνα).. τα έχουν σακατέψει - ακουστικώς βεβαίως..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kpsig moderator last edited by

                      Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                      Σχεδόν όλα τα σημερινά τετρακύλινδρα πλην Άλφα και BMW (και Χόντα), στις υψηλές στροφές σου παίρνουν τ' αυτιά! Κάτι οι περιορισμοί των ρύπων, κάτι η τάση για 16βάλβιδα μοτέρ που ροπιάζουν από χαμηλά (υποτετράγωνα).. τα έχουν σακατέψει - ακουστικώς βεβαίως..

                      ΣΩΣΤΟΣ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr