-
Καλή χρονιά σε όλους!
Διαβάζοντας όλες τις επιστολές για Α3 και Golf Fsi αλλά και Βmw 1 series
υπάρχει ένα βασικό θέμα που λίγοι αναφέρουν. H ακουστική !
Ακούγεται έντονα το σχόλιο ακόμη και στα περιοδικά για τραχύτητα των κινητήρων Fsi. Αληθεύει?
Χρήσιμο θα ήταν να δωθούν απαντήσεις απο ιδιοκτήτες ! Κάποιοι που ζούν με το όχημα και όχι μόνο από test drive.
Πόσο ποιό αθόρυβη είναι η 1? ή μήπως μιλάμε μόνο για ποιότητα θορύβου και όχι ένταση? -
Καλή χρονιά σε όλους!
Διαβάζοντας όλες τις επιστολές για Α3 και Golf Fsi αλλά και Βmw 1 series
υπάρχει ένα βασικό θέμα που λίγοι αναφέρουν. H ακουστική !
Ακούγεται έντονα το σχόλιο ακόμη και στα περιοδικά για τραχύτητα των κινητήρων Fsi. Αληθεύει?
Χρήσιμο θα ήταν να δωθούν απαντήσεις απο ιδιοκτήτες ! Κάποιοι που ζούν με το όχημα και όχι μόνο από test drive.
Πόσο ποιό αθόρυβη είναι η 1? ή μήπως μιλάμε μόνο για ποιότητα θορύβου και όχι ένταση? -
Καλή χρονιά σε όλους!
Διαβάζοντας όλες τις επιστολές για Α3 και Golf Fsi αλλά και Βmw 1 series
υπάρχει ένα βασικό θέμα που λίγοι αναφέρουν. H ακουστική !
Ακούγεται έντονα το σχόλιο ακόμη και στα περιοδικά για τραχύτητα των κινητήρων Fsi. Αληθεύει?
Χρήσιμο θα ήταν να δωθούν απαντήσεις απο ιδιοκτήτες ! Κάποιοι που ζούν με το όχημα και όχι μόνο από test drive.
Πόσο ποιό αθόρυβη είναι η 1? ή μήπως μιλάμε μόνο για ποιότητα θορύβου και όχι ένταση? -
τραχυτητα ειναι και οχι ενταση θορυβου........
η 116 δεν εχει τοσο τραχυ σε λειτουργεια οσο μεγαλυτερο θορυβο στην καμπινα..... φυσικα αυτο συμβαλεται και απο την κοντη τελικη σχεση μεταδοσης.....επισης ενας τραχυς κινητηρας για να σε βοηθησω ειναι / ηταν ο 1,800/2,000 της μερσεντες ....... πανε διπλα του και ζητα απο καποιον να πατησει γκαζι..... θα δεις οτι κανει σαν τρακτερ......
-
Υποθέτω οτι τα μπέκ του άμεσου ψεκασμού κάνουν θόρυβο παρόμοιο με αυτό ενός αυτοκινήτου ντίζελ.
-
Πάντως το Golf 1.6 FSi που τυχαίνει να έχω εγώ, παρουσιάζει όντως αυτή την τραχύτητα , αλλά πάνω από τις 4500 στροφές. Δεν είναι τόσο η ένταση όσο η χροιά που είναι μάλλον άσχημη. Σε συνθήκες ταξιδίου οι στροφές αυτές αντιστοιχούν σε 140-160 χλμ/ώρα ( με 5η-6η). Κάτω από αυτές τις ταχύτητες ο κινητήρας είναι σχεδόν αθόρυβος !!Για τα άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού δεν μπορώ να ξέρω. Πάντως το άλλο μου αυτοκίνητο ( BMW 318iS ) ,σε αυτές τις στροφές είναι πολύ πιό θορυβώδες , ενώ και η χροιά είναι το ίδιο άσχημη.
-
Στο δικό μου πάντως στα 160 ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου*
*=Δεν ακούγεται απο τη φασαρία που κάνει ο αέρας!!
-
Σχεδόν όλα τα σημερινά τετρακύλινδρα πλην Άλφα και BMW (και Χόντα), στις υψηλές στροφές σου παίρνουν τ' αυτιά! Κάτι οι περιορισμοί των ρύπων, κάτι η τάση για 16βάλβιδα μοτέρ που ροπιάζουν από χαμηλά (υποτετράγωνα).. τα έχουν σακατέψει - ακουστικώς βεβαίως..
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Σχεδόν όλα τα σημερινά τετρακύλινδρα πλην Άλφα και BMW (και Χόντα), στις υψηλές στροφές σου παίρνουν τ' αυτιά! Κάτι οι περιορισμοί των ρύπων, κάτι η τάση για 16βάλβιδα μοτέρ που ροπιάζουν από χαμηλά (υποτετράγωνα).. τα έχουν σακατέψει - ακουστικώς βεβαίως..ΣΩΣΤΟΣ
Τραχύτητα κινητήρων Audi - Vw Fsi