Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι εφεδρικου τροχου.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι εφεδρικου τροχου.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    25
    183
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Περνοντας χθες το βραδυ εξω απο τη MAZDA λεω
      'δε μπαινεις να δεις το 3 να δεις πως ειναι;'
      Μπηκα λοιπον μεσα και για καλη ή κακη μου τυχη το αμαξι μου το 'εδειξε ο υπευθυνος.. Πιασαμε τη κουβεντα και οταν τον ρωτησα αν το αμαξι εχει κανονικο εφεδρικο τροχο ή απο τους αλλους τους μικρους, μου απαντησε οτι πλεον δεν τοποθετουνται κανονικοι εφεδρικοι τροχοι για λογους ασφαλειας. Εξηγοντας τα λεγομενα του μου ειπε οτι στατιστικα ενα αμαξι παθαινει λαστιχο καθε 5 χρονια, χρονικο περιθοριο κατα το οποιο ενας εφεδρικος τροχος θα ειναι το λιγοτερος για πεταμα. Ενας μικρος εφεδροκος τροχος, οπως μου εξηγησε, δεν εχει μεγαλο κοστος αντικαταστασης, οποτε συμφερει και εχει λιγοτερο κινδυνο.
      Εσεις τι πιστευετε; ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ Ή ΟΧΙ;
      Με την ευκαιρια να πω οτι το '3' στα 1600 ειναι αστερι, στα 1400... (πεφτει πολυ το βαρος του)

      Εκανα αναζητηση αλλα δεν βρηκα τιποτα, αλπιζω να μην εχει ξανασυζητηθει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        megane98hp last edited by

        Περνοντας χθες το βραδυ εξω απο τη MAZDA λεω
        'δε μπαινεις να δεις το 3 να δεις πως ειναι;'
        Μπηκα λοιπον μεσα και για καλη ή κακη μου τυχη το αμαξι μου το 'εδειξε ο υπευθυνος.. Πιασαμε τη κουβεντα και οταν τον ρωτησα αν το αμαξι εχει κανονικο εφεδρικο τροχο ή απο τους αλλους τους μικρους, μου απαντησε οτι πλεον δεν τοποθετουνται κανονικοι εφεδρικοι τροχοι για λογους ασφαλειας. Εξηγοντας τα λεγομενα του μου ειπε οτι στατιστικα ενα αμαξι παθαινει λαστιχο καθε 5 χρονια, χρονικο περιθοριο κατα το οποιο ενας εφεδρικος τροχος θα ειναι το λιγοτερος για πεταμα. Ενας μικρος εφεδροκος τροχος, οπως μου εξηγησε, δεν εχει μεγαλο κοστος αντικαταστασης, οποτε συμφερει και εχει λιγοτερο κινδυνο.
        Εσεις τι πιστευετε; ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ Ή ΟΧΙ;
        Με την ευκαιρια να πω οτι το '3' στα 1600 ειναι αστερι, στα 1400... (πεφτει πολυ το βαρος του)

        Εκανα αναζητηση αλλα δεν βρηκα τιποτα, αλπιζω να μην εχει ξανασυζητηθει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Περνοντας χθες το βραδυ εξω απο τη MAZDA λεω
          'δε μπαινεις να δεις το 3 να δεις πως ειναι;'
          Μπηκα λοιπον μεσα και για καλη ή κακη μου τυχη το αμαξι μου το 'εδειξε ο υπευθυνος.. Πιασαμε τη κουβεντα και οταν τον ρωτησα αν το αμαξι εχει κανονικο εφεδρικο τροχο ή απο τους αλλους τους μικρους, μου απαντησε οτι πλεον δεν τοποθετουνται κανονικοι εφεδρικοι τροχοι για λογους ασφαλειας. Εξηγοντας τα λεγομενα του μου ειπε οτι στατιστικα ενα αμαξι παθαινει λαστιχο καθε 5 χρονια, χρονικο περιθοριο κατα το οποιο ενας εφεδρικος τροχος θα ειναι το λιγοτερος για πεταμα. Ενας μικρος εφεδροκος τροχος, οπως μου εξηγησε, δεν εχει μεγαλο κοστος αντικαταστασης, οποτε συμφερει και εχει λιγοτερο κινδυνο.
          Εσεις τι πιστευετε; ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ Ή ΟΧΙ;
          Με την ευκαιρια να πω οτι το '3' στα 1600 ειναι αστερι, στα 1400... (πεφτει πολυ το βαρος του)

          Εκανα αναζητηση αλλα δεν βρηκα τιποτα, αλπιζω να μην εχει ξανασυζητηθει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            stratospuma last edited by

            Τί να πεί και το σμαρτ ρόουνστερ που δεν έχει καθόλου..!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              luck last edited by

              Σε κάποιο περιοδικό, δεν θυμάμαι ποιο, ανέφερε για 7 χρόνια. Πάντως εγώ αισθάνομαι πολύ πιο άνετα, με κανονικό εφεδρικό τροχό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                techadmin admin last edited by

                Αν ο κανονικός τροχός θα είναι μια φορά για πέταμα σε 5 χρόνια τότε ο εφεδρικός θα είναι 100 φορές για πέταμα σε 5 μέρες.

                Ακόμα και ενα λιωμένο και ξεραμένο ελαστικό είναι πιο ασφαλές απο τον εφεδρικό τροχό.

                Τωρα το πόσο χρειάζεται να τον κουβαλάμε είναι άλλο θέμα, σε αυτοκίνητα δρόμου ίσως είναι άχρηστη η ρεζέρβα αν και στους ελληνικούς δρόμους δεν νομίζω πως μπορεί να μιλάμε για αυτοκίνητα δρόμου, όλα κάνουν με το ζόρι off-roading.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kinq1 last edited by

                  Εμένα το Polo δεν είχε καθόλου ρεζέρβα! Είχε μόνο κίτ επισκευής. (Τρόμπα και κόλλα). Αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που στραβώσει ή σπάσει η ζάντα? Και, σε περίπτωση που έχεις λεπτή ρεζέρβα τί γίνεται αν είσαι σε βουνό με χιόνι ή πάγο? Και αν κάνεις off road? (Τouareg και Maverick έχουν λεπτή ρεζέρβα ίσως κι άλλα που δεν τα ξέρω). Εγώ πάντως πήγα και αγόρασα μια ζάντα και ένα λάστιχο και έχω κανονική ρεζέρβα. Και όταν μου έσκασε το λάστιχο απλά την τοποθέτησα ενώ το κιτ επισκευής δεν θα ήξερα πώς να το χρησιμοποιήσω. Μόλις την τοποθέτησα πήγαινα με ταχύτητα 100-120 ενώ αν είχα λεπτό λάστιχο θα πήγαινα με 60-80 στην εθνική.

                  Καλό επίσης είναι να μη μένετε με το ψευτοεργαλείο που δίνουν για το ξεβίδωμα των μπουλονιών, αλλά να αγοράζετε . Βοηθάει πολύ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Εγώ πάντως, στο fiesta είχα ρεζέρβα λίγο μικρότερη. Όμως χτύπησα τη ζάντα μου και αγόρασα καινούρια. Οπότε, μόλις φτιαξω την παλιά, θα πάρω κ ένα λαστιχάκι κ θα έχω ένα πλήρες ζαντολάστιχο κανονικού μεγέθους για να κυκλοφορώ σε περίπτωση ανάγκης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Πλέον όλο και περισσότερα αυτοκίνητα διατίθενται χωρίς καν ρεζέρβα για οικονομία, εξοικονόμηση χώρου απσοκευών, οικονομία βενζίνης από το επιπλέον βάρος κλπ. Σε μερικά αυτοκίνητα η ρεζέρβα πληρώνεται επιπλέον στα κατ' επιλογή έξτρα! Η μόδα άρχισε με τα διάφορα ανοιχτά με σκληρή σκληρή αναδιπλούμενη οροφή....
                      Μπορεί να έχουν κάποιο δίκιο σχετικά με το πόσο συχνά θα πάθεις λάστιχο (όπως πάντα κάποιος καταφέρνει να πείθουν για ό,τι θέλει οι στατιστικές που ο ίδιος εμφανίζει) μέχρι να το πάθεις (και να βρεθείς στο μικρό ποσοστό του απίθανου γεγονότος...) οπότε πλέον διαθέτεις το 100% του προβλήματος!
                      Ειδικά σε SUV και 4χ4 είναι λάθος μια και εκτός δρόμου μπορεί να σκίσεις λάστιχο και τότε δε σε σώζει ούτε το κιτ επισκευής ούτε η λεπτή ρεζέρβα... Επίσης καλό σε αυτά τα αυτοκίνητα να είναι να είναι τοποθετημένη εξωτερικά (και καλυμένη).
                      Πάντως αν ή μάλλον όταν αποκτήσω αυτοκίνητο (δρόμου και όχι τζιποειδές) χωρίς ρεζέρβα δεν σκοπεύω να αγοράσω ρεζέρβα.... τουλάχιστον μέχρι να βρεθώ μόνος, νύχτα, με βροχή, σε μέρος που δεν πιάνει κινητό για να φωνάξω οδική βοήθεια και το γελοίο κιτ επισκευής προκύψει ανεπαρκές/ληγμένο κλπ οπότε τότε θα εκτιμήσω την αξία της...!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Πλέον όλο και περισσότερα αυτοκίνητα διατίθενται χωρίς καν ρεζέρβα για οικονομία, εξοικονόμηση χώρου απσοκευών, οικονομία βενζίνης από το επιπλέον βάρος κλπ. Σε μερικά αυτοκίνητα η ρεζέρβα πληρώνεται επιπλέον στα κατ' επιλογή έξτρα! Η μόδα άρχισε με τα διάφορα ανοιχτά με σκληρή σκληρή αναδιπλούμενη οροφή....
                        Μπορεί να έχουν κάποιο δίκιο σχετικά με το πόσο συχνά θα πάθεις λάστιχο (όπως πάντα κάποιος καταφέρνει να πείθουν για ό,τι θέλει οι στατιστικές που ο ίδιος εμφανίζει) μέχρι να το πάθεις (και να βρεθείς στο μικρό ποσοστό του απίθανου γεγονότος...) οπότε πλέον διαθέτεις το 100% του προβλήματος!
                        Ειδικά σε SUV και 4χ4 είναι λάθος μια και εκτός δρόμου μπορεί να σκίσεις λάστιχο και τότε δε σε σώζει ούτε το κιτ επισκευής ούτε η λεπτή ρεζέρβα... Επίσης καλό σε αυτά τα αυτοκίνητα να είναι να είναι τοποθετημένη εξωτερικά (και καλυμένη).
                        Πάντως αν ή μάλλον όταν αποκτήσω αυτοκίνητο (δρόμου και όχι τζιποειδές) χωρίς ρεζέρβα δεν σκοπεύω να αγοράσω ρεζέρβα.... τουλάχιστον μέχρι να βρεθώ μόνος, νύχτα, με βροχή, σε μέρος που δεν πιάνει κινητό για να φωνάξω οδική βοήθεια και το γελοίο κιτ επισκευής προκύψει ανεπαρκές/ληγμένο κλπ οπότε τότε θα εκτιμήσω την αξία της...!

                        Μα καλά ρε παιδιά, είναι τόσο χαμηλά οι στατιστικές; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;; Που οι δρόμοι είναι ναρκοπέδιο; Κάπου θα έχει πέσει μία βίδα, κάπου θα πετύχεις λακούβα γεμάτη νερό βράδυ, δεν γίνεται να μη σε πιάσει λάστιχο κάποτε. Τη μάνα μου τουλάχιστον την πιάνουν 1-2 το χρόνο χαλαρά! Εγώ ήδη έχω χτυπήσει το δικό μου (από δική μου μ@λ@κί@ πάντως, δεν έφταιγε ο δρόμος)... Οπότε, αν οι στατιστικές είναι όντως εκεί, φίλε onyx! μην ανησυχείς, δεν θα πάθεις ΠΟΤΕ λάστιχο, τα πάθαμε όλα για εσένα, εγώ και η μάνα μου! Άρα όντως τσάμπα θα την πληρώσεις τη ρεζέρβα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Έχω να πάθω λάστιχο από το 1988-9 νομίζω που είχε καρφωθεί το σιδερένιο τμήμα από κατσαβίδι χωρίς τη λαβή το οποίο μετά από αρκετά χλμ τρύπησε καθώς δονείτο το πλαϊνό τοίχωμα. Από τότε έχω 2-3 φορές αλλάξει βαλβίδα ή βουλώσει μικροδιαρροές αλλά δεν έχω μείνει από λάστιχο. Νομίζω σε κανένα από τα κάμποσα αυτοκίνητα της οικογένειας δεν είχαμε λάστιχο εδώ και αρκετά χρόνια. Και μην φανταστείς ότι τα προσέχουμε, πεζοδρόμια και χωματόδρομοι είναι σε ημερήσια διάταξη, οι γραμμές τραίνου δεν αποτελούν καν σημείο προσοχής ενώ η αδελφή μου έχει την τάση να αρνείται να αποφύγει τρύπες (τις βλέπει και ενώ θα μπορούσε και θα προλάβαινε χωρίς απότομο ελιγμό να τις αποφύγει απλά δεν στρίβει το τιμόνι....)
                          Οπότε αν η στατιστική στην Ελλάδα είναι αλλιώτικη (που κι εγώ πιστεύω πως πρέπει να είναι με τέτοιους δρόμους που έχουμε) όντως κάποιος άλλος πρέπει να έχει χρεωθεί το μερίδιό μου (σε ευχαριστώ πολύ! ) ή πρέπει να περιμένω από στιγμή σε στιγμή να μου συμβεί το κακό!
                          Πάντως σίγουρα βοηθάει η αλλαγή ελαστικών κάθε 3 το πολύ χρόνια ανεξάρτητα από χιλιόμετρα (κάτι που σχεδόν έχω επιβάλλει σε όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας) και η μη αδιαφορία για την πίεση των ελαστικών (δεν είμαι υποχόνδριος αλλά τα τσεκάρω κάθε τόσο ιδίως πρίν από εκτός πόλης διαδρομές) ενώ πρέπει να έχει συμβάλλει και η μή χρήση ελαστικών πολύ χαμηλού προφίλ (λόγω και παλιών αυτοκινήτων στην οικογένεια δεν έχουμε πέσει κάτω από προφίλ 60).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                            Μα καλά ρε παιδιά, είναι τόσο χαμηλά οι στατιστικές; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;

                            Ανοιξε μία ψηφοφορία στην Αυτοκίνηση 'Κάθε πότε σας πιάνει λάστιχο', να δούμε τα ποσοστά του φόρουμ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              bagus last edited by

                              Οδηγω απο το 1999 και μεχρι τωρα δεν εχω παθει το παραμικρο....
                              Το κλιο εχει κανονικο λαστιχο με σιδερενια ζαντα,ομως πλεον αρκετα αυτοκινητα εχουν αντι για ελαστικο κιτ επιδιορθωσης το οποιο περιλαμβανει κολλα και τρομπα για φουσκωμα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                cliodriver last edited by

                                Τα σημερινά λάστιχα είναι πολύ δύσκολο να σκάσουν, πρέπει να γίνει κάτι χοντρό ('τάφος', μεγάλο αιχμηρό αντικείμενο, κλπ). Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, απλά χάνουν λίγο-λίγο τον αέρα τους. Τώρα, το αν θα 'μείνουμε' εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το κάθε πόσο τα ελέγχουμε. Εγώ ας πούμε, αποκλείεται να μπω στο αμάξι μου και να μην τα κοιτάξω όλα! (αλλά ας πούμε ότι εγώ είμαι υπερβολικός..)

                                Γενικά, αν τα τσεκάρετε συχνά, κατά πάσα πιθανότητα, θα πιάσετε το οποιοδήποτε πρόβλημα πριν να χρειαστεί να βάλετε τη ρεζέρβα, οπότε οδεύετε προς κάποιο βουλκανιζατέρ, αν όχι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kinq1 last edited by

                                  Και τί γίνεται αν, μια βροχερή ημέρα, δεν προσέξεις μια λακούβα γιατί είναι γεμάτη νερά, πέσεις μέσα και σου στραβώσει/σπάσει η ζάντα? Τότε αρχίζεις να βρίζεις την εταιρεία που δεν σου έβαλε ρεζέρβα στο αυτοκίνητο, αλλά ελαστικά η .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    apopol last edited by

                                    Εχω πάθει 2 φορές λάστιχο από το 1998. Τη μια φορά έπεσα σε λακούβα ( πρωτότυπο ε; ) και στράβωσε η ζάντα, και την άλλη φορά όταν φτιάχνανε τις γέφυρες στον Κηφισό πάτησα ένα καρφί 10 cm (ναρκοπέδια - όχι δρόμοι)
                                    και τις δυο φορές ευτηχώς που είχα κανονική ρεζέρβα (και φουσκωμένη) ώστε να πάω στο πλησιέστερο βουλκανιζατέρ να φτιάξω το λάστιχο.

                                    Επίσης μια φορά ήρθα από Ναύπλιο έχωντας 1 καρφί στο πίσω λάστιχο!!! Βουλκανιζατέρ δεν έβρισκα και ήρθα σιγά σιγά και έκανα συχνές στάσεις για να βλέπω το λάστιχο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      megane98hp last edited by

                                      Δε ξερω στατιστικα τι λενε οι αριθμοι, εγω παντως εχω χρειαστει ρεζερβα 3 φορες και χωρις να πηγαινω σε βουνα, χωρις να πεφτω μεσα σε λακκουβες. Και ολα αυτα σε μολις 2 χρονια και 9 μηνες. Εξακολουθω να νιωθω πιο ασφαλης με κανονικου μεγεθους εφεδρικο τροχο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                        Μα καλά ρε παιδιά, είναι τόσο χαμηλά οι στατιστικές; ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;

                                        Ανοιξε μία ψηφοφορία στην Αυτοκίνηση 'Κάθε πότε σας πιάνει λάστιχο', να δούμε τα ποσοστά του φόρουμ.

                                        δεν το άνοιγε κανείς, το άνοιξα εγώ, κάνε τις διορθώσεις σου γιατρέ αν χρειάζεται

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Παίδες, έχει κανείς σας εμπειρία από επισκευή ελαστικού με 'quick fix' κιτ (σπρέι)? Δε μου γεμίζουν και πολύ το μάτι, πέραν του ότι ένας φίλος μου έλεγε ότι και να φτιαχνόταν αρχικά το ελαστικό, τώρα (αφού τα κατάφερες να φτάσεις στο βουλκανιζατέρ) πάει για πέταμα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • B
                                            booze last edited by

                                            Μετά από πάτημα κοτρώνας με περίπου 120 km/h (ήταν νύχτα και η κοτρώνα βρισκόταν στη μέση της εσωτερικής λωρίδας δρόμου με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση), σταμάτησα να δω αν είναι όλα εντάξει και διαπίστωσα ότι το ένα από τα ελαστικά είχε χάσει όλο τον αέρα χωρίς αρχικά να φαίνεται ότι έχει κάτι σημαντικό. Επειδή είχα φορτωμένο τον χώρο αποσκευών και ήμουν περίπου 20 km μακρυά από τον προορισμό μου, αποφάσισα να συνέχισω με ταχύτητα μέχρι 70 km/h (λόγω χαμηλού προφίλ τα πλαϊνά του ελαστικού είχαν αρκετα ισχυρή δομή και δεν υπήρχε κάποιο εμφανές πρόβλημα στη συμπεριφορά του οχήματος με χαμηλές ταχύτητες). Όταν έφτασα, μύριζε το ελαστικό (είχε ανεβάσει θερμοκρασία) και μπόρεσα να εντοπίσω μια μικρή -σχετικά- τρύπα σε ένα σημείο.

                                            Παραγγέλνω καινούργιο ελαστικό και μόλις κατέβηκε το κλαταρισμένο από το αυτοκίνητο, η ζάντα ήταν ως εξης:

                                            Έτσι μου έφυγε και η απορία πώς το ελαστικό έχασε όλον τον αέρα ακαριαία...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr