-
Έφτασε η μεγάλη στιγμή για την αλλαγή των ελαστικών στο Megane μου. Η επιλογή δύσκολη και φυσικά το κόστος της 'μαμάς' διάστασης το κάνει δυσκολότερο.
Το καίριο ερώτημα είναι ποιές απο τις δύο διαστάσεις προτιμήσατε και γιατί. Θυσιάσατε την 'μαμά' διάσταση για εξοικονόμηση χρημάτων, και αν ναι, το μετανιώσασε ή μείνατε ευχαριστημένοι??Σκέφτομαι την 195/50 μόνο και μόνο λόγω χρημάτων, άλλο €350-€380 και άλλο €220 για ένα σέτ, αλλά φοβάμε πως θα την κλαίω την ζάντα σε κάθε λακούβα.
Επίσης, πλήν γνωστών και δοκιμασμένων λύσεων όπως Bridgestone P 720, Continental PremiumContact, Michelin Exalto κλπ,έχετ δοκιμάσει λύσεις όπως Toyo Proxes T1-S, Kumho Ecsta Supra 712, Falken 512.
Θα με ενδιέφερε η άποψή σας.
-
Έφτασε η μεγάλη στιγμή για την αλλαγή των ελαστικών στο Megane μου. Η επιλογή δύσκολη και φυσικά το κόστος της 'μαμάς' διάστασης το κάνει δυσκολότερο.
Το καίριο ερώτημα είναι ποιές απο τις δύο διαστάσεις προτιμήσατε και γιατί. Θυσιάσατε την 'μαμά' διάσταση για εξοικονόμηση χρημάτων, και αν ναι, το μετανιώσασε ή μείνατε ευχαριστημένοι??Σκέφτομαι την 195/50 μόνο και μόνο λόγω χρημάτων, άλλο €350-€380 και άλλο €220 για ένα σέτ, αλλά φοβάμε πως θα την κλαίω την ζάντα σε κάθε λακούβα.
Επίσης, πλήν γνωστών και δοκιμασμένων λύσεων όπως Bridgestone P 720, Continental PremiumContact, Michelin Exalto κλπ,έχετ δοκιμάσει λύσεις όπως Toyo Proxes T1-S, Kumho Ecsta Supra 712, Falken 512.
Θα με ενδιέφερε η άποψή σας.
-
Έφτασε η μεγάλη στιγμή για την αλλαγή των ελαστικών στο Megane μου. Η επιλογή δύσκολη και φυσικά το κόστος της 'μαμάς' διάστασης το κάνει δυσκολότερο.
Το καίριο ερώτημα είναι ποιές απο τις δύο διαστάσεις προτιμήσατε και γιατί. Θυσιάσατε την 'μαμά' διάσταση για εξοικονόμηση χρημάτων, και αν ναι, το μετανιώσασε ή μείνατε ευχαριστημένοι??Σκέφτομαι την 195/50 μόνο και μόνο λόγω χρημάτων, άλλο €350-€380 και άλλο €220 για ένα σέτ, αλλά φοβάμε πως θα την κλαίω την ζάντα σε κάθε λακούβα.
Επίσης, πλήν γνωστών και δοκιμασμένων λύσεων όπως Bridgestone P 720, Continental PremiumContact, Michelin Exalto κλπ,έχετ δοκιμάσει λύσεις όπως Toyo Proxes T1-S, Kumho Ecsta Supra 712, Falken 512.
Θα με ενδιέφερε η άποψή σας.
-
Στο πόλο φοράω 195/50. Δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα με τις ζάντες (εγώ δεν έχω). Δεν κοπανάει πάντως. Εξαρτάται και από τι λάστιχο θα φορέσεις, πάντως θα χάσεις κάτι σε άνεση. Εγώ στη θέση σου θα έβαζα τα 50 γιατί έιναι πολύ πιο φθηνά.
-
Κάνοντας τους υπολογισμούς έχουμε:
185/55: ύψος πλαινού=101,75mm
195/50: ύψος πλαινού= 97,5 mm.Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι με το 195άρι το αυτοκίνητο θα 'χαμηλώσει' ελάχιστα (μόλις 4,25 χιλιοστά) και θα 'κοντίνει' ελάχιστα το βήμα του διαφορικού.
Στην πράξη δεν θα καταλάβεις διαφορά αφού ό,τι κερδίσεις από το βήμα θα το χάσεις από τις ελαφρώς μεγαλύτερες τριβές λόγω φαρδύτερου πέλματος.
Αυτό που πρέπει να ελέγξεις είναι αν οι ζάντες σου είναι τουλάχιστον 6' σε φάρδος.
Ιδανικά θα πρέπει να είναι 6.5' για να δουλέψει σωστά το λάστιχο πάνω στην ζάντα. Αυτό θα στο πει ο λαστιχάς σου (ή το manual του αυτοκινήτου αν οι ζάντες είναι οι εργοστασιακές)Μην σε ανησυχεί το θέμα στραβώματος των ζαντών.
Εγώ χρησιμοποιώ τα BRIDGESTONE RE720 και είμαι απολύτως ευχαριστημένος. Και ΔΕΝ καταλαβαίνουν τίποτα από γούβες.(είναι και οικονομικά)Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Στο πόλο φοράω 195/50Στο POLO κανονικά θα έπρεπε να φοράς 195/45 (αν μιλάμε για της προηγούμενης γενιάς. Όχι το στρογγυλοφάναρο.....)
-
Åß÷á áêñéâþò êáé åãþ ôï ßäéï 'âáóáíéóôéêü' åñþôçìá ðñéí áëëÜîù ëÜóôé÷á óôï Megane Coupe. ÊáôÝëçîá óôï 195-50-15 ëüãù êüóôïõò êõñßùò, áëëÜ êáé ãéáôß ôï RE720 óå áõôÞ ôç äéÜóôáóç åßíáé êïñõöáßï êáé äåí ìå Ý÷åé ðñïäþóåé ðïôÝ.(åßíáé ôï äåýôåñï æåõãÜñé ìåôÜ ôá 185 ôïõ åñãïóôáóßïõ) Ìå ôçí æÜíôá äåí èá Ý÷åéò êáíÝíá ðñüâëçìá, (ðñïóÝ÷ïíôáò ëßãï âÝâáéá)...Èá êåñäßóåéò ëßãï óå êñÜôçìá (äåí îÝñù áí åßíáé êáëü áõôü âÝâáéá ãéáôß ç áëÞèåéá åßíáé üôé ðïëëÝò öïñÝò áðïëÜìâáíá ôïí 'ðáé÷íéäéÜñéêï' ÷áñÜêôÞñá ôïõ Coupe ìå öèáñìÝíá 185Üñéá) Åêåßíï ðïõ èá ðñÝðåé íá áíõóç÷åßò ðåñéóóüôåñï åßíáé ç êáôáðüíçóç ðïõ èá õðïóôïýí ïé (õðåñâïëéêÜ åõáßóèçôåò) âÜóåéò ìç÷áíÞò ðïõ óå åìÝíá Ý÷ïõí óðÜóåé üëåò áðü ìéá öïñÜ êáé áò åßìáé õðï÷üíäñéá ðñïóåêôéêüò ìå ôïõò êáñüäñïìïõò ôçò ÁèÞíáò.(êáé ôçò åðáñ÷ßáò)
Åðßóçò, èá ÷Üóåéò ëßãï óå ôåëéêÞ ëüãù áåñïäõíáìéêþí áíôéóôÜóåùí ìå ôá 195...ØéëÜ ðñÜãìáôá, áëëÜ ìå ôá 185 äéáêïóÜñéæå åõêïëüôåñá...
ÁõôÜ... -
Μάλιστα, βλέπω να πηγαίνω προς 195/50 και εγώ τελικά.
Για να έχουμε και καλό ρώτημα, σε τι τιμές τα βρίσκεται εσείς τα λάστιχα σε αυτήν την διάσταση.
Εγώ ψάχνωντας τα βρίσκω απο €220 - €250 με τα φθηνότερα να έχουν δείκτη ταχύτητας 82H και λίγο ποιό ακριβά τα 82V.
Εγώ προτιμώ τα πρώτα αλλά η Renault μου τα έδωσα με τα 'απαράδεκτα' Dunlop SP2000 82V, ποτέ δεν το κατάλαβα αυτό. Μετά βέβαια το διόρθωσε με τα Continental Premiun σε 82H. -
Ο χρήστης teo_3 έγραψε:
ÌÜëéóôá, âëÝðù íá ðçãáßíù ðñïò 195/50 êáé åãþ ôåëéêÜ.
Ãéá íá Ý÷ïõìå êáé êáëü ñþôçìá, óå ôé ôéìÝò ôá âñßóêåôáé åóåßò ôá ëÜóôé÷á óå áõôÞí ôçí äéÜóôáóç.
Åãþ øÜ÷íùíôáò ôá âñßóêù áðï €220 - €250 ìå ôá öèçíüôåñá íá Ý÷ïõí äåßêôç ôá÷ýôçôáò 82H êáé ëßãï ðïéü áêñéâÜ ôá 82V.
Åãþ ðñïôéìþ ôá ðñþôá áëëÜ ç Renault ìïõ ôá Ýäùóá ìå ôá 'áðáñÜäåêôá' Dunlop SP2000 82V, ðïôÝ äåí ôï êáôÜëáâá áõôü. ÌåôÜ âÝâáéá ôï äéüñèùóå ìå ôá Continental Premiun óå 82H.Áí êÜíåéò êáé ôáîéäÜêéá ìåãÜëá áíù ôùí 300-400÷ëì âÜëå V ,åßíáé ëßãï ðéï áêñéâÜ áëëÜ èá åßíáé ìáêñéÜ áðï ôá üñéá ôïõò
Áí ï÷é Ç -
Κοίτα καί τί φάρδος έχουν οι ζάντες σου,μήπως τό 195 δέν χωράει κανονικά καί 'σακουλιάζει'.
-
Aυτό το RE720 έχει κάνει τρελές πωλήσεις!
Από θέμα κόστους στο προτείνω ανεπιφύλακτα αλλά από θέμα απόδοσης μόνο Pilot ....
Στο θέμα της διάστασης θα σου πω μόνο ότι η διάμετρος του τροχού (ζάντα-λάστιχο)
στο 185/55/15 είναι 58,45 εκ. ενώ
στο 195/50/15 είναι 57,6 εκ.Την άλλαξε φίλος μου σε Ιbiza 1.4 '00 (101hp) από 185/55 σε 195/50 (RE720) και είναι μια χαρά και το αμαξάκι του και ........ η τσέπη του!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κοίτα καί τί φάρδος έχουν οι ζάντες σου,μήπως τό 195 δέν χωράει κανονικά καί 'σακουλιάζει'.Δεν πιστεύω να έχω πρόβλημα, τις 'original' αλουμινίου του Megane έχω που, αν δεν κάνω λάθος, είναι 6.5Χ15.
-
Äåí èá Ý÷åéò êáíÝíá ðñüâëçìá ìå ôéò æÜíôåò. (ÌéëÜìå ãéá Coupe öáíôÜæïìáé ?) Ôþñá ôï êüóôïò ðáßæåé áêñéâþò óôá ðëáßóéá ðïõ áíÝöåñåò.
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με τις ζάντες. (Μιλάμε για Coupe φαντάζομαι ?) Τώρα το κόστος παίζει ακριβώς στα πλαίσια που ανέφερες.Το πεντάθυρο το Megane έχω. Σκεφτόμουνα και την 195/60-15 διάσταση αλλά δεν ενδύκνειτε για το αμάξι αυτό. Θα την προτιμούσα όμως λόγω της άνεσης που θα προσέφερε σε σχέση με το 50άρι προφίλ. Είναι λίγο εκνευρηστικό το χτύπημα σε κάθε ανωμαλία του δρόμου.
-
Ο χρήστης teo_3 έγραψε:
Το καίριο ερώτημα είναι ποιές απο τις δύο διαστάσεις προτιμήσατε και γιατί. .
185/55-15 γιατί κινούμαστε συνήθως πάνω σε ελληνικούς δρόμους που στην πλειοψηφία τους είναι βρώμικοι, βρεγμένοι και «κατσαροί».
185 λοιπόν, για λίγο πιο στενό πέλμα που «κόβει» βρωμιά και νερό και
185/55 γιατί το πιο ψηλό πλαϊνό(προφίλ) εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση, προβλεψιμότητα συμπεριφοράς και αντοχή.
Aν πάλι οδηγείτε συνήθως σε φλατ, στεγνούς και καθαρούς (αν τους βρείτε στην Eλλάδα, δείξτε μας...), τότε ναι στο 195/50-15.
Safetrack. -
Πριν από λίγες μέρες έβαλα σε ένα rover 416 τις μαμά διαστάσεις 185/55/15 σε 6'' ζάντα τα Yokohama A539 και είμαι πολύ ευχαριστημένος so far. Τιμή 330 ευρώ... από τις καλύτερες οικονομικές λύσεις απ' ότι έμαθα.
185/55-15 ή 195/50-15