-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Aσχημο μπορεί να λέμε πως είναι και ίσως είναι υποκειμενικό εν μέρη αλλα γιατί είναι γελοιότητα?Για τον ίδιο λόγο που όλα τα υπερυψωμένα επιβατικά (στην ουσία) αυτοκίνητα για μένα αποτελούν γελοιότητες. M Klass, X5, Cayenne, RX300 δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξής τους! Εξαιρούνται τα forester και outback που έχουν σαν σκοπό την εξυπηρέτηση αναγκών συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων. Κάτοικοι σκανδιναβικών χωρών κ.λ.π.
Μέχρι τα 2 λίτρα (RAV, X-trail, CRV κ.λ.π.) τα δέχομαι. Είναι και λίγο από τζιπ τουλάχιστον αυτά. Τα υπόλοιπα όμως τι σκοπούς εξυπηρετούν?To θέμα ήρθε στην Αυτοκίνηση μετά από διάσπαση κάποιων δημοσιεύσεων στα Νέα Μονντέλα στο θέμα 'Το SUV της Subaru (Β9Χ)' ( http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=10071 )
meco, αν θέλεις μπορείς να αλλάξεις και τον τίτλο του θέματος..[moderator]
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Aσχημο μπορεί να λέμε πως είναι και ίσως είναι υποκειμενικό εν μέρη αλλα γιατί είναι γελοιότητα?Για τον ίδιο λόγο που όλα τα υπερυψωμένα επιβατικά (στην ουσία) αυτοκίνητα για μένα αποτελούν γελοιότητες. M Klass, X5, Cayenne, RX300 δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξής τους! Εξαιρούνται τα forester και outback που έχουν σαν σκοπό την εξυπηρέτηση αναγκών συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων. Κάτοικοι σκανδιναβικών χωρών κ.λ.π.
Μέχρι τα 2 λίτρα (RAV, X-trail, CRV κ.λ.π.) τα δέχομαι. Είναι και λίγο από τζιπ τουλάχιστον αυτά. Τα υπόλοιπα όμως τι σκοπούς εξυπηρετούν?To θέμα ήρθε στην Αυτοκίνηση μετά από διάσπαση κάποιων δημοσιεύσεων στα Νέα Μονντέλα στο θέμα 'Το SUV της Subaru (Β9Χ)' ( http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=10071 )
meco, αν θέλεις μπορείς να αλλάξεις και τον τίτλο του θέματος..[moderator]
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Aσχημο μπορεί να λέμε πως είναι και ίσως είναι υποκειμενικό εν μέρη αλλα γιατί είναι γελοιότητα?Για τον ίδιο λόγο που όλα τα υπερυψωμένα επιβατικά (στην ουσία) αυτοκίνητα για μένα αποτελούν γελοιότητες. M Klass, X5, Cayenne, RX300 δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο ύπαρξής τους! Εξαιρούνται τα forester και outback που έχουν σαν σκοπό την εξυπηρέτηση αναγκών συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων. Κάτοικοι σκανδιναβικών χωρών κ.λ.π.
Μέχρι τα 2 λίτρα (RAV, X-trail, CRV κ.λ.π.) τα δέχομαι. Είναι και λίγο από τζιπ τουλάχιστον αυτά. Τα υπόλοιπα όμως τι σκοπούς εξυπηρετούν?To θέμα ήρθε στην Αυτοκίνηση μετά από διάσπαση κάποιων δημοσιεύσεων στα Νέα Μονντέλα στο θέμα 'Το SUV της Subaru (Β9Χ)' ( http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=10071 )
meco, αν θέλεις μπορείς να αλλάξεις και τον τίτλο του θέματος..[moderator]
-
Με αυτή τη λογική τι εξυπηρετεί οποιοδήποτε επιβατικό πάνω απο τα 2 λίτρα?
Εμένα αν είναι έτσι μου φαίνονται γελοιότητες τα αυτοκίνητα με μπλέ χρώμα, εξίσου λογικό με το δικό σου.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Με αυτή τη λογική τι εξυπηρετεί οποιοδήποτε επιβατικό πάνω απο τα 2 λίτρα?Εμένα αν είναι έτσι μου φαίνονται γελοιότητες τα αυτοκίνητα με μπλέ χρώμα, εξίσου λογικό με το δικό σου.
Ε πως σου προσφέρει καλύτερες επιδόσεις. Το άλλο σου προφέρει απλά κύρος και τη δυνατότητα να βλέπεις τους άλλους από ψηλά. Είναι σοβαροί λόγοι αυτοί για να επιλέξεις αυτοκίνητο?
Ποιος ο λόγος για παράδειγμα να προτιμήσεις μία X3 από μία τετρακίνητη ΒΜW σειράς 3. -
Γιατι η Χ3 είναι καλύτερη εκτός δρόμου και πιο άνετη ενώ δεν θα έχει πρόβλημα και με τις ανωμαλίες στους ελληνικούς δρόμους οπου σε πολλές περιπτώσεις θα έχει καλύτερο κράτημα λόγω ανάρτησης.
Και όλα αυτά με τι κόστος?
Την λιγότερο 'σπορ' συμπεριφορά, που πολλους δεν τους ενδιαφέρει , εγω θα προτιμούσα Χ3.
σε κάλυψα?
-
meco (θυμισε μου το ονομα σου ) συμφωνω με αυτο που λες αλλα μονο και μονο το γεγονος οτι ειναι Subaru με κανει να πιστευω οτι θα ειναι πολυ καλο αυτοκινητο (αν εξαιρεσουμε βεβαια το design by Zapatinas). Αυτα τα αυτοκινητα ειναι για αυτους που θελουν χωρους, πολυμορφικοτητα, ανεση αλλα και ευκολια κινησης σε χωματοδρομους, βροχες, χιονια κτλ. Απο αυτη την αποψη τα SUV ειναι πολυ χρησιμα (εμενα προσωπικα το RAV μου εχει κανει πολυ πιο ευκολη τη ζωη). Βεβαια, εχεις απολυτο δικιο για τα Χ5, Cayenne κτλ αφου με τοσα λεφτα που κανει αγοραζεις ενα τρομερο αυτοκινητο 'δρομου' (πχ Μ3) και καποιο 'τζιποειδες'.
Μεχρι 15-20 εκατ. δραχμες πιστευω οτι αξιζει να αγορασει καποιος ενα SUV. Απο εκει και πανω ξοδευει λεφτα προσπαθωντας να συνδυασει τα... ασυνδυαστα. Δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα δικα μας.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατι η Χ3 είναι καλύτερη εκτός δρόμου και πιο άνετη ενώ δεν θα έχει πρόβλημα και με τις ανωμαλίες στους ελληνικούς δρόμους οπου σε πολλές περιπτώσεις θα έχει καλύτερο κράτημα λόγω ανάρτησης.Και όλα αυτά με τι κόστος?
Την λιγότερο 'σπορ' συμπεριφορά, που πολλους δεν τους ενδιαφέρει , εγω θα προτιμούσα Χ3.
σε κάλυψα?
Φυσικά και δεν με κάλυψες αλλά όχι τόσο γιατί δεν έχεις δίκιο, αλλά γιατί εμένα μου αρέσουν τα πραγματικά τετρακίνητα που δεν κοστίζουν ένα σκασμό λεφτά που στην τελική δεν τα λυπάσαι και τα χαίρεσαι περισότερο... Ποιος βάζει το 20 εκατομυρίων τζιπ του στα χώματα και τις λάσπες??
lefo: Mιχάλης. Μακάρι να έχεις δίκιο και να βάλει σε όλους τα γυαλιά το Tribeca (?)... Στα υπόλοιπα, που γράφεις, συμφωνούμε απόλυτα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Φυσικά και δεν με κάλυψες αλλά όχι τόσο γιατί δεν έχεις δίκιο, αλλά γιατί εμένα μου αρέσουν τα πραγματικά τετρακίνητα που δεν κοστίζουν ένα σκασμό λεφτά που στην τελική δεν τα λυπάσαι και τα χαίρεσαι περισότερο...
Και εμένα μου αρέσουν τα μελομακάρονα, τι σημαίνει αυτό, πως οι κουραμπιέδες είναι γελοιότητα?
Ποιος βάζει το 20 εκατομυρίων τζιπ του στα χώματα και τις λάσπες??
Αυτός που βγάζει 20 εκατομμύρια σε ενα εξάμηνο.
-
To B9X δε μου αρέσει καθόλου μπροστά αλλά χαίρομαι που τουλάχιστον το έβγαλε η Subaru αυτό το αυτοκίνητο καθώς ξέρουμε οτι με αυτή την εταιρία το περιτύλιγμα δεν εχει και τόση σημασία. Μου φαίνεται πως ξεχάσατε ήδη το τρέχον Impreza πως ήταν πριν το facelift. Δε μου άρεσε αλλά σίγουρα θα το αγόραζα.
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ε πως σου προσφέρει καλύτερες επιδόσεις. Το άλλο σου προφέρει απλά κύρως και τη δυνατότητα να βλέπεις τους άλλους από ψηλά. Είναι σοβαροί λόγοι αυτοί για να επιλέξεις αυτοκίνητο?Εκτός απο το ποτό δηλαδή το συκώτι μας κινδυνεύει και απο τα SUV;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και εμένα μου αρέσουν τα μελομακάρονα, τι σημαίνει αυτό, πως οι κουραμπιέδες είναι γελοιότητα?
Μάλλον έχεις δίκιο. Τέτοια τέρατα των 2 τόνων δεν είναι γελοιότητες, για λύπηση είναι, γιατί δείχνουν το μέγεθος της επιδειξιομανίας και της ματαιοδοξίας ορισμένων και όχι μόνο των ιδιοκτητών τους...
Ποιος βάζει το 20 εκατομυρίων τζιπ του στα χώματα και τις λάσπες??
Αυτός που βγάζει 20 εκατομμύρια σε ενα εξάμηνο.
Ειδικά ΑΥΤΟΙ είναι που δεν τα βάζουν. Όχι μόνο γιατί τα λυπούνται αλλά γιατί η φύση της δουλειάς τους αλλά και η ιδιοσυγκρασία τους ειναι τέτοια που δεν τους επιτρέπει εκδρομές και περιπέτειες...
Εκτός απο το ποτό δηλαδή το συκώτι μας κινδυνεύει και απο τα SUV;
Άσε μας ρε Παύλο, κάναμε και εμείς ένα λαθάκι και πριν προλάβουμε να το διορθώσουμε πετάχτηκες...
-
Φίλε meco να μαντέψω πως έχεις ένα Atos?
Αν έχεις οτιδήποτε ακριβότερο προφανώς έρχεσαι σε αντίθεση με τα λεγόμενά σου μιας και εσύ κατ'αναλογία είσαι επειδιξιομανής.
Πάντως αν δεν έχεις ενα απλό 800άρι ίσα ίσα για να μετακινείσαι και έχεις ενα αυτοκίνητο έστω ικανοποιητικών επιδόσεων αν και εφόσον δεν πηγαίνεις ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ πιο γρήγορα απ'όσο θα πήγαινες με ενα Ατος τότε προφανώς είσαι επειδιξεομανης.
Η ιδιοσυγκρασία σου εσένα ποια είναι?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Φίλε meco να μαντέψω πως έχεις ένα Atos?Αν έχεις οτιδήποτε ακριβότερο προφανώς έρχεσαι σε αντίθεση με τα λεγόμενά σου μιας και εσύ κατ'αναλογία είσαι επειδιξιομανής.
Πάντως αν δεν έχεις ενα απλό 800άρι ίσα ίσα για να μετακινείσαι και έχεις ενα αυτοκίνητο έστω ικανοποιητικών επιδόσεων αν και εφόσον δεν πηγαίνεις ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ πιο γρήγορα απ'όσο θα πήγαινες με ενα Ατος τότε προφανώς είσαι επειδιξεομανης.
Η ιδιοσυγκρασία σου εσένα ποια είναι?
Όχι, μην τα ισοπεδώνεις όλα. Απλά πιστέυω ότι υπάρχουν και όρια.
Τώρα προπαραμονή πρωτοχρονιάς θέλεις αντιπαράθεση??? -
Οπως λέει και η ΤΙΜ, δεν υπάρχουν όρια
Μια (μόνο?) αντιπαράθεση είναι ότι πρέπει για να πάει καλά η χρονιά
-
Έλα να αν'αψουν τα αίματα
Εγώ πιστεύω πως και αυτά τα αυτοκίνητα έχουν το κοινό τους αλλιώς δε θα υπήρχαν. Μπορεί εμείς να μη καταλαβαίνουμε ακριβως τους λόγους για τους οποίους θα το πάρει κάποιος αντί ενός πολύ καλύτερου σεντάν αλλά αυτό δε μας δίνει το δικαίωμα να κατακρίνουμε τις επιλογές τους.Υ.Γ.1 Κατα βάθος συμφωνείτε ΙΚΕ και Μιχάλη αλλά προσεγγίζετε την όλη ιδέα διαφορετικά.
Υ.Γ.2 Πριν μερικούς μήνες είχα δεί σε γερμανικό κανάλι έναν γύρω στα 55 και έλεγε πως τόσα χρόνια δεν εγόραζε Porsche γιατί δε του άρεσαν τα αυτοκίνητά της ενώ με το που έβγαλε ένα 'κανονικό' (ναι,αυτό είπε) έτρεξε να το αγοράσει. Εννοούσε φυσικά την Cayenne. 'Ολοι μας θα συμφωνήσουμε πως δεν είναι το SUV της Porsche το κανονικό αυτοκίνητο παρά όλα τα υπόλοιπα,αλλά αφού υπάρχουν αυτοί που τα αγοράζουν γιατί να μην υπάρχουν; Άλλωστε αυτή είναι και η έννοια του marketing,να ικανοποιεί διαπιστωμενες ανάγκες. -
Γιατί μια 911 είναι 'κανονικό' αυτοκίνητο ενω ενα Cayenne όχι ?????
ιδια κατανάλωση έχουν, ίδιο κόστος περίπου έχουν, η 911 είναι πιο γρήγορη αλλα απο την άλλη το cayenne έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους και μπορεί να πάει σε περισσότερα μέρη χωρίς να διαλυθεί όντας ταυτόχρονα και πολύ άνετο.
Γιατί είναι άχρηστο δηλαδή?
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι και θα δεχόμουνα πως το αγοράζουν κάποιοι μόνο για μούρη αν υπήρχε ενα φθηνότερο που να μπορεί όμως να κάνει ΟΣΑ ακριβώς κάνει και το καγιέν εξίσου άνετα.
ΔΕΝ υπάρχει όμως οπότε όλα αυτά μου ακούγονται αστεία.
Επειδή πχ δεν σας ενδιαφέρει να βγείτε πέρα απο την άσφαλτοδ εν σημαίνει πως όλα τα εκτός δρόμου είναι άχρηστα, επειδή δεν έχετε 2 παιδιά δεν σημαίνει πως οι πίσω θέσεις είναι άχρηστες, επειδή δεν θέλετε να πάτε ενα ταξίδι που θα συνδυάζει ΚΑΙ αυτοκινητόδρομο ΚΑΙ χωματόδρομο δεν σημαίνει πως ενα αυτοκίνητο που μπορεί να κινηθεί γρήγορα και άνετα ΚΑΙ στους 2 δρόμους είναι άχρηστο.
Αν απλώς είναι θέμα ζήλειας το καταλαβαίνω αλλα μην βγούμε και τρελοί.
-
Μάλλον έχεις χάσει το νόημα αυτών που σου είπα. Δε λέω οτι είναι αχρείαστα αλλά στην ηλικία που είμαι και με τα μυαλά που έχω δε θα αγόραζα ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Δε τα κατακρίνω,απλώς δε τα εκθειάζω. Όσο για τη Porsche συμφωνείς δηλαδή οτι μέχρι τώρα κατασκέυαζε αυτοκίνητα άχρηστα και η Cayenne είναι το πρώτο της κανονικό; Εγώ κατέκρινα αυτόν που θεωρούσε άχρηστα στην ουσία τη μέχρι τώρα γκάμα της Porsche. Γιατί το πήρες προσωπικά;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατί μια 911 είναι 'κανονικό' αυτοκίνητο ενω ενα Cayenne όχι ?????ιδια κατανάλωση έχουν, ίδιο κόστος περίπου έχουν, η 911 είναι πιο γρήγορη αλλα απο την άλλη το cayenne έχει πολύ μεγαλύτερους χώρους και μπορεί να πάει σε περισσότερα μέρη χωρίς να διαλυθεί όντας ταυτόχρονα και πολύ άνετο.
Γιατί είναι άχρηστο δηλαδή?
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι και θα δεχόμουνα πως το αγοράζουν κάποιοι μόνο για μούρη αν υπήρχε ενα φθηνότερο που να μπορεί όμως να κάνει ΟΣΑ ακριβώς κάνει και το καγιέν εξίσου άνετα.
**ΔΕΝ υπάρχει **όμως οπότε όλα αυτά μου ακούγονται αστεία.
Το Touareg με το οποίο μοιράζονται πολλά μέρη; Δεν είναι τόσο μακριά σε επιδόσεις η ατμοσφαιρική της Cayenne με το V8 4.2 του Touareg. Για το V10 δεν το συζητάω είναι παράνομο
-
Δεν πήρα τίποτα προσωπικά συζήτηση κάνουμε, απλώς με ενοχλού οι αφορισμοί με βάση τα προσωπικά γούστα.
Εγω πιστευω πως ούτε η 911 είναι άχρηστη ούτε το Καγιέν και δεν υπάρχει 'κανονικό' αυτοκίνητο.
Τα αυτοκίνητα είναι προιόντα που εξυπηρετούν κάποιες ανάγκες και πολλές φορές επι προσθέτως είναι και επιστημονικά επιτευματα ή ακόμα και έργα τέχνης.
lkar μόνο σου το λες, το Touareg δεν είναι τόσο μακριά αλλα διαφορές υπάρχουν.Το αν οι διαφορές αυτές δικαιολογούν το επιπλέον κόστος είναι θέμα του κάθε αγοραστή αν είναι διατεθιμένος να τις πληρώσει.
-
............ôçí åõ÷áñßóôçóç óå üëïõò åìÜò íá ôá ðåñíÜìå óå ÷ùìáôüäñïìï ìå êáíïíéêü é÷ õðï ôï Ýíôñïìï ýöïò ôïõ ïäçãïý ôïõò ðïõ èåùñïýí ôï ãáñìðßëé Camel Trophy
...åêôüò êáé áí ôçí Cayenne ôçí ïäçãÜ êáíÝíáò ðïõ äåí ôçí ëõðÜôáé ..
åêåß êáèüìáóôå êáé âëÝðïõìå ôï Ýñãï
Τι προσφέρουν τα μεγάλα τετρακίνητα? (από διάσπαση)