-
Ìå áöïñìÞ ôïõò äéáîéöéóìïýò ðåñé ôå÷íïëïãéêÞò ðñùôïðïñßáò (óõãêñßóåéò ìå õðåñáõôïêßíçôá êáé ôÝôïéá êïõñáöÝîáëá) ðáñáèÝôù ôï ðñáãìáôéêü 'âáñüìåôñï' ðïõ åßíáé ç åðßäñáóç óôï ðåñéâÜëëïí.
Èåëù íá ñùôÞóù åÜí ãíùñßæåôå ðïéÝò åôáéñßåò áíáêïéíþíïõí óôïé÷åßá ãéá êÜèå âéïìç÷áíéêÞ ìïíÜäá ôïõò ó÷åôéêÜ ìå ôï ðüóï ìïëýíïõí ôï ðåñéâÜëëïí, áëëá êáé ãéá ôá ðñïéüíôá ðïõ êáôáóêåõÜæïõí.Yà ÄéÜâáóá ïôé óôçí ÁìåñéêÞ ìÝôñçóáí ôéò ïéêïëïãéêÝò åðéäüóåéò ôïõ prius.
From California to Florida, approximately 2,700 miles, would produce fewer smog-forming emissions than emptying just one can of air freshener1
For 8,000 miles — about eight months of normal driving — creates less emissions than spilling a cup of gasoline
For 53,000 miles, the equivalent of twice around the world, generates fewer emissions than painting a bedroom
Ðïëý Coooooooooool...
-
Ìå áöïñìÞ ôïõò äéáîéöéóìïýò ðåñé ôå÷íïëïãéêÞò ðñùôïðïñßáò (óõãêñßóåéò ìå õðåñáõôïêßíçôá êáé ôÝôïéá êïõñáöÝîáëá) ðáñáèÝôù ôï ðñáãìáôéêü 'âáñüìåôñï' ðïõ åßíáé ç åðßäñáóç óôï ðåñéâÜëëïí.
Èåëù íá ñùôÞóù åÜí ãíùñßæåôå ðïéÝò åôáéñßåò áíáêïéíþíïõí óôïé÷åßá ãéá êÜèå âéïìç÷áíéêÞ ìïíÜäá ôïõò ó÷åôéêÜ ìå ôï ðüóï ìïëýíïõí ôï ðåñéâÜëëïí, áëëá êáé ãéá ôá ðñïéüíôá ðïõ êáôáóêåõÜæïõí.Yà ÄéÜâáóá ïôé óôçí ÁìåñéêÞ ìÝôñçóáí ôéò ïéêïëïãéêÝò åðéäüóåéò ôïõ prius.
From California to Florida, approximately 2,700 miles, would produce fewer smog-forming emissions than emptying just one can of air freshener1
For 8,000 miles — about eight months of normal driving — creates less emissions than spilling a cup of gasoline
For 53,000 miles, the equivalent of twice around the world, generates fewer emissions than painting a bedroom
Ðïëý Coooooooooool...
-
Ìå áöïñìÞ ôïõò äéáîéöéóìïýò ðåñé ôå÷íïëïãéêÞò ðñùôïðïñßáò (óõãêñßóåéò ìå õðåñáõôïêßíçôá êáé ôÝôïéá êïõñáöÝîáëá) ðáñáèÝôù ôï ðñáãìáôéêü 'âáñüìåôñï' ðïõ åßíáé ç åðßäñáóç óôï ðåñéâÜëëïí.
Èåëù íá ñùôÞóù åÜí ãíùñßæåôå ðïéÝò åôáéñßåò áíáêïéíþíïõí óôïé÷åßá ãéá êÜèå âéïìç÷áíéêÞ ìïíÜäá ôïõò ó÷åôéêÜ ìå ôï ðüóï ìïëýíïõí ôï ðåñéâÜëëïí, áëëá êáé ãéá ôá ðñïéüíôá ðïõ êáôáóêåõÜæïõí.Yà ÄéÜâáóá ïôé óôçí ÁìåñéêÞ ìÝôñçóáí ôéò ïéêïëïãéêÝò åðéäüóåéò ôïõ prius.
From California to Florida, approximately 2,700 miles, would produce fewer smog-forming emissions than emptying just one can of air freshener1
For 8,000 miles — about eight months of normal driving — creates less emissions than spilling a cup of gasoline
For 53,000 miles, the equivalent of twice around the world, generates fewer emissions than painting a bedroom
Ðïëý Coooooooooool...
-
Μήπως θά μπορούσες νά κάνεις μιά μεταφρασούλα;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ÌÞðùò èÜ ìðïñïýóåò íÜ êÜíåéò ìéÜ ìåôáöñáóïýëá;Áðü Êáëéöüñíéá ìÝ÷ñé ôç Öëüñéíôá, ðåñßðïõ 2.700 ìßëéá, èá ðáñÞãáãå ëéãüôåñïõò ñýðïõò -áéèáëïìß÷ëç- áðï ôï Üäåéáóìá åíüò äï÷åßïõ áðïóìçôéêïõ ÷þñïõ
Ãéá 8.000 ìßëéá - ðåñßðïõ ïêôþ ìÞíåò êáíïíéêÞò ïäÞãçóçò - äçìéïõñãåß ëéãüôåñåò åêðïìðÝò áðü ôçí Ýê÷õóç åíüò öëõôæáíéïý âåíæßíçò
Ãéá 53.000 ìßëéá, ðïõ éóïäõíáìåß ìå áðüóôáóç äýï öïñÝò ôçí ÃÞ, ðáñÜãåé ëéãüôåñåò åêðïìðÝò áðü ôï âÜøéìï ìéáò êñåâáôïêÜìáñáò
-
H toyota εχει καθε λογο να τα ανακοινωνει αυτα,για τα άλλα μοντέλα της κάνει λόγο;
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Μήπως θά μπορούσες νά κάνεις μιά μεταφρασούλα;
Από Καλιφόρνια μέχρι τη Φλόριντα, περίπου 2.700 μίλια, θα παρήγαγε λιγότερους ρύπους -αιθαλομίχλη- απο το άδειασμα ενός δοχείου αποσμητικου χώρου
Για 8.000 μίλια - περίπου οκτώ μήνες κανονικής οδήγησης - δημιουργεί λιγότερες εκπομπές από την έκχυση ενός φλυτζανιού βενζίνης
Για 53.000 μίλια, που ισοδυναμεί με απόσταση δύο φορές την Γή, παράγει λιγότερες εκπομπές από το βάψιμο μιας κρεβατοκάμαρας
Αυτά τα στοιχεία έχουν επιβεβαιωθεί,ή απλά είναι υποθετικά;
Θά αφορούν τήν κίνηση σέ μικτές συνθήκες,ή λειτουργώντας σέ κάποιες συγκεκριμένες ταχύτητες,όπου τό αυτοκίνητο λειτουργεί σχεδόν σάν ηλεκτρικό; -
Για οδηγησε λιγο το καταπληκτικο αυτο αυτοκινητο σε αυτοκινητοδρομο να μας πεις και ποσο οικονομικοτερο ειναι!!!
Συγνωμη, αλλα βλακειες! Σε ολο το κοσμο αν θελεις οικονομια αγοραζεις ντιζελ, και οχι αυτοκινητα του μαρκετινγκ
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Με αφορμή τους διαξιφισμούς περι τεχνολογικής πρωτοπορίας (συγκρίσεις με υπεραυτοκίνητα και τέτοια κουραφέξαλα) παραθέτω το πραγματικό 'βαρόμετρο' που είναι η επίδραση στο περιβάλλον.Κουραφέξαλα!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για οδηγησε λιγο το καταπληκτικο αυτο αυτοκινητο σε αυτοκινητοδρομο να μας πεις και ποσο οικονομικοτερο ειναι!!!Συγνωμη, αλλα βλακειες! Σε ολο το κοσμο αν θελεις οικονομια αγοραζεις ντιζελ, και οχι αυτοκινητα του μαρκετινγκ
Τό θέμα δέν είναι η οικονομία Σπύρο,αλλά οι χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Πότε θά βγάλουν ένα υβριδικό πού αντί γιά βενζινοκινητήρα θά έχει Ντίζελ,νά υπάρχει καί οικονομία καί χαμηλή μόλυνση δέν ξέρω. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Για οδηγησε λιγο το καταπληκτικο αυτο αυτοκινητο σε αυτοκινητοδρομο να μας πεις και ποσο οικονομικοτερο ειναι!!!
Συγνωμη, αλλα βλακειες! Σε ολο το κοσμο αν θελεις οικονομια αγοραζεις ντιζελ, και οχι αυτοκινητα του μαρκετινγκ
Τό θέμα δέν είναι η οικονομία Σπύρο,αλλά οι χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Πότε θά βγάλουν ένα υβριδικό πού αντί γιά βενζινοκινητήρα θά έχει Ντίζελ,νά υπάρχει καί οικονομία καί χαμηλή μόλυνση δέν ξέρω.Nαι, αλλα χαμηλες εκπομπες ρυπων, χωρις οικονομια καυσιμου δεν γινεται. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι παντως πιο αντι-οικονομικο απο οτι ενα καλο ντιζελ.
Το αν εχει και λιγοτερους ρυπους ειναι ενα αλλο θεμα, αμφιβαλλω παντων αν οι εκπομπες του ειναι χαμηλοτερες απο ενα καλο ντιζελ οπως προειπα. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
H toyota å÷åé êáèå ëïãï íá ôá áíáêïéíùíåé áõôá,ãéá ôá Üëëá ìïíôÝëá ôçò êÜíåé ëüãï;ÊÜíåé ëüãï ãéá üëåò ôéò äñáóôçñéüôçôÝò ôçò:
Ãéá ðáñÜäåéãìá ôï 2004...
http://www.toyota-industries.com/environment/library/2004.html -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ÁõôÜ ôá óôïé÷åßá Ý÷ïõí åðéâåâáéùèåß,Þ áðëÜ åßíáé õðïèåôéêÜ;
ÄÝí íïìßæù íá ôáîßäåøáí ìå ôï prius äýï öïñÝò ôçí ðåñßìåôñï ôçò ÃÞò!
ÈÜ áöïñïýí ôÞí êßíçóç óÝ ìéêôÝò óõíèÞêåò,Þ ëåéôïõñãþíôáò óÝ êÜðïéåò óõãêåêñéìÝíåò ôá÷ýôçôåò,üðïõ ôü áõôïêßíçôï ëåéôïõñãåß ó÷åäüí óÜí çëåêôñéêü;
Êáôáñ÷Üò åßíáé ëÜèïò ôï åñþôçìÜ óïõ(ðñïöáíþò äÝí ãíùñßæåéò ðþò ëåéôïõñãåß).Ïôáí õðÜñ÷åé áíÜãêç ãéá õøçëü öïñôßï åíÝñãåéáò áõôü ðáñÝ÷åôáé êáé áðï ôïõò äýï êéíçôÞñåò.Åíþ ôáõôü÷ñïíá ï ôñßôïò óôï PSD áíáëáìâÜíåé ôçí åðáíáöüñôéóç ôçò ìðáôáñßáò.
ÄçëáäÞ ôï prius ëåéôïõñãåß ÐÁÍÔÁ óÜí õâñéäéêü.Ðéóôåýù ïôé ìåôñÜíå ìå âÜóç áõôÜ ðïõ áíáêïéíþíïõí ãéá ôï áõôïêßíçôï (ð÷ ÊáôáíÜëùóç 4.3 L). -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ãéá ïäçãçóå ëéãï ôï êáôáðëçêôéêï áõôï áõôïêéíçôï óå áõôïêéíçôïäñïìï íá ìáò ðåéò êáé ðïóï ïéêïíïìéêïôåñï åéíáé!!!Óõãíùìç, áëëá âëáêåéåò! Óå ïëï ôï êïóìï áí èåëåéò ïéêïíïìéá áãïñáæåéò íôéæåë, êáé ï÷é áõôïêéíçôá ôïõ ìáñêåôéíãê
Ôï prius åßíáé ðÜíôá ïéêïíïìéêü.Ôá óõìâáôéêÜ åßíáé ïéêïíïìéêÜ üôáí áíåâáßíïõí áíçöüñåò êáé üôáí ôñÝ÷ïõí.
Åóôù ïôé óôçí ðåñßðôùóç ïäÞãçóçò ìå prius óå ó÷åäüí åðßðåäï äñüìï ÷ñåéáæüìáóôå 10 Üëïãá. Åóôù ïôé ï atkinson ðáñÜãåé 40.Ôá õðüëïéðá 30 åðéóôñÝöïõí ìå ôçí ìïñöÞ çëåêôñéêÞò åíÝñãåéáò óôçí ìðáôáñßá ãéá íá åðáíá÷ñçóéìïðïéçèïýí.ÐÝóôå ìïõ åÜí áõôü óáò öáßíåôáé ìÜñêåôéíãê.Å ëïéðüí áõôü ôï óýóôçìá ôï âñßóêù êáôáðëçêôéêü!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ôï áí å÷åé êáé ëéãïôåñïõò ñõðïõò åéíáé åíá áëëï èåìá, áìöéâáëëù ðáíôùí áí ïé åêðïìðåò ôïõ åéíáé ÷áìçëïôåñåò áðï åíá êáëï íôéæåë ïðùò ðñïåéðá.
To Prius Ý÷åé ÷áñáêôçñéóèåß áðï ôïí CARB þò AT-PZEV (Almost-Partial Zero Emission Vehicle) (ÄçëáäÞ ó÷åäüí ìçäåíéêþí åêðïìðþí ñýðùí ü÷çìá).Ôá diesel äÝí åßíáé êÜí SULEV.
Ôï óõãêåêñéìåíï áõôïêéíçôï åéíáé ðáíôùò ðéï áíôé-ïéêïíïìéêï áðï ïôé åíá êáëï íôéæåë.
ÓÜí ðïéü åííïåßò;
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Το αν εχει και λιγοτερους ρυπους ειναι ενα αλλο θεμα, αμφιβαλλω παντων αν οι εκπομπες του ειναι χαμηλοτερες απο ενα καλο ντιζελ οπως προειπα.
To Prius έχει χαρακτηρισθεί απο τον CARB ώς AT-PZEV (Almost-Partial Zero Emission Vehicle) (Δηλαδή σχεδόν μηδενικών εκπομπών ρύπων όχημα).Τα diesel δέν είναι κάν SULEV.
Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι παντως πιο αντι-οικονομικο απο οτι ενα καλο ντιζελ.
Σάν ποιό εννοείς;
Διαβασα προσφατα δοκιμη Εγγλεζικου γνωστου περιοδικου, το οποιο τα συγκρινε με διαφορα ντιζελ και αποδειχθηκε λιγοτερο οικονομικο.
Η μοναδικη περιπτωση που ειναι πιο οικονομικο ειναι οταν κινεισαι με 20-30χαω μεσα στην πολη. Αυτο φυσικα μεχρι να αδειασουν οι μπαταριες του και να μπει μπροστα το κανονικο μοτερ για να τις ...φορτισει!
Και στους 4Τ, αμα δεις τις μετρησεις καταναλωσης, θα διπιστωσεις οτι καει περισσοτερο απο ενα συγχρονο ντιζελ.
-
Όλα αυτά νομίζω ότι δεν έχουν σχέση με το topic...
Το topic εγώ το εκλαμβάνω, σαν ενασχόληση με την μόλυνση που προκύπτει από την παραγωγική δραστηριότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Π.χ. πόσο μολύνουν το περιβάλλον κατά την διάρκεια βαφής των αμαξωμάτων, πόση ενέργεια ξοδεύουν για την λειτουργία των μονάδων τους, τι εκπομπές καυσαερίων έχουν τα φουγάρα τους (αν έχουν).
Στην περίπτωση του Prius (που πιστεύω ότι είναι ότι πιο οικονομικό κατασκευάστηκε, όντας και πολύ αποδοτικό και λειτουργικό) πρέπει να δούμε ποιο είναι το περιβαλλοντικό κόστος για την κατασκευή των μπαταριών του και διαφόρων άλλων εξαρτημάτων του.
Όσο για τα τεστ των περιοδικών, πρέπει να δούμε πως γίνονται. Μπορεί όμως υπο προϋποθέσεις κάποιο ντίζελ να εξοικονομεί περισσότερο καύσιμο για την ίδια απόδοση ισχύος. Αλλά πραγματικά ποιο αμάξι ντίζελ ήταν αυτό που ξεπέρασε το Prius; Μην μου πει όμως κανείς το Α2 3lt/100km, γιατί το τεστ δεν είναι επί ίσοις όροις. Άλλη ισχύ αποδίδει το Α2 και άλλη το Prius. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ôï óõãêåêñéìåíï áõôïêéíçôï åéíáé ðáíôùò ðéï áíôé-ïéêïíïìéêï áðï ïôé åíá êáëï íôéæåë.
ÓÜí ðïéü åííïåßò;
Äéáâáóá ðñïóöáôá äïêéìç Åããëåæéêïõ ãíùóôïõ ðåñéïäéêïõ, ôï ïðïéï ôá óõãêñéíå ìå äéáöïñá íôéæåë êáé áðïäåé÷èçêå ëéãïôåñï ïéêïíïìéêï.
Áí êáé äÝí ìïõ áðÜíôçóåò óõãêåêñéìÝíá ðÜíù êÜôù åßíáé óôçí ßäéá êëßìáêá.Ôï prius I Þôáí 15 % ðéü ëáßìáñãï áðï ôï ÉÉ.
Ç ìïíáäéêç ðåñéðôùóç ðïõ åéíáé ðéï ïéêïíïìéêï åéíáé ïôáí êéíåéóáé ìå 20-30÷áù ìåóá óôçí ðïëç. Áõôï öõóéêá ìå÷ñé íá áäåéáóïõí ïé ìðáôáñéåò ôïõ êáé íá ìðåé ìðñïóôá ôï êáíïíéêï ìïôåñ ãéá íá ôéò ...öïñôéóåé!
Ôï óõìðÝñáóìá ïôé ôï prius ëåéôïõñãåß óå stealth mode ìÝ÷ñé ôá 30 ÷ëì/ù, ðïéáíïý åßíáé;Äéêü óïõ, ôï äéÜâáóåò óôï âñåôáíéêü ðåñéïäéêü Þ ìÞðùò ôï äéÜâáóåò óôïõò 4ôñï÷ïýò;
-
**
Ο χρήστης ÄçìÞôñéïò έγραψε:
¼ëá áõôÜ íïìßæù üôé äåí Ý÷ïõí ó÷Ýóç ìå ôï topic...Ôï topic åãþ ôï åêëáìâÜíù, óáí åíáó÷üëçóç ìå ôçí ìüëõíóç ðïõ ðñïêýðôåé áðü ôçí ðáñáãùãéêÞ äñáóôçñéüôçôá ôùí áõôïêéíçôïâéïìç÷áíéþí. Ð.÷. ðüóï ìïëýíïõí ôï ðåñéâÜëëïí êáôÜ ôçí äéÜñêåéá âáöÞò ôùí áìáîùìÜôùí, ðüóç åíÝñãåéá îïäåýïõí ãéá ôçí ëåéôïõñãßá ôùí ìïíÜäùí ôïõò, ôé åêðïìðÝò êáõóáåñßùí Ý÷ïõí ôá öïõãÜñá ôïõò (áí Ý÷ïõí).
**
ÅðéôÝëïõò ìðÞêå ôï íåñü óôï áõëÜêé! Åõ÷áñéóôþ ößëå ÄçìÞôñç.
Åäþ õðÜñ÷ïõí ëåðôïìÝñåéåò:http://www.toyota.co.jp/en/environment/
http://www.toyota.co.jp/en/environmental_rep/04/download/02.htm
-
Να και η λιστα απο την επισημη ιστοσελιδα του CARB.
http://www.arb.ca.gov/msprog/ccvl/ccvl.htm
Και η λιστα των σχεδον μηδενικων καυσαεριων:
http://www.arb.ca.gov/msprog/ccvl/2005sulevpzevlist.htm
και η λιστα των αυτοκινητων για Καλιφορνια σε σχεση με τα καυσαερια:
http://www.arb.ca.gov/msprog/ccvl/2005ccvl.htm
Θα μου επιτρεψεις να εμπιστευομαι περισσοτερο την γνωμη τους παρα του γνωστου εγγλεζικου περιοδικου. Και αν θες βαλε και κανενα λινκ για το γνωστο περιοδικο να δουμε τι λεει και εμεις.
Νικος
Ìüëõíóç áðï ôéò äñáóôçñéüôçôåò ôùí áõôïêéíçôïâéïìç÷áíéþí.