-
Θα ηθελα τις αποψεις σας οσον αφορα το γιατί δεν πρέπει να αγοράζουμε ένα τρακαρισμένο,ειδικότερα από την στιγμή που το να βρεις να αγοράσεις μετάχειρο μη τρακαρισμένο 5-10 ετων μεσα στην Αθήνα,είναι σίγουρα δύσκολο.
Αφορμή σταθηκε το γεγονός ότι ενας φίλος μου απέρριψε ενα μεταχειρο σε καλή τιμή,γιατί είχε ένα βαμμένο φτερό.Αραγε τα μειονεκτήματα ενός τρακαρισμένου μπορεί να τα δει καποιος που παει σπιτι-δουλεια με 60 ή χρειάζεται πίστα;
-
Θα ηθελα τις αποψεις σας οσον αφορα το γιατί δεν πρέπει να αγοράζουμε ένα τρακαρισμένο,ειδικότερα από την στιγμή που το να βρεις να αγοράσεις μετάχειρο μη τρακαρισμένο 5-10 ετων μεσα στην Αθήνα,είναι σίγουρα δύσκολο.
Αφορμή σταθηκε το γεγονός ότι ενας φίλος μου απέρριψε ενα μεταχειρο σε καλή τιμή,γιατί είχε ένα βαμμένο φτερό.Αραγε τα μειονεκτήματα ενός τρακαρισμένου μπορεί να τα δει καποιος που παει σπιτι-δουλεια με 60 ή χρειάζεται πίστα;
-
Θα ηθελα τις αποψεις σας οσον αφορα το γιατί δεν πρέπει να αγοράζουμε ένα τρακαρισμένο,ειδικότερα από την στιγμή που το να βρεις να αγοράσεις μετάχειρο μη τρακαρισμένο 5-10 ετων μεσα στην Αθήνα,είναι σίγουρα δύσκολο.
Αφορμή σταθηκε το γεγονός ότι ενας φίλος μου απέρριψε ενα μεταχειρο σε καλή τιμή,γιατί είχε ένα βαμμένο φτερό.Αραγε τα μειονεκτήματα ενός τρακαρισμένου μπορεί να τα δει καποιος που παει σπιτι-δουλεια με 60 ή χρειάζεται πίστα;
-
O μόνος λόγος είναι πως πολλά μηχανικά μέρη δεν είνα δυνατόν να επισκευαστούν στο 100% άρα δεν έχουν την ίδια απόδοση/αντοχή/ασφάλεια.
Ενα φτερό όπως λες αν είναι ειδικά το μπροστά δεν είναι λόγος να απορρίψεις ενα αυτοκίνητο μιας και δεν έχει κάποια επίδραση στην συμπεριφορά του αλλα ίσως είναι ενδεικτικό και άλλων χτυπημάτων.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Θα ηθελα τις αποψεις σας οσον αφορα το γιατί δεν πρέπει να αγοράζουμε ένα τρακαρισμένο,ειδικότερα από την στιγμή που το να βρεις να αγοράσεις μετάχειρο μη τρακαρισμένο 5-10 ετων μεσα στην Αθήνα,είναι σίγουρα δύσκολο.Αφορμή σταθηκε το γεγονός ότι ενας φίλος μου απέρριψε ενα μεταχειρο σε καλή τιμή,γιατί είχε ένα βαμμένο φτερό.Αραγε τα μειονεκτήματα ενός τρακαρισμένου μπορεί να τα δει καποιος που παει σπιτι-δουλεια με 60 ή χρειάζεται πίστα;
Μήπως γενικά χρειάζεται να έχουμε έναν πολύ έμπιστο μηχανικό να 'ξεσκονίσει' το **μεταχειρισμένο **αυτοκίνητο που θέλουμε να πάρουμε είτε έιναι τρακαρισμένο είτε όχι ?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ενα φτερό όπως λες αν είναι ειδικά το μπροστά δεν είναι λόγος να απορρίψεις ενα αυτοκίνητο μιας και δεν έχει κάποια επίδραση στην συμπεριφορά του αλλα ίσως είναι ενδεικτικό και άλλων χτυπημάτων.Τέτοια ν'ακούω. Ένα SUVλάκι τσαλάκωσε το μπροστά δεξί φτερό του Accent πριν κανένα μήνα (οδηγούσε η γυναίκα μου και πρακτικά δεν έφταιγε - τυπικά ναι, αλλά ας το αφήσουμε αυτό). Το φτερό άλλαξε σε καλό μάστορα, δεν ακούω κανέναν κραδασμό, δεν νιώθω τίποτα περίεργο στην οδική συμπεριφορά, αλλά δυστυχώς αυτό μόνο κάποιος με έμπιστο μάστορα θα το δει και θα εκτιμήσει τη γενική κατάσταση του αυτοκινήτου. Δηλαδή ένα αμάξι μπορεί να έχει φάει το χειρότερο σκίσιμο, να μην του έχει γίνει σωστό στρώσιμο, να βγάζει καταρχήν 'αόρατα' προβλήματα, όμως ο αγοραστής θα το προτιμήσει επειδή στο δικό μου θα κολλήσει στο τρακάρισμα.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αφορμή σταθηκε το γεγονός ότι ενας φίλος μου απέρριψε ενα μεταχειρο σε καλή τιμή,γιατί είχε ένα βαμμένο φτερό.Αραγε τα μειονεκτήματα ενός τρακαρισμένου μπορεί να τα δει καποιος που παει σπιτι-δουλεια με 60 ή χρειάζεται πίστα;Καλά έκανε. Κανονικά η αλλαγή/βαφή μόνο του φτερού δεν πρέπει να φαίνεται με τίποτα, αλλιώς σημαίνει κακή λαμαρινοδουλειά ή και κακό βάψιμο.
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον manosk. Δεν είναι σοβαρός λόγος ένα φτερό για να απορίψεις ένα αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση! Θα μπορούσε να είναι σκισμένο αλλιώς που να μην φαίνεται...
-
Εγω ήθελα να πώ πως κάποιες βλάβες μπορούνε να αποκατασταθούν στο 100% ή ούτως ή άλλως δεν επηρεάζουν το αυτοκίνητο.
Εφερα το εμπρός φτερό σαν παράδειγμα μιας και δεν είναι δομικό μέρος συνήθως, δηλαδή και να το βγάλουμε εντελώς το αυτοκίνητο θα έχει το ίδιο κράτημα , θα είναι το ίδιο ανθεκτικό και ασφαλές ενώ υπάρχουν άλλες βλάβες που υποβαθμίζουν την αντοχή (πχ στράβωμα-ίσιωμα πλαισίου).
Αν μπορούμε με τη βοήθεια κάποιου έμπειρου μηχανικού να εντοπίσουμε τις επισκευές και το πόσο επηρεάζουν το όχημα θα δούμε αν αξίζει ή όχι.
-
Όταν είχα πάρει ένα civic πριν κατι χρόνια, είχε ψιλοχτυπήματα στα φτερά, τα οποία αποκαλούμε τυπικά χτυπήματα πόλης. Τα φτερά βέβαια χτυπήθηκαν, στοκαρίστηκαν και βάφτηκαν, αλλά ούτε που πειράχτηκε το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Μπορεί να μου έφυγαν καποια λεφτά γι'αυτή τη δουλειά, αλλά είχα ήδη φροντίσει να γλιτώσω αρκετά από την τελική τιμή αγοράς.
Παρομοίως το saxo μου έχει τώρα στοκαρισμένο και βαμμένο καπώ, εξαιτίας μιας λακκούβας που έκανε ο κώλος κάποιου κωλόπαιδου που το πέρασε για καναπέ και έκανε το τσιγαράκι του εκεί πανω...
Θεωρητικά και τα δυο αυτά αυτοκίνητα είναι τρακαρισμένα... Πρακτικά όμως..; Σε τι επηρρεάζεται η συμπεριφορά τους από αυτό;
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι υπάρχει αυτοκίνητο στην Αθήνα που να μην έχει βάψει έστω έναν προφυλακτήρα ή ένα φτερό...
Οπότε, ο μόνος που μπορεί να σου πει είναι ένας καλός φανοποιός και κυρίως της εμπιστοσύνης σου.
-
Aκομα και για τρακάρισμα χοντρό,οπου το αυτοκινητο μπηκε μετα σε καλίμπρα,αναρωτιέμαι αν καποιος που το έχει για να πηγαινει δουλεια-τραπεζα-ψιλικατζίδικο,θα καταλάβει ποτέ του τίποτα.Εχω την εντύπωση πως όχι.
Θα συμφωνήσω πως οι αδιόρατες ζημιές μπορεί να είναι πολυ χειρότερες,όπως καποιος πχ που είχε την ατυχία να αγοράσει ενα golf με χαλασμένη ηλεκτροϋδραυλική κρεμαγιέρα. -
Για χοντρό τρακάρισμα που απαίτησε χρήση καλίμπρας,δεν θα το συζητούσα!
Το δικό μου,όταν το αγόραζα,βρήκα (στον μηχανικό μου) ότι είχε χτυπημένο μπροστά δεξιό και πίσω αριστερό φτερό!
Το πήρα!
Οταν το ξαναέβαψα (μετά 3 χρόνια) βρήκα ότι η λαμαρίνα ήταν γαλβανισμένη!!...Τέλεια!!!...Θα τό έχανα όμως αν έμενα στα χτυπημένα φτερά!!
Θέλω να πω ότι πάντα χρειάζεται μια γνώμη ειδικού, αλλά αν είναι μικροτρακαρίσματα δεν υπάρχει πρόβλημα!
-
Βασικα εγω δεν θα αγοραζα ποτε μεταχειρισμενο απο ατομο που δεν γνωριζω προσωπικα και οταν λεω γνωριζω, εννοω να ειναι φιλος, και να ξερω το αμαξι. Θεωρω οτι ειναι επικυνδυνο να αγοραζεις μεταχειρισμενο.
ΠΟΤΕ δεν ξερεις τι μπορει να εχει κανει ο αλλος... -
Η αλήθεια είναι ότι έχουμε στην Ελλάδα μια αδικαιολόγητη φοβία με τα μεταχειρισμένα. Σε άλλες αγορές (πχ Αγγλία που ήμουν εγώ) θεωρείται βλακεία να παίρνεις καινούριο, αφού ο πρώτος ιδιοκτήτης είναι που πληρώνει την μεγαλύτερη πτώση της αξίας του αυτοκινήτου.
Από την άλλη μεριά, οι αγορές αυτές έχουν και πολύ καλούς μηχανισμούς ελέγχου των αυτοκινήτων. Πχ, στην Αγγλία, αν το αυτοκίνητο που κοιτάζεις έχει περάσει ΜΟΤ, ξέρεις ότι είναι 'σωστό' και μπορείς να το εμπιστευθείς - δεν μιλάμε για τριγμούς και τέτοια, αλλά για την καλή δομική κατάσταση.
Ίσως όταν εδώ αποκτήσουμε έναν σωστό ελεγκτικό μηχανισμό (αντί για το μπ......ο που έχουμε τώρα) να εμπιστευόμαστε περισσότερο τα μεταχειρισμένα, γιατί πραγματικά αξίζει! Σκεφτείτε ας πούμε, τι αυτοκίνητα 5ετίας ή λίγο παραπάνω μπορεί κάποιος να πάρει με 20.000...
-
Κατω απο προυποθεσεις δεν θα επρεπε να το απορυψουμε. Ετσι κι αλλιως ενα μεταχειρισμενο πρεπει να το 'κοιταζουμε' πολυ καλα πριν το αγοραζουμε, επομενως αν το σασι δεν εχει πειραχθει σοβαρα, η μηχανη επισης τοτε γιατι να μην το αγορασουμε. Ειναι οντως αληθεια οτι ο Ελληνας ειναι πολυ καλομαθημενος ή πολυ προσεκτικος (οπως θελετε πεσ τε το, σε θεματα μεταχειρισμενων.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Κατω απο προυποθεσεις δεν θα επρεπε να το απορυψουμε. Ετσι κι αλλιως ενα μεταχειρισμενο πρεπει να το 'κοιταζουμε' πολυ καλα πριν το αγοραζουμε, επομενως αν το σασι δεν εχει πειραχθει σοβαρα, η μηχανη επισης τοτε γιατι να μην το αγορασουμε. Ειναι οντως αληθεια οτι ο Ελληνας ειναι πολυ καλομαθημενος ή πολυ προσεκτικος (οπως θελετε πεσ τε το, σε θεματα μεταχειρισμενων.Αποψη μου ειναι οτι οι μαντραδες ειναι πολυ καλομαθημενοι σε απιστευτα υψηλες τιμες, και επισης υπαρχει ασυδοσια ως προς τις απατες που κανουνε (γυρισματα κοντερ, τρακαρισμενα για καινουργια) οποτε ας μη λεμε για τον αγοραστη...
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Κατω απο προυποθεσεις δεν θα επρεπε να το απορυψουμε. Ετσι κι αλλιως ενα μεταχειρισμενο πρεπει να το 'κοιταζουμε' πολυ καλα πριν το αγοραζουμε, επομενως αν το σασι δεν εχει πειραχθει σοβαρα, η μηχανη επισης τοτε γιατι να μην το αγορασουμε. Ειναι οντως αληθεια οτι ο Ελληνας ειναι πολυ καλομαθημενος ή πολυ προσεκτικος (οπως θελετε πεσ τε το, σε θεματα μεταχειρισμενων.
Αποψη μου ειναι οτι οι μαντραδες ειναι πολυ καλομαθημενοι σε απιστευτα υψηλες τιμες, και επισης υπαρχει ασυδοσια ως προς τις απατες που κανουνε (γυρισματα κοντερ, τρακαρισμενα για καινουργια) οποτε ας μη λεμε για τον αγοραστη...
Aκριβώς αυτό ήθελα να γράψω! Γι΄αυτό κ δεν έχει καμία σχέση η αγορά μεταχειρισμένου στην Ελλάδα με αυτή του εξωτερικού.
-
Eξαρτάται από το τί θεωρούμε 'τρακαρισμένο'.
Προσωπικά, δεν θεωρώ τρακάρισμα, ένα 'φίλημα' στον προφυλακτήρα, μια αλλαγή φτερού κτλ...
Αυτά είναι καθημερινά πράγματα που έχουν συμβεί σε περισσότερους από εμάς.Αλήθεια, πώς θα πωλούσε ο καθένας από εμάς, το αυτοκίνητό του, εάν γνώριζε ότι δεν έχει σοβαρό τρακάρισμα, αλλά μικροζημιές ?
Ναί σε 'τρακαρισμένο' όπως το εννοώ εγώ τουλάχιστον...
Για περιπτώσεις καλίμπρας κτλ, καλό θα ήταν να αποφεύγεται η επιλογή ενός αυτοκινήτου...
Έλα όμως, που σε βόλτα με ένα 'μετά-καλίμπρα-αυτοκίνητο',
πήγαινε εξίσου καλά (ίσως και καλύτερα(!) από πρίν)...... -
Technik, θα συμφωνήσω μαζί σου...Το Καλίμπρα πήγαινε πάρα πολύ καλά, ειδικά ως τετρακίνητο!
Ναι στις μικροζημιές, όχι στα χοντρά χτυπήματα, γιατί μπορεί να μας περιμένουν πολλά - πολλά μικρά ή μεγάλα κουσούρια! Πάντα σε μηχανικό, γιατί οι μαντράδες έχουν δει πολύ κόσμο για κορόιδα.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αλήθεια, πώς θα πωλούσε ο καθένας από εμάς, το αυτοκίνητό του, εάν γνώριζε ότι δεν έχει σοβαρό τρακάρισμα, αλλά μικροζημιές ?
Χρήστο, το 206 μου έχει αλλάξει πίσω αριστερό φτερό. Ακόμα και να μην το παρατηρήσει κάποιος αγοραστής, εγώ θα του το πω (αν και όποτε έρθει η ώρα που θα το πουλήσω). Δεν θα κάνω βέβαια κάποια παραχώρηση στην τιμή, γιατί η εργασία είναι μια χαρά. Θα το πουλήσω στην τιμή που 'παίζει' στην αγορά για το αμάξι μου εκείνη την περίοδο...
Έλα όμως, που σε βόλτα με ένα 'μετά-καλίμπρα-αυτοκίνητο',
πήγαινε εξίσου καλά (ίσως και καλύτερα(!) από πρίν)......Καλά, τι του κάνατε;;; Μήπως του βάλατε και καμιά μπάρα θόλων;;;;
Πέρα από την πλάκα, έχοντας κι εγώ την εμπειρία από ένα αμάξι προ και μετά καλίμπρας δεν παρατήρησα αξιοσημείωτη διαφορά... Είχε το ίδιο στρίψιμο και τους ίδιους τριγμούς με πριν...
Τρακαρισμένο,γιατί όχι;