-
Αντιγράφω ένα κομμάτι του άρθρου του Τ.Π. από το rally.gr
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=7076*Ωραία θα ήταν να βρεθεί κάποιος επενδυτής που θα αποφασίσει να ρισκάρει χρήματα οργανώνοντας την προβολή των Ελληνικών αγώνων στα Μ.Μ.Ε. Επενδυτής είπαμε ε… με όραμα με στρατηγική και με τη συμπαράσταση όλων. Θα οπτικοποιήσει κάθε αγωνιστική δραστηριότητα χρησιμοποιώντας μηχανήματα τελευταίας γενιάς, θα παράγει ένα άριστο τηλεοπτικό προϊόν και θα το προσφέρει δωρεάν στα κανάλια ζητώντας όπου χρειάζεται την βοήθεια – πίεση των εμπλεκόμενων χορηγών για να πετύχει την μικρή στην αρχή αλλά πιστέψτε το την ολοένα και αυξανόμενη στη συνέχεια προβολή. Ναι τον πρώτο, το δεύτερο, τον τρίτο χρόνο θα χάσει λεφτά αλλά εάν ευτυχήσει σε μια σταθερή και ενδιαφέρουσα αγωνιστική κατάσταση και βέβαια με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι όλοι θα συντονίζονται και θα είναι αρωγοί στην προσπάθεια τότε ναι, η επένδυσή του θα αρχίσει στην πενταετία να είναι βιώσιμη. Ναι δε θα βγει μόνο αυτός κερδισμένος αλλά και οι Ελληνικοί αγώνες. Ναι το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Ecclestone και έφτασε η Formula 1 να είναι σήμερα το τρίτο θέαμα στον κόσμο μετά το Μουντιάλ και τους Ολυμπιακούς αγώνες. *
Πιστεύετε ότι θα μπορούσε να 'περπατήσει' κάτι τέτοιο στην Ελλάδα?
Πιστεύετε ότι είναι πολύ 'όνειρο' για να γίνει κάτι τέτοιο - να βρεθεί κάποιος ?
Οι αγωνιζόμενοι θα 'εκχωρούσατε' τα όποια 'δικαιώματα' ώστε να απολαύσετε αργότερα?
Με ποιό τρόπο και τι υποχρεώσεις του Έλληνα 'Ecclestone' θα μπορούσε να γίνει?
Θα έπρεπε να αφορά όλους τους Αγώνες ή μόνο την πίστα?
Δεν βάζω ψηφοφορία γιατί το θέμα σηκώνει περισσότερο συζήτηση από ένα ξερό όχι , μπορεί ή ναί !
Άντε , χρονιάρες μέρες , χωρίς αγώνες , ξεκούραστα και χαλαρά είμαστε για πείτε την γνώμη σας!
-
Αντιγράφω ένα κομμάτι του άρθρου του Τ.Π. από το rally.gr
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=7076*Ωραία θα ήταν να βρεθεί κάποιος επενδυτής που θα αποφασίσει να ρισκάρει χρήματα οργανώνοντας την προβολή των Ελληνικών αγώνων στα Μ.Μ.Ε. Επενδυτής είπαμε ε… με όραμα με στρατηγική και με τη συμπαράσταση όλων. Θα οπτικοποιήσει κάθε αγωνιστική δραστηριότητα χρησιμοποιώντας μηχανήματα τελευταίας γενιάς, θα παράγει ένα άριστο τηλεοπτικό προϊόν και θα το προσφέρει δωρεάν στα κανάλια ζητώντας όπου χρειάζεται την βοήθεια – πίεση των εμπλεκόμενων χορηγών για να πετύχει την μικρή στην αρχή αλλά πιστέψτε το την ολοένα και αυξανόμενη στη συνέχεια προβολή. Ναι τον πρώτο, το δεύτερο, τον τρίτο χρόνο θα χάσει λεφτά αλλά εάν ευτυχήσει σε μια σταθερή και ενδιαφέρουσα αγωνιστική κατάσταση και βέβαια με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι όλοι θα συντονίζονται και θα είναι αρωγοί στην προσπάθεια τότε ναι, η επένδυσή του θα αρχίσει στην πενταετία να είναι βιώσιμη. Ναι δε θα βγει μόνο αυτός κερδισμένος αλλά και οι Ελληνικοί αγώνες. Ναι το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Ecclestone και έφτασε η Formula 1 να είναι σήμερα το τρίτο θέαμα στον κόσμο μετά το Μουντιάλ και τους Ολυμπιακούς αγώνες. *
Πιστεύετε ότι θα μπορούσε να 'περπατήσει' κάτι τέτοιο στην Ελλάδα?
Πιστεύετε ότι είναι πολύ 'όνειρο' για να γίνει κάτι τέτοιο - να βρεθεί κάποιος ?
Οι αγωνιζόμενοι θα 'εκχωρούσατε' τα όποια 'δικαιώματα' ώστε να απολαύσετε αργότερα?
Με ποιό τρόπο και τι υποχρεώσεις του Έλληνα 'Ecclestone' θα μπορούσε να γίνει?
Θα έπρεπε να αφορά όλους τους Αγώνες ή μόνο την πίστα?
Δεν βάζω ψηφοφορία γιατί το θέμα σηκώνει περισσότερο συζήτηση από ένα ξερό όχι , μπορεί ή ναί !
Άντε , χρονιάρες μέρες , χωρίς αγώνες , ξεκούραστα και χαλαρά είμαστε για πείτε την γνώμη σας!
-
Αντιγράφω ένα κομμάτι του άρθρου του Τ.Π. από το rally.gr
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=7076*Ωραία θα ήταν να βρεθεί κάποιος επενδυτής που θα αποφασίσει να ρισκάρει χρήματα οργανώνοντας την προβολή των Ελληνικών αγώνων στα Μ.Μ.Ε. Επενδυτής είπαμε ε… με όραμα με στρατηγική και με τη συμπαράσταση όλων. Θα οπτικοποιήσει κάθε αγωνιστική δραστηριότητα χρησιμοποιώντας μηχανήματα τελευταίας γενιάς, θα παράγει ένα άριστο τηλεοπτικό προϊόν και θα το προσφέρει δωρεάν στα κανάλια ζητώντας όπου χρειάζεται την βοήθεια – πίεση των εμπλεκόμενων χορηγών για να πετύχει την μικρή στην αρχή αλλά πιστέψτε το την ολοένα και αυξανόμενη στη συνέχεια προβολή. Ναι τον πρώτο, το δεύτερο, τον τρίτο χρόνο θα χάσει λεφτά αλλά εάν ευτυχήσει σε μια σταθερή και ενδιαφέρουσα αγωνιστική κατάσταση και βέβαια με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι όλοι θα συντονίζονται και θα είναι αρωγοί στην προσπάθεια τότε ναι, η επένδυσή του θα αρχίσει στην πενταετία να είναι βιώσιμη. Ναι δε θα βγει μόνο αυτός κερδισμένος αλλά και οι Ελληνικοί αγώνες. Ναι το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Ecclestone και έφτασε η Formula 1 να είναι σήμερα το τρίτο θέαμα στον κόσμο μετά το Μουντιάλ και τους Ολυμπιακούς αγώνες. *
Πιστεύετε ότι θα μπορούσε να 'περπατήσει' κάτι τέτοιο στην Ελλάδα?
Πιστεύετε ότι είναι πολύ 'όνειρο' για να γίνει κάτι τέτοιο - να βρεθεί κάποιος ?
Οι αγωνιζόμενοι θα 'εκχωρούσατε' τα όποια 'δικαιώματα' ώστε να απολαύσετε αργότερα?
Με ποιό τρόπο και τι υποχρεώσεις του Έλληνα 'Ecclestone' θα μπορούσε να γίνει?
Θα έπρεπε να αφορά όλους τους Αγώνες ή μόνο την πίστα?
Δεν βάζω ψηφοφορία γιατί το θέμα σηκώνει περισσότερο συζήτηση από ένα ξερό όχι , μπορεί ή ναί !
Άντε , χρονιάρες μέρες , χωρίς αγώνες , ξεκούραστα και χαλαρά είμαστε για πείτε την γνώμη σας!
-
Θα ξεκινήσω ανάποδα και θα περιμένω απαντήσεις άλλων για να πω και άλλα.
Χρειάζονται έμισθοι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ που θα τρέχουν επειδή θα αμοίβονται αναλόγως των προσόντων τους, είτε αυτοί ανήκουν σε κάποιον επενδυτή ή σε κάποιο οργανισμό που δεν θα έχουν σχέση με κανένα εγχώριο συμφέρον (ο κουμπάρος, ο ξάδελφος, ο θείος σε χρονόμετρα, εκκινήσεις, οργανωτικές επιτροπές, εφόρους, επιτροπές ενστάσεων κλπ κλπ κλπ). Κάτι σαν τον Ότο Ρεχάγκελ δηλαδή
Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΕΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΚΛΟΝΗΤΕΣ για εμένα ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ.
Βεβαίως, εγώ είμαι 100% σίγουρος ότι στη σημερινή εποχή που δεν χωρούν ρομαντισμοί, από τη στιγμή που δεν υπάρχει βιομηχανία αυτοκινήτου στην χώρα μας, κάθε προσπάθεια θα πέσει στο κενό ύστερα από λίγο, ακόμη και αν εμφανιστεί ένας επενδυτής.
Κατά τα άλλα...
Όταν παραγγέλνουμε από έξω τα πράγματα και μας έρχονται στην πόρτα μας πιο φτηνά από τις τιμές του λιανοεμπορίου εντός, να τα βράσω όλα. Αυτό δείχνει ΚΑΙ την καιροσκοπική διάθεση των ισχυρών εμπόρων, ορισμένοι από τους οποίους λύνουν και δένουν.Αυτή η ιδέα δεν είναι όνειρο, είναι μια απατηλή οφθαλμαπάτη. Ξυπνήστε, δεν υπάρχει υποδομή, δεν υπάρχει χρήμα, δεν υπάρχει βιομηχανία, δεν υπάρχει παιδεία.
ΟΠΟΤΕ, νομίζω ότι η ΣΥΖΗΤΗΣΗ για την σχεδόν αφελή ιδέα του ΤΠ καλύτερα να αφεθεί στη σφαίρα των ανικανοποίητων οραμάτων μας, ως τέτοια να αντιμετωπιστεί και να μην την φέρουμε στο επίπεδο που αποδεδειγμένα δεν αποφέρει τίποτε. Αυτό που τόσα χρόνια έχει διώξει επενδυτές από χαοτικά πιο υγιείς δραστηριότητες από ότι οι Ελληνικοί Αγώνες. Ο επενδυτής δεν ρισκάρει σε καμμένα ή σημαδεμένα χαρτιά... -
Πολύ καλά όλα αυτά που γράφεις, αλλά χρειάζονται πρώτα από όλα αγώνες....... Ποιός επενδυτής θα ερχόταν να επενδύσει σε ένα σπόρ που στην Ελλάδα από τότε που το θυμάμαι (1986) έχει μόνο προβλήματα και θα έλεγα πως φτάνει σε πολλές περιπτώσεις να είναι εως απαξιωμένο? Υπάρχουν κανόνες ? υπάρχει προστασία ? υπάρχουν νόμοι και αποφάσεις που το προστατεύουν?
Μήπως υπάρχει οργανωμένη ομοσπονδία ? μήπως η γενική γραματεία αθλητισμού ?
Πιστεύω πως από εκεί πρέπει να αρχίσουν όλα και μετά να βρεθεί ο επενδυτής.
(φαντάσου να υπάρξει κάποιος να βάλει τα χρημάτα του, και ο κάθε Δήμαρχος και κοινοτάρχης να κόβει τις ειδικές......... τι να του πείς μετά? για ποιά προβολή? )
Πρέπει πρώτα να θωρακίσης αυτό που θέλεις και μετά να σκεφτείς πως θα προβάλης αυτό που θέλεις. -
Οτι γραφει ο Τακης φυσικα και δεν ειναι αφελης ιδεα, το αντιθετο. Εξαλλου οσοι ασχολουμαστε με την παγκοσμια πραγματικοτητα στον μηχανοκινητο το εχουμε δει σε διαφορες παραλλαγες να πετυχαινει. Και φυσικα μια τετοια προσπαθεια δεν εχει σχεση με το αν γινεται απο ντοπιο ή ξενο συμφερον, αν υπαρχει τοπικη αυτοκινητοβιομηχανια, αν υπαρχει ομοσπονδια ή οτιδηποτε τετοιες προφασεις. Αυτα ειναι δικαιολογιες για να κοσκινιζουμε 10 χρονια χωρις ποτε να ζυμωσουμε.
Το ενδιαφερον παντως ειναι αλλου. Ειναι απολυτως σιγουρο οτι αν καποιος παρει τα εμπορικα δικαιωματα του πρωταθληματος αναβασεων, θα βγαλει ενα σκασμο λεφτα. Γιαυτο δε χρειαζεται ιδιαιτερη σοφια, αρκει να παρατηρησει κανεις το ποσοι διαφημιστες εμπλεκονται (και προφανως κερδιζουν) σε διοργανωσεις με παρομοιο αριθμο θεατων. Το θεμα ομως ειναι οτι ακομα και σε αυτη την περιπτωση ο μεσος αγωνιζομενος δεν εχει πολλα να κερδισει. Οση προσπαθεια και αν κανει ο προωθητης του πρωταθληματος το γεμματο απο κοσμο βουνο ή πιστα θα περασει ανεκμεταλευτο απο τον ερασιτεχνη αγωνιζμομενο οπως ακριβως περναει για το 90% των συμμετοχων στις αναβασεις τωρα. Επισης το οποιο ενδιαφερον των ΜΜΕ θα στραφει στους ελαχιστους νικητες και οι υπολοιποι θα μεινουν ως εχουν, εκτος εντυπων.
Με αλλα λογια, προωθητης ή οχι, στην Ελλαδα εχουμε ενα θεσμο που εφτασε σε ενα επιπεδο περιπου ιδιο με αυτο που θα εφτανε αν το ειχε αναλαει ενας επαγγελματιας. Απο την μεχρι τωρα εμπειρια διαπιστωνει κανεις οτι οι ερασιτεχνες αγωνιζομενοι δεν εχουν ουτε την υποδομη, ουτε τις γνωσεις, ουτε το χρονο ενδεχομενως για να οφεληθουν απο αυτο. Αυτος που θα μπορουσε να οφεληθει θα ηταν ο οποιος θα αναλαμβανε να πουλησει προβολη διαφημιστικο χωρο μπροστα στα ματια ολων αυτων που γεμιζουν τα βουνα. Επισης οφελος απο την επαγελματικη προωθηση θα ειχαν οι αντιπροσωπιες και οι επαγγελματικες ομαδες-οδηγοι. Αυτοι σημερα ειναι λιγοι, αυριο μπορει να ειναι περισσοτεροι ειδικα αν οι τομες σε κανονισμους και φιλοσοφια στοχευσουν προς τα εκει. Ομως σε καθε περιπτωση τα οφελη θα αφορουν λιγους και οργανωμενους. Ειτε μιλαμε για αναβασεις, ειτε για πιστες, ειτε για ραλι.
ΥΓ Το θεμα απαξιωμενοι αγωνες μου ανεβαζει την πιεση. Απαξιωμενοι γινονται μερικοι απο τους αγωνες λογω ανικανοτητας αυτων που οργανωνουν και αδιαφοριας αυτων που συμμετεχουν. Κατα τα αλλα για το απαξιωμενο Αττικο εχω να σας αντιπαραταξω την απολυτα πετυχημενη Κυμη. Ή την Ριτσωνα. Ή την Πορταρια. Ή τα ραλι του Πυργου. Και η λιστα ευτυχως για ολους ειναι μεγαλη...
Προβολή Αγώνων!