-
Ειμαι καινουργιος στο φορουμ αυτο. Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.
Γνωριζει κανενας αν στιν μακλαρεν θα ξεκινησουν οπως 2 χρονια πριν με το ιδιο μονοθεσιο ή τελοσπαντων τι σκοπευουν να κανουν γιατι σε ολες τισ ιστοσελιδες που επισκεφθηκα (ακομη και την οφισιαλ της ομαδας) δεν εχουν απολυτως ουτε ενα, στοιχειο να πω? Μονο κατι βλακειες για κοντρες Κιμι και Χουαν,και κατι διαιτες που εταξε ο Ρον Ντενις στον Χουαν.
Μονο στο autosport.com μπορει κατι να βρεις αλλα χρειαζεται χρηματα. -
Ειμαι καινουργιος στο φορουμ αυτο. Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.
Γνωριζει κανενας αν στιν μακλαρεν θα ξεκινησουν οπως 2 χρονια πριν με το ιδιο μονοθεσιο ή τελοσπαντων τι σκοπευουν να κανουν γιατι σε ολες τισ ιστοσελιδες που επισκεφθηκα (ακομη και την οφισιαλ της ομαδας) δεν εχουν απολυτως ουτε ενα, στοιχειο να πω? Μονο κατι βλακειες για κοντρες Κιμι και Χουαν,και κατι διαιτες που εταξε ο Ρον Ντενις στον Χουαν.
Μονο στο autosport.com μπορει κατι να βρεις αλλα χρειαζεται χρηματα. -
Ειμαι καινουργιος στο φορουμ αυτο. Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.
Γνωριζει κανενας αν στιν μακλαρεν θα ξεκινησουν οπως 2 χρονια πριν με το ιδιο μονοθεσιο ή τελοσπαντων τι σκοπευουν να κανουν γιατι σε ολες τισ ιστοσελιδες που επισκεφθηκα (ακομη και την οφισιαλ της ομαδας) δεν εχουν απολυτως ουτε ενα, στοιχειο να πω? Μονο κατι βλακειες για κοντρες Κιμι και Χουαν,και κατι διαιτες που εταξε ο Ρον Ντενις στον Χουαν.
Μονο στο autosport.com μπορει κατι να βρεις αλλα χρειαζεται χρηματα. -
???
-
Αν και δεν εχει ανακοινωθει τιποτα επισημο ακομα,η λογικη λεει πως η McLaren θα παει στη Μελβουρνη με την ΜΡ4-20.Μεχρι στιγμης μονο η Ferrari και η Minardi,εχουν ανακοινωσει οτι στους πρωτους 3 αγωνες του 2005,θα τρεξουν με υβριδικα μονοθεσια και στον Αγιο Μαρινο θα παραταχθουν με τα καινουρια τους μονοθεσια.
-
Και εγω νομιζω οτι θα παει με το καινουριο μονοθεσιο στη Μελβουρνη.
Παντως αν ξεκινησει καλα φετος οπως εχω ακουσει και απο τις δοκιμες νομιζω οτι θα καταφερει πολλα πραγματα φετος. -
Πριν αρχίσει η περσινή σεζόν, στη McLaren ήταν αισιόδοξοι, αλλά στη Ferrari δεν ίδρωνε το αυτί τους (για τη McLaren).
Φέτος, στη McLaren είναι πολύ επιφυλακτικοί, αλλά στη Ferrari υπάρχει μικρή ανησυχία (για τη McLaren πάντα).
Πέρσυ η Ferrari είχε τελικά δίκιο. Να δούμε φέτος ποιος θα έχει
-
Εγω παντως δεν καταλαβαινω για ποιο λογο θα επρεπε να ειναι αισιοδοξοι στην ΜακΛαρεν. Απο το 91 και εντευθεν μονο μια χρονια με δραματικες αλλαγες κανονισμων μπορεσε και ξεκινησε παρα πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο και την χρονια εκεινη πηρε τα 2 απο τα 3 πρωταθληματα (επι συνολου 26) που πηρε τα 13 αυτα χρονια.
Γενικα πιστευω οτι υπαρχει πολυ υπερβολη σχετικα με τη δυναμικη της ΜακΛαρεν και θα μου κανει εντυπωση αν παρει πανω απο 1-2 νικες φετος. Μην ξεχνατε οτι υπαρχουν σοβαροτατες αμφιβολιες για τον τροπο που οι πιλοτοι της θα φερονται στο μοναδικο σετ ελαστικων τους σε σχεση (κυριως) με τον Σουμαχερ ή (τη φετινη μου ελπιδα για εκπληξη) τον Φιζικελα.
Ο πεμπτος στοχο θα επρεπε να εχει την τεταρτη θεση για αρχη και βλεπουμε... -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μην ξεχνατε οτι υπαρχουν σοβαροτατες αμφιβολιες για τον τροπο που οι πιλοτοι της (McLaren) θα φερονται στο μοναδικο σετ ελαστικων τους σε σχεση (κυριως) με τον Σουμαχερ ή (τη φετινη μου ελπιδα για εκπληξη) τον Φιζικελα...Δε νομίζω πως επειδή τα προηγούμενα χρόνια ο JPM 'έτρωγε λάστιχο' θα το κάνει και με τα φετινά ελαστικά... Νομίζω πως είναι οδηγός ενός τέτοιου επιπέδου που μπορεί να ελέγξει το στυλ οδήγησης κατά της φθοράς των ελαστικών (συμφωνώ MS δεν είναι...). Για τον Κίμι δεν ξέρω γιατί να υπάρχουν αμφιβολίες... Δεν έχω ακούσει (σχεδόν) ποτέ πως είναι 'άγριος' με τα ελαστικά.
-
Γενικα (προσωπικη αποψη καθαρα) το στυλ του Κιμι, με την πολυ χρησιμοποιηση των κερμπ, σε συνδυασμο με την μικρη του πειρα απο μικρες κατηγοριες (εκει που τα λαστιχα τα πληρωνεις), με κανουν να εχω επιφυλαξεις. Μακαρι να τα καταφερει φυσικα . Παντως πιο πολυ θα πονταρα πχ στο Ραλφ που εκανε το 2002 55 πολυ καλους γυρους με το ιδιο σετ.
-
Συμφωνώ, you have a point...
Αλλά δεν πιστεύω να μην μπορεί ο Κίμι να αλλάξει το στυλ του (βέβαια αν το αλλάξει ίσως και να καθυστερεί ) και υποπτεύομαι πως τα λάστιχα δε θα είναι σχεδιασμένα μόνο για 350 γύρους. Ε, δε θα βάλουν κι λίγους ακόμα στη διάρκεια του ελαστικού??? Οπότε αν ο Κίμι οδηγεί άτσαλα μπορεί να 'χρησιμοποιήσει' αυτή την extra διάρκεια... -
Αλλο ενα point ειναι οτι τα ελαστικα της michelin μεχρι τωρα δεν ειναι και πολυ σπουδαια σε αντοχη και σταθεροτητα, μονο για τα προκριματικα και τους 4-5 πρωτους γυρους του αγωνα ειναι ανταγωνιστικα.
Να μην πω για το βρεγμενο........................ -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Γενικα πιστευω οτι υπαρχει πολυ υπερβολη σχετικα με τη δυναμικη της ΜακΛαρεν και θα μου κανει εντυπωση αν παρει πανω απο 1-2 νικες φετος. Μην ξεχνατε οτι υπαρχουν σοβαροτατες αμφιβολιες για τον τροπο που οι πιλοτοι της θα φερονται στο μοναδικο σετ ελαστικων τους σε σχεση (κυριως) με τον Σουμαχερ ή (τη φετινη μου ελπιδα για εκπληξη) τον Φιζικελα.
Ο πεμπτος στοχο θα επρεπε να εχει την τεταρτη θεση για αρχη και βλεπουμε...Ακριβώς για αυτό έχει δυναμική η McLaren φιλέ Greo. Γιατί δεν στοχεύει ποτέ στην τέταρτη θέση. Όποτε βγαίνουν δεύτεροι κλαίνε. Σε αντίθεση με πολλές άλλες ομάδες του grid. Εξάλλου είναι φυσιολογικό, όταν υπάρχει μακροχρόνια κυριαρχία μιας ομάδας, να ποντάρεις για την ανατροπή της στο άλλο 'μεγάλο όνομα'. Π.χ. την κυριαρχία του Ολυμπιακού, περιμένεις να την σπάσει ο Παναθηναϊκός και όχι το Αιγάλεω.
Όσο για το δεύτερο που λες, πραγματικά για το μόνο που δεν ανυσηχώ σχετικά με την McLaren είναι το οδηγικό της δίδυμο. -
Η δυναμικη μπορει να ειναι αυτη, αλλα οπως λεει και ο Σουν-Τζου 'αν δεν ξερεις τον εαυτο σου θα εισαι παντα ηττημενος'. Στη ΜακΛαρεν εχουν καταλαβει το περσινο τους επιπεδο; Ο Ρον ζει στο 2005; Γιατι εμενα μου φαινεται οτι εχει μεινει στο 90, αντε το 98
-
Ποιος είναι ο Σουν-Τζου;
Το περσινο επίπεδο της McLaren μπορείς να το δεις από δύο σκοπιές:- Η πέμπτη ομάδα του grid (βαθμολογία)
- Η δεύτερη καλύτερη ομάδα του grid απο την Mp4-19B και μετά.
Κατά τη γνώμη μου, για την επόμενη χρονιά αυτο που μετράει περισσότερο είναι η κατάσταση στο τέλος της χρονιάς και όχι η βαθμολογική θέση.
-
Αυτό που λες ripper είναι σωστό. H 5η θέση είναι πλασματική. Παραείναι επιεικής σε σχέση με το 1ο μισό της χρονιάς αλλά αδικεί κατάφορα την εμφάνιση της McLaren από το 2ο μισό κ μετά.
Greo φέτος είναι που φάνηκε η δυναμική της με το παραπάνω. Το comeback που έκανε εντός της χρονιάς ήταν απίστευτο. Φυσικά αυτό δε συνεπάγεται απαραίτητα πρωτάθλημα το 2005.
-
Αν λεγοντας 2ο μισο και μετα εννοουμε τα 3 απο τα 4 GP μεταξυ Σιλβερστοουν και Βελγιο τοτε δεν αποκλειεται και να εχετε δικιο. Εκει ηταν best of the rest. Πιο πριν και (κυριως) πιο μετα, δηλαδη Μοντσα και μετα, το ματι μου δεν πηρε καμια ΜακΛαρεν σε καλυτερη κατασταση απο τους αλλους, εκτος ισως απο τη σαφεστατα ντεφορμε τον τελευταιο καιρο, Ρενω.
Το οτι μια ομαδα που αυτοαποκαλειται κορυφαια πηρε μια νικη σε 10 αγωνες και περασε στη βαθμολογια τη Ζαουμπερ, δεν ειναι κατι που θα το λενε και στα εγγονια τους φανταζομαι...
Αμα σκεφτονται ετσι, ας προσεχουν τις Τογιοτα και τις Ζαουμπερ παρα να κοιτανε τις Φερραρι.ΥΓ Ο Σουν-Τζου ειναι Κινεζος στατηγος του 6ου πΧ αιωνα. Εργο του 'Η τεχνη του πολεμου' το κορυφαιο για μενα εργο περι των γενικων αρχων της στρατηγικης που εχει γραφτει.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το οτι μια ομαδα που αυτοαποκαλειται κορυφαια πηρε μια νικη σε 10 αγωνες και περασε στη βαθμολογια τη Ζαουμπερ, δεν ειναι κατι που θα το λενε και στα εγγονια τους φανταζομαι...Καταρχήν, κάνεις ένα σοβαρό λάθος. Η McLaren δεν αυτοαποκαλείται κορυφαία ομάδα. ΕΙΝΑΙ κορυφαία ομάδα.
Επιμένεις να αναφέρεσαι στη βαθμολογία, ενώ μιλάμε για την MP4-19B, η οποία δεν ξεπέρασε στην βαθμολογία μόνο τη Sauber. Τα περσινά επιτεύγματα της McLaren σαφώς και δεν είναι κάτι που θα το λένε και στα εγγόνια τους, θα μπορούν όμως να τους λένε για το comeback που έγραψε και ο Raikkonen. Η μία νίκη, με δεδομένη την κυριαρχία της Ferrari, δεν είναι και τόσο ευκαταφρόνητη, αφού καμια άλλη ομάδα δεν πέτυχε κάτι καλύτερο. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Το οτι μια ομαδα που αυτοαποκαλειται κορυφαια πηρε μια νικη σε 10 αγωνες και περασε στη βαθμολογια τη Ζαουμπερ, δεν ειναι κατι που θα το λενε και στα εγγονια τους φανταζομαι...
Καταρχήν, κάνεις ένα σοβαρό λάθος. Η McLaren δεν αυτοαποκαλείται κορυφαία ομάδα. ΕΙΝΑΙ κορυφαία ομάδα.
Επιμένεις να αναφέρεσαι στη βαθμολογία, ενώ μιλάμε για την MP4-19B, η οποία δεν ξεπέρασε στην βαθμολογία μόνο τη Sauber. Τα περσινά επιτεύγματα της McLaren σαφώς και δεν είναι κάτι που θα το λένε και στα εγγόνια τους, θα μπορούν όμως να τους λένε για το comeback που έγραψε και ο Raikkonen. Η μία νίκη, με δεδομένη την κυριαρχία της Ferrari, δεν είναι και τόσο ευκαταφρόνητη, αφού καμια άλλη ομάδα δεν πέτυχε κάτι καλύτερο.Σωστό αυτό που λες αλλα εγω δεν είμαι ικανοποιημένος από τα κατορθώματα της McLaren.Εξάλλου η McLaren δεν ειναι για να κάνει comeback μετά που τα σκατώνουν,από το 2001.Μόνο με πρώταθλημα κάνεις comeback.
-
ripper μη με διορθωνεις σε σωστα πραγματα. Η ΜΡ4-19Β ετρεξε σε 9 (ΕΝΝΕΑ ολογραφως) γραν-πρι. Τα πηγε καλα στα 3 (Σιλβερστοουν, Χοκενχαιμ και Σπα) και μετριοτατα στα υπολοιπα 5. Την Κινα τη βαζω στα ντεμί ;). Οχι γιατι δεν πηγε καλα, αλλα γιατι η BAR πηγε καλυτερα (οπως και στη Γερμανια τωρα που το σκεφτομαι). Οι μετριες αποδοσεις ειναι περισσοτερες απο τις καλες και για το λογο αυτο εχουν μεγαλυτερη βαρυτητα εφοσον σε αυτες περιλαμβανονται οι 4 τελευταιοι αγωνες.
Στους βαθμους τωρα, το διαστημα που η ΜκΛαρεν ετρεχε με το νεο της αυτοκινητο, μαζεψε 52 βαθμους. Στο ιδιο διαστημα η BAR πηρε 61, ενω 52 μαζεψε και η Γουϊλιαμς, με απο μια νικη σε ΜκΛ και Γουϊλιαμς. Αν λαβουμε υποψη τις 'περιπετειες' της Γουϊλιαμς στο θεμα οδηγου, η ΜΡ4-19Β ηταν το 4ο καλυτερο μονοθεσιο οσο ετρεξε περνοντας (οπως εχω ξαναπει) την Ζαουμπερ και τη εξαιρετικα ντεφορμε το ιδιο διαστημα Ρενω.
Αυτο προς αποκατασταση της πραγματικοτητας.
Μου αρεσει παντως πως οι οπαδοι του Κιμι το 2004 θεοποιουν την αξια της νικης, ενω το 2003 ειχαν θεοποιησει την αξια της σταθεροτητας και των καλων πλασαρισματων.
Τι γινεται με την Μακλαρεν?