-
Παίδες βοήθεια.
Στο αμάξι του πατέρα μου (Mercedes 123 300D 1979) κάικε ενας προθερμαντήρας πετρελαίου. Το προβλημα ειναι πως το κομμάτι που έλιωσε κάθησε πάνω στην βαλβίδα εξαγωγής με αποτέλεσμα αυτη να μένει ανοικτη.Υπάρχει κάπιος τρόπος να το βγάλω χωρίς να λύσω την κεφαλή????
[/i] -
Παίδες βοήθεια.
Στο αμάξι του πατέρα μου (Mercedes 123 300D 1979) κάικε ενας προθερμαντήρας πετρελαίου. Το προβλημα ειναι πως το κομμάτι που έλιωσε κάθησε πάνω στην βαλβίδα εξαγωγής με αποτέλεσμα αυτη να μένει ανοικτη.Υπάρχει κάπιος τρόπος να το βγάλω χωρίς να λύσω την κεφαλή????
[/i] -
Παίδες βοήθεια.
Στο αμάξι του πατέρα μου (Mercedes 123 300D 1979) κάικε ενας προθερμαντήρας πετρελαίου. Το προβλημα ειναι πως το κομμάτι που έλιωσε κάθησε πάνω στην βαλβίδα εξαγωγής με αποτέλεσμα αυτη να μένει ανοικτη.Υπάρχει κάπιος τρόπος να το βγάλω χωρίς να λύσω την κεφαλή????
[/i] -
Δυστυχώς φίλε μου δεν γλιτώνεις το λύσιμο της κεφαλής. Πάντως σου έτυχε κάτι πολύ σπάνιο. Ομολογώ ότι δεν το έχω ξανά συναντήσει!!! Οι κινητήρες αυτοί έχουν τους προθερμαντήρες στον προθάλαμο όπου οι βαλβίδες δεν έχουν καμία σχέση. Κρίμα τι να πω. Μην τον λειτουργείται όμως έτσι γιατί πάει την κάψατε τη βαλβίδα, άσε που μπορεί να πάθετε μεγαλύτερο κακό αν έρθει σε επαφή με το έμβολο. Αν δεν επιστρέφει σωστά δεν μεταφέρεται η θερμότητα από τη βαλβίβα στην έδρα της και από εκεί στο καπάκι για να αποβληθεί με αποτέλεσμα υπερθέρμανση και κάψιμο της.
-
Τελικά λάθος υπολόγιζα. Το κομμάτι απο τον προθερμαντήρα πάνω στο πιστόνη είχε κολίσει με αποτέλεσμα αυτό να κοπανάει στην κεφαλή.
Το παράξενο είναι πώς χώρεσε να περάσει το σίρμα του προθερμαντήρα μέσα απο 3mm οπές που έχει ο προθάλαμος.Ειμαι πολύ γκαντέμησ τελικά.
καμένος προθεραντήρας και επακόλουθα