-
Είμαι μεταξύ ενός Smart Fortwo και ενός εκ της ψηφοφορίας. Το smart δεν το έβαλα στην ψηφοφορία γιατί αφενός δεν είναι στην ίδια ακριβώς κατηγορία, αφετέρου θα κινδύνευε το topic να μεταφερθεί στα 'περί αυτοκίνησης'.
Από τα παραπάνω λοιπόν ποιο λέτε; Εμένα προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το Lancia αν και τα 7 χρόνια εγγύησης του Honda δε μπορεί να σε αφήσουν ασυγκίνητο. Τώρα για το micra μάλλον 3η μου επιλογή. -
Είμαι μεταξύ ενός Smart Fortwo και ενός εκ της ψηφοφορίας. Το smart δεν το έβαλα στην ψηφοφορία γιατί αφενός δεν είναι στην ίδια ακριβώς κατηγορία, αφετέρου θα κινδύνευε το topic να μεταφερθεί στα 'περί αυτοκίνησης'.
Από τα παραπάνω λοιπόν ποιο λέτε; Εμένα προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το Lancia αν και τα 7 χρόνια εγγύησης του Honda δε μπορεί να σε αφήσουν ασυγκίνητο. Τώρα για το micra μάλλον 3η μου επιλογή. -
Είμαι μεταξύ ενός Smart Fortwo και ενός εκ της ψηφοφορίας. Το smart δεν το έβαλα στην ψηφοφορία γιατί αφενός δεν είναι στην ίδια ακριβώς κατηγορία, αφετέρου θα κινδύνευε το topic να μεταφερθεί στα 'περί αυτοκίνησης'.
Από τα παραπάνω λοιπόν ποιο λέτε; Εμένα προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το Lancia αν και τα 7 χρόνια εγγύησης του Honda δε μπορεί να σε αφήσουν ασυγκίνητο. Τώρα για το micra μάλλον 3η μου επιλογή. -
To Jazz είναι με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To Jazz είναι με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητοΑν ήθελες να το τεκμηριώσεις λιγάκι θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα
-
Aπο τα τεστ που έχω διαβάσει έχει ενα απο τα καλύτερα αυτόματα κιβώτια (ανεξαρτήτως κατηγορίας) έχει τους μεγαλύτερους χώρους της κατηγορίας (και όχι μόνο), το πιο ποιοτικό εσωτερικό και ενα απο τα πιο όμορφα (υποκειμενικό) και πρακτικά (αντικειμενικό), έχει πολύ καλό και οικονομικό κινητήρα, καλή οδική συμπεριφορά και 7ετή εγγύηση.
Είχαμε παλαιότερα Honda στην οικογένεια και είμαι 100% ευχαριστημένος.
-
Και τώρα στην αυτοκίνηση πρέπει να πάει αφού κυκλοφορούν όλα αυτά τα μοντέλα (sorry mods )
Μεταξύ αυτών φυσικά το Jazz. Έχει από τα καλύτερα κιβώτια που κυκλοφορούν, χώρους πολυμορφικού, οικονομικότατο κινητήρα αν και 'παρωχημένης' τεχνολογίας και είναι πρακτικότατο.
-
Φίλε scotch, πήγαινε για το jazz..
7 χρόνια, εγγύηση, αξιοπιστία, πολύ καλό εσωτερικό, το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο, χώρους, ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά, τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας ??
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
οικονομικότατο κινητήρα αν και 'παρωχημένης' τεχνολογίας και είναι πρακτικότατο.Γιατι παρωχημένης ????????
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
οικονομικότατο κινητήρα αν και 'παρωχημένης' τεχνολογίας και είναι πρακτικότατο.
Γιατι παρωχημένης ????????
Θεωρητικά γι' αυτό και τα ' ' λόγω οκτώ μόλις βαλβίδων, κάτι ασυνήθιστο για Honda. Τη δουλειά του όμως την κάνει πολύ καλά και πολύ οικονομικά
-
8 βαλβίδες, αλλά twin spark έτσι???
το αμαξάκι το έχω οδηγήσει αρκετά χιλιόμετρα, με το manual κιβώτιο όμως. Τι να πω, στην κατηγορία πρέπει να είναι Η κορυφή. Χώροι, ποιότητα, το μοτέρ δουλεύει άψογα σε όλες τις στροφές και από ότι ακούγεται το αυτόματο κιβώτιο είναι πολύ καλό. Το προτιμώ σίγουρα από τα άλλα δύο. Για το Σμαρτ απλά δεν το συζητώ. Jazz λοιπόν!
Σπύρος
-
Ο αροθμός των βαλβίδων δεν έχει σχέση με το πόσο παρωχημένος είναι ενας κινητήρας πάντως και ο συγκεκριμένος κάθε άλλο παρα παρωχειμένος είναι.
-
στο συγκεκριμένο μοτέρ τα διπλά μπουζί κάνουν τη διαφορά κατά τη γνώμη μου. Η γενικότερη λειτουργία του, ακόμα και ο ήχος (στο πιο... σιγανό του βέβαια) μου θύμισαν τους 8βάλβιδους TS της άλφα.
-
Ωραία όλα αυτά για το Jazz αλλά μπορεί κανείς να αγνοήσει το διζωνικό κλιματισμό (φαντάζομαι έχει απλό A/C to Jazz), τη διπλή ηλιοροφή (δε νομίζω να έχει καν ηλιοροφή το jazz), τις πανέμορφες ζάντες 15'' (έχει αλουμινένιες ζάντες το Jazz;), τα δερμάτινα καθίσματα και το ιδιαίτερα εξελιγμένο κιβώτιο DFN του Lancia (από τα πολύ καλά κι αυτό); Και όλα αυτά με έναν πολύ ζωντανό κινητήρα και ένα πολύ ευχάριστο σύνολο κατά τους 4Τ; Όσον αφορά τους χώρους δε μου είναι απαραίτητοι μιας και θα είναι 2ο αυτοκίνητο και δε βλέπω να βάζω ποτέ παραπάνω από έναν μέσα . Έχει 5 χρόνια λιγότερα εγγύηση βέβαια και μάλλον όχι τόσο καλή ποιότητα κατασκευής αλλά είναι αυτά τα 2 ικανά να ξεπεράσουν το Lancia; Επίσης (υποκειμενικά) το Lancia είναι πολύ πιο όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά!
Δεν ξέρω αν έχει βγει κάποιο συγκριτικό πουθενά ακόμα. Έχει κανείς κάτι υπόψη του; -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Ωραία όλα αυτά για το Jazz αλλά μπορεί κανείς να αγνοήσει το διζωνικό κλιματισμό (φαντάζομαι έχει απλό A/C to Jazz), τη διπλή ηλιοροφή (δε νομίζω να έχει καν ηλιοροφή το jazz), τις πανέμορφες ζάντες 15'' (έχει αλουμινένιες ζάντες το Jazz;), τα δερμάτινα καθίσματα και το ιδιαίτερα εξελιγμένο κιβώτιο DFN του Lancia (από τα πολύ καλά κι αυτό); Και όλα αυτά με έναν πολύ ζωντανό κινητήρα και ένα πολύ ευχάριστο σύνολο κατά τους 4Τ; Όσον αφορά τους χώρους δε μου είναι απαραίτητοι μιας και θα είναι 2ο αυτοκίνητο και δε βλέπω να βάζω ποτέ παραπάνω από έναν μέσα . Έχει 5 χρόνια λιγότερα εγγύηση βέβαια και μάλλον όχι τόσο καλή ποιότητα κατασκευής αλλά είναι αυτά τα 2 ικανά να ξεπεράσουν το Lancia; Επίσης (υποκειμενικά) το Lancia είναι πολύ πιο όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά!
Δεν ξέρω αν έχει βγει κάποιο συγκριτικό πουθενά ακόμα. Έχει κανείς κάτι υπόψη του;Είχαν συγκριτικό οι 4Τ πριν 2-3 τεύχη ανάμεσα στο Jazz ECVT Lancia Ypsilon DFN
Σε κιβώτιο , χώρους και ποιότητα κατασκευής είναι μακράν το Jazz
Σε επιδόσεις , διάκοσμο και στυλ ..... YpsilonΗ λογική λέει ..... Jazz ... (έχω οδηγήσει το αυτόματο προ facelift ... φανταστικό κιβώτιο, χώροι , άχρωμη οδήγηση)
Το στυλ όμως λέει ... Ypsilon ..... ειδικά αν πρόκειται για 2ο αυτοκίνητο (θα προτιμούσα το χειροκίνητο όμως με την οροφή στα ίδια λεφτά) -
Αλλο ενα Jazz και για μενα.
Ολα ειναι καλυτερα απο τα συγκρινομενα μοντελα που παραθετης. Εκτος απο ενα... ο Σαρακακης. -
Μάλλον παρεξηγήθηκα!
Κατ' αρχήν είμαι από τους 'οπαδούς' του Jazz CVT και φυσικά δεν είναι παρωχημένος ο κινητήρας του. Από τη Honda βέβαια περιμένεις 100 ίππους στο λίτρο, i-Vtec κλπ , αλλά για το χαρακτήρα του Jazz είναι πολύ καλός.
-
Το DFN δεν νομίζω πως είναι κάτι ιδιαίτερο, μάλλον μέτριο θα έλεγα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το DFN δεν νομίζω πως είναι κάτι ιδιαίτερο, μάλλον μέτριο θα έλεγα.Μέτριο από ποια άποψη;
- Δεν κάνει γρήγορες αλλαγές (προς τα πάνω και/ή προς τα κάτω);
- Τις κάνει όποτε αυτό θέλει;
- Δε βοηθάει ως προς την κατανάλωση καυσίμου;
- Έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις σε συντήρηση;
- Υστερεί σε θέμα αξιοπιστίας;
Και επίσης είναι μέτριο ως προς το CVT του Jazz ή γενικά; Δηλαδή ως προς το easytronic της OPEL ή το auto του Micra τι λέει; Γιατί αν είναι πολύ καλό σε σχέση με ένα άλλο συμβατικό αυτόματο ή κάποιο άλλο αυτόματο-σειριακό και υστερεί μόνο απέναντι σ' αυτό του Jazz τότε ίσως με καλύπτει.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Ωραία όλα αυτά για το Jazz αλλά μπορεί κανείς να αγνοήσει το διζωνικό κλιματισμό (φαντάζομαι έχει απλό A/C to Jazz), τη διπλή ηλιοροφή (δε νομίζω να έχει καν ηλιοροφή το jazz), τις πανέμορφες ζάντες 15'' (έχει αλουμινένιες ζάντες το Jazz;), τα δερμάτινα καθίσματα και το ιδιαίτερα εξελιγμένο κιβώτιο DFN του Lancia (από τα πολύ καλά κι αυτό); Και όλα αυτά με έναν πολύ ζωντανό κινητήρα και ένα πολύ ευχάριστο σύνολο κατά τους 4Τ; Όσον αφορά τους χώρους δε μου είναι απαραίτητοι μιας και θα είναι 2ο αυτοκίνητο και δε βλέπω να βάζω ποτέ παραπάνω από έναν μέσα . Έχει 5 χρόνια λιγότερα εγγύηση βέβαια και μάλλον όχι τόσο καλή ποιότητα κατασκευής αλλά είναι αυτά τα 2 ικανά να ξεπεράσουν το Lancia; Επίσης (υποκειμενικά) το Lancia είναι πολύ πιο όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά!
Δεν ξέρω αν έχει βγει κάποιο συγκριτικό πουθενά ακόμα. Έχει κανείς κάτι υπόψη του;το DFN στο συγκριτικό 'απορρίφθηκε' ξεκάθαρα. Εγώ ψήφισα jazz αλλά νομίζω πως καλύτερα να πάρεις το Y με το 'συναίσθημα' αφού φαίνεται να σε ενθουσιάζει! Από την άλλη, δες και τα εξτρά του χόντα, οδήγα και τα δύο και αποφασίζεις. Ίσως σου αρέσει και η σπιρτόζικη και παιχνιδιάρικη χροια του χόντα.
Lancia Y DFN vs Honda Jazz CVT vs Micra 1.4 Auto