-
Εσεις ποιους απο τους παρακατω λογους εχετε κανει 'χρηση' κατα την επιλογη του αυτοκινητου σας??
autopress.gr
21/12/04'Πρόσφατη έρευνα της J.D. Power and Associates κατέγραψε τους κυριότερους λόγους που οδηγούν έναν υποψήφιο αγοραστή στο να απορρίψει ένα νέο αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της ο πρώτος και κύριος λόγος απόρριψης κάποιου μοντέλου είναι το στυλ του, ο εξωτερικός και εσωτερικός του σχεδιασμός.
Όσο, μάλιστα, πιο 'εκκεντρικά' γίνονται τα αυτοκίνητα τόσο περισσότεροι αγοραστές αποστρέφουν τα βλέμματά τους από αυτά.Οι δέκα λόγοι απόρριψης ενός αυτοκινήτου σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα είναι:
- Στύλ
- Έλλειψη αξιοπιστίας
- Υψηλό κόστος κτήσης
- Χαμηλή ποιότητα και κατασκευής
- Χαμηλή αξία μεταπώλησης
- Μικροί χώροι επιβατών και αποθήκευσης
- Χαμηλές επιδόσεις
8 ) Απουσία χρηματοδοτικών προγραμμάτων και εκπτώσεων - Υψηλή κατανάλωση καυσίμων
- Υψηλό κόστος συντήρησης (service)'
-
Εσεις ποιους απο τους παρακατω λογους εχετε κανει 'χρηση' κατα την επιλογη του αυτοκινητου σας??
autopress.gr
21/12/04'Πρόσφατη έρευνα της J.D. Power and Associates κατέγραψε τους κυριότερους λόγους που οδηγούν έναν υποψήφιο αγοραστή στο να απορρίψει ένα νέο αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της ο πρώτος και κύριος λόγος απόρριψης κάποιου μοντέλου είναι το στυλ του, ο εξωτερικός και εσωτερικός του σχεδιασμός.
Όσο, μάλιστα, πιο 'εκκεντρικά' γίνονται τα αυτοκίνητα τόσο περισσότεροι αγοραστές αποστρέφουν τα βλέμματά τους από αυτά.Οι δέκα λόγοι απόρριψης ενός αυτοκινήτου σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα είναι:
- Στύλ
- Έλλειψη αξιοπιστίας
- Υψηλό κόστος κτήσης
- Χαμηλή ποιότητα και κατασκευής
- Χαμηλή αξία μεταπώλησης
- Μικροί χώροι επιβατών και αποθήκευσης
- Χαμηλές επιδόσεις
8 ) Απουσία χρηματοδοτικών προγραμμάτων και εκπτώσεων - Υψηλή κατανάλωση καυσίμων
- Υψηλό κόστος συντήρησης (service)'
-
Εσεις ποιους απο τους παρακατω λογους εχετε κανει 'χρηση' κατα την επιλογη του αυτοκινητου σας??
autopress.gr
21/12/04'Πρόσφατη έρευνα της J.D. Power and Associates κατέγραψε τους κυριότερους λόγους που οδηγούν έναν υποψήφιο αγοραστή στο να απορρίψει ένα νέο αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της ο πρώτος και κύριος λόγος απόρριψης κάποιου μοντέλου είναι το στυλ του, ο εξωτερικός και εσωτερικός του σχεδιασμός.
Όσο, μάλιστα, πιο 'εκκεντρικά' γίνονται τα αυτοκίνητα τόσο περισσότεροι αγοραστές αποστρέφουν τα βλέμματά τους από αυτά.Οι δέκα λόγοι απόρριψης ενός αυτοκινήτου σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα είναι:
- Στύλ
- Έλλειψη αξιοπιστίας
- Υψηλό κόστος κτήσης
- Χαμηλή ποιότητα και κατασκευής
- Χαμηλή αξία μεταπώλησης
- Μικροί χώροι επιβατών και αποθήκευσης
- Χαμηλές επιδόσεις
8 ) Απουσία χρηματοδοτικών προγραμμάτων και εκπτώσεων - Υψηλή κατανάλωση καυσίμων
- Υψηλό κόστος συντήρησης (service)'
-
Λίγο απ' όλα, αλλά σημαντικότερα για την απόρριψη διαφόρων επιλογών ήταν τα 2-5-7.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Εσεις ποιους απο τους παρακατω λογους εχετε κανει 'χρηση' κατα την επιλογη του αυτοκινητου σας??- Κακός λόγος τιμής/προσφοράς (π.χ. Smart, Golf, BMW κτλ.)
- Έλλειψη αισθητικής (όχι απαραίτητα 'στυλ')
- Έλλειψη ενεργητικής ασφάλειας.
- Αδιάφορη οδική συμπεριφορά
- Κακό 'προφίλ' της μάρκας ή του μοντέλου (π.χ. BMW, Porsche Boxster, Audi TT)
- Χαμηλές επιδόσεις
- Υψηλό κόστος συντήρησης
ΥΓ: Μου κάνει εντύπωση που η ενεργητική ασφάλεια δεν εμφανίζεται καν στη λίστα των αποτελεσμάτων.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ΥΓ: Μου κάνει εντύπωση που η ενεργητική ασφάλεια δεν εμφανίζεται καν στη λίστα των αποτελεσμάτων.τι ποσοστό των ερωτηθέντων νομίζεις έχει την παραμικρή ιδέα για το τι είναι ενεργητική ασφάλεια? Αν πω κάτω του 5% θα είμαι υπερβολικός?
Σπύρος
-
Ρε παιδιά, απουσιάζει εντελώς η ασφάλεια σαν κριτήριο!!
Να, αυτά βλέπουν οι τύποι του μάρκετινγκ και μετά παραπονιόμαστε...
-
-
Κόστος (από κει ξεκινάνε όλα) & σχέση αξίας/τιμή
-
Συνδυασμός επιδόσεων/οδικής συμπεριφοράς (ούτε 300 άλογα που δεν στρίβουν, ούτε 100 με φοβερό πλαίσιο, όπως το προηγούμενο Ford Focus)
-
Να έχει το δυνατόν λιγότερα gadgets και ηλεκτρονικά Εννοείται ότι ABC, DEF, LSD XTC και λοιπά αρχικά μόνιμα ΟΝ απορρίπτονται
-
Απορρίπτονται επίσης: trendy, funky, 'μουράτα', μοδάτα και lifestyle αυτοκίνητα (οικογένειες δεν θίγουμε )
-
Το σήμα, η μάρκα και η εμφάνιση (έσω-έξω) δεν παίζουν κανέναν απολύτως ρόλο
-
Να μην είναι πάνω από 4,5 μέτρα μήκος (για να μην αποκλείσω 'φτερούγες' ) καθότι ως εργένης οι χώροι δεν με απασχολούν
-
δεν έχει άλλο
-
-
Στάνταρ το 3, μιας και από μια τιμή (όριο που μπορώ να διαθέσω) και πάνω όλα βγαίνουν εκτός.
Το 1, το 2 είναι λόγοι, αλλά λίγο πολύ ο καθένας έχει δική του άποψη και ενεργεί αλλιώς. Πχ εγώ ξερνάω στη θέα ενός ΕΒΟ (πλην όταν πάει αέρα!! ) και μου αρέσει το περασμένο Ίντεγκρα. Άλλος το ανάποδο. Επίσης έχω ΒΙΩΣΕΙ τα Ιταλικά σαν πολύ πιο αξιόπιστα από τα γερμανικά, και τα γιαπωνέζικα ακόμα καλύτερα, ενώ άλλοι έχουν ΒΙΩΣΕΙ πάλι το αντίθετο.
Σύμπτωση;
Ατυχίες;
Διαφορετική χρήση, άρα και όρισμα σε διαφορετικούς τομείς;
Ο καθένας μας ζυγίζει διαφορετικά τα διάφορα μικρά και μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας; Μια φορά τίθεται θέμα υποκειμενικότητας και εκεί.Το 4, ποιότητα είναι πάλι σχετικό... Πήρα το Ίμπιζα, μιας και έδειχνε ποιοτικότερο του ίδιας αξίας Πούντο. Γνωστός που πήρε το Πούντο (ίδιας αξίας ίδιας εποχής) και το χρησιμοποίησε πιο άγαρμπα το έχει σε καλύτερη κατάσταση. Εμένα μου ξέβαψαν οι χειρολαβές, μάδησαν οι προφυλακτήρες (χρώμα) ΤΡΙΖΕΙ αφάνταστα (πολλές φορές από το ρελαντί του κινητήρα!!!), οπότε ΤΩΡΑ, ποιο είναι το ποιοτικότερο;;
-
Όλα χαμηλή μεταπώληση έχουν... ΤΡΑΝΟ παράδειγμα το Τίπο 1600 που λέει το έπαιρναν φτηνότερα ΑΠΟ ΤΟ 1400 με ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ εξοπλισμό λόγω... τεκμηρίου!!! Που ήταν κάτω από 1000 ευρώ η διαφορά, μιας και είχε συμπληρώσει 5ετία!!! Το έπαιρναν φτηνότερα από ΟΛΟΙΔΙΟ αμάξι με λιγότερο εξοπλισμό και μικρότερο κινητήρα!!!
Το ίδιο με το Τολέδο, και τελικά πήραμε Γκολφ4 να ηρεμήσουμε στην μεταπώληση και τώρα που την σκεφτόμαστε, κι αυτό πλέον δεν σκίζει... -
αυτός είναι ένας λόγος, αρκεί και οι εξωτερικές του διαστάσεις να μην είναι... λεωφορείο και να μην βρίσκω πάρκιν.
-
Τα περισσότερα είναι παραπλήσια. Κόβω ηλιοροφή, παίρνω επιδόσεις. Κάτω του ικανοποιητικού είναι μόνο οι βασικές εκδόσεις πλέον.
αδιαφορώ. Δόσεις δεν βάζω (και κυριότητα...) που να μου κάνουν άτοκες!
-
Μετράει αρκετά. Ίσως επειδή σπούδασα ενεργειακός, ίσως επειδή από το γυμνάσιο ξεχώριζα τα σκουπίδια για ανακύκλωση, ίσως επειδή πάντα είχα μικρό χαρτζηλίκι και τα μέτραγα ξανά και ξανά, τα ενεργοβόρα δεν μου κάνουν.
-
Αυτό δεν το ξέρεις ΠΟΤΕ εκ των προτέρων... Άσε που δεν έχω δει τραγικές διαφορές στην ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ συντήρηση από μάρκα σε μάρκα... (όσες έχω ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ)
-
ΒΡΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 11;;;;;
ΕΔΩ είναι που έδωσα πιο πολλά λεφτά από ότι ένα Πασάτ για να πάρω 156, μπας και αποφύγω κανένα τρακάρισμα παραπάνω! Παρότι έχει μικρότερους χώρους και κόστιζε περισσότερο στην αγορά.
Και απέδωσε! Το καλοκαίρι χάρη στη γρήγορη κρεμαγέρα απέφυγα πατημένο ελάφι νύχτα στην άουτομπαν, που με Πασάτ δεν θα απέφευγα ούτε με 10 προσπάθειες!!
Τι να την κάνω την φτηνή συντήρηση, που θα τα είχα δώσει διπλά να φτιάχνω μάσκες και ψυγεία, και θα είχα χαλάσει και το ΠΣΚ μου!!!
Άσε που μια άλλη φορά δεν θα είναι πατημένο ελάφι, αλλά σταματημένος... οδοστρωτήρας. Και θέλω να ζήσω να την πω την ιστορία, κι ας πληρώνω πιο ακριβά το χρηματοδοτικό!!!
-
-
Για μένα αυτά ήταν τα βασικά:
-
Υψηλό κόστος κτήσης ( bye-bye lotus )
-
Στύλ ( bye-bye Type R)
-
Χαμηλές επιδόσεις (bye-bye peugeot)
-
Έλλειψη αξιοπιστίας (bye-bye peugeot)
-
Κοντινό service και εναλλακτικές λύσεις είτε επισημες είτε ανεξάρτητα συνεργεία.(bye-bye Subaru)
-
-
- Ποιότητα κατασκευής/αξιοπιστία
- Οδική συμπεριφορά/στήσιμο/επιδόσεις
- Κόστος
- Στύλ, στύλ, στύλ μαζί με κάποιο σηματάκι που προσδίδει κύρος.
Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά
-
Αν έπρεπε να πάρω τώρα ένα καινούργιο αυτοκίνητο θα κοίταγα τα εξής:
- Στύλ και εμφάνιση (θα πρέπει να σου αρέσει ένα αυτοκίνητο εμφανησιακά πέρα από οτιδήποτε άλλο)
- Αξιοπιστία (Εδώ παίζεις με τις πιθανότητες, πέρα από έρευνες και από το να ρωτήσεις ανθρώπους που έχουν το ίδιο αυτοκίνητο, είναι ο παράγοντας τύχης όπου δεν ξέρεις τι θα σου προκύψει)
- Κόστος κτήσης σε συνδυασμό με τον επίπεδο εξοπλισμού που προσφέρεται (Πολύ βασικός παράγοντας, τα λεφτά δεν τα βρίσκουμε στον δρόμο)
- Ποιότητα κατασκευής (Σημαντίκό και αυτό, αν και όλα τα σημερινά αυτοκίνητα είναι καλά κατασκευασμένα με ελάχιστες αποκλίσεις)
- Χώροι επιβατών και αποθήκευσης
- Επιδόσεις (Αν το αυτοκίνητο με καλύπτει στις πιό πολλές απαιτήσεις και ανάγκες μου, δεν με νοιάζει και ας μην έχει τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία του ή το κορυφαίο σε αίσθηση τιμόνι του)
- Υψηλό κόστος συντήρησης -service- (Αυτός ο παράγοντας σε συνδυασμό πολλές φορές με το κακό after sales ορισμένων εταιρειών, παίζουν έναν ανασταλτικό παράγοντα)
-
Εγώ θα πω γιατί πήρα το δικό μου αμάξι. Για τους ίδιους λόγους (περίπου) θα έπαιρνα και τώρα αμάξι.
Όταν αγόρασα το αυτοκίνητο, δεν το αγόρασα με σκοπό να το πουλήσω μετά από κάποιο καιρό (και σήμερα έτσι σκέφτομαι). Το πήρα χωρίς να σκεφτώ καθόλου την μεταπώληση και άλλα τέτοια.- Επειδή έχει δυναμική - επιθετική - πολύ όμορφη εμφάνιση (πρώτο και κύριο)
- Διότι έχει πολύ αξιόλογες επιδόσεις (απλά υπολείπεται αισθητά του Rallye)
- Κινητήρας. Ίσως ο καλύτερος στα 1600 (και όχι μόνο) τότε (2001), από κάθε άποψη (καλύτερος και πιο εξελιγμένος από αυτόν του Rallye).
- Διότι έχει sport συμπεριφορά και πολύ καλό κράτημα ('κληρονομικά χαρίσματα' από το Rallye)
- Παθητική ασφάλεια (4 αστέρια - 74% συνολική βαθμολογία, αλλά δυστυχώς μόνο 2 αερόσακοι). Κάτι που το καθιστά πιο 'αμάξι' από το Rallye (υπεραπλουστευτικά το λέω). Επίσης έχει και πολύ καλό πλαίσιο.
- Επειδή έχει θερμόμετρο λαδιού (με επηρέασε πολύ αυτό)
- Λόγω του ότι έχει πολύ καλά φρένα (όπως και στο Rallye, αν και δεν έχει ABS)
8 ) Όταν ανοίγω τον κινητήρα για να μαστορέψω, με εκνευρίζει να βλέπω πλαστικουριές (VAG)... Όταν είδα τον χώρο του κινητήρα από το 206, είπα : Να ένα αυτοκίνητο φιλικό στα μαστοριλίκια! (όπως και το Rallye)
Τώρα γιατί δεν πήρα το Rallye (όπως έυλογα θα αναρωτηθείτε);
- Γιατί δεν έχει τους χώρους του 206.
- Γιατί από μέσα δεν είναι τόσο ωραίο. Αυτό είναι πολύ βασικό, άμα δεν με ευχαριστεί το αμάξι όταν απλά το βλέπω, δεν γίνεται αυτό να μου αρέσει. Το κοιτάω σαν σύνολο. Ακόμα και το πιο ασήμαντο μπορεί να μου καταστρέψει την όλη εικόνα - αρμονία.
- Γιατί με το δικό μου, όσο να 'ναι, κάνεις πιο άνετο ταξίδι.
- Γιατί, αν και το rallye είναι πολύ όμορφο, δεν έχει την σχεδίαση και το στυλ του 206 (τρίθυρου).
Η αρίθμιση δεν υποδηλώνει τον βαθμό σπουδαίοτητας. Όπως είπα, όλα συνθέτουν ένα σύνολο. Ο κάθε επιμέρους παράγοντας έχει τον δικό του μοναδικό ρόλο.
-
Από τους λόγους που αναφέρονται έχω χρησιμοποιήσει το 3),γιατί πράγματι το κόστος απόκτησης παίζει σημαντικό λόγο,το 1) π.χ απέρριψα το Saxo 1.1,ενώ πίστευα ότι είναι πολύ καλό,γιατί δεν μου άρεσε καθόλου μέσα-έξω και το 7) οπότε απέρριψα το Ford Ka,ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε πολύ και με εντυπωσίασε με το στήσιμό του,αλλά σερνόταν με τους 60 ίππους του αρχαίου 1.3
Ποιο αγόρασα τελικά?Fiat Cinque Sporting,και δεν το μετάνιωσα,παρ'ότι τα απερριφθέντα είναι καλύτερα σε πολλούς τομείς από το δικό μου! -
Oταν αγορασα οικογενειακό αυτοκινητο πρωτο απο ολα τα κριτηρια ηταν το κοστος... εφτιαξα το target group που εφτανα και μετα πηγα στα υπολοιπα κριτηρια.
Το δευτερο που μετρησε αρκετά ειανι να εχει ικανό κινητηρα που σημαινει σημαντικο μερος της ενεργητικης ασφαλειας, και το τριτο ηταν ενας συνδυασμός αξιοπιστιας-servise-εμφανισης-κυρος-χωροι....γιαυτό κατεληξα στο avensis.Oταν πηρα αυτοκινητο πολης για την γυναικα μου ο στοχος μου ηταν ενας... ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΕΙ, ΟΣΟ ΤΟ ΣΥΝΑΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ...γιαυτό πηρα Alto
Παντως το πρωτο κριτηριο ειναι το κοστος...πχ αυτη η Ε200 αν εκανε 25000ε.... μα την παναγιά θα την προτιμουσα!!!!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Παντως το πρωτο κριτηριο ειναι το κοστος...πχ αυτη η Ε200 αν εκανε 25000ε.... μα την παναγιά θα την προτιμουσα!!!!
Καλά ντε ..... σε πιστεύουμε
-
Αγαπητοί συνφορουμίστες (!!!),
Διάβασα με προσοχή όλα τα μηνύματα. Προσωπικά ψηφίζω 11. Μπροστά στην ενεργητική και παθητική ασφάλεια τίποτα άλλο. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την σκάλα (!!!) που πάτησα στην αριστερή λωρίδα της εθνικής, και που το καημένο το AUDI ούτε που κατάλαβε τίποτα (το πήγα συνεργείο για έλεγχο). Την να την κάνω την φτηνή συντήρηση εαν σκούπιζα την εθνικήμε τις πόρτες ή εαν με σκούπιζαν από την εθνική;
Και βέβαια θέλω να μου αρέσει το αυτοκίνητο που θα αγοράσω (περι ορέξης) και βέβαια πρέπει να έχει και την ανάλογη τιμή . Αλλά εαν δεν μπορώ να βρω κάποιο, τότε μπορώ κάλλιστα να μην αγοράσω κανένα παρά να αγοράσω τάφο και μάλιστα με χρηματοδότηση.
Εδώ θέλω να σταθώ στο επίπεδο της συζήτησης το οποίο είναι πράγματι πολύ καλό, κάτι που δεν το έχω συνηθήσει στην ελληνική πραγματικότητα.
Καλές γιορτές
Νεοκλής -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
[5) Κακό 'προφίλ' της μάρκας ή του μοντέλου (π.χ. BMW, Porsche Boxster,Τί εννοείς?
-
Κάποια αυτοκίνητα έχουν σχετιστεί στο μυαλό της συλλογικής συνείδησης με ένα συγκεκριμένο προφίλ κατόχων. Για παράδειγμα:
BMW = γιάπης ή 'μήτσος'
Mercedes Benz = νεόπλουτος μπάρμπας/μεγαλογιατρός/μεγαλοδικηγόρος.
Porsche Boxster = πλούσιος φιγουρατζής βουτυρομπεμπές.
Audi TT = όχι και τόσο πλούσιος φιγουρατζής βουτυρομπεμπές.
Saxo VTS = κάγκουρας εκ Μπουρναζίου που συχνάζει στα λιμανάκια.
κτλ.Και επειδή δεν θέλω να με κατατάσσουν σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες δεν θα με δουν να οδηγώ ένα από αυτά. Ξέρω, είναι άδικο για τα αυτοκίνητα αλλά ποιος είπε ότι η ζωή είναι δίκαιη;
-
Η δικη μου λιστα
BMW = βλαχος
Mercedes Benz = μεγαλομαναβης,βασιλιας των γύφτων
Porsche Boxster = υπέργηρος επιχειρηματίας ή βουτυρομπεμπές.
Audi TT = ασχετος απο αυτοκινητα με πολλα λεφτα.
Saxo VTS = κάγκουρας εκ Μπουρναζίου που συχνάζει στα λιμανάκια.Ευχαριστως θα αγοραζα ενα εκ των ανωθεν βεβαια,δεν με κολωνει αυτο!
Οι δέκα λόγοι απόρριψης ενός αυτοκινήτου.