-
Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?Eyxaristo
-
Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?Eyxaristo
-
Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?Eyxaristo
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?Eyxaristo
Καλό θα ήταν να μην τα πειράζεις αυτά τα συστήματα μονός σου.
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?Eyxaristo
EDS=ASR αν δεν κάνω λάθος...
Eds= electronic differenzial sperre - ή κάτι τέτοιο (τα Γερμανικά μου έχουν σκουριάσει )... ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό σε απλά Ελληνικά...
ή μήπως όχι;;;Από το βιβλιαράκι του Golf IV θυμάμαι ότι η αρχή λειτουργίας του είναι παρόμοια με του ASR, δηλαδή με το που θα ανιχνεύσει σπινάρισμα φρενάρει τον τροχό που σπινάρει...
-
apla 'kobei' ton kinitira.
Kamia sxesi me ta frena.
Rotisa tin VW an ginete na to balo tora kai mou eipe oti DEN....
Ma einai dinaton??? -
Δεν κοβει το μοτερ, ενεργοποιει τα φρενα!!
apo to http://www.seat.gr
Τι είναι το σύστημα EDS;
Σ' ένα αυτοκίνητο η μετάδοση της ισχύος περνάει στους κινητήριους τροχούς μέσω του διαφορικού. Υπό ομαλές συνθήκες πρόσφυσης και όσο το αυτοκίνητο κινείται στην ευθεία, η ισχύς αυτή κατανέμεται ομοιόμορφα σε κάθε τροχό. Σε ολισθηρές επιφάνειες όμως, μπορεί κάποιος από τους δύο κινητήριους τροχούς να χάσει την πρόσφυσή του και να σπινάρει, γυρνώντας πολύ πιο γρήγορα από τον άλλο. Τα συμβατικά συστήματα μετάδοσης έχουν το μειονέκτημα ότι σε τέτοιες περιπτώσεις μεταφέρουν το μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος στον τροχό με την μικρότερη πρόσφυση, οπότε ο τροχός σπινάρει ακόμη περισσότερο και σε ακραίες περιπτώσεις το αυτοκίνητο μπορεί να ακινητοποιηθεί. Διάφορες τεχνικές λύσεις έχουν επινοηθεί για την βελτίωση αυτής της «αδυναμίας» των συμβατικών διαφορικών. Η λύση της Seat είναι η εξής: Με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής διαχείρισης των φρένων, μέσω του εγκεφάλου του συστήματος ΑBS, στον τροχό που ανιχνευθεί ολίσθηση (σπινάρισμα) επενεργούν αυτόματα τα φρένα. Έτσι το σπινάρισμα σταματά και η ισχύς αυτόματα μεταφέρεται στον άλλο τροχό, ο οποίος βρίσκεται σε καλύτερες συνθήκες πρόσφυσης και το αυτοκίνητο ανακτά και πάλι την πρόσφυσή του.
Πώς λειτουργεί το σύστημα EDS;
Το σύστημα ελέγχεται από μία ηλεκτρονική μονάδα, η οποία λαμβάνει σήματα από επαγωγικούς αισθητήρες που δείχνουν την ταχύτητα περιστροφής των κινητήριων τροχών. Όταν παρουσιαστεί μία διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής μεταξύ των κινητήριων τροχών της τάξης των 110 περίπου στροφών/λεπτό, λόγω σπιναρίσματος η ηλεκτρονική μονάδα ενεργοποιεί μία υδραυλική αντλία, η οποία δημιουργεί μία πίεση στο κύκλωμα των φρένων, που εφαρμόζεται στα τακάκια του τροχού ο οποίος ολισθαίνει. Έτσι, μειώνεται η ταχύτητα του τροχού που σπινάρει και το διαφορικό αυξάνει το ποσοστό μετάδοσης της κίνησης στον άλλο τροχό, παρέχοντας έτσι βέλτιστη συνολικά ελκτική ικανότητα. Όταν οι συνθήκες οι οποίες ενεργοποιούν το EDS εξαφανιστούν, το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα και το διαφορικό λειτουργεί όπως ακριβώς σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Το σύστημα ενεργοποιείται μόνο όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι κάτω από τα 40 χλμ/ώρα.
-
NAI to ksero
To EDS (pou thelo ego) energei me ta frena,eno to ASR einai monimos energo kai kobei to gazi se oles tis taxitites.
To Golf V den exei EDS para mono ASR. -
Πώς θα ανιχνεύσεις αν έχεις EDS: Ξεκινάς δυνατά και την ώρα που κανονικά το αυτοκίνητο αρχίζει να σπινάρει (και ανάβει το φωτάκι-λαμπάκι του TCS) ακούς το πρόσθιο μέρος να τραντάζει δυνατά. Ταυτόχρονα, λόγω ύπαρξης του TCS, θα βλέπεις το στροφόμετρο να χάνει στροφές ενώ εσύ πιέζεις το ίδιο ή και περισσότερο το γκάζι. Αν δεν έχεις EDS, δεν χρειάζεται να βάλεις, εκτός αν κινείσαι πολύ σε χιόνια, πάγους και καταστάσεις ελλιπούς πρόσφυσης, και μάλιστα κάτω από τα 40km/h. Η προσθήκη EDS πρέπει να είναι μια μάλλον σπάνια διαδικασία και ως εκ τούτου, μάλλον αναποτελεσματική αναλογικά με το κόστος και την πιθανή ταλαιπωρία.
-
Εχει και παραέχει EDS...
Πατώντας δυνατά γκάζι πάνω σε πολύ κλειστή στροφή με 1η π.χ. και 10 χλμ/ώρα,αναβοσβήνει συνεχώς το λαμπάκι στο κοντέρ ενω το μοτέρ δεν δείχνει να κόβεται...
Μόνο αν αρχίσει να σπινάρει ΚΑΙ ο εξωτερικός τροχός θα κοπεί ΚΑΙ το μοτέρΤο δικό μου αυτοκίνητο είναι με ΕSP όμως...
-
file GTZ to ESP perilambanei ASR,EDS (TCS) ,ESP.
to diko mou golf exei mono ASR.
pisteyo oti einai ligo ...ntropi ekmerous tis VW na min parexei to ESP standard sta GOLF kai na dinei mono to ASR.Outos i allos i timi tou esp einai mono 600 euro.
Telos panton.....Sas eyxaristo olous therma gia ta reply sas kai sas eyxomai kala xristougena kai kali protoxronia !!!
Pantos tha ksanarotiso tin VW an mporei na mou to balei extra. -
Φίλος πήρε το 1.6 με asr και του ένανα ένα τεστ σήμερα το απόγευμα με την βροχή. Τι ακριβώς κάνει το ασρ δεν κατάλαβε όυτε αυτός γιατί πατώντας το γκάζι το αυτοκίνητο σπινιάριζε κανονικά. Καμία σχέση με την Α170 του αδερφού μου. Αυτό που έκανε πολύ αρνητική εντύπωση είναι η επένδυση στην πόρτα. Έχει μισό πόντο ανοχή τουλάχιστον όταν την πιέζης. Έμεινα στην κυριολεξία με ανοιχτό το στόμα. Αφού νόμιζα ότι είχε ξεβιδωθεί αλλά ΄κοίταξα και την αριστερή και ήταν το ίδιο!!!
Θετική εντύπωση οι μικρές διαδρομές του επιλογέα, αρνητική ένα μικρό σκάλωμα στις γρήγορες. Αυτά τα ολίγα.
Golf V kai EDS