Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf V kai EDS
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Golf V kai EDS
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kasper last edited by

      Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
      To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
      Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
      Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?

      Eyxaristo

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kasper last edited by

        Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
        To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
        Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
        Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?

        Eyxaristo

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kasper last edited by

          Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
          To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
          Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
          Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?

          Eyxaristo

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • X
            xenophon74 last edited by

            Ο χρήστης kasper έγραψε:
            Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
            To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
            Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
            Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?

            Eyxaristo

            Καλό θα ήταν να μην τα πειράζεις αυτά τα συστήματα μονός σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • M
              markvag last edited by

              Ο χρήστης kasper έγραψε:
              Re paidia kserei kaneis pos mporo na energopoiiso to EDS sto teleytaio Golf?
              To aytokinito erxetai mono me ASR pou den xrisimeyei kai poly.
              Milisa me tin VW kai mou eipe oti eprepe na paraggilo to golf me esp (+600 euro) alla tha eprepe na kano ypomoni pano apo 3 mines.
              Mipos kserete an mporei na ginei kati,ti stigmi pou basizetai sto ABS?

              Eyxaristo

              EDS=ASR αν δεν κάνω λάθος...
              Eds= electronic differenzial sperre - ή κάτι τέτοιο (τα Γερμανικά μου έχουν σκουριάσει )... ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό σε απλά Ελληνικά...
              ή μήπως όχι;;;

              Από το βιβλιαράκι του Golf IV θυμάμαι ότι η αρχή λειτουργίας του είναι παρόμοια με του ASR, δηλαδή με το που θα ανιχνεύσει σπινάρισμα φρενάρει τον τροχό που σπινάρει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kasper last edited by

                apla 'kobei' ton kinitira.
                Kamia sxesi me ta frena.
                Rotisa tin VW an ginete na to balo tora kai mou eipe oti DEN....
                Ma einai dinaton???

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  Δεν κοβει το μοτερ, ενεργοποιει τα φρενα!!

                  apo to http://www.seat.gr

                  Τι είναι το σύστημα EDS;

                  Σ' ένα αυτοκίνητο η μετάδοση της ισχύος περνάει στους κινητήριους τροχούς μέσω του διαφορικού. Υπό ομαλές συνθήκες πρόσφυσης και όσο το αυτοκίνητο κινείται στην ευθεία, η ισχύς αυτή κατανέμεται ομοιόμορφα σε κάθε τροχό. Σε ολισθηρές επιφάνειες όμως, μπορεί κάποιος από τους δύο κινητήριους τροχούς να χάσει την πρόσφυσή του και να σπινάρει, γυρνώντας πολύ πιο γρήγορα από τον άλλο. Τα συμβατικά συστήματα μετάδοσης έχουν το μειονέκτημα ότι σε τέτοιες περιπτώσεις μεταφέρουν το μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος στον τροχό με την μικρότερη πρόσφυση, οπότε ο τροχός σπινάρει ακόμη περισσότερο και σε ακραίες περιπτώσεις το αυτοκίνητο μπορεί να ακινητοποιηθεί. Διάφορες τεχνικές λύσεις έχουν επινοηθεί για την βελτίωση αυτής της «αδυναμίας» των συμβατικών διαφορικών. Η λύση της Seat είναι η εξής: Με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής διαχείρισης των φρένων, μέσω του εγκεφάλου του συστήματος ΑBS, στον τροχό που ανιχνευθεί ολίσθηση (σπινάρισμα) επενεργούν αυτόματα τα φρένα. Έτσι το σπινάρισμα σταματά και η ισχύς αυτόματα μεταφέρεται στον άλλο τροχό, ο οποίος βρίσκεται σε καλύτερες συνθήκες πρόσφυσης και το αυτοκίνητο ανακτά και πάλι την πρόσφυσή του.

                  Πώς λειτουργεί το σύστημα EDS;

                  Το σύστημα ελέγχεται από μία ηλεκτρονική μονάδα, η οποία λαμβάνει σήματα από επαγωγικούς αισθητήρες που δείχνουν την ταχύτητα περιστροφής των κινητήριων τροχών. Όταν παρουσιαστεί μία διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής μεταξύ των κινητήριων τροχών της τάξης των 110 περίπου στροφών/λεπτό, λόγω σπιναρίσματος η ηλεκτρονική μονάδα ενεργοποιεί μία υδραυλική αντλία, η οποία δημιουργεί μία πίεση στο κύκλωμα των φρένων, που εφαρμόζεται στα τακάκια του τροχού ο οποίος ολισθαίνει. Έτσι, μειώνεται η ταχύτητα του τροχού που σπινάρει και το διαφορικό αυξάνει το ποσοστό μετάδοσης της κίνησης στον άλλο τροχό, παρέχοντας έτσι βέλτιστη συνολικά ελκτική ικανότητα. Όταν οι συνθήκες οι οποίες ενεργοποιούν το EDS εξαφανιστούν, το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα και το διαφορικό λειτουργεί όπως ακριβώς σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Το σύστημα ενεργοποιείται μόνο όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι κάτω από τα 40 χλμ/ώρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kasper last edited by

                    NAI to ksero
                    To EDS (pou thelo ego) energei me ta frena,eno to ASR einai monimos energo kai kobei to gazi se oles tis taxitites.
                    To Golf V den exei EDS para mono ASR.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Πώς θα ανιχνεύσεις αν έχεις EDS: Ξεκινάς δυνατά και την ώρα που κανονικά το αυτοκίνητο αρχίζει να σπινάρει (και ανάβει το φωτάκι-λαμπάκι του TCS) ακούς το πρόσθιο μέρος να τραντάζει δυνατά. Ταυτόχρονα, λόγω ύπαρξης του TCS, θα βλέπεις το στροφόμετρο να χάνει στροφές ενώ εσύ πιέζεις το ίδιο ή και περισσότερο το γκάζι. Αν δεν έχεις EDS, δεν χρειάζεται να βάλεις, εκτός αν κινείσαι πολύ σε χιόνια, πάγους και καταστάσεις ελλιπούς πρόσφυσης, και μάλιστα κάτω από τα 40km/h. Η προσθήκη EDS πρέπει να είναι μια μάλλον σπάνια διαδικασία και ως εκ τούτου, μάλλον αναποτελεσματική αναλογικά με το κόστος και την πιθανή ταλαιπωρία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gtz last edited by

                        Εχει και παραέχει EDS...
                        Πατώντας δυνατά γκάζι πάνω σε πολύ κλειστή στροφή με 1η π.χ. και 10 χλμ/ώρα,αναβοσβήνει συνεχώς το λαμπάκι στο κοντέρ ενω το μοτέρ δεν δείχνει να κόβεται...
                        Μόνο αν αρχίσει να σπινάρει ΚΑΙ ο εξωτερικός τροχός θα κοπεί ΚΑΙ το μοτέρ

                        Το δικό μου αυτοκίνητο είναι με ΕSP όμως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kasper last edited by

                          file GTZ to ESP perilambanei ASR,EDS (TCS) ,ESP.
                          to diko mou golf exei mono ASR.
                          pisteyo oti einai ligo ...ntropi ekmerous tis VW na min parexei to ESP standard sta GOLF kai na dinei mono to ASR.Outos i allos i timi tou esp einai mono 600 euro.
                          Telos panton.....

                          Sas eyxaristo olous therma gia ta reply sas kai sas eyxomai kala xristougena kai kali protoxronia !!!
                          Pantos tha ksanarotiso tin VW an mporei na mou to balei extra.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            interland-gr last edited by

                            Φίλος πήρε το 1.6 με asr και του ένανα ένα τεστ σήμερα το απόγευμα με την βροχή. Τι ακριβώς κάνει το ασρ δεν κατάλαβε όυτε αυτός γιατί πατώντας το γκάζι το αυτοκίνητο σπινιάριζε κανονικά. Καμία σχέση με την Α170 του αδερφού μου. Αυτό που έκανε πολύ αρνητική εντύπωση είναι η επένδυση στην πόρτα. Έχει μισό πόντο ανοχή τουλάχιστον όταν την πιέζης. Έμεινα στην κυριολεξία με ανοιχτό το στόμα. Αφού νόμιζα ότι είχε ξεβιδωθεί αλλά ΄κοίταξα και την αριστερή και ήταν το ίδιο!!!

                            Θετική εντύπωση οι μικρές διαδρομές του επιλογέα, αρνητική ένα μικρό σκάλωμα στις γρήγορες. Αυτά τα ολίγα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr