Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    lada niva
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. lada niva
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    15
    24
    390
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lakonas67 last edited by

      pia h gnomi sas gia to lada niva;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lakonas67 last edited by

        pia h gnomi sas gia to lada niva;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lakonas67 last edited by

          pia h gnomi sas gia to lada niva;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • H
            hunter last edited by

            Είχα καί τό 1,6 καί τό 1,7ί.
            Οτι καλύτερο γιά τό βουνό,αλλά αυτό είναι όλο κι όλο.
            Αν θέλεις τζίπ γιά 'εκτός δρόμου' πάρ'το μέ κλειστά μάτια.
            Αν θέλεις γιά άσφαλτο,ψάξε κάτι άλλο καλύτερα.

            Υ.Γ. υπάρχει καί υπο-φόρουμ γιά τά 4Χ4,γράψε εκεί νά απαντήσουν περισσότεροι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kf last edited by

              Το topic μετακινείται στην ενότητα 'Εκτός Δρόμου', για τον λόγο που πολύ σωστά ανέφερε και ο Hunter.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • X
                xristos69 last edited by

                Απ' οτι έχω ακούσει καίει τ'άντερά του!

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • T
                  trelovet last edited by

                  Είχα για 2 χρόνια το 1.6 μοντέλο του 92, καταλυτικό. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 90000 χιλ. και το πούλησα φέτος την άνοιξη με 128000 χιλ. Λόγω της φύσης της δουλειάς μου το χρησιμοποίησα σε όλες τις συνθήκες καθημερινά και μπορώ να πω τα εξής.

                  • Αθλια ποιότητα κατασκευής , θόρυβος από τον κινητήρα που μετά τα 80 γίνεται ανυπόφορος ,πολύ βαρύ τιμόνι, άθλια φρένα.
                  • Καλό κράτημα στην άσφαλτο
                  • Κατανάλωση περίπου 10-12 λιτρα σε μικτή χρήση
                  • Πολύ φτηνά ανταλλακτικά
                  • Αθλια ηλεκτρικά ( Πάνω από 10 φορές πήγε στον ηλακτρολόγο, για μίζα, δυναμό, ντιστριμπιτέρ κλπ)
                  • Κακή ενεργητική ασφάλεια ( 0-100 ΠΟΤΕ !!!)
                  • Τρομερή ικανότητα προσπέλασης εμποδίων εκτός δρόμου
                  • Σκληροτράχηλο και χωρίς να το λυπάσαι
                  • Ανίκητο στο χιόνι, αν έχει καλά λάστιχα
                  • Ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες κι αποσκευές
                  • Κακή μεταπώληση ( το δικό μου τουλάχιστον )
                    Επομένως το παίρνεις μόνο αν είσαι κυνηγός , φυσιολάτρης ή το απαιτεί η δουλειά σου, και ποτέ καινούργιο. Μόνο παλιό με λίγα χρήματα !!!
                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    tasmania last edited by

                    Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                    Απ' οτι έχω ακούσει καίει τ'άντερά του!

                    Παραπληροφόρηση Ειδικά εάν μιλάμε για το 1.7 mpi

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • T
                      tasmania last edited by

                      Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                      Είχα για 2 χρόνια το 1.6 μοντέλο του 92, καταλυτικό. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 90000 χιλ. και το πούλησα φέτος την άνοιξη με 128000 χιλ. Λόγω της φύσης της δουλειάς μου το χρησιμοποίησα σε όλες τις συνθήκες καθημερινά και μπορώ να πω τα εξής.

                      • Αθλια ποιότητα κατασκευής , θόρυβος από τον κινητήρα που μετά τα 80 γίνεται ανυπόφορος ,πολύ βαρύ τιμόνι, άθλια φρένα.
                      • Καλό κράτημα στην άσφαλτο
                      • Κατανάλωση περίπου 10-12 λιτρα σε μικτή χρήση
                      • Πολύ φτηνά ανταλλακτικά
                      • Αθλια ηλεκτρικά ( Πάνω από 10 φορές πήγε στον ηλακτρολόγο, για μίζα, δυναμό, ντιστριμπιτέρ κλπ)
                      • Κακή ενεργητική ασφάλεια ( 0-100 ΠΟΤΕ !!!)
                      • Τρομερή ικανότητα προσπέλασης εμποδίων εκτός δρόμου
                      • Σκληροτράχηλο και χωρίς να το λυπάσαι
                      • Ανίκητο στο χιόνι, αν έχει καλά λάστιχα
                      • Ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες κι αποσκευές
                      • Κακή μεταπώληση ( το δικό μου τουλάχιστον )
                        Επομένως το παίρνεις μόνο αν είσαι κυνηγός , φυσιολάτρης ή το απαιτεί η δουλειά σου, και ποτέ καινούργιο. Μόνο παλιό με λίγα χρήματα !!!

                      Θα συμφωνήσω μαζί σου. Μην ξεχνάς όμως, ότι έχουμε 2004 και μιλάς για ένα μοντέλο του 1992 με 128.000 χιλ

                      Για το μοντέλο του 2004, δεν ισχύουν τα ίδια πράγματα. Πιο συγκεκριμένα, ισχύουν όσα είπες για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του, ισχύει η χαμηλή ποιότητα κατασκευής, έχει βελτιώσει την ενεργητική ασφάλεια αλλά η παθητική ... άστο... Η κατανάλωση έχει βελτιωθεί, αφού το αυτοκίνητο είναι πολλαπλού ψεκασμού και η δύναμη έχει αυξηθεί αισθητά σε σχέση με το 1600 αλλά και το παλιό 1700. Έτσι λοιπόν, καλύτερα καινούργιο παρά μεταχειρισμένο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • A
                        akela last edited by

                        Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                        Απ' οτι έχω ακούσει καίει τ'άντερά του!

                        ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣEI ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ!!!!!!!!!!!!!!

                        ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ,ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ,ΤΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ«ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ.
                        ΛΑΝΤΑ ΝΙΒΑ 1.6 η 1.7 «ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΕΡΑ».
                        ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ!! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ«ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙΜΗΣ».

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • C
                          citastak last edited by

                          Ο χρήστης akela έγραψε:

                          Απ' οτι έχω ακούσει καίει τ'άντερά του!

                          ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣEI ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ!!!!!!!!!!!!!!

                          ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ,ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ,ΤΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ«ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ.
                          ΛΑΝΤΑ ΝΙΒΑ 1.6 η 1.7 «ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΕΡΑ».
                          ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ!! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ«ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙΜΗΣ».

                          Σα διαφημιση του 1980 ειναι!!!

                          Φιλικα παντα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Απο οτι καταλαβα, αν ο φιλος μας το θελει για το χωριο, ας αγορασει ενα μεταχειρισμενο και ας παει να το αφησει στο σπιτι στο χωριο να κανει τη δουλεια του οποτε πηγαινει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • A
                              alman310 last edited by

                              Με αρκετά λιγότερα χρήματα από ένα καινούργιο Niva παίρνεις ένα μεταχειρισμένο Vitara και ξεμπλέκεις..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                σωστό. Πάντως τα Niva είναι για πιο hardcore offroading
                                το ίδιο και αν βρεις σε καλή κατάσταση κανένα Feroza, πιο 'κατσίκι' από Βιτάρα ΣΙΓΟΥΡΑ, αλλά κι αυτό δεν είναι Niva σε καμία περίπτωση

                                Σπύρος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Παιδιά το Νίβα μπορεί να μην υπερτερεί σε τίποτα ενός Βιτάρα, ενώ υστερεί σε σχέση με Jimny/Samurai εκτός δρόμου αλλα τουλάχιστον είναι άθλια φτιαγμένο, έχει 0-100 σε 19' , καίει παραπάνω, χαλάει, έχει πλαστικά μέσα που μυρίζουνε σαν πλαστική ρώσικη καρέκλα του 1970 που την έχεις αφήσει στον ήλιο με 40 βαθμούς και καίει και παραπάνω.

                                  Είπαμε είναι σκυλί κατα τα άλλα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • A
                                    alman310 last edited by

                                    .. γι'αυτό ακριβώς δεν είναι απρόσωπο σαν τα γιαπωνέζικα, έχει χαρακτήρα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης alman310 έγραψε:
                                      .. γι'αυτό ακριβώς δεν είναι απρόσωπο σαν τα γιαπωνέζικα, έχει χαρακτήρα..

                                      Nαι, αν είσαι S&M τύπος ετσι τα λες αυτα, χαρακτήρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • I
                                        iperodigos last edited by

                                        Κυριοι η γνωμη μου ειναι μιας και μιλησαμε για χαρακτηρα αυτοκινητου,οτι πολυ σωστα θα κανει να αγορασει το Νιβα και οχι το Βιταρα ,,,,μιας και το Νιβα ειναι κατι σαν 2CV!!! ας πουμε η κατι σαν το κατσαριδακι της VW!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • K
                                          kard last edited by

                                          Γεια σας παιδια!
                                          Ειμαι κατοχος ενος LADA NIVA 1.7i εδω και τρια χρονια και η συμβιωση μαζι του ειναι απεριγραπτη!
                                          Δεν το αλλαζω με τιποτα!
                                          Εχω κανει αρκετες αλλαγες στο οχημα και εχει γινει τερας!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • C
                                            cliff last edited by

                                            Ο χρήστης kard έγραψε:
                                            Γεια σας παιδια!
                                            Ειμαι κατοχος ενος LADA NIVA 1.7i εδω και τρια χρονια και η συμβιωση μαζι του ειναι απεριγραπτη!
                                            Δεν το αλλαζω με τιποτα!
                                            Εχω κανει αρκετες αλλαγες στο οχημα και εχει γινει τερας!

                                            Καμιά φωτογραφιούλα έχεις να μας δείξεις? Κι αν δεν έχεις πες μας τι αλλαγές έχεις κάνει αν θες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr