-
pia h gnomi sas gia to lada niva;
-
pia h gnomi sas gia to lada niva;
-
pia h gnomi sas gia to lada niva;
-
Είχα καί τό 1,6 καί τό 1,7ί.
Οτι καλύτερο γιά τό βουνό,αλλά αυτό είναι όλο κι όλο.
Αν θέλεις τζίπ γιά 'εκτός δρόμου' πάρ'το μέ κλειστά μάτια.
Αν θέλεις γιά άσφαλτο,ψάξε κάτι άλλο καλύτερα.Υ.Γ. υπάρχει καί υπο-φόρουμ γιά τά 4Χ4,γράψε εκεί νά απαντήσουν περισσότεροι.
-
Το topic μετακινείται στην ενότητα 'Εκτός Δρόμου', για τον λόγο που πολύ σωστά ανέφερε και ο Hunter.
-
Απ' οτι έχω ακούσει καίει τ'άντερά του!
-
Είχα για 2 χρόνια το 1.6 μοντέλο του 92, καταλυτικό. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 90000 χιλ. και το πούλησα φέτος την άνοιξη με 128000 χιλ. Λόγω της φύσης της δουλειάς μου το χρησιμοποίησα σε όλες τις συνθήκες καθημερινά και μπορώ να πω τα εξής.
- Αθλια ποιότητα κατασκευής , θόρυβος από τον κινητήρα που μετά τα 80 γίνεται ανυπόφορος ,πολύ βαρύ τιμόνι, άθλια φρένα.
- Καλό κράτημα στην άσφαλτο
- Κατανάλωση περίπου 10-12 λιτρα σε μικτή χρήση
- Πολύ φτηνά ανταλλακτικά
- Αθλια ηλεκτρικά ( Πάνω από 10 φορές πήγε στον ηλακτρολόγο, για μίζα, δυναμό, ντιστριμπιτέρ κλπ)
- Κακή ενεργητική ασφάλεια ( 0-100 ΠΟΤΕ !!!)
- Τρομερή ικανότητα προσπέλασης εμποδίων εκτός δρόμου
- Σκληροτράχηλο και χωρίς να το λυπάσαι
- Ανίκητο στο χιόνι, αν έχει καλά λάστιχα
- Ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες κι αποσκευές
- Κακή μεταπώληση ( το δικό μου τουλάχιστον )
Επομένως το παίρνεις μόνο αν είσαι κυνηγός , φυσιολάτρης ή το απαιτεί η δουλειά σου, και ποτέ καινούργιο. Μόνο παλιό με λίγα χρήματα !!!
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Απ' οτι έχω ακούσει καίει τ'άντερά του!Παραπληροφόρηση Ειδικά εάν μιλάμε για το 1.7 mpi
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Είχα για 2 χρόνια το 1.6 μοντέλο του 92, καταλυτικό. Το αγόρασα μεταχειρισμένο με 90000 χιλ. και το πούλησα φέτος την άνοιξη με 128000 χιλ. Λόγω της φύσης της δουλειάς μου το χρησιμοποίησα σε όλες τις συνθήκες καθημερινά και μπορώ να πω τα εξής.- Αθλια ποιότητα κατασκευής , θόρυβος από τον κινητήρα που μετά τα 80 γίνεται ανυπόφορος ,πολύ βαρύ τιμόνι, άθλια φρένα.
- Καλό κράτημα στην άσφαλτο
- Κατανάλωση περίπου 10-12 λιτρα σε μικτή χρήση
- Πολύ φτηνά ανταλλακτικά
- Αθλια ηλεκτρικά ( Πάνω από 10 φορές πήγε στον ηλακτρολόγο, για μίζα, δυναμό, ντιστριμπιτέρ κλπ)
- Κακή ενεργητική ασφάλεια ( 0-100 ΠΟΤΕ !!!)
- Τρομερή ικανότητα προσπέλασης εμποδίων εκτός δρόμου
- Σκληροτράχηλο και χωρίς να το λυπάσαι
- Ανίκητο στο χιόνι, αν έχει καλά λάστιχα
- Ικανοποιητικοί χώροι για επιβάτες κι αποσκευές
- Κακή μεταπώληση ( το δικό μου τουλάχιστον )
Επομένως το παίρνεις μόνο αν είσαι κυνηγός , φυσιολάτρης ή το απαιτεί η δουλειά σου, και ποτέ καινούργιο. Μόνο παλιό με λίγα χρήματα !!!
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Μην ξεχνάς όμως, ότι έχουμε 2004 και μιλάς για ένα μοντέλο του 1992 με 128.000 χιλ
Για το μοντέλο του 2004, δεν ισχύουν τα ίδια πράγματα. Πιο συγκεκριμένα, ισχύουν όσα είπες για τις εκτός δρόμου δυνατότητες του, ισχύει η χαμηλή ποιότητα κατασκευής, έχει βελτιώσει την ενεργητική ασφάλεια αλλά η παθητική ... άστο... Η κατανάλωση έχει βελτιωθεί, αφού το αυτοκίνητο είναι πολλαπλού ψεκασμού και η δύναμη έχει αυξηθεί αισθητά σε σχέση με το 1600 αλλά και το παλιό 1700. Έτσι λοιπόν, καλύτερα καινούργιο παρά μεταχειρισμένο
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Απ' οτι έχω ακούσει καίει τ'άντερά του!ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣEI ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ!!!!!!!!!!!!!!
ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ,ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ,ΤΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ«ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ.
ΛΑΝΤΑ ΝΙΒΑ 1.6 η 1.7 «ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΕΡΑ».
ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ!! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ«ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙΜΗΣ». -
Ο χρήστης akela έγραψε:
Απ' οτι έχω ακούσει καίει τ'άντερά του!
ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣEI ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ!!!!!!!!!!!!!!
ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ,ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ,ΤΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ«ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ» ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ.
ΛΑΝΤΑ ΝΙΒΑ 1.6 η 1.7 «ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΕΡΑ».
ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ!! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΩ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ«ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙΜΗΣ».Σα διαφημιση του 1980 ειναι!!!
Φιλικα παντα
-
Απο οτι καταλαβα, αν ο φιλος μας το θελει για το χωριο, ας αγορασει ενα μεταχειρισμενο και ας παει να το αφησει στο σπιτι στο χωριο να κανει τη δουλεια του οποτε πηγαινει.
-
Με αρκετά λιγότερα χρήματα από ένα καινούργιο Niva παίρνεις ένα μεταχειρισμένο Vitara και ξεμπλέκεις..
-
σωστό. Πάντως τα Niva είναι για πιο hardcore offroading
το ίδιο και αν βρεις σε καλή κατάσταση κανένα Feroza, πιο 'κατσίκι' από Βιτάρα ΣΙΓΟΥΡΑ, αλλά κι αυτό δεν είναι Niva σε καμία περίπτωσηΣπύρος
-
Παιδιά το Νίβα μπορεί να μην υπερτερεί σε τίποτα ενός Βιτάρα, ενώ υστερεί σε σχέση με Jimny/Samurai εκτός δρόμου αλλα τουλάχιστον είναι άθλια φτιαγμένο, έχει 0-100 σε 19' , καίει παραπάνω, χαλάει, έχει πλαστικά μέσα που μυρίζουνε σαν πλαστική ρώσικη καρέκλα του 1970 που την έχεις αφήσει στον ήλιο με 40 βαθμούς και καίει και παραπάνω.
Είπαμε είναι σκυλί κατα τα άλλα...
-
.. γι'αυτό ακριβώς δεν είναι απρόσωπο σαν τα γιαπωνέζικα, έχει χαρακτήρα..
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
.. γι'αυτό ακριβώς δεν είναι απρόσωπο σαν τα γιαπωνέζικα, έχει χαρακτήρα..Nαι, αν είσαι S&M τύπος ετσι τα λες αυτα, χαρακτήρα.
-
Κυριοι η γνωμη μου ειναι μιας και μιλησαμε για χαρακτηρα αυτοκινητου,οτι πολυ σωστα θα κανει να αγορασει το Νιβα και οχι το Βιταρα ,,,,μιας και το Νιβα ειναι κατι σαν 2CV!!! ας πουμε η κατι σαν το κατσαριδακι της VW!!!
-
Γεια σας παιδια!
Ειμαι κατοχος ενος LADA NIVA 1.7i εδω και τρια χρονια και η συμβιωση μαζι του ειναι απεριγραπτη!
Δεν το αλλαζω με τιποτα!
Εχω κανει αρκετες αλλαγες στο οχημα και εχει γινει τερας! -
Ο χρήστης kard έγραψε:
Γεια σας παιδια!
Ειμαι κατοχος ενος LADA NIVA 1.7i εδω και τρια χρονια και η συμβιωση μαζι του ειναι απεριγραπτη!
Δεν το αλλαζω με τιποτα!
Εχω κανει αρκετες αλλαγες στο οχημα και εχει γινει τερας!Καμιά φωτογραφιούλα έχεις να μας δείξεις? Κι αν δεν έχεις πες μας τι αλλαγές έχεις κάνει αν θες
lada niva