Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    akinisia aytokinitou
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. akinisia aytokinitou
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    8
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lakonas67 last edited by

      yasas.hthela na rotiso ti patheni to aytokinito an doulevete mono 2-3 mines ton xrono kai ton ypolipo bazete mono bros; eyxaristo

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        lakonas67 last edited by

        yasas.hthela na rotiso ti patheni to aytokinito an doulevete mono 2-3 mines ton xrono kai ton ypolipo bazete mono bros; eyxaristo

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lakonas67 last edited by

          yasas.hthela na rotiso ti patheni to aytokinito an doulevete mono 2-3 mines ton xrono kai ton ypolipo bazete mono bros; eyxaristo

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            manosk last edited by

            Ξεραίνονται/καίγονται τα λάστιχα αν δεν είναι σηκωμένο το αυτοκίνητο πάνω σε γρύλους. Άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ, αφού λες ότι μπαίνει κατά διαστήματα σε λειτουργία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hunter last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Ξεραίνονται/καίγονται τα λάστιχα αν δεν είναι σηκωμένο το αυτοκίνητο πάνω σε γρύλους. Άλλο δεν μπορώ να σκεφτώ, αφού λες ότι μπαίνει κατά διαστήματα σε λειτουργία.

              Μάλλον ο σκελετός τους παραμορφώνεται δημιουργώντας προβλήματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                krusenstern last edited by

                νομίζω 'κάθονται' και τα αμορτισέρ ή κάνω λάθος?

                Σπύρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bug last edited by

                  Nομίζω οτι οξειδώνεται πιο γρήγορα η εξάτμιση απο την ακινησία

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Αν έχει μεταλλικό ρεζερβουάρ (τα περισσότερα παλιά αυτοκίνητα τέτοιο έχουν) οξειδώνεται και αυτό, με αποτέλεσμα να βγάζει μετά τη σκουριά στο σύστημα τροφοδοσίας. Το έχω πάθει μετά την ανακατασκευή της Alfasud.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      αν ειναι σε κλειστο γκαραζ απλα βαζεις πιεση 40+ psi ενω αν ειναι εξω τοτε πρεπει και να καλυψεις τα ελαστικα για να μην τα ''καψει'' η ακτινοβολια του ηλιου.

                      το τακαρισμα παντος ειναι πολυ καλυτερο και για τα ελαστικα και για τις αναρτησεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr