-
Αύξηση του αντιτίμου των διοδίων σε όλη τη χώρα προανήγγειλε ο Γ.Σουφλιάς
Στην ΕΕ τα διόδια είναι έως και τρεις φορές ακριβότερα, είπε ο Γ.Σουφλιάς
Την αύξηση των διοδίων σε όλη τη χώρα προανήγγειλε τη Δευτέρα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος διοδίων στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι τρεις φορές υψηλότερος από την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος στην ΕΕ φτάνει τα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, ενώ στη χώρα μας προσεγγίζει τα 0,016 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είπε ακόμα ότι έως το 2012 η χώρα θα έχει αποκτήσει ολοκληρωμένο πλέγμα των οδικών αξόνων. Μεταξύ των έργων που θα δημοπρατηθούν έως το 2006 περιλαμβάνονται:
-
Ο άξονας Μαλιακός-Κλειδί, για τον οποίο αύριο δημοσιεύονται τα τεύχη δημοπράτησης και μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχει οριστεί ο ανάδοχος.
-
Ο άξονας Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος, προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ, για τον οποίο ο ανάδοχος αναμένεται να αναδειχθεί μέχρι την άνοιξη του 2006.
-
Η Ιόνια οδός (σύνδεση της Εγνατίας οδού με το Αντίρριο)
-
Ο άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιάς. Το έργο είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ και ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα έχει οριστεί μέχρι το 2006.
-
Ο άξονας Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ, για το οποίο ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα οριστεί στις αρχές του 2006.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ, ΜΠΕ
-
-
Αύξηση του αντιτίμου των διοδίων σε όλη τη χώρα προανήγγειλε ο Γ.Σουφλιάς
Στην ΕΕ τα διόδια είναι έως και τρεις φορές ακριβότερα, είπε ο Γ.Σουφλιάς
Την αύξηση των διοδίων σε όλη τη χώρα προανήγγειλε τη Δευτέρα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος διοδίων στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι τρεις φορές υψηλότερος από την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος στην ΕΕ φτάνει τα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, ενώ στη χώρα μας προσεγγίζει τα 0,016 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είπε ακόμα ότι έως το 2012 η χώρα θα έχει αποκτήσει ολοκληρωμένο πλέγμα των οδικών αξόνων. Μεταξύ των έργων που θα δημοπρατηθούν έως το 2006 περιλαμβάνονται:
-
Ο άξονας Μαλιακός-Κλειδί, για τον οποίο αύριο δημοσιεύονται τα τεύχη δημοπράτησης και μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχει οριστεί ο ανάδοχος.
-
Ο άξονας Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος, προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ, για τον οποίο ο ανάδοχος αναμένεται να αναδειχθεί μέχρι την άνοιξη του 2006.
-
Η Ιόνια οδός (σύνδεση της Εγνατίας οδού με το Αντίρριο)
-
Ο άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιάς. Το έργο είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ και ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα έχει οριστεί μέχρι το 2006.
-
Ο άξονας Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ, για το οποίο ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα οριστεί στις αρχές του 2006.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ, ΜΠΕ
-
-
Αύξηση του αντιτίμου των διοδίων σε όλη τη χώρα προανήγγειλε ο Γ.Σουφλιάς
Στην ΕΕ τα διόδια είναι έως και τρεις φορές ακριβότερα, είπε ο Γ.Σουφλιάς
Την αύξηση των διοδίων σε όλη τη χώρα προανήγγειλε τη Δευτέρα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς, σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος διοδίων στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι τρεις φορές υψηλότερος από την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος στην ΕΕ φτάνει τα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, ενώ στη χώρα μας προσεγγίζει τα 0,016 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ είπε ακόμα ότι έως το 2012 η χώρα θα έχει αποκτήσει ολοκληρωμένο πλέγμα των οδικών αξόνων. Μεταξύ των έργων που θα δημοπρατηθούν έως το 2006 περιλαμβάνονται:
-
Ο άξονας Μαλιακός-Κλειδί, για τον οποίο αύριο δημοσιεύονται τα τεύχη δημοπράτησης και μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχει οριστεί ο ανάδοχος.
-
Ο άξονας Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος, προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ, για τον οποίο ο ανάδοχος αναμένεται να αναδειχθεί μέχρι την άνοιξη του 2006.
-
Η Ιόνια οδός (σύνδεση της Εγνατίας οδού με το Αντίρριο)
-
Ο άξονας Λαμία - Καρδίτσα - Τρίκαλα - Καλαμπάκα μέχρι το ύψος της Παναγιάς. Το έργο είναι προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ και ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα έχει οριστεί μέχρι το 2006.
-
Ο άξονας Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ, για το οποίο ο ανάδοχος εκτιμάται ότι θα οριστεί στις αρχές του 2006.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ, ΜΠΕ
-
-
Απορώ τόσα χρόνια τόσα λεφτά που έχουν πάρει από τα διόδια τι έχουν γίνει... γιατί σίγουρα δρόμοι ΔΕΝ έχουν γίνει...
-
Το άλλο με τον Τοτό το ξέρει ο κύριος Υπουργός????
Το να συγκρίνει και μόνο τους Ελληνικούς με τους Ευρωπαικούς δρόμους αποτελεί ιεροσυλία. Ναί είναι πιο ακριβοί αλλά για τι υπηρεσίες και ποιότητα δρόμου ακριβώς μιλάμε.... -
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Απορώ τόσα χρόνια τόσα λεφτά που έχουν πάρει από τα διόδια τι έχουν γίνει... γιατί σίγουρα δρόμοι ΔΕΝ έχουν γίνει...Κάθε χιλιόμετρο αυτοκινητόδρομου κοστίζει περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου (400 Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ευζωνοι + 80 Αθήνα-Κόρινθος + 70 Κόρινθος-Τρίπολη + 500 Εγνατία) 1000 χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομοι που κοστίζουν 5 δισεκατομμύρια ευρώ (δεν υπολογίζω καθόλου την Αττική Οδό). Αρα σίγουρα έχουν γίνει δρόμοι. Αργησαν βέβαια (στην Ευρώπη αυτοί οι δρόμοι υπάρχουν εδώ και 20 χρόνια) και ίσως τώρα που έγιναν να είναι αργά και να μην έπρεπε να είχαν γίνει (μεγάλη συζήτηση -τι έπρεπε να γίνουν τα ΚΠΣ- αλλά ας μην την ανοίξουμε)
Με ~1.5 ευρώ τη διέλευση, χρειάζονται 3,33 δισεκατομμύρια διελεύσεις για να καλύψουν το κόστος κατασκευής μόνο, χώρια το κόστος συντήρησης -και δεν υπολογίζω καθόλου αυτούς που ΘΑ γίνουν.
Για πες μου, πόσα χρόνια πρέπει να οδηγούμε τα 4 εκατομμύρια οχήματα της Ελλάδας για να κάνουμε 3,33 δισεκατομμύρια διελεύσεις ?
-
Αυτά που λες nass θα ίσχυαν αν οι δρόμοι φτιάχνονταν μόνο με πόρους από το ταμείο οδοποιίας - διόδια. Όμως υποτίθεται ότι μεγάλο μέρος τους καλύπτεται από ΚΠΣ - σημείωσε ότι μιλάμε μόνο για τους αυτοκινητόδρομους.
Απλά, ζούμε στη χώρα της αρπαχτής..
-
Εχεις δίκιο! Το πολύ 50% συμμετοχή από τα 2 (Β΄ και Γ΄) ΚΠΣ. 2.5 δις ευρώ κόστος. 1.67 δις διελεύσεις. Δεν βλέπω μεγάλη διαφορά. Η ουσία είναι: (σε αντίθεση με όσα λες, βέβαια φαντάζομαι πως και εσύ υπερβάλλεις εσκεμμένα) δρόμους βλέπω, το κόστος τους (+ συντήρησης) με διόδια ΔΕΝ καλύπτεται.
Εννοείται φυσικά πως αυτά που λέει ο Υπουργός είναι παπαριές διότι δεν μας λέει που είναι οι μισθοί εδώ και εκεί. Επίσης δεν μας λέει για την κατάσταση των δρόμων, που ήμουν πριν 2 εβδομάδες Ελβετία - Γαλλία και οι αυτοκινητόδρομοι, εκτός που δεν κράταγαν καθόλου νερό στη βροχή, ήταν και ομαλότατοι (βέβαια Chamonix - Γενεύη 80 χιλιόμετρα πλήρωσα 4.7 ευρώ διόδια ) Οχι όπως στην Ελλάδα που πολλοί αυτοκινητόδρομοι είναι σαν ειδική του Ακρόπολις.
ΟΚ όλα αυτά. Αλλά μη τα μηδενίζουμε όλα...
-
ρε σα δεν ντρεπονται λεω εγω.....................δεν κοιτανε να δωσουνε κανενα εργο στην βορεια ελλαδα και κυριως στη θεσσαλονικη........ο κοσμος πιναει, χιλιαδες ανθρωποι δεν θα παρουν δωρο χριστουγεννων, χιλιαδες κοσμος εχει να πληρωθει απο το καλοκαιρι........
ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ........
-
Θα πάρει χρόνο σίγουρα πιστεύω αλλά σε 10 χρόνακια καλά να είμαστε νομίζω θα έχουν γίνει αρκετοι δρόμοι ...
θα έχει γίνει σίγουρα η Κορινθου Πατρών..... θα έχει τελειώσει η Εγνατία...
θα έχει φτιαχθεί το Πεταλο και η Παναγιά.....
επίσης αν πάνε καλά σε 10 χρονια το δίκτυο του Μετρο στην Αθήνα θα είναι αρκετά ικανοποιητικό (ιδίως αν έχει γίνει και η προέκταση από Πανόρμου - Μαρούσι μέσω Κιφησίας) ενώ και η Σαλόνικα θα έχει μετρό -
Αλητεια
σα δε ντρεπομαστε με μισθους ελλαδας
-
Θα μιλήσω ως κάτοικος Xαλκιδας. Επί 20 και πλέον χρόνια όλοι οι Χαλκιδαίοι πληρώνουμε κατά την επιστροφή μας από Αθήνα το αντίτιμο των διοδίων μέχρι Λαμία παρά το ότι μετά από 500 μέτρα αφήνουμε την Εθνική οδό και παίρνουμε τον εσωτερικό δρόμο για Χαλκίδα. Αν αυτό δεν είναι κοροιδία τότε ποιο είναι? Και κάτι ακόμα μήπως τα διόδια θα ήταν τιμιότερο να μπαίνουν στην έξοδο και όχι στην είσοδο των δρόμων? Έτσι ο καθένας θα πλήρωνε το αντίτιμο που του αντιστοιχεί με βάση τα χλμ που διήνυσε στο δρόμο. Τότε πράγματι θα ίσχυαν τα λεγόμενα του υπουργού περί τιμών που πληρώνουμε ανά χλμ σε σχέση με την Ευρώπη. Προς το παρών όμως και με το υπάρχον σύστημα ίσως πληρώνουμε συγκριτικά περισσότερα από τους Ευρωπαίους συμπολίτες μας απολάμβάνοντας άθλιους βέβαια δρόμους. Αλλά βέβαια όλα αυτά δε τα λαμβάνει υπόψιν του ο υπουργός αφού γνωρίζει πολύ καλά ότι τα χρήματα από τα διόδια δε θα πάνε σε δρόμους αλλά στο να κλείσουν τρύπες του προυπολογισμού. Α και τα τελη κυκλοφορίας τι ρόλο παίζουν. Αυτά δε τα λαμβάνουμε υπόψιν σε αυτά που πληρώνουμε κύριε υπουργε? Για να μη μιλήσω και για τους αθλιους μισθούς μας.
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Θα μιλήσω ως κάτοικος Xαλκιδας. Επί 20 και πλέον χρόνια όλοι οι Χαλκιδαίοι πληρώνουμε κατά την επιστροφή μας από Αθήνα το αντίτιμο των διοδίων μέχρι Λαμία παρά το ότι μετά από 500 μέτρα αφήνουμε την Εθνική οδό και παίρνουμε τον εσωτερικό δρόμο για Χαλκίδα. Αν αυτό δεν είναι κοροιδία τότε ποιο είναι?Η γέφυρα του Ευρίπου όμως δεν έχει διόδια, έτσι δεν είναι; Δεν είναι απλούστερο σε ένα διόδια να μαζεύουν και τα δύο;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για πες μου, πόσα χρόνια πρέπει να οδηγούμε τα 4 εκατομμύρια οχήματα της Ελλάδας για να κάνουμε 3,33 δισεκατομμύρια διελεύσεις ?800 διελεύσεις ανά αυτοκίνητο δηλαδή χρειάζονται με τα στοιχεία που έδωσες, νούμερο πραγματιακά ελάχιστο εάν υπολογίσεις επαγγελματικά αυτοκίνητα, τουρίστες, διαμεταγωγές προϊόντων και ανθρώπων σε άλλες χώρες μέσω του οδικού δικτύου της Ελλάδας κ.λπ.
Μονάχα του Αλβανούς να βάλεις μέσα στους υπολογισμούς από Αθήνα προς Τίρανα μέσα είσαι. Για να μην πω βέβαια ότι κάθε εθνικός δρόμος έχει και 2-3 διόδια οπότε ακόμη λιγότερες οι διελεύσεις.
-
Ναι, ναι, στους Αλβανούς θα βασιστούν... που πάνε Αλβανία (Κακαβιά) - Αθήνα πληρώνοντας 3.2 ευρώ διόδια και αν
Αν οι 400 (διότι δεν είχα υπολογίσει τα ΚΠΣ) φορές ΓΙΑ ΚΑΘΕ όχημα (δηλ. ουσιαστικά 1000 φορές για τους ταξιδιάρηδες και 50 φορές για τους μη ταξιδιάρηδες) σου φαίνονται 'πραγματικά ελάχιστο' νούμερο, τι να πώ...
Εσύ έχεις περάσει 400 (για να μην πω 1000) φορές από διόδια στις εθνικές οδούς ? Δηλαδή έχεις πάει - γυρίσει grosso motto 40 φορές στη Θεσσαλονίκη (και αν έχεις πάει, εγώ όχι, οπότε οι 40 δεν αρκούν )
Και μέσα σε αυτά δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ συντήρηση. Δεν ξέρω πόσο πάει αλλά σίγουρα είναι σημαντικό νούμερο.
Επιμένω στα αρχικά συμπεράσματά μου: δρόμους έχουμε αρχίσει να έχουμε, διόδια πληρώνουμε αλλά δεν φτάνουν (προφανώς δεν προτείνω να ακριβήνουν!)
-
Σε μερικά σημεία μπορεί να αυξηθεί το αντίτιμο του διοδίου (π.χ. η Αθ.-Κορ. όπου ο δρόμος έχει υποστει θεαματική βελτίωση να πάει στο ΕΥΡΩ 1,60).
Όμως σε ημιτελείς και επικίνδυνους δρόμους είναι απαράδεκτο να αυθηξεί το αντίτιμο.
Επίσης μπορούν πολύ άνετα να καθιερωθούν εκπτώσεις στους συχνούς χρήστες (με κάρτα άλα ΑΟΔΟΣ).
Και ας γίνει κάτι να σταματήσουν να κλέβουν οι ταμίες (με τη συνεργασία των οδηγών). Αν είναι δυνατόν, υπάρχουν ταμίες που έχουν ολόκληρες πολυκατοικίες. Έχει βελτιωθεί η κατάσταση βέβαια με τις μπάρες, αλλά θέλει ακόμα προσπάθεια (ιδανική λύση η κάρτα, αρκεί να μεγαλώσει η διάρκειά της, π.χ. επ'αορίστου).
Αλλά, ξέχασα, εδώ είναι Ελλάδα (που πολύ σύντομα θα ξεπεραστεί από τους νέους 'ευρωπαϊκούς' εταίρους όπως η Λετονία)...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι, ναι, στους Αλβανούς θα βασιστούν... που πάνε Αλβανία (Κακαβιά) - Αθήνα πληρώνοντας 3.2 ευρώ διόδια και ανΑν οι 400 (διότι δεν είχα υπολογίσει τα ΚΠΣ) φορές ΓΙΑ ΚΑΘΕ όχημα (δηλ. ουσιαστικά 1000 φορές για τους ταξιδιάρηδες και 50 φορές για τους μη ταξιδιάρηδες) σου φαίνονται 'πραγματικά ελάχιστο' νούμερο, τι να πώ...
κλπ, κλπ, κλπ...
Ξέχασες να συνυπολογίζεις τους επαγγελματίες (φορτηγά, λεωφορεία, ΙΧ) που όλη τη μέρα βρίσκονται στις Εθνικές οδούς.
Τώρα εάν το επιχείρημα για τους Αλβανούς σου φαίνεται αστείο, τότε να σου υπενθυμίσω ότι υπάρχουν από 800 χιλιάδες μέχρι 1 εκατομμύριο και όποτε έχουμε γιορτές την κάνουν για πατρίδα μεριά.
Ξεχάσαμε τον πανικό στα σύνορα με κάτι δεκάδες χιλιόμετρα ουρές Αλβανών να περιμένουν να μπουν; Ή έχουμε μείνει στην αντίληψη ότι δεν έχουν αυτοκίνητο;
Αλήθεια να για πας από Αθήνα - Αλβανία (ή Πάτρα ή Θεσ/νίκη ή Αλεξ/πολη) πόσα διόδια περνάς; Μήπως μετά πρέπει να επσιτρέψεις κιόλας; Βάλτα όλα αυτά και κάνε τους υπολογισμούς.
Απλά θεώρησες ότι ταξίδια κάνουν μόνο οι οικογενειάρχες. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
-
Οι αυξήσεις που κάνουν είναι ΣΩΣΤΕΣ και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ!!!
Εδώ άλλες ΠΟΛΥ πλουσιότερες χώρες, με ΠΟΛΥ περισσότερες διελεύσεις και έχουν ανάγκη μεγαλύτερο (!!!) διόδιο, για να συντηρηθούν δρόμοι.Ναι, συντηρούνται σαφώς καλύτερα από ό,τι εδώ, αλλά αν σκεφτεί κανείς τι έσοδο έχουν από το αυξημένο διόδιο και τις αυξημένες διελεύσεις, και το μεγαλύτερο δυναμικό της οικονομίας τους, θα δούμε πως ο μόνος τρόπος να μπαλώσουμε τρύπες στην ελληνική οικονομία (που ΠΡΕΠΕΙ να γίνει αν δεν θέλουμε να μας φάει λάχανο η... Αλβανία) είναι τέτοια μέτρα.
ΑΛΛΑ!!!
Για να στηριχτεί η οικονομία και να υπάρχει ΡΟΗ του χρήματος ΠΡΕΠΕΙ να ανέβουν και οι μισθοί. Για να είμαστε ρεαλιστές ένα +60% ΑΜΕΣΑ θα ήταν λογικό με παράλληλες αυξήσεις. Αλλιώς, πώς στο διάολο περιμένουν να έρθουμε στα ίσα με την Ευρώπη;
Δηλαδή πώς γίνεται ο ΜΕΣΟΣ Ελληνας να πληρώνει περισσότερα από όσα κερδίζει, ή έστω να δουλεύει σαν σκυλί μόνο και μόνο για να φάει η οικογένειά του, και παράλληλα να μην ψάχνει τρόπο να κλέψει το κράτος, τον διπλανό του, όποιον βρεθεί στο διαβα του;
Βρε διόδιο 10 ευρώ να πληρώσω να πάω Κόρινθο, αν κερδίζω ανάλογα! Πολύ που σκοτίστηκα!!! Αλλά με τους υπάρχοντες μισθούς και 2 ευρώ, ε, θα ψάξω την τρύπα στο συρματόπλεγμα του δρόμου να μπουκάρω από εκεί να γλιτώσω το διόδιο!!Τι σόι ροή χρήματος μπορεί να υπάρξει αν μόνο δίνω;
Αρχικά η οικονομία θα δείχνει να βαδίζει σωστά και όλη η Ευρώπη θα χειροκροτεί, όπως και ξαναείδαμε παλιότερα.
Μετά θα στραγγίσω από ό,τι μου απέμεινε και απλά δεν θα μπορώ να δώσω άλλο. Θα γίνουμε ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ! Η οικονομία μια μέρα θα καταρρεύσει και θα ψάχνουμε γιατί.Ως τότε βάλε μου άλλη μία από αυξήσεις να δούμε πόσο επιβιώνει το παράδοξο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι, ναι, στους Αλβανούς θα βασιστούν... που πάνε Αλβανία (Κακαβιά) - Αθήνα πληρώνοντας 3.2 ευρώ διόδια και ανΑν οι 400 (διότι δεν είχα υπολογίσει τα ΚΠΣ) φορές ΓΙΑ ΚΑΘΕ όχημα (δηλ. ουσιαστικά 1000 φορές για τους ταξιδιάρηδες και 50 φορές για τους μη ταξιδιάρηδες) σου φαίνονται 'πραγματικά ελάχιστο' νούμερο, τι να πώ...
Εσύ έχεις περάσει 400 (για να μην πω 1000) φορές από διόδια στις εθνικές οδούς ? Δηλαδή έχεις πάει - γυρίσει grosso motto 40 φορές στη Θεσσαλονίκη (και αν έχεις πάει, εγώ όχι, οπότε οι 40 δεν αρκούν )
Και μέσα σε αυτά δεν υπάρχει ούτε ένα ευρώ συντήρηση. Δεν ξέρω πόσο πάει αλλά σίγουρα είναι σημαντικό νούμερο.
Επιμένω στα αρχικά συμπεράσματά μου: δρόμους έχουμε αρχίσει να έχουμε, διόδια πληρώνουμε αλλά δεν φτάνουν (προφανώς δεν προτείνω να ακριβήνουν!)
Εγώ μπορεί να κάνω καμιά 25αριά διελεύσεις από διόδια Ε.Ο. το χρόνο, που απέχει πολύ από το 400άρι..
Όμως, ένα πούλμαν του ΚΤΕΛ Τρίπολης πχ, μπορεί να κάνει το Αθήνα - Τρίπολη δύο φορές την ημέρα, 20 φορές το μήνα, 10 μήνες το χρόνο (συντηρητικά), ήτοι 1600 διελεύσεις το χρόνο από ένα μόνο όχημα - που στην περίπτωση του ΚΤΕΛ έχει και πολύ ακριβότερα διόδια.
Σε πείσαμε;
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Σε πείσαμε;Για το ό,τι τα λεφτά που πληρώνουμε στα διόδια δεν φτάνουν για την κατασκευή και συντήρηση των δρόμων ? Φυσικά και όχι! Πχ. στους παραπάνω λογαριασμούς δεν βάλαμε τη συντήρηση (μην ξεχνάμε πως πχ. ο Κορίνθου-Τρίπολης, δηλ. ο πρώτος αυτοκινητόδρομος, είναι ήδη ~13 ετών).
Επίσης, πόσα ΚΤΕΛ - Φορτηγά - Λεωφορεία μεγάλων αποστάσεων (που να περνάνε από αυτοκινητόδρομους) υπάρχουν και πόσες φορές περνάει το καθένα το χρόνο από διόδια ? Διότι με το να πληρώνουν 3 φορές όσο τα ΙΧ (5-6 ευρώ είναι το αντίτιμο) και να περνάνε 100 φορές συχνότερα (που δεν περνάνε, σιγά μην περνάνε κάθε ένα από ένα σταθμό διοδίων 300 φορές το χρόνο) δε σημαίνει πως αντισταθμίζουν το γεγονός πως είναι 3 εκατομμύρια τα ΙΧ (που είδαμε πως δεν περνάνε αρκετά συχνά) και ~30000 το πολύ όλα αυτά τα οχήματα...
Βαριέμαι να το ψάξω περισσότερο (δεν έχει και Web site το Τ.Ε.Ο. να βρούμε κάποια πραγματικά στοιχεία), τουλάχιστον έκανα τον κόπο να κάνω κάποια στοιχειώδη αριθμητική πρώτα πριν πω 'που πάνε τα λεφτά μας' και 'δρόμους δεν έχουμε' Παραμένω στα συμπεράσματά μου. Καλή καρδιά!
Τι μας φέρνει ο Άγιος Βασίλης; Χοχοχο (την κάτσαμε;)