Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΤΕΛ Κρήτης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΚΤΕΛ Κρήτης
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    2
    3
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Σε περασμένο τεύχος του Drive είχε δημοσιευθεί επιστολή μου που έστειλα με αφορμή τη δολοφονία των μαθητών στο Μαλιακό.

      Είχα επισημάνει στην επιστολή μου αυτή και το ζήτημα του 'Αλέξανδρου' (ιδιοκτησίας Αλ. Καταραχιά) έξω απ'τη Λαμία όπου πάντα σταματάνε τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Κρήτης, ανεξαρτήτως του αν πάνε προς Θεσσαλονίκη ή αν κατευθύνονται προς Κρήτη.

      Στην περίπτωση που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη, μέχρι πρότινος διέσχιζαν την εθνική οδό, μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα (κάτι βεβαίως που απαγορεύεται ρητώς και είναι εξαιρετικά επικίνδυνο).

      Τι παρατήρησα στο δρομολόγιο της 18ης Δεκεμβρίου (Χανιά-Θεσσαλονίκη)... Για να εξηγήσω εδώ πέρα κάτι: Το λεωφορείο μπαίνει στο (απαράδεκτο, όπως ΠΑΝΤΑ) καράβι της ΑΝΕΚ για Πειραιά το βράδυ και το επόμενο πρωί, μαζί με τους επιβάτες, ξεκινά για τη διαδρομή στην ηπειρωτική Ελλάδα...

      Μιλώ για το λεωφορείο υπ'αριθμόν 26Α. Πέραν του ότι πήγαινε απίστευτα και απαράδεκτα αργά (η διαδρομή Πειραιάς - Λάρισα κράτησε κάτι παραπάνω από 6 ώρες). Ο οδηγός ήταν νέος και... ψάρι (φανταστείτε ότι στην πινακίδα που δείχνει την ταχύτητα του αυτοκινήτου έξω από τη Λάρισα έπεσε - απότομα - από τα 76.4 χ.α.ω. στα... 61.2, σύμφωνα με την ένδειξη της πινακίδας). Σταμάτησε, όπως πάντα, στον 'Αλέξανδρο' (λες και είχε αυτήν την πολυτέλεια, με δεδομένη την τρίωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση του πλοίου από Σούδα λόγω απαγορευτικού)... Αυτήν τη φορά έκανε παράκαμψη (έστριψε δεξιά προς Τρίκαλα) και μπήκε λίγο μέσα στη Λαμία για να αλλάξει κατεύθυνση και να γυρίσει στον 'Αλέξανδρο'. Φεύγοντας από το κατάστημα αυτό (το οποίο είναι επιεικώς απαράδεκτο σε όλα του), συνέχισε ΝΟΤΙΑ. Έστριψε αριστερά στην εθνική για Ανθήλη (τώρα, πόση 'λογική' έχουν οι αριστερές στροφές στην εθνική, όλοι σας το φαντάζεστε...) και μπήκε στα χώματα για να ξαναμπεί στην εθνική και να κατευθυνθεί προς βορρά.

      Δηλαδή, για να είναι νόμιμος (όχι όμως και πραγματικά ασφαλής, αφού ο κόμβος για Ανθήλη είναι τόσο επικίνδυνος, που ο σχεδιαστής του πρέπει να χάσει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος που - κακώς - του επιτρέπει το Τεχνικό Επιμελητήριο να διατηρεί) μας καθυστέρησε ακόμη περισσότερο...

      ΕΡΩΤΩ: Τι στα κομμάτια έχει πια αυτός ο κ. Καταραχιάς; Δε μπορούν να βρουν ένα μαγαζί για την κατεύθυνση προς βορρά και ένα προς νότο; Έλεος πια κύριοι του ΚΤΕΛ Κρήτης!

      Επίσης, ΔΕΝ ήταν νόμιμος ο οδηγός - όποτε ήθελα, μπορούσα να έπαιρνα το 100 και να τον τακτοποιούσαν καταλλήλως, γιατί είχε όρθιους επιβάτες (τρεις).

      Τι εξυπνάδες είναι αυτές; Πότε θα σταματήσει αυτή η κουτοπονηριά; Αν θέλει κάποιος από το περιοδικό (κύριε Φούκη, σας κάνω πάσα εδώ. Αν θέλετε περισσότερα, pm me please), ας το διερευνήσει. Α, και εννοείται ότι δεν ήλεγξε αν οι επιβάτες φορούσαν τις ζώνες τους... Για τις οποίες τόσος ντόρος έγινε παλιότερα και όλοι ζητάγανε λεωφορεία με ζώνες! Ιδού κύριοι, τα ΚΤΕΛ αγοράσανε λεωφορεία με ζώνες! Φορέστε τις! Αλλά και οι οδηγοί και οι τροχαίοι πρέπει να επιβάλουν τη χρήση τους.

      Και, για μια ακόμη φορά, διαπίστωσα ιδίοις όμμασι πόσο γελοία είναι τα όρια ταχύτητας που επιβάλουν οι άσχετοι με το αυτοκίνητο συγκοινωνιολόγοι (που αμφιβάλλω αν έχουν καν δίπλωμα οδήγησης).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Σε περασμένο τεύχος του Drive είχε δημοσιευθεί επιστολή μου που έστειλα με αφορμή τη δολοφονία των μαθητών στο Μαλιακό.

        Είχα επισημάνει στην επιστολή μου αυτή και το ζήτημα του 'Αλέξανδρου' (ιδιοκτησίας Αλ. Καταραχιά) έξω απ'τη Λαμία όπου πάντα σταματάνε τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Κρήτης, ανεξαρτήτως του αν πάνε προς Θεσσαλονίκη ή αν κατευθύνονται προς Κρήτη.

        Στην περίπτωση που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη, μέχρι πρότινος διέσχιζαν την εθνική οδό, μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα (κάτι βεβαίως που απαγορεύεται ρητώς και είναι εξαιρετικά επικίνδυνο).

        Τι παρατήρησα στο δρομολόγιο της 18ης Δεκεμβρίου (Χανιά-Θεσσαλονίκη)... Για να εξηγήσω εδώ πέρα κάτι: Το λεωφορείο μπαίνει στο (απαράδεκτο, όπως ΠΑΝΤΑ) καράβι της ΑΝΕΚ για Πειραιά το βράδυ και το επόμενο πρωί, μαζί με τους επιβάτες, ξεκινά για τη διαδρομή στην ηπειρωτική Ελλάδα...

        Μιλώ για το λεωφορείο υπ'αριθμόν 26Α. Πέραν του ότι πήγαινε απίστευτα και απαράδεκτα αργά (η διαδρομή Πειραιάς - Λάρισα κράτησε κάτι παραπάνω από 6 ώρες). Ο οδηγός ήταν νέος και... ψάρι (φανταστείτε ότι στην πινακίδα που δείχνει την ταχύτητα του αυτοκινήτου έξω από τη Λάρισα έπεσε - απότομα - από τα 76.4 χ.α.ω. στα... 61.2, σύμφωνα με την ένδειξη της πινακίδας). Σταμάτησε, όπως πάντα, στον 'Αλέξανδρο' (λες και είχε αυτήν την πολυτέλεια, με δεδομένη την τρίωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση του πλοίου από Σούδα λόγω απαγορευτικού)... Αυτήν τη φορά έκανε παράκαμψη (έστριψε δεξιά προς Τρίκαλα) και μπήκε λίγο μέσα στη Λαμία για να αλλάξει κατεύθυνση και να γυρίσει στον 'Αλέξανδρο'. Φεύγοντας από το κατάστημα αυτό (το οποίο είναι επιεικώς απαράδεκτο σε όλα του), συνέχισε ΝΟΤΙΑ. Έστριψε αριστερά στην εθνική για Ανθήλη (τώρα, πόση 'λογική' έχουν οι αριστερές στροφές στην εθνική, όλοι σας το φαντάζεστε...) και μπήκε στα χώματα για να ξαναμπεί στην εθνική και να κατευθυνθεί προς βορρά.

        Δηλαδή, για να είναι νόμιμος (όχι όμως και πραγματικά ασφαλής, αφού ο κόμβος για Ανθήλη είναι τόσο επικίνδυνος, που ο σχεδιαστής του πρέπει να χάσει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος που - κακώς - του επιτρέπει το Τεχνικό Επιμελητήριο να διατηρεί) μας καθυστέρησε ακόμη περισσότερο...

        ΕΡΩΤΩ: Τι στα κομμάτια έχει πια αυτός ο κ. Καταραχιάς; Δε μπορούν να βρουν ένα μαγαζί για την κατεύθυνση προς βορρά και ένα προς νότο; Έλεος πια κύριοι του ΚΤΕΛ Κρήτης!

        Επίσης, ΔΕΝ ήταν νόμιμος ο οδηγός - όποτε ήθελα, μπορούσα να έπαιρνα το 100 και να τον τακτοποιούσαν καταλλήλως, γιατί είχε όρθιους επιβάτες (τρεις).

        Τι εξυπνάδες είναι αυτές; Πότε θα σταματήσει αυτή η κουτοπονηριά; Αν θέλει κάποιος από το περιοδικό (κύριε Φούκη, σας κάνω πάσα εδώ. Αν θέλετε περισσότερα, pm me please), ας το διερευνήσει. Α, και εννοείται ότι δεν ήλεγξε αν οι επιβάτες φορούσαν τις ζώνες τους... Για τις οποίες τόσος ντόρος έγινε παλιότερα και όλοι ζητάγανε λεωφορεία με ζώνες! Ιδού κύριοι, τα ΚΤΕΛ αγοράσανε λεωφορεία με ζώνες! Φορέστε τις! Αλλά και οι οδηγοί και οι τροχαίοι πρέπει να επιβάλουν τη χρήση τους.

        Και, για μια ακόμη φορά, διαπίστωσα ιδίοις όμμασι πόσο γελοία είναι τα όρια ταχύτητας που επιβάλουν οι άσχετοι με το αυτοκίνητο συγκοινωνιολόγοι (που αμφιβάλλω αν έχουν καν δίπλωμα οδήγησης).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Σε περασμένο τεύχος του Drive είχε δημοσιευθεί επιστολή μου που έστειλα με αφορμή τη δολοφονία των μαθητών στο Μαλιακό.

          Είχα επισημάνει στην επιστολή μου αυτή και το ζήτημα του 'Αλέξανδρου' (ιδιοκτησίας Αλ. Καταραχιά) έξω απ'τη Λαμία όπου πάντα σταματάνε τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ Κρήτης, ανεξαρτήτως του αν πάνε προς Θεσσαλονίκη ή αν κατευθύνονται προς Κρήτη.

          Στην περίπτωση που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη, μέχρι πρότινος διέσχιζαν την εθνική οδό, μπαίνοντας στο αντίθετο ρεύμα (κάτι βεβαίως που απαγορεύεται ρητώς και είναι εξαιρετικά επικίνδυνο).

          Τι παρατήρησα στο δρομολόγιο της 18ης Δεκεμβρίου (Χανιά-Θεσσαλονίκη)... Για να εξηγήσω εδώ πέρα κάτι: Το λεωφορείο μπαίνει στο (απαράδεκτο, όπως ΠΑΝΤΑ) καράβι της ΑΝΕΚ για Πειραιά το βράδυ και το επόμενο πρωί, μαζί με τους επιβάτες, ξεκινά για τη διαδρομή στην ηπειρωτική Ελλάδα...

          Μιλώ για το λεωφορείο υπ'αριθμόν 26Α. Πέραν του ότι πήγαινε απίστευτα και απαράδεκτα αργά (η διαδρομή Πειραιάς - Λάρισα κράτησε κάτι παραπάνω από 6 ώρες). Ο οδηγός ήταν νέος και... ψάρι (φανταστείτε ότι στην πινακίδα που δείχνει την ταχύτητα του αυτοκινήτου έξω από τη Λάρισα έπεσε - απότομα - από τα 76.4 χ.α.ω. στα... 61.2, σύμφωνα με την ένδειξη της πινακίδας). Σταμάτησε, όπως πάντα, στον 'Αλέξανδρο' (λες και είχε αυτήν την πολυτέλεια, με δεδομένη την τρίωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση του πλοίου από Σούδα λόγω απαγορευτικού)... Αυτήν τη φορά έκανε παράκαμψη (έστριψε δεξιά προς Τρίκαλα) και μπήκε λίγο μέσα στη Λαμία για να αλλάξει κατεύθυνση και να γυρίσει στον 'Αλέξανδρο'. Φεύγοντας από το κατάστημα αυτό (το οποίο είναι επιεικώς απαράδεκτο σε όλα του), συνέχισε ΝΟΤΙΑ. Έστριψε αριστερά στην εθνική για Ανθήλη (τώρα, πόση 'λογική' έχουν οι αριστερές στροφές στην εθνική, όλοι σας το φαντάζεστε...) και μπήκε στα χώματα για να ξαναμπεί στην εθνική και να κατευθυνθεί προς βορρά.

          Δηλαδή, για να είναι νόμιμος (όχι όμως και πραγματικά ασφαλής, αφού ο κόμβος για Ανθήλη είναι τόσο επικίνδυνος, που ο σχεδιαστής του πρέπει να χάσει την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος που - κακώς - του επιτρέπει το Τεχνικό Επιμελητήριο να διατηρεί) μας καθυστέρησε ακόμη περισσότερο...

          ΕΡΩΤΩ: Τι στα κομμάτια έχει πια αυτός ο κ. Καταραχιάς; Δε μπορούν να βρουν ένα μαγαζί για την κατεύθυνση προς βορρά και ένα προς νότο; Έλεος πια κύριοι του ΚΤΕΛ Κρήτης!

          Επίσης, ΔΕΝ ήταν νόμιμος ο οδηγός - όποτε ήθελα, μπορούσα να έπαιρνα το 100 και να τον τακτοποιούσαν καταλλήλως, γιατί είχε όρθιους επιβάτες (τρεις).

          Τι εξυπνάδες είναι αυτές; Πότε θα σταματήσει αυτή η κουτοπονηριά; Αν θέλει κάποιος από το περιοδικό (κύριε Φούκη, σας κάνω πάσα εδώ. Αν θέλετε περισσότερα, pm me please), ας το διερευνήσει. Α, και εννοείται ότι δεν ήλεγξε αν οι επιβάτες φορούσαν τις ζώνες τους... Για τις οποίες τόσος ντόρος έγινε παλιότερα και όλοι ζητάγανε λεωφορεία με ζώνες! Ιδού κύριοι, τα ΚΤΕΛ αγοράσανε λεωφορεία με ζώνες! Φορέστε τις! Αλλά και οι οδηγοί και οι τροχαίοι πρέπει να επιβάλουν τη χρήση τους.

          Και, για μια ακόμη φορά, διαπίστωσα ιδίοις όμμασι πόσο γελοία είναι τα όρια ταχύτητας που επιβάλουν οι άσχετοι με το αυτοκίνητο συγκοινωνιολόγοι (που αμφιβάλλω αν έχουν καν δίπλωμα οδήγησης).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stavrosg last edited by

            Μόνο(?!) τρεις όρθιοι;
            Εμένα μου έχει τύχει πάμπολες φορές, όταν καλοκαιριάζει ειδικά, Ρέθυμνο - Ηράκλειο με όλον τον διάδρομο του χρεπ^Β^Β^Β^Βλεωφορείου κατειλημμένο από όρθιους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr