-
Καλησπέρα σε όλους,
έχω ενα Fabia, και στα 43.000 χλμ. είχα μείνει απο δίσκο. Τότε μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση γιατί τα χιλιόμετρα ήταν πολύ λίγα για τέτοια ζημιά και είναι γεγονός πως οδηγώ πάντα προσέχωντας να μην φθείρω τον δίσκο.
Τώρα το αμάξι έχει 61000 χλμ και προχτές έτυχε να το οδηγήσει ένας φίλος μηχανικός και μου είπε ότι πάλι τον βλέπει φθαρμένο τον δίσκο (ο ίδιος μου το είχε ξαναπεί πριν από την 1η αλλαγή και δυστυχώς αποδείχτηκε οτι είχε δίκιο). Δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω τι μπορεί να φταίει γιατί τον είδα για λίγο.
Σπάω το κεφάλι μου τι στο καλό γίνεται και είναι πάλι εμφανές ότι ο δίσκος έχει φθαρεί μέσα σε 18000 χλμ! Είναι δυνατό ; Αποκλείω να φταίει ο τρόπος οδήγησης γιατί πάντα προσέχω και ειδικά μετά την αλλαγή του συστήματος δίσκου-πλατώ.
Έχετε καμιά ιδέα, μήπως είναι κάτι άλλο που σιγά-σιγά φθείρει τον δίσκο; Μπορεί να είναι ο συμπλέκτης ;
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
-
Καλησπέρα σε όλους,
έχω ενα Fabia, και στα 43.000 χλμ. είχα μείνει απο δίσκο. Τότε μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση γιατί τα χιλιόμετρα ήταν πολύ λίγα για τέτοια ζημιά και είναι γεγονός πως οδηγώ πάντα προσέχωντας να μην φθείρω τον δίσκο.
Τώρα το αμάξι έχει 61000 χλμ και προχτές έτυχε να το οδηγήσει ένας φίλος μηχανικός και μου είπε ότι πάλι τον βλέπει φθαρμένο τον δίσκο (ο ίδιος μου το είχε ξαναπεί πριν από την 1η αλλαγή και δυστυχώς αποδείχτηκε οτι είχε δίκιο). Δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω τι μπορεί να φταίει γιατί τον είδα για λίγο.
Σπάω το κεφάλι μου τι στο καλό γίνεται και είναι πάλι εμφανές ότι ο δίσκος έχει φθαρεί μέσα σε 18000 χλμ! Είναι δυνατό ; Αποκλείω να φταίει ο τρόπος οδήγησης γιατί πάντα προσέχω και ειδικά μετά την αλλαγή του συστήματος δίσκου-πλατώ.
Έχετε καμιά ιδέα, μήπως είναι κάτι άλλο που σιγά-σιγά φθείρει τον δίσκο; Μπορεί να είναι ο συμπλέκτης ;
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
-
Καλησπέρα σε όλους,
έχω ενα Fabia, και στα 43.000 χλμ. είχα μείνει απο δίσκο. Τότε μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση γιατί τα χιλιόμετρα ήταν πολύ λίγα για τέτοια ζημιά και είναι γεγονός πως οδηγώ πάντα προσέχωντας να μην φθείρω τον δίσκο.
Τώρα το αμάξι έχει 61000 χλμ και προχτές έτυχε να το οδηγήσει ένας φίλος μηχανικός και μου είπε ότι πάλι τον βλέπει φθαρμένο τον δίσκο (ο ίδιος μου το είχε ξαναπεί πριν από την 1η αλλαγή και δυστυχώς αποδείχτηκε οτι είχε δίκιο). Δεν πρόλαβα να τον ρωτήσω τι μπορεί να φταίει γιατί τον είδα για λίγο.
Σπάω το κεφάλι μου τι στο καλό γίνεται και είναι πάλι εμφανές ότι ο δίσκος έχει φθαρεί μέσα σε 18000 χλμ! Είναι δυνατό ; Αποκλείω να φταίει ο τρόπος οδήγησης γιατί πάντα προσέχω και ειδικά μετά την αλλαγή του συστήματος δίσκου-πλατώ.
Έχετε καμιά ιδέα, μήπως είναι κάτι άλλο που σιγά-σιγά φθείρει τον δίσκο; Μπορεί να είναι ο συμπλέκτης ;
Ευχαριστώ για την βοήθεια.
-
Το πόδι το ακουμπάς στο πατάκι αριστερά όταν δεν πατάς τον συμπλέκτη;
Μήπως παρκάρεις συχνά σε κατηφόρες;
-
Τι εννοείς όταν λες ότι προσέχεις στην οδήγηση να μην φθείρεις τον δίσκο;
Πώς ξεκινάς;
Πώς αλλάζεις ταχύτητες;
Μήπως μένεις σε περιοχή με ανω/κατωφέρειες;
Έχεις γκαράζ με κλίση; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το πόδι το ακουμπάς στο πατάκι αριστερά όταν δεν πατάς τον συμπλέκτη;Μήπως παρκάρεις συχνά σε κατηφόρες;
Φίλε Μάνο, δεν κάνω τίποτα από αυτά τα δυο που λές. Το ξέρω και εγώ ότι ένα απλό ακούμπημα του ποδιού στον συμπλέκτη, φθείρει τον δίσκο και φυσικά το να παρκάρεις σε κατηφόρες-ανηφόρες δεν είναι κι οτι καλύτερο....
Δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω...Το μόνο που σκέφτομαι είναι μην έχει πρόβλημα ο συμπλέκτης και φθείρει και τον δίσκο. Ξέρει κανείς αν είναι δυνατό να συμβαίνει κάτι τέτοιο;
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Τι εννοείς όταν λες ότι προσέχεις στην οδήγηση να μην φθείρεις τον δίσκο;Πώς ξεκινάς;
Πώς αλλάζεις ταχύτητες;
Μήπως μένεις σε περιοχή με ανω/κατωφέρειες;
Έχεις γκαράζ με κλίση;Κοίτα, δεν μένω σε μέρος με ανηφόρες/κατηφόρες ούτε έχω γκαράζ με κλίση.
Κατά τα άλλα, όπως είπα και στον φίλο Μάνο, όταν οδηγώ, το πόδι δεν το ακουμπάω στον συμπλέκτη και όταν αλλάζω ταχύτητες το κάνω σχετικά γρήγορα και με πατημένο τον συμπλέκτη τέρμα. Επειδή θυμάμαι πάντα τον πατέρα μου να μου λέει από μικρό πόσο σημαντικό είναι να προσέχει κανείς τα παραπάνω για να μην φθείρει τον δίσκο (όπως π.χ. και να μην περιμένεις με 1η στο κιβώτιο όταν είσαι στο φανάρι) είναι γεγονός ότι από τότε που άρχισα να οδηγώ πριν από 6 χρόνια, πάντα το πρόσεχα.
Άρα καταλαβαίνω ότι κάτι άλλο παίζει και μου δημιουργεί το πρόβλημα...
-
Αν θυμάμαι καλά, κάποιος άλλος χρήστης του φόρουμ είχε πρόβλημα με τους δίσκους (σε Renault;), είχε αλλάξει τρεις σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα. Νομίζω πως είχε γράψει ότι έφταιγε η ντίζα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά, κάποιος άλλος χρήστης του φόρουμ είχε πρόβλημα με τους δίσκους (σε Renault;), είχε αλλάξει τρεις σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα. Νομίζω πως είχε γράψει ότι έφταιγε η ντίζα.Συγνώμη για την άγνοια μου, αλλά μπορείς να μου πείς τι ακριβώς είναι η ντίζα, και με ποιο τρόπο σχετίζεται με το σύστημα δίσκος-πλατώ ;
-
Αν μου επιτρέπετε, να πω μία μικρή εμπειρία που είχα πριν από κάποια χρόνια, στο αμάξι της μάνας μου (VW Golf IV νομίζω)... Δεν είχε χαλάσει ο δίσκος (δεν πρόλαβε ευτυχώς, εντόπισαν το πρόβλημα) και οι μηχανικοί μας είχαν πει για ένα αυτορυθμιζόμενο συρματόσχοινο του συμπλέκτη (προφανώς είναι η ντίζα που λέτε). Αυτό απ' οτι κατάλαβα, αν κάποιος το πατάει συνέχεια, ρυθμίζεται εκεί με αποτέλεσμα, ακόμα και όταν έχεις ελευθερώσει εντελώς το συμπλέκτη, οι δίσκοι να μην είναι σε απόλυτη επαφή, δηλαδή να πατινάρουν. Μήπως είναι αυτό το πρόβλημά σου; Ρίξε μία ματιά...
-
Θα αλλάξεις την ντίζα του συμπλέκτη που είναι αυτορυθμιζόμενη και θα βάλεις μια απλή με κόστος 45 ευρώ περίπου. Όταν θα αλλάξεις δίσκο πλατό μην τον αλλάξεις στην αντιπροσωπεία. Έχω ίμπιζα και πρέπει πάνω κάτω να έχουμε ομοιότητες. Σε μένα είχε πλατό valeo και δίσκο που έγραφε vw και ήταν λες και τον πήρες από γιουσουρούμ( της πλάκας για μείωση κόστους), έβαλα sachs και το αυτοκίνητο έγινε καλύτερο από καινούριο. Πάντως έλεγξε την ντίζα οπωσδήποτε
-
Ο χρήστης kergaz έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά, κάποιος άλλος χρήστης του φόρουμ είχε πρόβλημα με τους δίσκους (σε Renault;), είχε αλλάξει τρεις σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα. Νομίζω πως είχε γράψει ότι έφταιγε η ντίζα.
Συγνώμη για την άγνοια μου, αλλά μπορείς να μου πείς τι ακριβώς είναι η ντίζα, και με ποιο τρόπο σχετίζεται με το σύστημα δίσκος-πλατώ ;
Και σε συνέχεια των όσων γράφονται παραπάνω...ντίζα είναι ένα συρματόσχοινο που όταν πατάς το πετάλ του συμπλέκτη,το τραβάς,με αποτέλεσμα να ενεργοποιείς το μοχλικό σύστημα που τραβάει και απομονώνει τον δίσκο από το πλατώ!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και σε συνέχεια των όσων γράφονται παραπάνω...ντίζα είναι ένα συρματόσχοινο που όταν πατάς το πετάλ του συμπλέκτη,το τραβάς,με αποτέλεσμα να ενεργοποιείς το μοχλικό σύστημα που τραβάει και απομονώνει τον δίσκο από το πλατώ!!
ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ ΠΑΛΙ!!!
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Και σε συνέχεια των όσων γράφονται παραπάνω...ντίζα είναι ένα συρματόσχοινο που όταν πατάς το πετάλ του συμπλέκτη,το τραβάς,με αποτέλεσμα να ενεργοποιείς το μοχλικό σύστημα που τραβάει και απομονώνει τον δίσκο από το πλατώ!!
ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ ΠΑΛΙ!!!
Σ' αρεσε ε?!!!...Και που να έγραφα προσφορά!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά, κάποιος άλλος χρήστης του φόρουμ είχε πρόβλημα με τους δίσκους (σε Renault;), είχε αλλάξει τρεις σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα. Νομίζω πως είχε γράψει ότι έφταιγε η ντίζα.
Συγνώμη για την άγνοια μου, αλλά μπορείς να μου πείς τι ακριβώς είναι η ντίζα, και με ποιο τρόπο σχετίζεται με το σύστημα δίσκος-πλατώ ;
Και σε συνέχεια των όσων γράφονται παραπάνω...ντίζα είναι ένα συρματόσχοινο που όταν πατάς το πετάλ του συμπλέκτη,το τραβάς,με αποτέλεσμα να ενεργοποιείς το μοχλικό σύστημα που τραβάει και απομονώνει τον δίσκο από το πλατώ!!
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Θα πάω να ελέγξω την ντίζα μήπως είναι τελικά αυτή που δημιουργεί το πρόβλημα
-
Kαλα καλα...
Αμα δε σταματησεις να δινεις το αμαξι στον αδερφο σου, μια ζωη θα ψάχνεσαι με το δισκο.... -
Μήπως άφησες τον πρώτο δίσκο να φαγωθεί εντελώς πριν τον αλλάξεις? Σε τέτοια περίπτωση υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει στραβώσει το βολάν και εκεί να οφείλεται η πρόωρη φθορά του νέου δίσκου. Η μόνη λύση είναι να γίνει ρεκτιφιέ στο βολάν ή να αλλαχτεί με καινούριο.
Φυσικά, όπως είπαν και οι άλλοι, δές πρώτα τί γίνεται με την ντίζα.
-
Μαστορα, πιασε αλλο ενα δισκο κ για μενα! Αν κ δεν πιστευω να ειναι αυτη η βλαβη γιατι το αυτοκινητο εχει μονο 13500χλμ, οπως κ να εχει θα γινει της π... στο συνεργειο σε λιγο που θα παω. Εγω το κοβω για κομμενη ντιζα γιατι ουτε πατιναριζε μεχρι τωρα ουτε τπτ. Απλα πεταξε την πεμπτη καποια στιγμη κ παπαλα. Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα μου πουνε κ εκει..
ΥΓ Η πλακα ηταν οτι οταν εγινε οδηγουσε η κοπελα μου. Το τι ακουσε μετα απο ολη την παρεα δεν λεγεται! 'Ξερεις, υπαρχει ενα πενταλ αριστερα που πρεπει να το πατας καθως αλλαζεις ταχυτητα' κ τετοια
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΙΣΚΟ