-
Δεν είδα κάποιο thread για το C4 και είπα να ανοίξω ένα να βρίσκεται...
Και μιας και το άνοιξα... ποια είναι η γνώμη σας για το 2λιτρο;; Με πολύ (μα πολύ) πλούσιο standard εξοπλισμό και κάμποσα extra (όπως γυάλινη πανοραμική οροφή, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω, navigator και JBL Hi-fi με 10 ηχεία και subwoofer κλπ κλπ) δεν ξεπερνά τα 29.000 Ευρώ. Δεν ακούγεται άσχημο.... Εμένα με προβληματίζει μόνο η μάρκα (citroen = χαμηλοί δείκτες αξιοπιστίας + μέτρια ποιότητα κατασκευής + χαμηλή αξία μεταπώλησης ... κα) και ίσως ο κινητήρας που υστερεί λίγο του turbιστού ανταγωνισμού. Ποια είναι η γνώμη σας;P.S. Εσκεμμένα άφησα εκτός κάποια πιο 'απόλυτα' και λιγότερο 'κυριλέ' 2λιτρα όπως τα focus RS και Civic type-R... προς αποφυγή παρεξηγήσεων
-
Δεν είδα κάποιο thread για το C4 και είπα να ανοίξω ένα να βρίσκεται...
Και μιας και το άνοιξα... ποια είναι η γνώμη σας για το 2λιτρο;; Με πολύ (μα πολύ) πλούσιο standard εξοπλισμό και κάμποσα extra (όπως γυάλινη πανοραμική οροφή, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω, navigator και JBL Hi-fi με 10 ηχεία και subwoofer κλπ κλπ) δεν ξεπερνά τα 29.000 Ευρώ. Δεν ακούγεται άσχημο.... Εμένα με προβληματίζει μόνο η μάρκα (citroen = χαμηλοί δείκτες αξιοπιστίας + μέτρια ποιότητα κατασκευής + χαμηλή αξία μεταπώλησης ... κα) και ίσως ο κινητήρας που υστερεί λίγο του turbιστού ανταγωνισμού. Ποια είναι η γνώμη σας;P.S. Εσκεμμένα άφησα εκτός κάποια πιο 'απόλυτα' και λιγότερο 'κυριλέ' 2λιτρα όπως τα focus RS και Civic type-R... προς αποφυγή παρεξηγήσεων
-
Δεν είδα κάποιο thread για το C4 και είπα να ανοίξω ένα να βρίσκεται...
Και μιας και το άνοιξα... ποια είναι η γνώμη σας για το 2λιτρο;; Με πολύ (μα πολύ) πλούσιο standard εξοπλισμό και κάμποσα extra (όπως γυάλινη πανοραμική οροφή, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω, navigator και JBL Hi-fi με 10 ηχεία και subwoofer κλπ κλπ) δεν ξεπερνά τα 29.000 Ευρώ. Δεν ακούγεται άσχημο.... Εμένα με προβληματίζει μόνο η μάρκα (citroen = χαμηλοί δείκτες αξιοπιστίας + μέτρια ποιότητα κατασκευής + χαμηλή αξία μεταπώλησης ... κα) και ίσως ο κινητήρας που υστερεί λίγο του turbιστού ανταγωνισμού. Ποια είναι η γνώμη σας;P.S. Εσκεμμένα άφησα εκτός κάποια πιο 'απόλυτα' και λιγότερο 'κυριλέ' 2λιτρα όπως τα focus RS και Civic type-R... προς αποφυγή παρεξηγήσεων
-
147 απο μενα..........
(εβαλες δυο φορες το μεγκαν........μηπως ηθελες να βαλεις κατι αλλο?) -
Από μένα mazda 3
-
Citroen,λόγω τιμής.
-
γιατι λειπει το Α3?Δεν θα επρεπε να ειναι και αυτο μια που υπαρχει η bmw
-
Είμαι μεταξύ 147 λόγω... καρδιάς, Μάζντα και C4 με τη λογική... Η ψήφος μου μάλλον πάει στη C4, γιατί είναι εξίσου τίμια πρόταση με το μάζντα, αλλά πιο όμορφη για τα γούστα μου. C4!!!
Σπύρος
-
Υπάρχει η BMW 1 και η Α Class.
Where is A3 Sportback ?
Θα σε μαλώσω ! -
Παιδιά θα έπαιρνα όρκο πως έβαλα το A3 TFSI και όχι το Megane 2 φορές....
Εξετέθην ανεπανόρθωτα¨. Υπάρχει τρόπος να το αλλάξω; Δε βλέπω κάτι στο edit.. -
Λίγο μπερδεμένη η ψηφοφορία αφού ξεκινά από τα 23- και ξεπερνά τα 30+
Αυτό το ESP ON τι το θελαν στη C4;
Στα 'λίγα' προς Mazda 3, στα 'πολλά' Golf GTI, από αυτά της ψηφοφορίας εννοειται, γιατί αλλιώς ξέρετε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Λίγο μπερδεμένη η ψηφοφορία αφού ξεκινά από τα 23- και ξεπερνά τα 30+Ως προς την τιμή είναι πράγματι λίγο μπερδεμένη. Είναι όμως όλα 2λιτρα και ανήκουν όλα στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Συνεπώς μένει να δούμε αν τα πιο ακριβά αξίζουν τα παραπάνω λεφτά ή απλά κάποιοι κατασκευαστές έχουν καβαλήσει το καλάμι... (ας μην υπεισέλθω σε λεπτομέρειες )
-
Καταπληκτικό value for money το C4 στη δίλιτρη έκδοση. Βασικά το θυμόμουν πιο φτηνό απ'ότι αναφέρει ο φίλος. Γενικά πάντως μου άρεσε ακόμα και στις μικρότερες εκδόσεις.
Η δίλιτρη όμως 147 που βγαίνει στα 23 και κάτι χιλιάρικα, νομίζω είναι η πιο best value for money Alfa Romeo που κυκλοφορεί. 147 στροφές και λίγες είναι, όπως έγραφε και ένα παλαιότερο άρθρο.
Κρίμα που παλιά η δίλιτρη έβγαινε μόνο με το αυτόματο κιβώτιο και τιμή γύρω στα 30 χιλιάρικα, οπότε ήταν απαγορευτική για εμάς. -
To θέμα ανήκει στην αυτοκίνηση [moderator]
Λείπει και η Corolla TS που ενδιαφέρεται κάποιος στο φόρουμ να την αποκτήσει. Για πεστε, για πέστε.....
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στα 'λίγα' προς Mazda 3, στα 'πολλά' Golf GTI, από αυτά της ψηφοφορίας εννοειται, γιατί αλλιώς ξέρετεΔε θυμόμαστε......!
-
H ψήφος στο Golf GTi..........με διαφορά
-
Εγώ θα ήμουν μεταξύ της Alfa 147, του C4 (που εντάξει, δεν με τρέλανε στην εμφάνιση, κάτι πολύ βασικό για 'μένα) και του Α3.
Επίσης, η πληθώρα των ηλεκτρονικών πάνω σε ένα αμάξι, μάλλον κακή εντύπωση μου κάνει, παρά καλή.Ίσως και το Mazda 3 αλλά αυτή την στιγμή δεν μπορώ καν να θυμηθώ πως είναι εξωτερικά... Και το Golfάκι παίζει, αλλά στο υποσυνείδητό μου το έχω συσχετίσει με πολλά αρνητικά πράγματα. Γι' αυτό μου είναι αντιπαθές.
Γενικά δεν ξέρω και πολλές λεπτομέρειες για κανένα από τα παραπάνω αμάξια.
-
Ψήφισα το Μεγκάν, γιατί νομίζω ότι θα είναι πολύ εντυπωσιακό (λόγω ροπής) και γιατί ήθελα να ψηφίσω C4! Γιατί δεν ψήφισα το νεόφερτο στην παρέα; Το ήθελα λίγο πιο δυνατό, χωρίς παρεξήγηση. Σε ένα τέτοιο π-α-ν-ε-μ-ο-ρ-φ-ο και αεροδυναμικότατο αμάξωμα, ταιριάζει ένας ακόμα πιο δυνατός (σαν να λέω υπερτροφοδοτούμενος) κινητήρας...Σαν ντίζελ, θα πουλούσα την ψυχή μου στο διάολο για να το οδηγήσω...
-
alfista
-
Golf GTi. Γιατί δε μου αρέσει η νέα ιδεολογία της Άλφα, που έχει εφαρμόσει στην 147. Θα την χτυπήσω αλύπητα
citroen c4 2.0 vs ανταγωνισμός