Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ατσάλινες ζάντες και βουλκανιζατέρ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ατσάλινες ζάντες και βουλκανιζατέρ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    33
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ast last edited by

      Έχουμε ένα Mazda 6 στην οικογένεια, το οποίο όπως όλα τα καινούρια μοντέλα έχει ρεζέρβα ανάγκης.

      Το πιό περίεργο, όμως, είναι πως η διάμετρος κ το βάθος του του χώρου που είναι τοποθετημένη η ρεζέρβα είναι τέτοια που χωράει μία κανονικών διαστάσεων. (205/55/R16)
      Έτσι αποφασίσαμε με τον πατέρα μου να αγοράσουμε μια ατσάλινη ζάντα με λάστιχο και να τη βάλουμε εκεί. Η τιμή που μας είπαν από την ΕΛΜΑ μας φάνηκε αλμυρή (

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ast last edited by

        Έχουμε ένα Mazda 6 στην οικογένεια, το οποίο όπως όλα τα καινούρια μοντέλα έχει ρεζέρβα ανάγκης.

        Το πιό περίεργο, όμως, είναι πως η διάμετρος κ το βάθος του του χώρου που είναι τοποθετημένη η ρεζέρβα είναι τέτοια που χωράει μία κανονικών διαστάσεων. (205/55/R16)
        Έτσι αποφασίσαμε με τον πατέρα μου να αγοράσουμε μια ατσάλινη ζάντα με λάστιχο και να τη βάλουμε εκεί. Η τιμή που μας είπαν από την ΕΛΜΑ μας φάνηκε αλμυρή (

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ast last edited by

          Έχουμε ένα Mazda 6 στην οικογένεια, το οποίο όπως όλα τα καινούρια μοντέλα έχει ρεζέρβα ανάγκης.

          Το πιό περίεργο, όμως, είναι πως η διάμετρος κ το βάθος του του χώρου που είναι τοποθετημένη η ρεζέρβα είναι τέτοια που χωράει μία κανονικών διαστάσεων. (205/55/R16)
          Έτσι αποφασίσαμε με τον πατέρα μου να αγοράσουμε μια ατσάλινη ζάντα με λάστιχο και να τη βάλουμε εκεί. Η τιμή που μας είπαν από την ΕΛΜΑ μας φάνηκε αλμυρή (

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Είναι λίγο δύσκολο να βρείς καινούργια σιδερένια 16 άρα ζάντα
            Δες στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου την ακριβή διάσταση της ζάντας - οφσετ ,πλάτος και ρώτα και σε άλλες αντιπροσωπείες ..... πχ. Τοyοτa Nissan ...... ίσως είναι φθηνότερες

            edit: ακόμα και μια φθηνή αλουμινένια θα είναι φθηνότερη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kospapad last edited by

              Γιατί δεν βάζεις 205/60/15 που την έχουν όλα τα μεσαία και έχει σχεδόν την ίδια διάμετρο; Εμένα το OPEL έχει λάστιχο 195/65/15 και ρεζέρβα 185/70/14! Νομίζω ότι θα ταλαιπωρηθείς να βρείς 16αρα σιδερένια και είναι μάλλον υπερβολή για ρεζέρβα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                obelix last edited by

                Από εμπειρίες φίλου με xedos τα ανταλλακτικά της μάζντα είναι πολύ ακριβά. Εγώ θα πρότεινα να ριξεις μια ματιά στα μεταχειρισμένα.
                Με μια γρηγορη ματια στο σάιτ της ΟΖ είδα ότι το καρέ του 6 είναι 5χ114,3 αυτό κάνει τι ψάξιμο ευκολότερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  ping-of-death last edited by

                  Δεν ξερω καν αν υπαρχει σιδερενια πενταμπουλονη 16αρα. Οπως ειπε κ ο Βασιλης, τωρα που εχεις κ το καρε απο τον chrmes, αφου θελεις μονο μια, βολεψου με καποια φθηνη αλουμινιου, ακομα κ 15αρα αρκει με των καταλληλων διαστασεων λαστιχο να εχεις το ιδιο βημα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Δεν ξέρω τον τύπο, αλλά θυμάμαι στο site της BMW για μία και μόνο σιδερένια πενταμπούλονη 16' ιταλική που είχαν βρει για να βάζουν τα χειμωνιάτικα λάστιχα. Συνεπώς υπάρχουν, αλλά δεν βρίσκονται εύκολα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      ast last edited by

                      Είμαι λίγο προβληματισμένος με το τι θα κάνω τελικά αλλά, όπως και να 'χει, βοηθήσατε.. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gvala last edited by

                        Απορία:
                        Για ποιόν λόγο θέλεις να βάλεις κανονική ζάντα/λάστιχο. Για την περίπτωση που θα χρειαστείς ρεζέρβα (και επομένως για περιορισμένη χρήση) την δουλειά σου την κάνεις μια χαρά και με την 'ανάγκης'.
                        Το μόνο που θα κερδίσεις είναι να προσθέσεις βάρος. Εκτός αν υπολογίζεις να κάνεις -σε περίπτωση σκασίματος- πολλά χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή. Αυτό όμως είναι λάθος....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          υπάρχει κι ένα άλλο μείον με την 'ανάγκης'. Αν σου σκάσει μπροστινό, κάνεις δύο αλλαγές = το σηκώνω, αλλάζω την πίσω με την 'ανάγκης', το κατεβάζω, το ξανασηκώνω, βάζω την πίσω μπροστα, στη θέση στης σκασμένης.... είναι πήξιμο λίγο

                          Σπύρος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            ast last edited by

                            Ο χρήστης gvala έγραψε:
                            Απορία:
                            Για ποιόν λόγο θέλεις να βάλεις κανονική ζάντα/λάστιχο. Για την περίπτωση που θα χρειαστείς ρεζέρβα (και επομένως για περιορισμένη χρήση) την δουλειά σου την κάνεις μια χαρά και με την 'ανάγκης'.
                            Το μόνο που θα κερδίσεις είναι να προσθέσεις βάρος. Εκτός αν υπολογίζεις να κάνεις -σε περίπτωση σκασίματος- πολλά χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή. Αυτό όμως είναι λάθος....

                            Το μόνο μείον που βλέπω είναι το βάρος!

                            Κατά τα άλλα, με την ανάγκης πρέπει να ψάξεις για βουλκανιζατέρ εκείνη την ώρα οπότε, για παράδειγμα, αν έχεις κάτι άλλο επιτακτικό να κάνεις ή είσαι νύχτα στη Χαλκιδική (μου έχει τύχει) και πρέπει να γυρίσεις ή είσαι σε χιονοδρομικό και θέλεις μια στοιχειώδη πρόσφυση κτλ είναι δύσκολη περίπτωση!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Πάντως σε πισωκίνητο η αλλαγή της ρεζέρβας με μία 'ανάγκης' επηρεάζει το βάρος στον πίσω άξονα και άρα και την συμπεριφορά του αυτοκινήτου!

                              Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν έκανα τίποτα!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                γιατί σε μπροστοκίνητο αν την βάλεις μπροστά? πίκρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                  γιατί σε μπροστοκίνητο αν την βάλεις μπροστά? πίκρα...

                                  Οχι Σπύρο,λέω αν την βάλεις στην θέση της κανονικής ρεζέρβας!!! Οχι αν σε πιάσει λάστιχο!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    τόσο πολύ πια? (για καθημερινή χρήση εννοώ)

                                    ας πούμε πόση διαφορά βάρους έχει η ανάγκης από μια σιδερένια 14άρα?

                                    ΥΓ: το θέμα με τα Gilli Diet θυμήθηκα τώρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Νομιζω γύρω στα 7-10 κιλα!

                                      Και ναι παίζει πολύ ρόλο στις Ε36 που ο πίσω άξονας ετσι κι αλλοιώς είναι λιγάκι ευαίσθητος στις ανωμαλίες (ειδικά τις εγκάρσιες σε στροφή)!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gvala last edited by

                                        Ο χρήστης ast έγραψε:

                                        ...ή είσαι σε χιονοδρομικό και θέλεις μια στοιχειώδη πρόσφυση κτλ είναι δύσκολη περίπτωση!

                                        Ειδικά σε αυτή την περίπτωση είναι καλύτερα να είσαι με στενά λάστιχα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ast last edited by

                                          Αυτό που λες είναι σωστό, γενικά, και η αλήθεια είναι πως δε το σκέφτηκα και πολύ αρχικά. Αλλά για όλα υπάρχει μια οριακή κατάσταση. Έτσι, ένα πιο στενό λάστιχο πιθανόν να λειτουργεί καλύτερα αλλά μέχρι ένα όριο πλάτους. Τώρα ποιο είναι αυτό το όριο και αν το ξεπερνάμε στην περίπτωση της ρεζέρβας ανάγκης, είναι πολύ... ρευστό το ζήτημα!

                                          Πάντως, διαφορά της πλευρικής πρόσφυσης μεταξύ αριστερού και δεξιού τροχού σε δύσκολες συνθήκες δεν ξέρω αν είναι καλή. Σκέψου, πχ, να χάσει την πρόσφυση του το φαρδύ λάστιχο. Εκείνη τη στιγμή το στενότερο καλείται να 'συγκρατήσει' την ορμή όλου του άξονα, οπότε η δύναμη ανεβαίνει απότομα. Θα είναι σε θέση να αντέξει το ξαφνικό φορτίο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            χωρίς μπλοκέ? όχι. Το φαρδύ θα σπινιάρει 'στην τρελή' και το στενό θα είναι σταματημένο

                                            Σπύρος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr