Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκινητοβιομηχανίες και κατηγορίες αυτοκινήτων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκινητοβιομηχανίες και κατηγορίες αυτοκινήτων
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    13
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Διάβαζα την πρoηγούμενη βδομάδα σε ένα ένθετο εφημερίδας για το αυτοκίνητο, ότι σε μία βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων, μπορούμε να κρίνουμε την δυναμικότητά της από τις διαφορετικές επιλογές που έχει να μας προσφέρει σε κάθε κατηγορία. Αυτό σημαίνει μοντερνα μέθοδος παράλληλης παραγωγής διαφορετικών αμαξωμάτων με σχεδόν ίδια μηχανικά μέρη.
      Αν και δεν συμφωνώ απόλυτα, ενδιάφέρον ήταν το παρακάτω και εκεί θέλω να καταλήξω.
      Χώριζε λοιπόν (την αγορά) σε 11 διαφορετικές κατηγορίες αμαξωμάτων ( super mini, mini, mini MPV, μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλα, πολυτελείας, Πολυμορφικά, 4Χ4 (SUV & Tζιπ), coupe & roadster), και έλεγε ποιες εταιρίες μπορούν να καλύψουν αυτές τις διαφορετικέ κατηγορίες. Προφανώς μιλούσε για Ευρώπη (οπότε αφήνουμε εκτός διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν Αμερική ή Ιαπωνία μόνο) και τα αποτελέσμα ήταν ως εξης:

      Εταιρία και σε πόσες από τις παραπάνω κατηγορίες διαθέτει μοντέλα σήμερα:

      Audi, Toyota, Hyundai 8
      BMW,Ford,Mazda,Mercedes,Opel,Renault,Suzuki,VW 7
      Citroen,Fiat,Honda,Mitubishi,Nissan,Peugeot 6
      Alfa Romeo, Daewoo, Kia, Lancia, Seat 5
      Daihatsu 4
      Skoda 3

      Δυστυχώς δεν το έχω το κείμενο, κράτησα μόνο το πινακάκι με τα παραπάνω στοιχεία και αυτά χωρίς έλεγχο αν είναι σωστά.

      Τα σχόλια σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Διάβαζα την πρoηγούμενη βδομάδα σε ένα ένθετο εφημερίδας για το αυτοκίνητο, ότι σε μία βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων, μπορούμε να κρίνουμε την δυναμικότητά της από τις διαφορετικές επιλογές που έχει να μας προσφέρει σε κάθε κατηγορία. Αυτό σημαίνει μοντερνα μέθοδος παράλληλης παραγωγής διαφορετικών αμαξωμάτων με σχεδόν ίδια μηχανικά μέρη.
        Αν και δεν συμφωνώ απόλυτα, ενδιάφέρον ήταν το παρακάτω και εκεί θέλω να καταλήξω.
        Χώριζε λοιπόν (την αγορά) σε 11 διαφορετικές κατηγορίες αμαξωμάτων ( super mini, mini, mini MPV, μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλα, πολυτελείας, Πολυμορφικά, 4Χ4 (SUV & Tζιπ), coupe & roadster), και έλεγε ποιες εταιρίες μπορούν να καλύψουν αυτές τις διαφορετικέ κατηγορίες. Προφανώς μιλούσε για Ευρώπη (οπότε αφήνουμε εκτός διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν Αμερική ή Ιαπωνία μόνο) και τα αποτελέσμα ήταν ως εξης:

        Εταιρία και σε πόσες από τις παραπάνω κατηγορίες διαθέτει μοντέλα σήμερα:

        Audi, Toyota, Hyundai 8
        BMW,Ford,Mazda,Mercedes,Opel,Renault,Suzuki,VW 7
        Citroen,Fiat,Honda,Mitubishi,Nissan,Peugeot 6
        Alfa Romeo, Daewoo, Kia, Lancia, Seat 5
        Daihatsu 4
        Skoda 3

        Δυστυχώς δεν το έχω το κείμενο, κράτησα μόνο το πινακάκι με τα παραπάνω στοιχεία και αυτά χωρίς έλεγχο αν είναι σωστά.

        Τα σχόλια σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cmarin last edited by

          Διάβαζα την πρoηγούμενη βδομάδα σε ένα ένθετο εφημερίδας για το αυτοκίνητο, ότι σε μία βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων, μπορούμε να κρίνουμε την δυναμικότητά της από τις διαφορετικές επιλογές που έχει να μας προσφέρει σε κάθε κατηγορία. Αυτό σημαίνει μοντερνα μέθοδος παράλληλης παραγωγής διαφορετικών αμαξωμάτων με σχεδόν ίδια μηχανικά μέρη.
          Αν και δεν συμφωνώ απόλυτα, ενδιάφέρον ήταν το παρακάτω και εκεί θέλω να καταλήξω.
          Χώριζε λοιπόν (την αγορά) σε 11 διαφορετικές κατηγορίες αμαξωμάτων ( super mini, mini, mini MPV, μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλα, πολυτελείας, Πολυμορφικά, 4Χ4 (SUV & Tζιπ), coupe & roadster), και έλεγε ποιες εταιρίες μπορούν να καλύψουν αυτές τις διαφορετικέ κατηγορίες. Προφανώς μιλούσε για Ευρώπη (οπότε αφήνουμε εκτός διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν Αμερική ή Ιαπωνία μόνο) και τα αποτελέσμα ήταν ως εξης:

          Εταιρία και σε πόσες από τις παραπάνω κατηγορίες διαθέτει μοντέλα σήμερα:

          Audi, Toyota, Hyundai 8
          BMW,Ford,Mazda,Mercedes,Opel,Renault,Suzuki,VW 7
          Citroen,Fiat,Honda,Mitubishi,Nissan,Peugeot 6
          Alfa Romeo, Daewoo, Kia, Lancia, Seat 5
          Daihatsu 4
          Skoda 3

          Δυστυχώς δεν το έχω το κείμενο, κράτησα μόνο το πινακάκι με τα παραπάνω στοιχεία και αυτά χωρίς έλεγχο αν είναι σωστά.

          Τα σχόλια σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Μιλάς για τις διαφορετικές επιλογές σε ένα μοντέλο? (π.χ. κιβώτια, κινητήρες, τετρακίνηση ή μή κτλ...?)

            Γιατί σαν γκάμα μοντέλων, τη μεγαλύτερη την έχει η Mercedes.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο Πίνακας είναι λάθος...
              Λέει ΦΙΑΤ 6...
              Έχουμε και λέμε:
              super mini: Seicento
              mini: Punto
              mini MPV: Idea
              μικρομεσαία: Stilo
              μεσαία, μεγάλα, πολυτελείας: κανένα με το έμβλημα Φίατ σήμερα
              Πολυμορφικά Multipla
              4Χ4 Panda 4X4
              roadster: Barchetta.
              Μέχρι πρότινος έβγαζε και το Φίατ Κουπέ ως κουπέ, ενώ σύντομα θα βγάλει ξανά το Κρόμα.
              Αλλά ακόμα και έτσι, μετράω 7!

              Μπορώ να δω και για άλλους, αλλά πρέπει να φύγω γρήγορα, αν έχω όρεξη αργότερα!

              Ενδιαφέρον θέμα πάντως!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                Εννοω αυτό που λέει ο Tabs.

                Σας είπα τα στοιχεία ελέχονται. Για την Fiat μάλλον το Panda 4X4 δεν είναι SUV ή Tζιπ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Nαι, αλλά.....

                  1. H Audi δεν έχει περισσότερα μοντέλα από την BMW (8 έναντι 9-10)
                  2. Η Mercedes είναι ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων στον κόσμο αυτή τη στιγμή (με επαλήθευση, 12-13 )
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Η Mercedes είναι ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων στον κόσμο αυτή τη στιγμή (με επαλήθευση, 12-13 )

                    Eδώ,όμως, δε μιλάμε για διαφορετικά μοντέλα-απλώς-,αλλά για κάλυψη των συγκεκριμένων κατηγοριών. Και σίγουρα **η Merc **δεν έχει mini ή super mini κ.α. (το Smart δεν είναι Mercedes, είναι Smart)

                    Εμένα πάντως μου κάνουν εντύπωση οι επιλογές της Lancia,της εταιρείας με τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα ράλλυ, που αυτή τη στιγμή δεν έχει ένα σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα της(!!), έχοντας από χρόνια... 'εξαφανίσει' και την Delta(και γενικότερα την μικρομεσαία κατηγορία),ενώ και στις κατηγορίες όπου διαθέτει μοντέλα,αυτά συνήθως απευθύνονται σε ένα -μάλλον- περιορισμένο κοινό (βλ. Lybra, Ypsilon κτλ)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:

                      Η Mercedes είναι ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων στον κόσμο αυτή τη στιγμή (με επαλήθευση, 12-13 )

                      Eδώ,όμως, δε μιλάμε για διαφορετικά μοντέλα-απλώς-,αλλά για κάλυψη των συγκεκριμένων κατηγοριών. Και σίγουρα **η Merc **δεν έχει mini ή super mini κ.α. (το Smart δεν είναι Mercedes, είναι Smart)

                      Εμένα πάντως μου κάνουν εντύπωση οι επιλογές της Lancia,της εταιρείας με τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα ράλλυ, που αυτή τη στιγμή δεν έχει ένα σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα της(!!), έχοντας από χρόνια... 'εξαφανίσει' και την Delta(και γενικότερα την μικρομεσαία κατηγορία),ενώ και στις κατηγορίες όπου διαθέτει μοντέλα,αυτά συνήθως απευθύνονται σε ένα -μάλλον- περιορισμένο κοινό (βλ. Lybra, Ypsilon κτλ)

                      H CL/SL/CLK/SLK σε ποιά κατηγορία ανήκουν?
                      Οι νέες R&B Class της Mercedes σε ποιά κατηγορία ανήκουν ?
                      Μήπως, προς τα 'άνω' η Mercedes φτιάχνει μόνη της κατηγορίες, κατά κάποιο τρόπο ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        H CL/SL/CLK/SLK σε ποιά κατηγορία ανήκουν?
                        Οι νέες R&B Class της Mercedes σε ποιά κατηγορία ανήκουν ?
                        Μήπως, προς τα 'άνω' η Mercedes φτιάχνει μόνη της κατηγορίες, κατά κάποιο τρόπο ?

                        Νομίζω ότι έτσι είναι. Και είναι λογικό,αφού πρόκειται για μια εταιρεία 'κύρους'. Διευρύνει το αγοραστικό της κοινό (το 'target group') στο χώρο ('προς τα άνω') που δραστηριοποιείται και γνωρίζει καλύτερα.(το ακριβώς αντίθετο π.χ. από τη Fiat)
                        Ενδιαφέρον θεματάκι,πάντως!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Δεν είναι μόνο θέμα διαφορετικών μοντέλων, αλλά και πλαισίων/δαπέδων

                          Στο Golf V πχ θα βασιστούν γύρω στα 20 (και λίγα γράφω ) διαφορετικά μοντέλα, αλλά ουσιαστικά ανήκει στα μικρομεσαία.

                          Η DC θεωρητικά έχει τη μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων αυτοκινήτων και φορτηγών (από Smart μέχρι βαριά φορτηγά, είχε βγει και σχετική διαφήμιση), αλλά πολλά μοντέλα/εκδόσεις έχουν ίδιο δάπεδο με άλλα (προφανώς)

                          Και ναι η Smart είναι Mercedes, γιατί αλλιώς ποιος θα αγόραζε Mercedes 2,5 μέτρων;

                          Όπως τυχαία έγραψα πρόσφατα ( http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 8&start=90 ) στόχος της κάθε εταιρείας είναι η μεγαλύτερη δυνατή γκάμα μοντέλων (με το μικρότερο δυνατό κόστος φυσικά) για να έχουν και μεγαλύτερο μερίδιο προφανώς.

                          Επίσης ισχύει και το αν δεν υπάρχει κατηγορία, τη δημιουργούμε

                          Το marketing καλά κρατεί

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            Δεν είναι μόνο θέμα διαφορετικών μοντέλων, αλλά και πλαισίων/δαπέδων

                            Στη VW π.χ. υπάρχουν 10 μοντέλα. Πόσα δάπεδα υπάρχουν? 5 νομίζω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              technik, δεν είναι θέμα πολλών μοντέλων, που ίσως η merc έχει την κυριαρχία. Είναι πόσες κατηγορίες καλύπτει κάθε βιομηχανία αυτοκινητου (από προαναφερόμενες 11), άσχετα αν μοιράζονται ίδια πλαίσια (πχ το focus με το C-Max που είναι σε άλλη κατηγορία).
                              Εδώ λοιπόν οι Audi, Toyota, Hyundai καλύπτουν τις 8 από 11. Σίγουρα έχουν κατορθώσει την παράλληλη παραγωγή αναξαρτήτως μοντέλου, αλλά είναι και μερικές που δεν ασχολούνται με συγκεκριμένες κατηγορίες. Η Τοyota, ας πούμε, έχει την Lexus για τα πολυτελή της. Η merc συνεργάζεται για το smart στα super mini και η BMW για το MINI.

                              Νομίζω ότι Toyota και Hyundai καλύπτουν το μεγαλύτερο εύρος κατηγοριών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                δεν είναι θέμα πολλών μοντέλων, που ίσως η merc έχει την κυριαρχία. Είναι πόσες κατηγορίες καλύπτει κάθε βιομηχανία αυτοκινητου (από προαναφερόμενες 11), άσχετα αν μοιράζονται ίδια πλαίσια (πχ το focus με το C-Max που είναι σε άλλη κατηγορία).
                                Εδώ λοιπόν οι Audi, Toyota, Hyundai καλύπτουν τις 8 από 11. Σίγουρα έχουν κατορθώσει την παράλληλη παραγωγή αναξαρτήτως μοντέλου, αλλά είναι και μερικές που δεν ασχολούνται με συγκεκριμένες κατηγορίες. Η Τοyota, ας πούμε, έχει την Lexus για τα πολυτελή της. Η merc συνεργάζεται για το smart στα super mini και η BMW για το MINI.

                                Συμφωνώ απόλυτα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr