-
Διάβαζα την πρoηγούμενη βδομάδα σε ένα ένθετο εφημερίδας για το αυτοκίνητο, ότι σε μία βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων, μπορούμε να κρίνουμε την δυναμικότητά της από τις διαφορετικές επιλογές που έχει να μας προσφέρει σε κάθε κατηγορία. Αυτό σημαίνει μοντερνα μέθοδος παράλληλης παραγωγής διαφορετικών αμαξωμάτων με σχεδόν ίδια μηχανικά μέρη.
Αν και δεν συμφωνώ απόλυτα, ενδιάφέρον ήταν το παρακάτω και εκεί θέλω να καταλήξω.
Χώριζε λοιπόν (την αγορά) σε 11 διαφορετικές κατηγορίες αμαξωμάτων ( super mini, mini, mini MPV, μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλα, πολυτελείας, Πολυμορφικά, 4Χ4 (SUV & Tζιπ), coupe & roadster), και έλεγε ποιες εταιρίες μπορούν να καλύψουν αυτές τις διαφορετικέ κατηγορίες. Προφανώς μιλούσε για Ευρώπη (οπότε αφήνουμε εκτός διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν Αμερική ή Ιαπωνία μόνο) και τα αποτελέσμα ήταν ως εξης:Εταιρία και σε πόσες από τις παραπάνω κατηγορίες διαθέτει μοντέλα σήμερα:
Audi, Toyota, Hyundai 8
BMW,Ford,Mazda,Mercedes,Opel,Renault,Suzuki,VW 7
Citroen,Fiat,Honda,Mitubishi,Nissan,Peugeot 6
Alfa Romeo, Daewoo, Kia, Lancia, Seat 5
Daihatsu 4
Skoda 3Δυστυχώς δεν το έχω το κείμενο, κράτησα μόνο το πινακάκι με τα παραπάνω στοιχεία και αυτά χωρίς έλεγχο αν είναι σωστά.
Τα σχόλια σας.
-
Διάβαζα την πρoηγούμενη βδομάδα σε ένα ένθετο εφημερίδας για το αυτοκίνητο, ότι σε μία βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων, μπορούμε να κρίνουμε την δυναμικότητά της από τις διαφορετικές επιλογές που έχει να μας προσφέρει σε κάθε κατηγορία. Αυτό σημαίνει μοντερνα μέθοδος παράλληλης παραγωγής διαφορετικών αμαξωμάτων με σχεδόν ίδια μηχανικά μέρη.
Αν και δεν συμφωνώ απόλυτα, ενδιάφέρον ήταν το παρακάτω και εκεί θέλω να καταλήξω.
Χώριζε λοιπόν (την αγορά) σε 11 διαφορετικές κατηγορίες αμαξωμάτων ( super mini, mini, mini MPV, μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλα, πολυτελείας, Πολυμορφικά, 4Χ4 (SUV & Tζιπ), coupe & roadster), και έλεγε ποιες εταιρίες μπορούν να καλύψουν αυτές τις διαφορετικέ κατηγορίες. Προφανώς μιλούσε για Ευρώπη (οπότε αφήνουμε εκτός διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν Αμερική ή Ιαπωνία μόνο) και τα αποτελέσμα ήταν ως εξης:Εταιρία και σε πόσες από τις παραπάνω κατηγορίες διαθέτει μοντέλα σήμερα:
Audi, Toyota, Hyundai 8
BMW,Ford,Mazda,Mercedes,Opel,Renault,Suzuki,VW 7
Citroen,Fiat,Honda,Mitubishi,Nissan,Peugeot 6
Alfa Romeo, Daewoo, Kia, Lancia, Seat 5
Daihatsu 4
Skoda 3Δυστυχώς δεν το έχω το κείμενο, κράτησα μόνο το πινακάκι με τα παραπάνω στοιχεία και αυτά χωρίς έλεγχο αν είναι σωστά.
Τα σχόλια σας.
-
Διάβαζα την πρoηγούμενη βδομάδα σε ένα ένθετο εφημερίδας για το αυτοκίνητο, ότι σε μία βιομηχανία παραγωγής αυτοκινήτων, μπορούμε να κρίνουμε την δυναμικότητά της από τις διαφορετικές επιλογές που έχει να μας προσφέρει σε κάθε κατηγορία. Αυτό σημαίνει μοντερνα μέθοδος παράλληλης παραγωγής διαφορετικών αμαξωμάτων με σχεδόν ίδια μηχανικά μέρη.
Αν και δεν συμφωνώ απόλυτα, ενδιάφέρον ήταν το παρακάτω και εκεί θέλω να καταλήξω.
Χώριζε λοιπόν (την αγορά) σε 11 διαφορετικές κατηγορίες αμαξωμάτων ( super mini, mini, mini MPV, μικρομεσαία, μεσαία, μεγάλα, πολυτελείας, Πολυμορφικά, 4Χ4 (SUV & Tζιπ), coupe & roadster), και έλεγε ποιες εταιρίες μπορούν να καλύψουν αυτές τις διαφορετικέ κατηγορίες. Προφανώς μιλούσε για Ευρώπη (οπότε αφήνουμε εκτός διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν Αμερική ή Ιαπωνία μόνο) και τα αποτελέσμα ήταν ως εξης:Εταιρία και σε πόσες από τις παραπάνω κατηγορίες διαθέτει μοντέλα σήμερα:
Audi, Toyota, Hyundai 8
BMW,Ford,Mazda,Mercedes,Opel,Renault,Suzuki,VW 7
Citroen,Fiat,Honda,Mitubishi,Nissan,Peugeot 6
Alfa Romeo, Daewoo, Kia, Lancia, Seat 5
Daihatsu 4
Skoda 3Δυστυχώς δεν το έχω το κείμενο, κράτησα μόνο το πινακάκι με τα παραπάνω στοιχεία και αυτά χωρίς έλεγχο αν είναι σωστά.
Τα σχόλια σας.
-
Μιλάς για τις διαφορετικές επιλογές σε ένα μοντέλο? (π.χ. κιβώτια, κινητήρες, τετρακίνηση ή μή κτλ...?)
Γιατί σαν γκάμα μοντέλων, τη μεγαλύτερη την έχει η Mercedes.
-
Ο Πίνακας είναι λάθος...
Λέει ΦΙΑΤ 6...
Έχουμε και λέμε:
super mini: Seicento
mini: Punto
mini MPV: Idea
μικρομεσαία: Stilo
μεσαία, μεγάλα, πολυτελείας: κανένα με το έμβλημα Φίατ σήμερα
Πολυμορφικά Multipla
4Χ4 Panda 4X4
roadster: Barchetta.
Μέχρι πρότινος έβγαζε και το Φίατ Κουπέ ως κουπέ, ενώ σύντομα θα βγάλει ξανά το Κρόμα.
Αλλά ακόμα και έτσι, μετράω 7!Μπορώ να δω και για άλλους, αλλά πρέπει να φύγω γρήγορα, αν έχω όρεξη αργότερα!
Ενδιαφέρον θέμα πάντως!
-
Εννοω αυτό που λέει ο Tabs.
Σας είπα τα στοιχεία ελέχονται. Για την Fiat μάλλον το Panda 4X4 δεν είναι SUV ή Tζιπ.
-
Nαι, αλλά.....
- H Audi δεν έχει περισσότερα μοντέλα από την BMW (8 έναντι 9-10)
- Η Mercedes είναι ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων στον κόσμο αυτή τη στιγμή (με επαλήθευση, 12-13 )
-
Η Mercedes είναι ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων στον κόσμο αυτή τη στιγμή (με επαλήθευση, 12-13 )
Eδώ,όμως, δε μιλάμε για διαφορετικά μοντέλα-απλώς-,αλλά για κάλυψη των συγκεκριμένων κατηγοριών. Και σίγουρα **η Merc **δεν έχει mini ή super mini κ.α. (το Smart δεν είναι Mercedes, είναι Smart)
Εμένα πάντως μου κάνουν εντύπωση οι επιλογές της Lancia,της εταιρείας με τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα ράλλυ, που αυτή τη στιγμή δεν έχει ένα σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα της(!!), έχοντας από χρόνια... 'εξαφανίσει' και την Delta(και γενικότερα την μικρομεσαία κατηγορία),ενώ και στις κατηγορίες όπου διαθέτει μοντέλα,αυτά συνήθως απευθύνονται σε ένα -μάλλον- περιορισμένο κοινό (βλ. Lybra, Ypsilon κτλ)
-
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
Η Mercedes είναι ο κατασκευαστής με την μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων στον κόσμο αυτή τη στιγμή (με επαλήθευση, 12-13 )
Eδώ,όμως, δε μιλάμε για διαφορετικά μοντέλα-απλώς-,αλλά για κάλυψη των συγκεκριμένων κατηγοριών. Και σίγουρα **η Merc **δεν έχει mini ή super mini κ.α. (το Smart δεν είναι Mercedes, είναι Smart)
Εμένα πάντως μου κάνουν εντύπωση οι επιλογές της Lancia,της εταιρείας με τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα ράλλυ, που αυτή τη στιγμή δεν έχει ένα σπορ αυτοκίνητο στην γκάμα της(!!), έχοντας από χρόνια... 'εξαφανίσει' και την Delta(και γενικότερα την μικρομεσαία κατηγορία),ενώ και στις κατηγορίες όπου διαθέτει μοντέλα,αυτά συνήθως απευθύνονται σε ένα -μάλλον- περιορισμένο κοινό (βλ. Lybra, Ypsilon κτλ)
H CL/SL/CLK/SLK σε ποιά κατηγορία ανήκουν?
Οι νέες R&B Class της Mercedes σε ποιά κατηγορία ανήκουν ?
Μήπως, προς τα 'άνω' η Mercedes φτιάχνει μόνη της κατηγορίες, κατά κάποιο τρόπο ? -
H CL/SL/CLK/SLK σε ποιά κατηγορία ανήκουν?
Οι νέες R&B Class της Mercedes σε ποιά κατηγορία ανήκουν ?
Μήπως, προς τα 'άνω' η Mercedes φτιάχνει μόνη της κατηγορίες, κατά κάποιο τρόπο ?Νομίζω ότι έτσι είναι. Και είναι λογικό,αφού πρόκειται για μια εταιρεία 'κύρους'. Διευρύνει το αγοραστικό της κοινό (το 'target group') στο χώρο ('προς τα άνω') που δραστηριοποιείται και γνωρίζει καλύτερα.(το ακριβώς αντίθετο π.χ. από τη Fiat)
Ενδιαφέρον θεματάκι,πάντως! -
Δεν είναι μόνο θέμα διαφορετικών μοντέλων, αλλά και πλαισίων/δαπέδων
Στο Golf V πχ θα βασιστούν γύρω στα 20 (και λίγα γράφω ) διαφορετικά μοντέλα, αλλά ουσιαστικά ανήκει στα μικρομεσαία.
Η DC θεωρητικά έχει τη μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων αυτοκινήτων και φορτηγών (από Smart μέχρι βαριά φορτηγά, είχε βγει και σχετική διαφήμιση), αλλά πολλά μοντέλα/εκδόσεις έχουν ίδιο δάπεδο με άλλα (προφανώς)
Και ναι η Smart είναι Mercedes, γιατί αλλιώς ποιος θα αγόραζε Mercedes 2,5 μέτρων;
Όπως τυχαία έγραψα πρόσφατα ( http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 8&start=90 ) στόχος της κάθε εταιρείας είναι η μεγαλύτερη δυνατή γκάμα μοντέλων (με το μικρότερο δυνατό κόστος φυσικά) για να έχουν και μεγαλύτερο μερίδιο προφανώς.
Επίσης ισχύει και το αν δεν υπάρχει κατηγορία, τη δημιουργούμε
Το marketing καλά κρατεί
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν είναι μόνο θέμα διαφορετικών μοντέλων, αλλά και πλαισίων/δαπέδωνΣτη VW π.χ. υπάρχουν 10 μοντέλα. Πόσα δάπεδα υπάρχουν? 5 νομίζω
-
technik, δεν είναι θέμα πολλών μοντέλων, που ίσως η merc έχει την κυριαρχία. Είναι πόσες κατηγορίες καλύπτει κάθε βιομηχανία αυτοκινητου (από προαναφερόμενες 11), άσχετα αν μοιράζονται ίδια πλαίσια (πχ το focus με το C-Max που είναι σε άλλη κατηγορία).
Εδώ λοιπόν οι Audi, Toyota, Hyundai καλύπτουν τις 8 από 11. Σίγουρα έχουν κατορθώσει την παράλληλη παραγωγή αναξαρτήτως μοντέλου, αλλά είναι και μερικές που δεν ασχολούνται με συγκεκριμένες κατηγορίες. Η Τοyota, ας πούμε, έχει την Lexus για τα πολυτελή της. Η merc συνεργάζεται για το smart στα super mini και η BMW για το MINI.Νομίζω ότι Toyota και Hyundai καλύπτουν το μεγαλύτερο εύρος κατηγοριών.
-
δεν είναι θέμα πολλών μοντέλων, που ίσως η merc έχει την κυριαρχία. Είναι πόσες κατηγορίες καλύπτει κάθε βιομηχανία αυτοκινητου (από προαναφερόμενες 11), άσχετα αν μοιράζονται ίδια πλαίσια (πχ το focus με το C-Max που είναι σε άλλη κατηγορία).
Εδώ λοιπόν οι Audi, Toyota, Hyundai καλύπτουν τις 8 από 11. Σίγουρα έχουν κατορθώσει την παράλληλη παραγωγή αναξαρτήτως μοντέλου, αλλά είναι και μερικές που δεν ασχολούνται με συγκεκριμένες κατηγορίες. Η Τοyota, ας πούμε, έχει την Lexus για τα πολυτελή της. Η merc συνεργάζεται για το smart στα super mini και η BMW για το MINI.Συμφωνώ απόλυτα!
Αυτοκινητοβιομηχανίες και κατηγορίες αυτοκινήτων