-
Ημουν στην αντιπροσωπια προχθες.Εξωτερικα μου αρεσε παρα πολυ ( την Α140 την εβρισκα ασχημη) ,εσωτερικα επισης μου αρεσαν τα υλικα και οι χωροι( για το Classic αναφερομαι ).Φευγοντας απο την αντιπροσωπια ημουν κατα 80% σιγουρος για την αγορα της- Απο αυτοκινητα γνωριζω τα στοιχειωδη-Γενικα απο την αναζητηση στο ιντερνετ οι κριτικες ειναι αδιαφορες κατι που με κινησε την περιεργεια.
Οι συγκρισεις με την Α140 σαφως γερνουν υπερ του καινουργιου μοντελου,ωστοσο η συγκριση με αλλα μοντελα ( Α3,Golf) γερνουν υπερ των προαναγερθεντων.
Αποριες:- Αξιζει τα λεφτα του ή πληρωνουμε το σημα
- Ευσταθει η συγκριση της 150 με το Α3?(διαφορα κυβισμου
- Δεν εχω τρελες απαιτησεις στην επιταχυνση αλλα θελω να βασιζομαι σε αυτην
- Τι σημαινει 'αδιαφορη οδηγικη συμπεριφορα' βαση της κριτικης των 4τροχων?
5)Η ιστορια με τον ΄ταρανδο ΄ που αναφερεται
-
Ημουν στην αντιπροσωπια προχθες.Εξωτερικα μου αρεσε παρα πολυ ( την Α140 την εβρισκα ασχημη) ,εσωτερικα επισης μου αρεσαν τα υλικα και οι χωροι( για το Classic αναφερομαι ).Φευγοντας απο την αντιπροσωπια ημουν κατα 80% σιγουρος για την αγορα της- Απο αυτοκινητα γνωριζω τα στοιχειωδη-Γενικα απο την αναζητηση στο ιντερνετ οι κριτικες ειναι αδιαφορες κατι που με κινησε την περιεργεια.
Οι συγκρισεις με την Α140 σαφως γερνουν υπερ του καινουργιου μοντελου,ωστοσο η συγκριση με αλλα μοντελα ( Α3,Golf) γερνουν υπερ των προαναγερθεντων.
Αποριες:- Αξιζει τα λεφτα του ή πληρωνουμε το σημα
- Ευσταθει η συγκριση της 150 με το Α3?(διαφορα κυβισμου
- Δεν εχω τρελες απαιτησεις στην επιταχυνση αλλα θελω να βασιζομαι σε αυτην
- Τι σημαινει 'αδιαφορη οδηγικη συμπεριφορα' βαση της κριτικης των 4τροχων?
5)Η ιστορια με τον ΄ταρανδο ΄ που αναφερεται
-
Ημουν στην αντιπροσωπια προχθες.Εξωτερικα μου αρεσε παρα πολυ ( την Α140 την εβρισκα ασχημη) ,εσωτερικα επισης μου αρεσαν τα υλικα και οι χωροι( για το Classic αναφερομαι ).Φευγοντας απο την αντιπροσωπια ημουν κατα 80% σιγουρος για την αγορα της- Απο αυτοκινητα γνωριζω τα στοιχειωδη-Γενικα απο την αναζητηση στο ιντερνετ οι κριτικες ειναι αδιαφορες κατι που με κινησε την περιεργεια.
Οι συγκρισεις με την Α140 σαφως γερνουν υπερ του καινουργιου μοντελου,ωστοσο η συγκριση με αλλα μοντελα ( Α3,Golf) γερνουν υπερ των προαναγερθεντων.
Αποριες:- Αξιζει τα λεφτα του ή πληρωνουμε το σημα
- Ευσταθει η συγκριση της 150 με το Α3?(διαφορα κυβισμου
- Δεν εχω τρελες απαιτησεις στην επιταχυνση αλλα θελω να βασιζομαι σε αυτην
- Τι σημαινει 'αδιαφορη οδηγικη συμπεριφορα' βαση της κριτικης των 4τροχων?
5)Η ιστορια με τον ΄ταρανδο ΄ που αναφερεται
-
δεν ξερω κατα ποσο αξιζει αδερφε.........προσωπικα δεν θα το περνα.....τωρα θα μου πεις , περι ορεξεως.........εγω το βλεπω σαν : πολυς σαματας για το τιποτε.......
-
Περί ορέξεως...
Εγώ δεν θα το έπαιρνα. Θα έπαιρνα οποιοδήποτε άλλο.. Χωρίς παρεξήγηση. Σαφώς και θα προτιμούσα το Α3 ή και το Γκόλφ. -
Δεν ξέρω τι λέει η κριτική των 4Τ, αλλά γενικά σαν αμάξι, δεν μ' αρέσει καθόλου. Δεν το έχω ψάξει, αλλά κάποτε άκουσα ακόμα ότι ο Ιαβέρης (αν δεν κάνω λάθος) το είχε τουμπάρει σε δοκιμή, επίτηδες βέβαια, για να δει τα όριά του. Ε, και δεν ήταν πολύ καλά. Το λέω αυτό γιατί είπες ότι θες να βασίζεσαι σ' αυτήν. Η γνώμη μου είναι ότι με τα λεφτά που κάνει, μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο!!! Οπότε, μάλλον σήμα πληρώνεις! Το Α3 και το Golf είναι πραγματικα αμάξια. Το Α150 τι είναι; Το λέω αποτυχημένη προσπάθεια της ΜΒ να μπει στην κατηγορία.
-
Πιστευω είναι απίστευτα υποκριτικό να θεωρείται επικύνδηνη η Α επειδή 'τουμπ'αρει' και ενα jimny πχ να θεωρείται 100% ασφαλές.
ΟΛΑ τα αμάξια μπορούνε να τουμπάρουν,αν θυμάστε τότε που είχε γίνει ο σάλος με τους ταράνδους οι 4Τ είχανε κάνει την ίδια δοκιμασία με Αclass (προ μετατροπών και ESP) και ήτανε ασφαλέστατη.
Η A-class είναι ενα καινοτόμο αυτοκίνητο, ειδικά η δευτερη γενιά πιστευω είναι πολύ καλή και ενδιαφέρουσα.
Δεν ξέρω αν θα το αγόραζα αλλα δεν με αφήνει αδιάφορο.
-
Σε σύγκριση με την προηγούμενη είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Χώρους έχει και με το παραπάνω,ασφάλεια παρέχει επίσης απλόχερα όπως και πολυτέλεια στο εσωτερικό αλλά αν θέλεις ένα περισσότερο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο κοίταξε και προς τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
-
Ακριβο μεν ασφαλες δε.Χρηματοκιβωτιο απο θεμα ασφαλειας,πανακριβο λογο ονοματος.Οσο για την αδιαφορη οδηγ. συμπεριφορα εννοει οτι δεν σε προδιαθετει για το κατι παραπανο στον δρομο.Στριβει,φρενερει κτλ αλλα απλα το εχεις για να κανει δουλεια και οχι για 'αταξιες' ή δυνατες συγκινισεις πισω απο το τιμονι.Αν εχεις το χρημα και απλα θελεις κατι που να τσουλαει με ασφαλεια και prestige...παρτο καλοριζικο καλοταξιδο και σιδερενιο.
-
Οποιος έχει μπει μέσα στη νέα Α , θα πρέπει να συμφωνήσει ότι σαν αίσθηση και σαν ποιότητα δεν έχει σχέση με την προηγούμενη σειρά.
Οδηγικά , μπορεί να μην είναι fun to drive , αλλά έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και σου μεταδίδει ένα αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς.
Σε χώρους προσφέρει όσους ένα μικρομεσαίο + μεγαλύτερο και πρακτικότερο χώρο αποσκευών με σαφώς μικρότερο μήκος , πράγμα που είναι πολύτιμο μέσα στη πόλη.
Ο κινητήρας της Α150 μου έδωσε την εντύπωση ότι υπερτερεί μέσα στη πόλη όλων των 1.4 - 1.6 μικρομεσαίων της αγοράς λόγω ροπής και απόκρισης. Εκτός πόλης ίσως να μην είναι τόσο δυνατός όσο οι 1.6 αλλά είναι σαφώς επαρκέστατος.
Εαν σε αυτά προσθέσεις και την κορυφαία μεταπωλητική αξία της φίρμας , δεν βλέπω το λόγο να μην την πάρει κάποιος που έχει τα λεφτά και ψάχνει για ένα ποιοτικό , ευρύχωρο , ασφαλές και πρακτικό αυτοκίνητο , ειδικά αν κινείται μέσα σε πόλη όπου το μικρό της μήκος είναι μεγάλο πλεονέκτημα. -
Περί ορέξεως...
Εγώ πάντως σίγουρα δεν θα το έπαιρνα. Θα έπαιρνα το Volvo S40 που είναι αμάξι! -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Περί ορέξεως...
Εγώ πάντως σίγουρα δεν θα το έπαιρνα. Θα έπαιρνα το Volvo S40 που είναι αμάξι!Ούτε εγώ θα το έπαιρνα , αλλά καταλαβαίνω κάποιον που θα το επιλέξει
-
Ο χρήστης alexg3 έγραψε:
Αποριες:- Αξιζει τα λεφτα του ή πληρωνουμε το σημα
- Ευσταθει η συγκριση της 150 με το Α3?(διαφορα κυβισμου
- Δεν εχω τρελες απαιτησεις στην επιταχυνση αλλα θελω να βασιζομαι σε αυτην
- Τι σημαινει 'αδιαφορη οδηγικη συμπεριφορα' βαση της κριτικης των 4τροχων?
5)Η ιστορια με τον ΄ταρανδο ΄ που αναφερεται
- 100% το δεύτερο (άποψή μου)
- Από χρηματική άποψη, ευσταθεί. Εγώ θα έπαιρνα το Α3
- Τότε σε καλύπτει
- Σημαίνει 'πάω από το σημείο Α στο σημείο Β', το οποίο δεν είναι κακό, απλά είναι διαφορετικό από το 'απλά πάω και γουστάρω'
- Αγιο-Βασιλιάτικη θα είναι
-
Ήμουν από τους υπέρμαχους της παλιάς A-klasse με το ΚΟΝΤΟ σασί. Μέγεθος όσο ένα Saxo και ασύγκριτοι χώροι. Μια χαρά για την πόλη. Η νέα είναι πιο μεγάλη, έχει συγκριτικά τεράστιους χώρους, μα το μήκος είναι πολύ μεγάλο πια για αυτοκίνητο πόλης. Πάσο...
Mercedes A150.Αξιζει???