Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mercedes A150.Αξιζει???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mercedes A150.Αξιζει???
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    13
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexg3 last edited by

      Ημουν στην αντιπροσωπια προχθες.Εξωτερικα μου αρεσε παρα πολυ ( την Α140 την εβρισκα ασχημη) ,εσωτερικα επισης μου αρεσαν τα υλικα και οι χωροι( για το Classic αναφερομαι ).Φευγοντας απο την αντιπροσωπια ημουν κατα 80% σιγουρος για την αγορα της- Απο αυτοκινητα γνωριζω τα στοιχειωδη-Γενικα απο την αναζητηση στο ιντερνετ οι κριτικες ειναι αδιαφορες κατι που με κινησε την περιεργεια.
      Οι συγκρισεις με την Α140 σαφως γερνουν υπερ του καινουργιου μοντελου,ωστοσο η συγκριση με αλλα μοντελα ( Α3,Golf) γερνουν υπερ των προαναγερθεντων.
      Αποριες:

      1. Αξιζει τα λεφτα του ή πληρωνουμε το σημα
      2. Ευσταθει η συγκριση της 150 με το Α3?(διαφορα κυβισμου
      3. Δεν εχω τρελες απαιτησεις στην επιταχυνση αλλα θελω να βασιζομαι σε αυτην
      4. Τι σημαινει 'αδιαφορη οδηγικη συμπεριφορα' βαση της κριτικης των 4τροχων?
        5)Η ιστορια με τον ΄ταρανδο ΄ που αναφερεται
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexg3 last edited by

        Ημουν στην αντιπροσωπια προχθες.Εξωτερικα μου αρεσε παρα πολυ ( την Α140 την εβρισκα ασχημη) ,εσωτερικα επισης μου αρεσαν τα υλικα και οι χωροι( για το Classic αναφερομαι ).Φευγοντας απο την αντιπροσωπια ημουν κατα 80% σιγουρος για την αγορα της- Απο αυτοκινητα γνωριζω τα στοιχειωδη-Γενικα απο την αναζητηση στο ιντερνετ οι κριτικες ειναι αδιαφορες κατι που με κινησε την περιεργεια.
        Οι συγκρισεις με την Α140 σαφως γερνουν υπερ του καινουργιου μοντελου,ωστοσο η συγκριση με αλλα μοντελα ( Α3,Golf) γερνουν υπερ των προαναγερθεντων.
        Αποριες:

        1. Αξιζει τα λεφτα του ή πληρωνουμε το σημα
        2. Ευσταθει η συγκριση της 150 με το Α3?(διαφορα κυβισμου
        3. Δεν εχω τρελες απαιτησεις στην επιταχυνση αλλα θελω να βασιζομαι σε αυτην
        4. Τι σημαινει 'αδιαφορη οδηγικη συμπεριφορα' βαση της κριτικης των 4τροχων?
          5)Η ιστορια με τον ΄ταρανδο ΄ που αναφερεται
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexg3 last edited by

          Ημουν στην αντιπροσωπια προχθες.Εξωτερικα μου αρεσε παρα πολυ ( την Α140 την εβρισκα ασχημη) ,εσωτερικα επισης μου αρεσαν τα υλικα και οι χωροι( για το Classic αναφερομαι ).Φευγοντας απο την αντιπροσωπια ημουν κατα 80% σιγουρος για την αγορα της- Απο αυτοκινητα γνωριζω τα στοιχειωδη-Γενικα απο την αναζητηση στο ιντερνετ οι κριτικες ειναι αδιαφορες κατι που με κινησε την περιεργεια.
          Οι συγκρισεις με την Α140 σαφως γερνουν υπερ του καινουργιου μοντελου,ωστοσο η συγκριση με αλλα μοντελα ( Α3,Golf) γερνουν υπερ των προαναγερθεντων.
          Αποριες:

          1. Αξιζει τα λεφτα του ή πληρωνουμε το σημα
          2. Ευσταθει η συγκριση της 150 με το Α3?(διαφορα κυβισμου
          3. Δεν εχω τρελες απαιτησεις στην επιταχυνση αλλα θελω να βασιζομαι σε αυτην
          4. Τι σημαινει 'αδιαφορη οδηγικη συμπεριφορα' βαση της κριτικης των 4τροχων?
            5)Η ιστορια με τον ΄ταρανδο ΄ που αναφερεται
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            δεν ξερω κατα ποσο αξιζει αδερφε.........προσωπικα δεν θα το περνα.....τωρα θα μου πεις , περι ορεξεως.........εγω το βλεπω σαν : πολυς σαματας για το τιποτε.......

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              skye last edited by

              Περί ορέξεως...
              Εγώ δεν θα το έπαιρνα. Θα έπαιρνα οποιοδήποτε άλλο.. Χωρίς παρεξήγηση. Σαφώς και θα προτιμούσα το Α3 ή και το Γκόλφ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Δεν ξέρω τι λέει η κριτική των 4Τ, αλλά γενικά σαν αμάξι, δεν μ' αρέσει καθόλου. Δεν το έχω ψάξει, αλλά κάποτε άκουσα ακόμα ότι ο Ιαβέρης (αν δεν κάνω λάθος) το είχε τουμπάρει σε δοκιμή, επίτηδες βέβαια, για να δει τα όριά του. Ε, και δεν ήταν πολύ καλά. Το λέω αυτό γιατί είπες ότι θες να βασίζεσαι σ' αυτήν. Η γνώμη μου είναι ότι με τα λεφτά που κάνει, μπορείς να πάρεις κάτι καλύτερο!!! Οπότε, μάλλον σήμα πληρώνεις! Το Α3 και το Golf είναι πραγματικα αμάξια. Το Α150 τι είναι; Το λέω αποτυχημένη προσπάθεια της ΜΒ να μπει στην κατηγορία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Πιστευω είναι απίστευτα υποκριτικό να θεωρείται επικύνδηνη η Α επειδή 'τουμπ'αρει' και ενα jimny πχ να θεωρείται 100% ασφαλές.

                  ΟΛΑ τα αμάξια μπορούνε να τουμπάρουν,αν θυμάστε τότε που είχε γίνει ο σάλος με τους ταράνδους οι 4Τ είχανε κάνει την ίδια δοκιμασία με Αclass (προ μετατροπών και ESP) και ήτανε ασφαλέστατη.

                  Η A-class είναι ενα καινοτόμο αυτοκίνητο, ειδικά η δευτερη γενιά πιστευω είναι πολύ καλή και ενδιαφέρουσα.

                  Δεν ξέρω αν θα το αγόραζα αλλα δεν με αφήνει αδιάφορο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Σε σύγκριση με την προηγούμενη είναι ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. Χώρους έχει και με το παραπάνω,ασφάλεια παρέχει επίσης απλόχερα όπως και πολυτέλεια στο εσωτερικό αλλά αν θέλεις ένα περισσότερο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο κοίταξε και προς τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      moyzas-charalampos last edited by

                      Ακριβο μεν ασφαλες δε.Χρηματοκιβωτιο απο θεμα ασφαλειας,πανακριβο λογο ονοματος.Οσο για την αδιαφορη οδηγ. συμπεριφορα εννοει οτι δεν σε προδιαθετει για το κατι παραπανο στον δρομο.Στριβει,φρενερει κτλ αλλα απλα το εχεις για να κανει δουλεια και οχι για 'αταξιες' ή δυνατες συγκινισεις πισω απο το τιμονι.Αν εχεις το χρημα και απλα θελεις κατι που να τσουλαει με ασφαλεια και prestige...παρτο καλοριζικο καλοταξιδο και σιδερενιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Οποιος έχει μπει μέσα στη νέα Α , θα πρέπει να συμφωνήσει ότι σαν αίσθηση και σαν ποιότητα δεν έχει σχέση με την προηγούμενη σειρά.
                        Οδηγικά , μπορεί να μην είναι fun to drive , αλλά έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και σου μεταδίδει ένα αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς.
                        Σε χώρους προσφέρει όσους ένα μικρομεσαίο + μεγαλύτερο και πρακτικότερο χώρο αποσκευών με σαφώς μικρότερο μήκος , πράγμα που είναι πολύτιμο μέσα στη πόλη.
                        Ο κινητήρας της Α150 μου έδωσε την εντύπωση ότι υπερτερεί μέσα στη πόλη όλων των 1.4 - 1.6 μικρομεσαίων της αγοράς λόγω ροπής και απόκρισης. Εκτός πόλης ίσως να μην είναι τόσο δυνατός όσο οι 1.6 αλλά είναι σαφώς επαρκέστατος.
                        Εαν σε αυτά προσθέσεις και την κορυφαία μεταπωλητική αξία της φίρμας , δεν βλέπω το λόγο να μην την πάρει κάποιος που έχει τα λεφτά και ψάχνει για ένα ποιοτικό , ευρύχωρο , ασφαλές και πρακτικό αυτοκίνητο , ειδικά αν κινείται μέσα σε πόλη όπου το μικρό της μήκος είναι μεγάλο πλεονέκτημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sado last edited by

                          Περί ορέξεως...
                          Εγώ πάντως σίγουρα δεν θα το έπαιρνα. Θα έπαιρνα το Volvo S40 που είναι αμάξι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης sado έγραψε:
                            Περί ορέξεως...
                            Εγώ πάντως σίγουρα δεν θα το έπαιρνα. Θα έπαιρνα το Volvo S40 που είναι αμάξι!

                            Ούτε εγώ θα το έπαιρνα , αλλά καταλαβαίνω κάποιον που θα το επιλέξει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cliodriver last edited by

                              Ο χρήστης alexg3 έγραψε:
                              Αποριες:

                              1. Αξιζει τα λεφτα του ή πληρωνουμε το σημα
                              2. Ευσταθει η συγκριση της 150 με το Α3?(διαφορα κυβισμου
                              3. Δεν εχω τρελες απαιτησεις στην επιταχυνση αλλα θελω να βασιζομαι σε αυτην
                              4. Τι σημαινει 'αδιαφορη οδηγικη συμπεριφορα' βαση της κριτικης των 4τροχων?
                                5)Η ιστορια με τον ΄ταρανδο ΄ που αναφερεται
                              1. 100% το δεύτερο (άποψή μου)
                              2. Από χρηματική άποψη, ευσταθεί. Εγώ θα έπαιρνα το Α3
                              3. Τότε σε καλύπτει
                              4. Σημαίνει 'πάω από το σημείο Α στο σημείο Β', το οποίο δεν είναι κακό, απλά είναι διαφορετικό από το 'απλά πάω και γουστάρω'
                              5. Αγιο-Βασιλιάτικη θα είναι
                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ήμουν από τους υπέρμαχους της παλιάς A-klasse με το ΚΟΝΤΟ σασί. Μέγεθος όσο ένα Saxo και ασύγκριτοι χώροι. Μια χαρά για την πόλη. Η νέα είναι πιο μεγάλη, έχει συγκριτικά τεράστιους χώρους, μα το μήκος είναι πολύ μεγάλο πια για αυτοκίνητο πόλης. Πάσο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr