-
H παρούσα θεματική ενότητα προέρχεται από την Alfa Romeo 158....! στα 'Νέα Μοντέλα' και διασπάστηκε και μετακινήθηκε στο 'Περί αυτοκίνησης' το κομμάτι της που αφορά το χαρακτήρα των Alfa Romeo
(Moderator nass)
Καλημερα
Οπως ειπα εξεφρασα προσωπικη αποψη.Αυτο που ξερω ειναι οτι απο τον 01/2000 εχω μια 328 κουπε Ε46 εχω κανει 115000 χλμ και στο συνεργειο παω μονο για να αλλαξω τακακια ,φιλτρα,λαδια,μια φορα μπουζι, βαλβολινες δεν εχω αλλαξει ακομη και καθε δυο χρονια τα νερα της και τα υγρα φρενων.
Αλφα σουντ δεν ειχα ποτε γιατι Αλφα Ρομεο με μπροστινη κινηση δεν ειναι Αλφα Ρομεο αλλα απλα ειναι ενα ακομη αμαξι του γκρουπ της ΦΙΑΤ.
Η αγορα της μπεμπας εγινε γιατι δεν υπηρχε πισωκουνιτη Αλφα Ρομεο.
Η τελευταια που ειχα ηταν μια Α75 1,8 τουρμπο η οποια ηταν και ο πρωτος νταβατζης.(Αυτα για οσους ξερουν.)
Δεν θελω παρεξηγησεις επαναλαμβανω οτι εκφραζω προσωπικες και μονο αποψεις.
Bimmer -
H παρούσα θεματική ενότητα προέρχεται από την Alfa Romeo 158....! στα 'Νέα Μοντέλα' και διασπάστηκε και μετακινήθηκε στο 'Περί αυτοκίνησης' το κομμάτι της που αφορά το χαρακτήρα των Alfa Romeo
(Moderator nass)
Καλημερα
Οπως ειπα εξεφρασα προσωπικη αποψη.Αυτο που ξερω ειναι οτι απο τον 01/2000 εχω μια 328 κουπε Ε46 εχω κανει 115000 χλμ και στο συνεργειο παω μονο για να αλλαξω τακακια ,φιλτρα,λαδια,μια φορα μπουζι, βαλβολινες δεν εχω αλλαξει ακομη και καθε δυο χρονια τα νερα της και τα υγρα φρενων.
Αλφα σουντ δεν ειχα ποτε γιατι Αλφα Ρομεο με μπροστινη κινηση δεν ειναι Αλφα Ρομεο αλλα απλα ειναι ενα ακομη αμαξι του γκρουπ της ΦΙΑΤ.
Η αγορα της μπεμπας εγινε γιατι δεν υπηρχε πισωκουνιτη Αλφα Ρομεο.
Η τελευταια που ειχα ηταν μια Α75 1,8 τουρμπο η οποια ηταν και ο πρωτος νταβατζης.(Αυτα για οσους ξερουν.)
Δεν θελω παρεξηγησεις επαναλαμβανω οτι εκφραζω προσωπικες και μονο αποψεις.
Bimmer -
H παρούσα θεματική ενότητα προέρχεται από την Alfa Romeo 158....! στα 'Νέα Μοντέλα' και διασπάστηκε και μετακινήθηκε στο 'Περί αυτοκίνησης' το κομμάτι της που αφορά το χαρακτήρα των Alfa Romeo
(Moderator nass)
Καλημερα
Οπως ειπα εξεφρασα προσωπικη αποψη.Αυτο που ξερω ειναι οτι απο τον 01/2000 εχω μια 328 κουπε Ε46 εχω κανει 115000 χλμ και στο συνεργειο παω μονο για να αλλαξω τακακια ,φιλτρα,λαδια,μια φορα μπουζι, βαλβολινες δεν εχω αλλαξει ακομη και καθε δυο χρονια τα νερα της και τα υγρα φρενων.
Αλφα σουντ δεν ειχα ποτε γιατι Αλφα Ρομεο με μπροστινη κινηση δεν ειναι Αλφα Ρομεο αλλα απλα ειναι ενα ακομη αμαξι του γκρουπ της ΦΙΑΤ.
Η αγορα της μπεμπας εγινε γιατι δεν υπηρχε πισωκουνιτη Αλφα Ρομεο.
Η τελευταια που ειχα ηταν μια Α75 1,8 τουρμπο η οποια ηταν και ο πρωτος νταβατζης.(Αυτα για οσους ξερουν.)
Δεν θελω παρεξηγησεις επαναλαμβανω οτι εκφραζω προσωπικες και μονο αποψεις.
Bimmer -
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Αλφα Ρομεο με μπροστινη κινηση δεν ειναι Αλφα Ρομεο αλλα απλα ειναι ενα ακομη αμαξι του γκρουπ της ΦΙΑΤ.Αυτή την άποψη ποτέ δεν την κατάλαβα...
Αν θέλεις το συζητάμε χωρίς ίχνος εμπάθειας εκ μέρους μου.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αλφα Ρομεο με μπροστινη κινηση δεν ειναι Αλφα Ρομεο αλλα απλα ειναι ενα ακομη αμαξι του γκρουπ της ΦΙΑΤ.
Αυτή την άποψη ποτέ δεν την κατάλαβα...
Αν θέλεις το συζητάμε χωρίς ίχνος εμπάθειας εκ μέρους μου.
Ο φίλος έχει την άποψη του. Προφανώς είναι λάτρης της πίσω κίνησης, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ότι δεν έχει πίσω κίνηση δεν είναι Alfa Romeo. Οτιδήποτε fun to drive δικαιούται να φέρει αυτό το όνομα, εφόσον φυσικά πληρεί και κάποιες άλλες προϋποθέσεις. Και φυσικά ένα σχετικά δυνατό πισωκίνητο προσφέρει ανάλογη χαρά, αλλά όχι μόνο αυτό.
Υ.Γ.>
Αλφα Ρομεο με μπροστινη κινηση δεν ειναι Αλφα Ρομεο αλλα απλα ειναι ενα ακομη αμαξι του γκρουπ της ΦΙΑΤ.
Όπως άλλωστε και μια Ferrari.
-
Kαλημερα και παλι
Το πρωτο μου αυτοκινητο το 1978 ηταν μια Τζουλιεττα 1,6 ασπρη την οποια μετα απο δυο χρονια την αλλαξα με μια νουοβα μπλε.Το 1984 αγορασα μια διλιτρη GTV μεχρι το 1991 οποτε μετα πηγα στην Α75 1,8 τουρμπο.Παντοτε σε ολες οι αγορες μου ηταν μεταχειρισμενες.Μου αρεσε να τις σκαλιζω και να παιδευομαι μαζι τους.Το συναισθημα επαιζε μεγαλο ρολο.Αλλωστε και η Ιστορια που κουβαλαγε ηταν πολυ μεγαλη και ελκυστικη.Στις αρχες της δεκαετιας το 1990 αγοραστηκε η μαρκα απο την Φιατ και εβγαλε αυτη την αηδια που ηταν μια ΝΤΕΤΡΑ με την φιρμα της Αλφα Ρομεο και επι πλεον ηταν και μπροστοκουνιτη.Τι να μου αρεσει πλεον.Ειχα την 75 και ελεγα μιας και ειναι και το τελευταιο πισοκουνητο μοντελο της Αλφα Ρομεο θα το κρατησω οσο μπορω και για συλλεκτικη αξια αργοτερα χωρια που ηταν και καταπληκτικο αυτοκινητο.Με κουρασε ομως με τα πολλα πηγαινε-ελα στα συνεργεια ειχα μεγαλωσει και στο μεταξυ....
Συγνωμη για την πολυλογια μου.Αλλα οταν οδηγας για 20 και πλεον χρονια πισωκουνητη Αλφα Ρομεο ε δεν πας σε μπροστοκουνητη και ας ειναι και θεα.Αλλωστε η μαρκα παντοτε απο οσο λιγα ξερω εβγαζε πισοκουνητα με τα τριξιματακια τους και την προηγμενη τεχνολογια τους πχ 5αρια σασμαν οταν οι αλλοι ψαχνοντουσταν,αλουμινενιοι κηνητηρες με δυο επι κεφαλης,διπλα ψαλιδια κλπ.
Αυτοι εν ολιγοις (και μερικοι αλλοι)ειναι οι λογοι που με κανουν να λεω οτι η μπροστοκουνητες Αλφα Ρομεο δεν ειναι Αλφα Ρομεο αλλα απλα Αλφα.
Δεν μιλαω απο τεχνολογικη αποψη που τα καινουργια μοντελα ειναι ισως καλυτερα (αναλογικα μιλαω συμφωνα και με την εξελιξη της τεχνολογιας).
Η αγορα της Αλφα Ρομεο πρεπει να εχει και συναισθημα ρε παιδι μου.
Στην παρεα ειμαστε 3 που κανενας δεν πηγε σε μπροστοκουνητη Αλφα Ρομεο.Εγω σε μπ εμ βε και οι αλλοι δυο σε Αουντι Α4Τ κουατρο.
Παντως αν ξαναβγει πισοκουνητη θα γυρισω τρεχοντας και θα ξεχασω ποιοτητες κλπ.
Bimmer -
Γιατί δεν πήρες Lexus IS200 αντί για την BMW???
Σαφώς πιο κλασσικό πισωκίνητο... Και με ποιότητα αναμφισβήτητα κορυφαία (άσε την αξιοπιστία, μονίμως 1ο παντού). -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Γιατί δεν πήρες Lexus IS200 αντί για την BMW???Όχι Lexus, γιατί: 'Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω mercedes' (εκτός της αξιοπιστίας... )
-
H ALFASUD, που ανεφερες νωριτερα ,κατασκευαστηκε πριν το 1980.Τοτε ηταν ξεχωριστες εταιριες.Ενωθηκαν το 1992 νομιζω .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
H ALFASUD, που ανεφερες νωριτερα ,κατασκευαστηκε πριν το 1980.Τοτε ηταν ξεχωριστες εταιριες.Ενωθηκαν το 1992 νομιζω .Οπότε η Sud (και κατ'επέκταση και η 33) δεν είχε απολύτως καμμία σχέση με Fiat, όπως η 155 η οποία ήταν πρακτικά ένα Fiat Tempra (μέχρι και οι πόρτες είναι πανομοιότυπες) με κινητήρες Alfa Romeo (και αυτό συζητήσιμο είναι) και διαφορετικό στήσιμο. Να προσέχουμε περισσότερο τι λέμε για τη Σουντ παρακαλώ.
Και όσον αφορά τα σασί των 156/147 ξέρετε πολλά Fiat (ή άλλα αυτοκίνητα for that matter) με διπλά ψαλίδια εμπρός και κρεμαγιέρα με 2.2 στροφές;
Είναι ένα πράγμα να λέτε ότι δεν σας αρέσουν οι προσθιοκίνητες Άλφα Ρομέο (ή πιο σωστά τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα ) και εντελώς άλλο να λέτε ότι είναι ...Fiat.
-
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Αλφα Ρομεο με μπροστινη κινηση δεν ειναι Αλφα ΡομεοΓια να φτάνεις να κρίνεις ένα αυτοκίνητο ως μη Alfa Romeo θα πρέπει να είσαι σε θέση να κάνεις και το αντίθετο. Δηλ. να ξέρεις πότε και γιατί ένα αυτοκίνητο είναι Alfa Romeo. Επομένως γνωρίζεις τον ορισμό του τι εστί Alfa Romeo. Προφανώς πιστεύεις κάτι τέτοιο 'Αλφα Ρομέο είναι ένα γρήγορο, πισωκίνητο αυτοκίνητο, το οποίο σου προσφέρει άφθονη οδηγική ευχαρίστηση κτλ, κτλ...'
Και μόνο όμως που καταντάς τόσο μα τόσο πεζό τον ορισμό αυτό μου αρκεί....
Ίσως θα έπρεπε να διαβάσεις τον ορισμό που έδωσε ο ίδιος ο Orazio Satta! -
Καλημερα παιδια
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Ολοι εχετε δικιο.Αλλα σε μενα μετραει και το συναισθημα.
Παλια υπηρχε μια ομαδα ατομων που ειχε πολυ μερακι και εβγαζε πρωτοποριακα αυτοκινητα.Αλλωστε ηταν και κρατικη εταιρια οποτε ορισμενοι παραγοντες πηγαιναν στην ακρη μιας και δεν ειχαν και πολυ πιεση και ο παραγων κερδος δεν ηταν ο πρωταρχικος.Εχετε δει εσεις πολλα αυτοκινητα να υλοποιουνται συμφωνα με την τρελλα του σχεδιαστη?? πχ διακοπτες ηλεκτρικων παραθυρων στην οροφη?Δισκοπλακες πισω διπλα στο διαφορικο??κλπ κλπ.
Για τον φιλο που ρωταει γιατι BMW και οχι LEXUS,γιατι το ενα απλα ειναι κουπε και οπως λενε οι περισοτεροι, ισως ειναι και το πιο ομορφο κουπε που εχει βγαλει η BMW.Αλλωστε αυτα ειναι γουστα.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2005 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
Bimmer -
Προς bimmer:
Συγνώμη αλλά δεν βλέπω πουθενά συναίσθημα σε όσα γράφεις. Για εμένα δε θεωρείται συναισθηματικός Alfista κάποιος που για τόσα χρόνια οδηγούσε Άλφα και τώρα καταφεύγει στην BMW μόνο και μόνο -ή σχεδόν- λόγω της μετάδοσης. Το να λέω πως μια Άλφα δεν τη χαρακτηρίζει ο τύπος του συστήματος μετάδοσής της δε σημαίνει ότι πιστεύω πως οι σημερινές Άλφα είναι και πραγματικές Άλφα. Αυτό που θέλω να πω είναι πως ενδέχεται μια προσθιοκίνητη Άλφα να είναι περισσότερο Άλφα από μια πισωκίνητη.
Γράφεις ότι παλιά υπήρχε μια ομάδα ατόμων η οποία έβγαζε πρωτοποριακά αυτοκίνητα. Σωστό! Συμφωνώ και επαυξάνω πως σήμερα η Άλφα Ρομέο είναι ένα κακέκτυπο της αυθεντικής θρυλικής φίρμας. Θα προσθέσω όμως το εξής. Ο Orazio Satta διετέλεσε αρχιμηχανικός της εταιρείας από το 1946 έως το 1972 (δυο χρόνια πριν το θάνατό του). Στο ενεργητικό του συγκαταλέγονται πάμπολλα κατορθώματα όπως η μετατροπή της επιτυχημένης Tipo 158 σε υπερτροφοδοτούμενη δύο σταδίων, μετατροπή της στην Tipo 159, εξέλιξη της 6C 2500 Freccia d'Oro, 6C 2500 Competition, 6C 3000 Sports Prototype, δημιουργία της 1900, 1900 C52 Disco Volante, 2000 Sportiva, Giulietta, TZ, GTA, 2600 SZ, 4R Zagato, GTA-SA, 33/2, 33/3, 33 Stradale.... κτλ., κτλ.......
Ο ίδιος άνθρωπος δεν υπήρξε ποτέ αγκυλωμένος και όπως λες διοικούσε μια ομάδα με κύριο χαρακτηριστικό της τις πρωτοποριακές ιδέες. Ο ίδιος άνθρωπος προς το τέλος της ζωής του και όταν πια είχε αρρωστήσει βαριά, στις αρχές της δεκαετίας του '70, είχε ξεκινήσει το πρότζεκτ μιας προσθιοκίνητης, με τον κινητήρα τοποθετημένο εγκάρσια Alfa Romeo. Αυτά τα δύο τελευταία χαρακτηριστικά σε τίποτε δεν θα διαφωνούσαν με τον ορισμό που ο ίδιος είχε δώσει για την Alfa Romeo. Η ιστορία που ο ίδιος άλλωστε είχε γράψει δεν επέτρεπε σε κανέναν να αμφισβητήσει κάτι τέτοιο. -
Προς κάποιο moderator της συγκεκριμένης ενότητας: Μπορείτε να μετακινήσετε τα post που αφορούν την 'ταυτότητα' των Alfa Romeo (bimmer, kyan, AlfaRomeo) σε νέο θέμα και μάλιστα στα 'Περί Αυτοκίνησης'; Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Προς κάποιο moderator της συγκεκριμένης ενότητας: Μπορείτε να μετακινήσετε τα post που αφορούν την 'ταυτότητα' των Alfa Romeo (bimmer, kyan, AlfaRomeo) σε νέο θέμα και μάλιστα στα 'Περί Αυτοκίνησης'; Ευχαριστώ.Η επιθυμία σας προσταγή
(Ακούω αχό και ταραχή, οχλοβοή μεγάλη ? )
(Moderator (φιλοξενούμενος) nass)
-
Καλό θά ήταν,νά έδινε ο καθένας,πρώτα απ'όλα,τόν ορισμό πού δίνει στό θέμα χαρακτήρας τής Αλφα Ρομέο,νά δούμε πώς τό εννοεί ο καθένας.
Τί είναι αυτό πού 'μιλάει' στήν ψυχή τού κάθε Αλφίστι; -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Προς κάποιο moderator της συγκεκριμένης ενότητας: Μπορείτε να μετακινήσετε τα post που αφορούν την 'ταυτότητα' των Alfa Romeo (bimmer, kyan, AlfaRomeo) σε νέο θέμα και μάλιστα στα 'Περί Αυτοκίνησης'; Ευχαριστώ.
Η επιθυμία σας προσταγή
(Ακούω αχό και ταραχή, οχλοβοή μεγάλη ? )
(Moderator (φιλοξενούμενος) nass)
Μηδέ αχός ακούγεται,μηδέ τουφέκια πέφτουν!!
Λεπίδι μον' ακούγεται,λουκέτα ανοιγοκλείνουν!!!Να'σαστε καλά που με σκέφτεστε πάντως!!![kouk]
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Προς κάποιο moderator της συγκεκριμένης ενότητας: Μπορείτε να μετακινήσετε τα post που αφορούν την 'ταυτότητα' των Alfa Romeo (bimmer, kyan, AlfaRomeo) σε νέο θέμα και μάλιστα στα 'Περί Αυτοκίνησης'; Ευχαριστώ.
Η επιθυμία σας προσταγή
'στώωωωω!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
λουκέτα ανοιγοκλείνουν!!!Ωχ! Ο ...Κλειδοχέρης!
-
Πάνω που ετοιμαζόμουνα το ίδιο να σας πω.
=
Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo