Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μισό Λεπτό να Φορέσω το Αμάξι μου και Έρχομαι!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μισό Λεπτό να Φορέσω το Αμάξι μου και Έρχομαι!!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    10
    21
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      **ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ **

      To αυτοκίνητο ...που φοριέται!
      Μηχανικά οχήματα που περικλείουν το σώμα του οδηγού όπως τα ενδύματα «προτείνει» η Toyota!
      PATHFINDER
      http://news.pathfinder.gr/periscopio/137541.html

      Το 'i-unit' μπορεί να κινηθεί σε κάθετη θέση στις μικρές ταχύτητες
      Η τελευταία λέξη της νέας τεχνολογίας στα υβρίδια αυτοκινήτων δεν είναι τα οχήματα που πετούν στον ουρανό, ούτε εκείνα που κάνουν θαλάσσια ταξίδια, αλλά αυτά που ...αγκαλιάζουν το ανθρώπινο σώμα!
      Μια νέα γενιά υβριδίων μηχανικών οχημάτων που …τυλίγουν το σώμα του οδηγού αναπτύσσονται από την πρωτοπόρο στον τομέα ιαπωνική εταιρία Toyota.
      Η εταιρία οραματίζεται τα οχήματα ενός επιβάτη του εικοστού πρώτου αιώνα να μοιάζουν με φύλλα με τέσσερις τροχούς ή ακόμα με κουκούλια που έχουν πόδια.
      “ Πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή ” - David Gillingwater
      Τα δύο αυτά πρωτότυπα οχήματα θα παρουσιαστούν, μαζί με άλλα που έχουν σχεδιαστεί στο ίδιο πνεύμα και μαζί με βοηθητικά ρομπότ από την ιαπωνική εταιρία, στη διεθνή έκθεση 2005 που θα γίνει στην Ιαπωνία.
      Τα δύο μοντέλα έχουν οριστεί ως «προσωπικές συσκευές μετακίνησης» και φαίνεται ότι έχουν ελάχιστα όρια.
      Το ανοιχτό, όμοιο με φύλλο όχημα με το όνομα 'i-unit', είναι η τελευταία έκδοση της αρχικής ιδέας που είχε παρουσιάσει η εταιρία τον περασμένο χρόνο.
      Έχει κατασκευαστεί με χρήση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, από υλικά που έχουν ως βάση τους τα φυτά και είναι μια μονάδα μετακίνησης ενός ατόμου εξοπλισμένη με τεχνολογία «έξυπνου» συστήματος πλοήγησης, που επιτρέπουν –για παράδειγμα- στον «αυτόματο πιλότο» να οδηγήσει μόνος του το όχημα, όμως μόνο σε συγκεκριμένες και ειδικά διαμορφωμένες περιοχές.
      Το μοντέλο επιτρέπει στον οδηγό τις πιο «κλειστές» αναστροφές, του δίνει το πλεονέκτημα να …κοιτά αφ’ υψηλού τους άλλους οδηγούς, αφού στις μικρές ταχύτητες το όχημα παίρνει κάθετη θέση, ενώ μπορεί εύκολα να «γείρει» σε οριζόντια με το δρόμο θέση προτού ο οδηγός αυξήσει ταχύτητα.
      Επιπλέον, πρόκειται για ένα μοντέλο που κάθε (μελλοντικός) ιδιοκτήτης θα μπορεί να προσωποποιήσει κατά το δοκούν, αφού διαθέτει σύστημα αποθήκευσης προσωπικών πληροφοριών που θα αφορούν μέχρι και την αγαπημένη του μουσική.
      «Πρωτοποριακές ιδέες»

      Ο οδηγός του i-foot μπορεί να ανέβει και σκάλες
      Στην ίδια έκθεση οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν το ωοειδές μοντέλο 'i-foot'. Πρόκειται για μια συσκευή που μοιάζει με την εικόνα που έχουν οι περισσότεροι για τα ρομπότ, έχει δύο πόδια και ελέγχεται μέσω πηδαλίου.
      Έχει ύψος δύο μέτρα και δέκα εκατοστά, μπορεί να «περπατήσει» με ταχύτητα 1,35 χιλιόμετρα την ώρα και έχει τη δυνατότητα να ανεβαίνει σκάλες.
      «Πρόκειται σαφέστατα για αυτό που ονομάζουμε ιδεατά οχήματα, πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει όμως ακόμα να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή» τονίζει ο δρ. David Gillingwater, του τμήματος μελέτης συγκοινωνιών του Πανεπιστημίου Loughborough της Μεγάλης Βρετανίας.
      Όπως εξηγεί ο καθηγητής, ένα από τα προβλήματα με τα οχήματα που είναι σχεδιασμένα με βάση ριζοσπαστικές ιδέες είναι ότι είναι δύσκολο για την κατασκευάστρια εταιρία να καταλήξει ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνονται και ποιος θα είναι τελικά ο ρόλος τους στην αγορά.
      Ο εξωσκελετός που φοριέται
      Η περιοχή της αγοράς που αφορά την προσωπική μεταφορά λαμβάνει και μια νέα διάσταση με την ώθηση που παίρνει από την κατασκευή αυτού του είδους των φουτουριστικών συσκευών που αυξάνουν τις ανθρώπινες δυνατότητες.

      Τα πρωτότυπα της Toyota θα μπορούσαν να βοηθήσουν ανθρώπους με κινητικά προβλήματα
      Τα πρωτότυπα της Toyota αναπαριστούν την τελευταία λέξη στην ενσάρκωση εξωσκελετών-ενδυμάτων σε μορφή αυτοκινήτου.
      Οι ρομποτικοί εξωσκελετοί έχουν βρεθεί στο κέντρο του ενδιαφέροντος της αμερικανικής στρατιωτικής έρευνας εδώ και χρόνια, όμως η Ιαπωνία φαίνεται ότι έχει προχωρήσει περισσότερο, παράγοντας μια σειρά προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί για αυτού του είδους τις εφαρμογές.
      Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός «γερνάει» και ενώ αυξάνεται η ποικιλία των συσκευών που στοχεύουν στην ενίσχυση των ηλικιωμένων, οι εξωσκελετοί με τη μορφή ενδυμάτων φαίνεται ότι καθίστανται η νέα τάση του μέλλοντος για την ανάπτυξη τεχνολογιών που εξυπηρετούν τις ατομικές κινητικές ανάγκες.
      Παρόλο που τα συγκεκριμένα μοντέλα της Toyota θεωρούνται ότι προορίζονται για μαζική μεταφορά, η εταιρία δηλώνει ότι τέτοιου είδους οχήματα επιτρέπουν στους ηλικιωμένους και σε όσους έχουν κινητικά προβλήματα να επιτύχουν την ανεξαρτησία τους στον τομέα τουλάχιστον της μεταφοράς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        emmanoyhl last edited by

        **ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ **

        To αυτοκίνητο ...που φοριέται!
        Μηχανικά οχήματα που περικλείουν το σώμα του οδηγού όπως τα ενδύματα «προτείνει» η Toyota!
        PATHFINDER
        http://news.pathfinder.gr/periscopio/137541.html

        Το 'i-unit' μπορεί να κινηθεί σε κάθετη θέση στις μικρές ταχύτητες
        Η τελευταία λέξη της νέας τεχνολογίας στα υβρίδια αυτοκινήτων δεν είναι τα οχήματα που πετούν στον ουρανό, ούτε εκείνα που κάνουν θαλάσσια ταξίδια, αλλά αυτά που ...αγκαλιάζουν το ανθρώπινο σώμα!
        Μια νέα γενιά υβριδίων μηχανικών οχημάτων που …τυλίγουν το σώμα του οδηγού αναπτύσσονται από την πρωτοπόρο στον τομέα ιαπωνική εταιρία Toyota.
        Η εταιρία οραματίζεται τα οχήματα ενός επιβάτη του εικοστού πρώτου αιώνα να μοιάζουν με φύλλα με τέσσερις τροχούς ή ακόμα με κουκούλια που έχουν πόδια.
        “ Πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή ” - David Gillingwater
        Τα δύο αυτά πρωτότυπα οχήματα θα παρουσιαστούν, μαζί με άλλα που έχουν σχεδιαστεί στο ίδιο πνεύμα και μαζί με βοηθητικά ρομπότ από την ιαπωνική εταιρία, στη διεθνή έκθεση 2005 που θα γίνει στην Ιαπωνία.
        Τα δύο μοντέλα έχουν οριστεί ως «προσωπικές συσκευές μετακίνησης» και φαίνεται ότι έχουν ελάχιστα όρια.
        Το ανοιχτό, όμοιο με φύλλο όχημα με το όνομα 'i-unit', είναι η τελευταία έκδοση της αρχικής ιδέας που είχε παρουσιάσει η εταιρία τον περασμένο χρόνο.
        Έχει κατασκευαστεί με χρήση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, από υλικά που έχουν ως βάση τους τα φυτά και είναι μια μονάδα μετακίνησης ενός ατόμου εξοπλισμένη με τεχνολογία «έξυπνου» συστήματος πλοήγησης, που επιτρέπουν –για παράδειγμα- στον «αυτόματο πιλότο» να οδηγήσει μόνος του το όχημα, όμως μόνο σε συγκεκριμένες και ειδικά διαμορφωμένες περιοχές.
        Το μοντέλο επιτρέπει στον οδηγό τις πιο «κλειστές» αναστροφές, του δίνει το πλεονέκτημα να …κοιτά αφ’ υψηλού τους άλλους οδηγούς, αφού στις μικρές ταχύτητες το όχημα παίρνει κάθετη θέση, ενώ μπορεί εύκολα να «γείρει» σε οριζόντια με το δρόμο θέση προτού ο οδηγός αυξήσει ταχύτητα.
        Επιπλέον, πρόκειται για ένα μοντέλο που κάθε (μελλοντικός) ιδιοκτήτης θα μπορεί να προσωποποιήσει κατά το δοκούν, αφού διαθέτει σύστημα αποθήκευσης προσωπικών πληροφοριών που θα αφορούν μέχρι και την αγαπημένη του μουσική.
        «Πρωτοποριακές ιδέες»

        Ο οδηγός του i-foot μπορεί να ανέβει και σκάλες
        Στην ίδια έκθεση οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν το ωοειδές μοντέλο 'i-foot'. Πρόκειται για μια συσκευή που μοιάζει με την εικόνα που έχουν οι περισσότεροι για τα ρομπότ, έχει δύο πόδια και ελέγχεται μέσω πηδαλίου.
        Έχει ύψος δύο μέτρα και δέκα εκατοστά, μπορεί να «περπατήσει» με ταχύτητα 1,35 χιλιόμετρα την ώρα και έχει τη δυνατότητα να ανεβαίνει σκάλες.
        «Πρόκειται σαφέστατα για αυτό που ονομάζουμε ιδεατά οχήματα, πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει όμως ακόμα να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή» τονίζει ο δρ. David Gillingwater, του τμήματος μελέτης συγκοινωνιών του Πανεπιστημίου Loughborough της Μεγάλης Βρετανίας.
        Όπως εξηγεί ο καθηγητής, ένα από τα προβλήματα με τα οχήματα που είναι σχεδιασμένα με βάση ριζοσπαστικές ιδέες είναι ότι είναι δύσκολο για την κατασκευάστρια εταιρία να καταλήξει ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνονται και ποιος θα είναι τελικά ο ρόλος τους στην αγορά.
        Ο εξωσκελετός που φοριέται
        Η περιοχή της αγοράς που αφορά την προσωπική μεταφορά λαμβάνει και μια νέα διάσταση με την ώθηση που παίρνει από την κατασκευή αυτού του είδους των φουτουριστικών συσκευών που αυξάνουν τις ανθρώπινες δυνατότητες.

        Τα πρωτότυπα της Toyota θα μπορούσαν να βοηθήσουν ανθρώπους με κινητικά προβλήματα
        Τα πρωτότυπα της Toyota αναπαριστούν την τελευταία λέξη στην ενσάρκωση εξωσκελετών-ενδυμάτων σε μορφή αυτοκινήτου.
        Οι ρομποτικοί εξωσκελετοί έχουν βρεθεί στο κέντρο του ενδιαφέροντος της αμερικανικής στρατιωτικής έρευνας εδώ και χρόνια, όμως η Ιαπωνία φαίνεται ότι έχει προχωρήσει περισσότερο, παράγοντας μια σειρά προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί για αυτού του είδους τις εφαρμογές.
        Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός «γερνάει» και ενώ αυξάνεται η ποικιλία των συσκευών που στοχεύουν στην ενίσχυση των ηλικιωμένων, οι εξωσκελετοί με τη μορφή ενδυμάτων φαίνεται ότι καθίστανται η νέα τάση του μέλλοντος για την ανάπτυξη τεχνολογιών που εξυπηρετούν τις ατομικές κινητικές ανάγκες.
        Παρόλο που τα συγκεκριμένα μοντέλα της Toyota θεωρούνται ότι προορίζονται για μαζική μεταφορά, η εταιρία δηλώνει ότι τέτοιου είδους οχήματα επιτρέπουν στους ηλικιωμένους και σε όσους έχουν κινητικά προβλήματα να επιτύχουν την ανεξαρτησία τους στον τομέα τουλάχιστον της μεταφοράς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          **ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ **

          To αυτοκίνητο ...που φοριέται!
          Μηχανικά οχήματα που περικλείουν το σώμα του οδηγού όπως τα ενδύματα «προτείνει» η Toyota!
          PATHFINDER
          http://news.pathfinder.gr/periscopio/137541.html

          Το 'i-unit' μπορεί να κινηθεί σε κάθετη θέση στις μικρές ταχύτητες
          Η τελευταία λέξη της νέας τεχνολογίας στα υβρίδια αυτοκινήτων δεν είναι τα οχήματα που πετούν στον ουρανό, ούτε εκείνα που κάνουν θαλάσσια ταξίδια, αλλά αυτά που ...αγκαλιάζουν το ανθρώπινο σώμα!
          Μια νέα γενιά υβριδίων μηχανικών οχημάτων που …τυλίγουν το σώμα του οδηγού αναπτύσσονται από την πρωτοπόρο στον τομέα ιαπωνική εταιρία Toyota.
          Η εταιρία οραματίζεται τα οχήματα ενός επιβάτη του εικοστού πρώτου αιώνα να μοιάζουν με φύλλα με τέσσερις τροχούς ή ακόμα με κουκούλια που έχουν πόδια.
          “ Πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή ” - David Gillingwater
          Τα δύο αυτά πρωτότυπα οχήματα θα παρουσιαστούν, μαζί με άλλα που έχουν σχεδιαστεί στο ίδιο πνεύμα και μαζί με βοηθητικά ρομπότ από την ιαπωνική εταιρία, στη διεθνή έκθεση 2005 που θα γίνει στην Ιαπωνία.
          Τα δύο μοντέλα έχουν οριστεί ως «προσωπικές συσκευές μετακίνησης» και φαίνεται ότι έχουν ελάχιστα όρια.
          Το ανοιχτό, όμοιο με φύλλο όχημα με το όνομα 'i-unit', είναι η τελευταία έκδοση της αρχικής ιδέας που είχε παρουσιάσει η εταιρία τον περασμένο χρόνο.
          Έχει κατασκευαστεί με χρήση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, από υλικά που έχουν ως βάση τους τα φυτά και είναι μια μονάδα μετακίνησης ενός ατόμου εξοπλισμένη με τεχνολογία «έξυπνου» συστήματος πλοήγησης, που επιτρέπουν –για παράδειγμα- στον «αυτόματο πιλότο» να οδηγήσει μόνος του το όχημα, όμως μόνο σε συγκεκριμένες και ειδικά διαμορφωμένες περιοχές.
          Το μοντέλο επιτρέπει στον οδηγό τις πιο «κλειστές» αναστροφές, του δίνει το πλεονέκτημα να …κοιτά αφ’ υψηλού τους άλλους οδηγούς, αφού στις μικρές ταχύτητες το όχημα παίρνει κάθετη θέση, ενώ μπορεί εύκολα να «γείρει» σε οριζόντια με το δρόμο θέση προτού ο οδηγός αυξήσει ταχύτητα.
          Επιπλέον, πρόκειται για ένα μοντέλο που κάθε (μελλοντικός) ιδιοκτήτης θα μπορεί να προσωποποιήσει κατά το δοκούν, αφού διαθέτει σύστημα αποθήκευσης προσωπικών πληροφοριών που θα αφορούν μέχρι και την αγαπημένη του μουσική.
          «Πρωτοποριακές ιδέες»

          Ο οδηγός του i-foot μπορεί να ανέβει και σκάλες
          Στην ίδια έκθεση οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν το ωοειδές μοντέλο 'i-foot'. Πρόκειται για μια συσκευή που μοιάζει με την εικόνα που έχουν οι περισσότεροι για τα ρομπότ, έχει δύο πόδια και ελέγχεται μέσω πηδαλίου.
          Έχει ύψος δύο μέτρα και δέκα εκατοστά, μπορεί να «περπατήσει» με ταχύτητα 1,35 χιλιόμετρα την ώρα και έχει τη δυνατότητα να ανεβαίνει σκάλες.
          «Πρόκειται σαφέστατα για αυτό που ονομάζουμε ιδεατά οχήματα, πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει όμως ακόμα να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή» τονίζει ο δρ. David Gillingwater, του τμήματος μελέτης συγκοινωνιών του Πανεπιστημίου Loughborough της Μεγάλης Βρετανίας.
          Όπως εξηγεί ο καθηγητής, ένα από τα προβλήματα με τα οχήματα που είναι σχεδιασμένα με βάση ριζοσπαστικές ιδέες είναι ότι είναι δύσκολο για την κατασκευάστρια εταιρία να καταλήξει ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνονται και ποιος θα είναι τελικά ο ρόλος τους στην αγορά.
          Ο εξωσκελετός που φοριέται
          Η περιοχή της αγοράς που αφορά την προσωπική μεταφορά λαμβάνει και μια νέα διάσταση με την ώθηση που παίρνει από την κατασκευή αυτού του είδους των φουτουριστικών συσκευών που αυξάνουν τις ανθρώπινες δυνατότητες.

          Τα πρωτότυπα της Toyota θα μπορούσαν να βοηθήσουν ανθρώπους με κινητικά προβλήματα
          Τα πρωτότυπα της Toyota αναπαριστούν την τελευταία λέξη στην ενσάρκωση εξωσκελετών-ενδυμάτων σε μορφή αυτοκινήτου.
          Οι ρομποτικοί εξωσκελετοί έχουν βρεθεί στο κέντρο του ενδιαφέροντος της αμερικανικής στρατιωτικής έρευνας εδώ και χρόνια, όμως η Ιαπωνία φαίνεται ότι έχει προχωρήσει περισσότερο, παράγοντας μια σειρά προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί για αυτού του είδους τις εφαρμογές.
          Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός «γερνάει» και ενώ αυξάνεται η ποικιλία των συσκευών που στοχεύουν στην ενίσχυση των ηλικιωμένων, οι εξωσκελετοί με τη μορφή ενδυμάτων φαίνεται ότι καθίστανται η νέα τάση του μέλλοντος για την ανάπτυξη τεχνολογιών που εξυπηρετούν τις ατομικές κινητικές ανάγκες.
          Παρόλο που τα συγκεκριμένα μοντέλα της Toyota θεωρούνται ότι προορίζονται για μαζική μεταφορά, η εταιρία δηλώνει ότι τέτοιου είδους οχήματα επιτρέπουν στους ηλικιωμένους και σε όσους έχουν κινητικά προβλήματα να επιτύχουν την ανεξαρτησία τους στον τομέα τουλάχιστον της μεταφοράς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Καλά μην περιμένεις να τα δεις να κυκλοφορούν στο δρόμο. Μάλλον για ασκήσεις ελεύθερου χρόνου ή κάποιου ιδιότυπου διαγωνισμού εκκεντρικότητας μου κάνουν περισσότερο παρά για μελέτη για το που μπορεί να πάει η αυτοκίνηση.
              Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;

                Ετσι παιδιά, ανοιχτόμυαλοι πάντα

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  solar_energy last edited by

                  Áí êáé ìå ôïõò óýã÷ñïíïõò ñõèìïýò ç åßäçóç åßíáé 'ìðáãéÜôéêç' , ãéá ôçí Éóôïñßá:

                  Ç ðñþôç Ýêäïóç ôïõ I-unit ïíïìáæüôáí PM. (Áí èõìÜìáé êáëÜ ðñùôïåìöáíßóôçêå ðñßí Ýíá ÷ñüíï).

                  Ôá öùôåéíÜ óçìåßá (ãáëÜæéï êáé ðñÜóéíï) åßíáé ôá 'öáíÜñéá' ôïõ ï÷Þìáôïò.Åðßóçò åíóùìáôþíåé ïëïãñáöéêÝò ðáñáóôÜóåéò...!!! ÅÜí ðáñáôçñÞóôå äÝí õðÜñ÷åé ôéìüíé. Äéüôé ðñüêåéôáé ðåñé ñïìðüô. Ç äåýôåñç Ýêäïóç èá ðáñïõóéáóôåß ìáæß ìå ôá áíèñùðïåéäÞ Partner ôçò åôáéñåßáò ôïí ÌÜñôéï.
                  (Å÷ù ôçí áßóèçóç ðùò óýíôïìá èá áíáêïéíþóïõí ôçí ìáæéêÞ ðáñáãùãÞ ôùí Partner...Éäùìåí).

                  Ï ëüãïò ýðáñîçò ôùí Partner: Ôá ðñïïñßæïõí ãéá ôçí êÜëõøç èÝóåùí åñãáóßáò óå íïóïêïìåßá,éäñýìáôá þò íïóçëåõôéêü ðñïóùðéêü.

                  http://www.deviceforge.com/news/NS8736739522.html

                  Êáé ôþñá ðïõ åöåõñÝèçêå ï áôìïóôñüâéëïò ôïõ Çñùíá, ôß èá ôïõò êÜíïõìå ôïõò óêëÜâïõò;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    solar_energy last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                    ÊáëÜ ìçí ðåñéìÝíåéò íá ôá äåéò íá êõêëïöïñïýí óôï äñüìï.

                    Ãéá ôçí ÅëëÜäá äÝí ôï óõæçôþ.

                    ÌÜëëïí ãéá áóêÞóåéò åëåýèåñïõ ÷ñüíïõ Þ êÜðïéïõ éäéüôõðïõ äéáãùíéóìïý åêêåíôñéêüôçôáò ìïõ êÜíïõí ðåñéóóüôåñï ðáñÜ ãéá ìåëÝôç ãéá ôï ðïõ ìðïñåß íá ðÜåé ç áõôïêßíçóç.

                    Áò ìÞí îå÷íéüìáóôå. Ôá ßäéá Ýëåãáí êÜðïéïé êáé ãéá ôï PRIUS ðñßí äÝêá ÷ñüíéá.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Τα ανθροπόμορφα ρομπότ (σαν το ASIMO) έχουν ακόμα πολύ δρόμο για να υποκαταστήσουν ανθρώπινο δυναμικό, μόλις έμαθαν να περπατάνε άλλωστε.

                      Εννοείται πως δεν το λέω αυτό με καμία αρνητική προδιάθεση, μακάρι να ήταν έτοιμα αύριο κιόλας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Με αφορμη το τιτλο και μονο, ποιος θυμαται πριν 2-3 χρονια εαν ρεπορταζ για ενα Ελληνα φοιτητη σε Αγγλικο πανεπιστημιο αν θυμαμαι (μπορει να ηταν και Ελληνικο), που ειχε φτιαξει ενα αυτοκινητακι στο σχημα βαλιτσας. Το ανοιγε οπως τη βαλιτσα, προσθετε τις ροδες που ηταν ηδη μεσα, εβαζε μπροστα και εφευγε.
                        Το ειχε δει κανεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • B
                          bug last edited by

                          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                          Με αφορμη το τιτλο και μονο, ποιος θυμαται πριν 2-3 χρονια εαν ρεπορταζ για ενα Ελληνα φοιτητη σε Αγγλικο πανεπιστημιο αν θυμαμαι (μπορει να ηταν και Ελληνικο), που ειχε φτιαξει ενα αυτοκινητακι στο σχημα βαλιτσας. Το ανοιγε οπως τη βαλιτσα, προσθετε τις ροδες που ηταν ηδη μεσα, εβαζε μπροστα και εφευγε.
                          Το ειχε δει κανεις;

                          To θυμάμαι!Πρέπει να ήταν μία κίτρινη βαλίτσα που με τις ρόδες έμοιαζε με καρτ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                            Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;

                            Ετσι παιδιά, ανοιχτόμυαλοι πάντα

                            Ανοιχτόμυαλοι, ανοιχτόμυαλοι, αλλά θα πρέπει πάντα να κρατάμε και μια 'κρισάρα' πριν βάλουμε μέσα το ο,τιδήποτε... Το να έχεις γνώση για την ιδέα και τη σημασία της αυτοκίνησης και των ιδανικών που συτή πρεσβεύει δε σημαίνει ότι είσαι οπισθοδρομικός και παρελθοντολάγνος....
                            Το πολύ ανοιχτομυαλίκι μου θυμίζει ανοιχτοκ*λίκι.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                              Το πολύ ανοιχτομυαλίκι μου θυμίζει ανοιχτοκ*λίκι.....

                              O καθένας αντιιλαμβάνεται τα πράγματα ανάλογα με τις εμπειρίες του

                              Απο το nickname φαίνεσαι πάντως πόσο ανοιχτόμυαλος είσαι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                Το πολύ ανοιχτομυαλίκι μου θυμίζει ανοιχτοκ*λίκι.....

                                O καθένας αντιιλαμβάνεται τα πράγματα ανάλογα με τις εμπειρίες του

                                Απο το nickname φαίνεσαι πάντως πόσο ανοιχτόμυαλος είσαι

                                Το κακό είναι όταν κάποιος ξεπερνά τα όρια της -έστω και φαινομενικά ευχάριστης- εμπειρίας και περνά στην αντίπερα όχθη της έξης και της δεύτερης φύσεως.
                                Από τον τρόπο που απαντάς και γενικότερα από τις απόψεις σου φαίνεται πόσο έμπειρος είσαι....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                  Το κακό είναι όταν κάποιος ξεπερνά τα όρια της -έστω και φαινομενικά ευχάριστης- εμπειρίας και περνά στην αντίπερα όχθη της έξης και της δεύτερης φύσεως.
                                  Από τον τρόπο που απαντάς και γενικότερα από τις απόψεις σου φαίνεται πόσο έμπειρος είσαι....

                                  ooooooooooooooooooooooooooooooooo, ΠΡΟΣΒΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    silencer51 last edited by

                                    Έλεος ρε παιδιά!

                                    Μην αρχίσουμε κι εδώ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      megane98hp last edited by

                                      Ο χρήστης bug έγραψε:

                                      Με αφορμη το τιτλο και μονο, ποιος θυμαται πριν 2-3 χρονια εαν ρεπορταζ για ενα Ελληνα φοιτητη σε Αγγλικο πανεπιστημιο αν θυμαμαι (μπορει να ηταν και Ελληνικο), που ειχε φτιαξει ενα αυτοκινητακι στο σχημα βαλιτσας. Το ανοιγε οπως τη βαλιτσα, προσθετε τις ροδες που ηταν ηδη μεσα, εβαζε μπροστα και εφευγε.
                                      Το ειχε δει κανεις;

                                      To θυμάμαι!Πρέπει να ήταν μία κίτρινη βαλίτσα που με τις ρόδες έμοιαζε με καρτ

                                      Μπορουμε δηλαδη να πουμε: 'φοραω το αμαξι μου και φευγω' ή 'παιρνω τα μπογαλακια μου και φευγω'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        markvag last edited by

                                        Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
                                        Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;

                                        Πάντως, για την πόλη και μικρές αποστάσεις αυτά τα οχήματα είναι κάτι παραπάνω από ιδανικά!!!

                                        Φανταστείτε ότι αντί για ένα SMART (στην πολύ καλή περίπτωση, αλλιώς ένα 206, Polo, Ibiza, κτλ, για να μην πω και μεγαλύτερα οχήματα) ο καθένας μας να κατέβαινε στο κέντρο με ένα τέτοιο όχημα που πιάνει χώρο περίπου όσο και ένας άνθρωπος, παρκάρει σε ελάχιστο χώρο και στην χειρότερη, μπορείς να το ανεβάσεις από τις σκάλες και να το παρκάρεις στο γραφείο σου και να το χρησιμοποιείς σαν καλόγερο για τα μπουφάν...

                                        Εξαιρετικές ιδέες!!! Με κάτι τέτοια που κάνουν οι Ιάπωνες με κάνουν να πιστεύω ότι σε μερικά χρόνια θα 'κατακτήσουν' τον κόσμο...

                                        Εντάξει, στο στροφιλίκι, πιθανώς να μην πιάνει μία ακόμα και απέναντι στο ταπεινό 206 μου... Όμως, αυτοκίνηση δεν είναι μόνο αυτό (δυστυχώς...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • E
                                          emmanoyhl last edited by

                                          Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                          Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;

                                          Πάντως, για την πόλη και μικρές αποστάσεις αυτά τα οχήματα είναι κάτι παραπάνω από ιδανικά!!!

                                          Φανταστείτε ότι αντί για ένα SMART (στην πολύ καλή περίπτωση, αλλιώς ένα 206, Polo, Ibiza, κτλ, για να μην πω και μεγαλύτερα οχήματα) ο καθένας μας να κατέβαινε στο κέντρο με ένα τέτοιο όχημα που πιάνει χώρο περίπου όσο και ένας άνθρωπος, παρκάρει σε ελάχιστο χώρο και στην χειρότερη, μπορείς να το ανεβάσεις από τις σκάλες και να το παρκάρεις στο γραφείο σου και να το χρησιμοποιείς σαν καλόγερο για τα μπουφάν...

                                          Εξαιρετικές ιδέες!!! Με κάτι τέτοια που κάνουν οι Ιάπωνες με κάνουν να πιστεύω ότι σε μερικά χρόνια θα 'κατακτήσουν' τον κόσμο...

                                          Εντάξει, στο στροφιλίκι, πιθανώς να μην πιάνει μία ακόμα και απέναντι στο ταπεινό 206 μου... Όμως, αυτοκίνηση δεν είναι μόνο αυτό (δυστυχώς...)

                                          Θα περνάνε άραγε τα crash test και την αποφυγή ταράνδου;
                                          Πάντως το τι είναι πρωτοπορία και τι όχι είναι και λίγο υποκειμενικό. Πρωτοπόρο θα έβλεπα κάτι πιο πρακτικό από δυο μεταλλικά πόδια, κάτι μαζεμένο και εύχρηστο. Δεν νομίζω πέραν το ενός να έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.
                                          Άσε που μικρά οχήματα που άνοιγαν από μπροστά για εξοικονόμηση χώρου έχουμε δει και στο παρελθόν ακόμα και από την BMW αν δεν κάνω λάθος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Αριστερά η Isetta της BMW και δεξιά το Messersmit:

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr