-
**ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ **
To αυτοκίνητο ...που φοριέται!
Μηχανικά οχήματα που περικλείουν το σώμα του οδηγού όπως τα ενδύματα «προτείνει» η Toyota!
PATHFINDER
http://news.pathfinder.gr/periscopio/137541.htmlΤο 'i-unit' μπορεί να κινηθεί σε κάθετη θέση στις μικρές ταχύτητες
Η τελευταία λέξη της νέας τεχνολογίας στα υβρίδια αυτοκινήτων δεν είναι τα οχήματα που πετούν στον ουρανό, ούτε εκείνα που κάνουν θαλάσσια ταξίδια, αλλά αυτά που ...αγκαλιάζουν το ανθρώπινο σώμα!
Μια νέα γενιά υβριδίων μηχανικών οχημάτων που …τυλίγουν το σώμα του οδηγού αναπτύσσονται από την πρωτοπόρο στον τομέα ιαπωνική εταιρία Toyota.
Η εταιρία οραματίζεται τα οχήματα ενός επιβάτη του εικοστού πρώτου αιώνα να μοιάζουν με φύλλα με τέσσερις τροχούς ή ακόμα με κουκούλια που έχουν πόδια.
“ Πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή ” - David Gillingwater
Τα δύο αυτά πρωτότυπα οχήματα θα παρουσιαστούν, μαζί με άλλα που έχουν σχεδιαστεί στο ίδιο πνεύμα και μαζί με βοηθητικά ρομπότ από την ιαπωνική εταιρία, στη διεθνή έκθεση 2005 που θα γίνει στην Ιαπωνία.
Τα δύο μοντέλα έχουν οριστεί ως «προσωπικές συσκευές μετακίνησης» και φαίνεται ότι έχουν ελάχιστα όρια.
Το ανοιχτό, όμοιο με φύλλο όχημα με το όνομα 'i-unit', είναι η τελευταία έκδοση της αρχικής ιδέας που είχε παρουσιάσει η εταιρία τον περασμένο χρόνο.
Έχει κατασκευαστεί με χρήση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, από υλικά που έχουν ως βάση τους τα φυτά και είναι μια μονάδα μετακίνησης ενός ατόμου εξοπλισμένη με τεχνολογία «έξυπνου» συστήματος πλοήγησης, που επιτρέπουν –για παράδειγμα- στον «αυτόματο πιλότο» να οδηγήσει μόνος του το όχημα, όμως μόνο σε συγκεκριμένες και ειδικά διαμορφωμένες περιοχές.
Το μοντέλο επιτρέπει στον οδηγό τις πιο «κλειστές» αναστροφές, του δίνει το πλεονέκτημα να …κοιτά αφ’ υψηλού τους άλλους οδηγούς, αφού στις μικρές ταχύτητες το όχημα παίρνει κάθετη θέση, ενώ μπορεί εύκολα να «γείρει» σε οριζόντια με το δρόμο θέση προτού ο οδηγός αυξήσει ταχύτητα.
Επιπλέον, πρόκειται για ένα μοντέλο που κάθε (μελλοντικός) ιδιοκτήτης θα μπορεί να προσωποποιήσει κατά το δοκούν, αφού διαθέτει σύστημα αποθήκευσης προσωπικών πληροφοριών που θα αφορούν μέχρι και την αγαπημένη του μουσική.
«Πρωτοποριακές ιδέες»Ο οδηγός του i-foot μπορεί να ανέβει και σκάλες
Στην ίδια έκθεση οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν το ωοειδές μοντέλο 'i-foot'. Πρόκειται για μια συσκευή που μοιάζει με την εικόνα που έχουν οι περισσότεροι για τα ρομπότ, έχει δύο πόδια και ελέγχεται μέσω πηδαλίου.
Έχει ύψος δύο μέτρα και δέκα εκατοστά, μπορεί να «περπατήσει» με ταχύτητα 1,35 χιλιόμετρα την ώρα και έχει τη δυνατότητα να ανεβαίνει σκάλες.
«Πρόκειται σαφέστατα για αυτό που ονομάζουμε ιδεατά οχήματα, πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει όμως ακόμα να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή» τονίζει ο δρ. David Gillingwater, του τμήματος μελέτης συγκοινωνιών του Πανεπιστημίου Loughborough της Μεγάλης Βρετανίας.
Όπως εξηγεί ο καθηγητής, ένα από τα προβλήματα με τα οχήματα που είναι σχεδιασμένα με βάση ριζοσπαστικές ιδέες είναι ότι είναι δύσκολο για την κατασκευάστρια εταιρία να καταλήξει ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνονται και ποιος θα είναι τελικά ο ρόλος τους στην αγορά.
Ο εξωσκελετός που φοριέται
Η περιοχή της αγοράς που αφορά την προσωπική μεταφορά λαμβάνει και μια νέα διάσταση με την ώθηση που παίρνει από την κατασκευή αυτού του είδους των φουτουριστικών συσκευών που αυξάνουν τις ανθρώπινες δυνατότητες.Τα πρωτότυπα της Toyota θα μπορούσαν να βοηθήσουν ανθρώπους με κινητικά προβλήματα
Τα πρωτότυπα της Toyota αναπαριστούν την τελευταία λέξη στην ενσάρκωση εξωσκελετών-ενδυμάτων σε μορφή αυτοκινήτου.
Οι ρομποτικοί εξωσκελετοί έχουν βρεθεί στο κέντρο του ενδιαφέροντος της αμερικανικής στρατιωτικής έρευνας εδώ και χρόνια, όμως η Ιαπωνία φαίνεται ότι έχει προχωρήσει περισσότερο, παράγοντας μια σειρά προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί για αυτού του είδους τις εφαρμογές.
Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός «γερνάει» και ενώ αυξάνεται η ποικιλία των συσκευών που στοχεύουν στην ενίσχυση των ηλικιωμένων, οι εξωσκελετοί με τη μορφή ενδυμάτων φαίνεται ότι καθίστανται η νέα τάση του μέλλοντος για την ανάπτυξη τεχνολογιών που εξυπηρετούν τις ατομικές κινητικές ανάγκες.
Παρόλο που τα συγκεκριμένα μοντέλα της Toyota θεωρούνται ότι προορίζονται για μαζική μεταφορά, η εταιρία δηλώνει ότι τέτοιου είδους οχήματα επιτρέπουν στους ηλικιωμένους και σε όσους έχουν κινητικά προβλήματα να επιτύχουν την ανεξαρτησία τους στον τομέα τουλάχιστον της μεταφοράς. -
**ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ **
To αυτοκίνητο ...που φοριέται!
Μηχανικά οχήματα που περικλείουν το σώμα του οδηγού όπως τα ενδύματα «προτείνει» η Toyota!
PATHFINDER
http://news.pathfinder.gr/periscopio/137541.htmlΤο 'i-unit' μπορεί να κινηθεί σε κάθετη θέση στις μικρές ταχύτητες
Η τελευταία λέξη της νέας τεχνολογίας στα υβρίδια αυτοκινήτων δεν είναι τα οχήματα που πετούν στον ουρανό, ούτε εκείνα που κάνουν θαλάσσια ταξίδια, αλλά αυτά που ...αγκαλιάζουν το ανθρώπινο σώμα!
Μια νέα γενιά υβριδίων μηχανικών οχημάτων που …τυλίγουν το σώμα του οδηγού αναπτύσσονται από την πρωτοπόρο στον τομέα ιαπωνική εταιρία Toyota.
Η εταιρία οραματίζεται τα οχήματα ενός επιβάτη του εικοστού πρώτου αιώνα να μοιάζουν με φύλλα με τέσσερις τροχούς ή ακόμα με κουκούλια που έχουν πόδια.
“ Πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή ” - David Gillingwater
Τα δύο αυτά πρωτότυπα οχήματα θα παρουσιαστούν, μαζί με άλλα που έχουν σχεδιαστεί στο ίδιο πνεύμα και μαζί με βοηθητικά ρομπότ από την ιαπωνική εταιρία, στη διεθνή έκθεση 2005 που θα γίνει στην Ιαπωνία.
Τα δύο μοντέλα έχουν οριστεί ως «προσωπικές συσκευές μετακίνησης» και φαίνεται ότι έχουν ελάχιστα όρια.
Το ανοιχτό, όμοιο με φύλλο όχημα με το όνομα 'i-unit', είναι η τελευταία έκδοση της αρχικής ιδέας που είχε παρουσιάσει η εταιρία τον περασμένο χρόνο.
Έχει κατασκευαστεί με χρήση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, από υλικά που έχουν ως βάση τους τα φυτά και είναι μια μονάδα μετακίνησης ενός ατόμου εξοπλισμένη με τεχνολογία «έξυπνου» συστήματος πλοήγησης, που επιτρέπουν –για παράδειγμα- στον «αυτόματο πιλότο» να οδηγήσει μόνος του το όχημα, όμως μόνο σε συγκεκριμένες και ειδικά διαμορφωμένες περιοχές.
Το μοντέλο επιτρέπει στον οδηγό τις πιο «κλειστές» αναστροφές, του δίνει το πλεονέκτημα να …κοιτά αφ’ υψηλού τους άλλους οδηγούς, αφού στις μικρές ταχύτητες το όχημα παίρνει κάθετη θέση, ενώ μπορεί εύκολα να «γείρει» σε οριζόντια με το δρόμο θέση προτού ο οδηγός αυξήσει ταχύτητα.
Επιπλέον, πρόκειται για ένα μοντέλο που κάθε (μελλοντικός) ιδιοκτήτης θα μπορεί να προσωποποιήσει κατά το δοκούν, αφού διαθέτει σύστημα αποθήκευσης προσωπικών πληροφοριών που θα αφορούν μέχρι και την αγαπημένη του μουσική.
«Πρωτοποριακές ιδέες»Ο οδηγός του i-foot μπορεί να ανέβει και σκάλες
Στην ίδια έκθεση οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν το ωοειδές μοντέλο 'i-foot'. Πρόκειται για μια συσκευή που μοιάζει με την εικόνα που έχουν οι περισσότεροι για τα ρομπότ, έχει δύο πόδια και ελέγχεται μέσω πηδαλίου.
Έχει ύψος δύο μέτρα και δέκα εκατοστά, μπορεί να «περπατήσει» με ταχύτητα 1,35 χιλιόμετρα την ώρα και έχει τη δυνατότητα να ανεβαίνει σκάλες.
«Πρόκειται σαφέστατα για αυτό που ονομάζουμε ιδεατά οχήματα, πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει όμως ακόμα να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή» τονίζει ο δρ. David Gillingwater, του τμήματος μελέτης συγκοινωνιών του Πανεπιστημίου Loughborough της Μεγάλης Βρετανίας.
Όπως εξηγεί ο καθηγητής, ένα από τα προβλήματα με τα οχήματα που είναι σχεδιασμένα με βάση ριζοσπαστικές ιδέες είναι ότι είναι δύσκολο για την κατασκευάστρια εταιρία να καταλήξει ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνονται και ποιος θα είναι τελικά ο ρόλος τους στην αγορά.
Ο εξωσκελετός που φοριέται
Η περιοχή της αγοράς που αφορά την προσωπική μεταφορά λαμβάνει και μια νέα διάσταση με την ώθηση που παίρνει από την κατασκευή αυτού του είδους των φουτουριστικών συσκευών που αυξάνουν τις ανθρώπινες δυνατότητες.Τα πρωτότυπα της Toyota θα μπορούσαν να βοηθήσουν ανθρώπους με κινητικά προβλήματα
Τα πρωτότυπα της Toyota αναπαριστούν την τελευταία λέξη στην ενσάρκωση εξωσκελετών-ενδυμάτων σε μορφή αυτοκινήτου.
Οι ρομποτικοί εξωσκελετοί έχουν βρεθεί στο κέντρο του ενδιαφέροντος της αμερικανικής στρατιωτικής έρευνας εδώ και χρόνια, όμως η Ιαπωνία φαίνεται ότι έχει προχωρήσει περισσότερο, παράγοντας μια σειρά προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί για αυτού του είδους τις εφαρμογές.
Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός «γερνάει» και ενώ αυξάνεται η ποικιλία των συσκευών που στοχεύουν στην ενίσχυση των ηλικιωμένων, οι εξωσκελετοί με τη μορφή ενδυμάτων φαίνεται ότι καθίστανται η νέα τάση του μέλλοντος για την ανάπτυξη τεχνολογιών που εξυπηρετούν τις ατομικές κινητικές ανάγκες.
Παρόλο που τα συγκεκριμένα μοντέλα της Toyota θεωρούνται ότι προορίζονται για μαζική μεταφορά, η εταιρία δηλώνει ότι τέτοιου είδους οχήματα επιτρέπουν στους ηλικιωμένους και σε όσους έχουν κινητικά προβλήματα να επιτύχουν την ανεξαρτησία τους στον τομέα τουλάχιστον της μεταφοράς. -
**ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ **
To αυτοκίνητο ...που φοριέται!
Μηχανικά οχήματα που περικλείουν το σώμα του οδηγού όπως τα ενδύματα «προτείνει» η Toyota!
PATHFINDER
http://news.pathfinder.gr/periscopio/137541.htmlΤο 'i-unit' μπορεί να κινηθεί σε κάθετη θέση στις μικρές ταχύτητες
Η τελευταία λέξη της νέας τεχνολογίας στα υβρίδια αυτοκινήτων δεν είναι τα οχήματα που πετούν στον ουρανό, ούτε εκείνα που κάνουν θαλάσσια ταξίδια, αλλά αυτά που ...αγκαλιάζουν το ανθρώπινο σώμα!
Μια νέα γενιά υβριδίων μηχανικών οχημάτων που …τυλίγουν το σώμα του οδηγού αναπτύσσονται από την πρωτοπόρο στον τομέα ιαπωνική εταιρία Toyota.
Η εταιρία οραματίζεται τα οχήματα ενός επιβάτη του εικοστού πρώτου αιώνα να μοιάζουν με φύλλα με τέσσερις τροχούς ή ακόμα με κουκούλια που έχουν πόδια.
“ Πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή ” - David Gillingwater
Τα δύο αυτά πρωτότυπα οχήματα θα παρουσιαστούν, μαζί με άλλα που έχουν σχεδιαστεί στο ίδιο πνεύμα και μαζί με βοηθητικά ρομπότ από την ιαπωνική εταιρία, στη διεθνή έκθεση 2005 που θα γίνει στην Ιαπωνία.
Τα δύο μοντέλα έχουν οριστεί ως «προσωπικές συσκευές μετακίνησης» και φαίνεται ότι έχουν ελάχιστα όρια.
Το ανοιχτό, όμοιο με φύλλο όχημα με το όνομα 'i-unit', είναι η τελευταία έκδοση της αρχικής ιδέας που είχε παρουσιάσει η εταιρία τον περασμένο χρόνο.
Έχει κατασκευαστεί με χρήση φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, από υλικά που έχουν ως βάση τους τα φυτά και είναι μια μονάδα μετακίνησης ενός ατόμου εξοπλισμένη με τεχνολογία «έξυπνου» συστήματος πλοήγησης, που επιτρέπουν –για παράδειγμα- στον «αυτόματο πιλότο» να οδηγήσει μόνος του το όχημα, όμως μόνο σε συγκεκριμένες και ειδικά διαμορφωμένες περιοχές.
Το μοντέλο επιτρέπει στον οδηγό τις πιο «κλειστές» αναστροφές, του δίνει το πλεονέκτημα να …κοιτά αφ’ υψηλού τους άλλους οδηγούς, αφού στις μικρές ταχύτητες το όχημα παίρνει κάθετη θέση, ενώ μπορεί εύκολα να «γείρει» σε οριζόντια με το δρόμο θέση προτού ο οδηγός αυξήσει ταχύτητα.
Επιπλέον, πρόκειται για ένα μοντέλο που κάθε (μελλοντικός) ιδιοκτήτης θα μπορεί να προσωποποιήσει κατά το δοκούν, αφού διαθέτει σύστημα αποθήκευσης προσωπικών πληροφοριών που θα αφορούν μέχρι και την αγαπημένη του μουσική.
«Πρωτοποριακές ιδέες»Ο οδηγός του i-foot μπορεί να ανέβει και σκάλες
Στην ίδια έκθεση οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν το ωοειδές μοντέλο 'i-foot'. Πρόκειται για μια συσκευή που μοιάζει με την εικόνα που έχουν οι περισσότεροι για τα ρομπότ, έχει δύο πόδια και ελέγχεται μέσω πηδαλίου.
Έχει ύψος δύο μέτρα και δέκα εκατοστά, μπορεί να «περπατήσει» με ταχύτητα 1,35 χιλιόμετρα την ώρα και έχει τη δυνατότητα να ανεβαίνει σκάλες.
«Πρόκειται σαφέστατα για αυτό που ονομάζουμε ιδεατά οχήματα, πρωτοποριακές ιδέες που πρέπει όμως ακόμα να μεταμορφωθούν σε πιθανά προϊόντα και τα συγκεκριμένα είναι μόλις μερικά χρόνια μακριά από την πραγματική παραγωγή» τονίζει ο δρ. David Gillingwater, του τμήματος μελέτης συγκοινωνιών του Πανεπιστημίου Loughborough της Μεγάλης Βρετανίας.
Όπως εξηγεί ο καθηγητής, ένα από τα προβλήματα με τα οχήματα που είναι σχεδιασμένα με βάση ριζοσπαστικές ιδέες είναι ότι είναι δύσκολο για την κατασκευάστρια εταιρία να καταλήξει ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνονται και ποιος θα είναι τελικά ο ρόλος τους στην αγορά.
Ο εξωσκελετός που φοριέται
Η περιοχή της αγοράς που αφορά την προσωπική μεταφορά λαμβάνει και μια νέα διάσταση με την ώθηση που παίρνει από την κατασκευή αυτού του είδους των φουτουριστικών συσκευών που αυξάνουν τις ανθρώπινες δυνατότητες.Τα πρωτότυπα της Toyota θα μπορούσαν να βοηθήσουν ανθρώπους με κινητικά προβλήματα
Τα πρωτότυπα της Toyota αναπαριστούν την τελευταία λέξη στην ενσάρκωση εξωσκελετών-ενδυμάτων σε μορφή αυτοκινήτου.
Οι ρομποτικοί εξωσκελετοί έχουν βρεθεί στο κέντρο του ενδιαφέροντος της αμερικανικής στρατιωτικής έρευνας εδώ και χρόνια, όμως η Ιαπωνία φαίνεται ότι έχει προχωρήσει περισσότερο, παράγοντας μια σειρά προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί για αυτού του είδους τις εφαρμογές.
Καθώς ο παγκόσμιος πληθυσμός «γερνάει» και ενώ αυξάνεται η ποικιλία των συσκευών που στοχεύουν στην ενίσχυση των ηλικιωμένων, οι εξωσκελετοί με τη μορφή ενδυμάτων φαίνεται ότι καθίστανται η νέα τάση του μέλλοντος για την ανάπτυξη τεχνολογιών που εξυπηρετούν τις ατομικές κινητικές ανάγκες.
Παρόλο που τα συγκεκριμένα μοντέλα της Toyota θεωρούνται ότι προορίζονται για μαζική μεταφορά, η εταιρία δηλώνει ότι τέτοιου είδους οχήματα επιτρέπουν στους ηλικιωμένους και σε όσους έχουν κινητικά προβλήματα να επιτύχουν την ανεξαρτησία τους στον τομέα τουλάχιστον της μεταφοράς. -
Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;
-
Καλά μην περιμένεις να τα δεις να κυκλοφορούν στο δρόμο. Μάλλον για ασκήσεις ελεύθερου χρόνου ή κάποιου ιδιότυπου διαγωνισμού εκκεντρικότητας μου κάνουν περισσότερο παρά για μελέτη για το που μπορεί να πάει η αυτοκίνηση.
Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις. -
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;Ετσι παιδιά, ανοιχτόμυαλοι πάντα
-
Áí êáé ìå ôïõò óýã÷ñïíïõò ñõèìïýò ç åßäçóç åßíáé 'ìðáãéÜôéêç' , ãéá ôçí Éóôïñßá:
Ç ðñþôç Ýêäïóç ôïõ I-unit ïíïìáæüôáí PM. (Áí èõìÜìáé êáëÜ ðñùôïåìöáíßóôçêå ðñßí Ýíá ÷ñüíï).
Ôá öùôåéíÜ óçìåßá (ãáëÜæéï êáé ðñÜóéíï) åßíáé ôá 'öáíÜñéá' ôïõ ï÷Þìáôïò.Åðßóçò åíóùìáôþíåé ïëïãñáöéêÝò ðáñáóôÜóåéò...!!! ÅÜí ðáñáôçñÞóôå äÝí õðÜñ÷åé ôéìüíé. Äéüôé ðñüêåéôáé ðåñé ñïìðüô. Ç äåýôåñç Ýêäïóç èá ðáñïõóéáóôåß ìáæß ìå ôá áíèñùðïåéäÞ Partner ôçò åôáéñåßáò ôïí ÌÜñôéï.
(Å÷ù ôçí áßóèçóç ðùò óýíôïìá èá áíáêïéíþóïõí ôçí ìáæéêÞ ðáñáãùãÞ ôùí Partner...Éäùìåí).Ï ëüãïò ýðáñîçò ôùí Partner: Ôá ðñïïñßæïõí ãéá ôçí êÜëõøç èÝóåùí åñãáóßáò óå íïóïêïìåßá,éäñýìáôá þò íïóçëåõôéêü ðñïóùðéêü.
http://www.deviceforge.com/news/NS8736739522.html
Êáé ôþñá ðïõ åöåõñÝèçêå ï áôìïóôñüâéëïò ôïõ Çñùíá, ôß èá ôïõò êÜíïõìå ôïõò óêëÜâïõò;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
ÊáëÜ ìçí ðåñéìÝíåéò íá ôá äåéò íá êõêëïöïñïýí óôï äñüìï.Ãéá ôçí ÅëëÜäá äÝí ôï óõæçôþ.
ÌÜëëïí ãéá áóêÞóåéò åëåýèåñïõ ÷ñüíïõ Þ êÜðïéïõ éäéüôõðïõ äéáãùíéóìïý åêêåíôñéêüôçôáò ìïõ êÜíïõí ðåñéóóüôåñï ðáñÜ ãéá ìåëÝôç ãéá ôï ðïõ ìðïñåß íá ðÜåé ç áõôïêßíçóç.
Áò ìÞí îå÷íéüìáóôå. Ôá ßäéá Ýëåãáí êÜðïéïé êáé ãéá ôï PRIUS ðñßí äÝêá ÷ñüíéá.
-
Τα ανθροπόμορφα ρομπότ (σαν το ASIMO) έχουν ακόμα πολύ δρόμο για να υποκαταστήσουν ανθρώπινο δυναμικό, μόλις έμαθαν να περπατάνε άλλωστε.
Εννοείται πως δεν το λέω αυτό με καμία αρνητική προδιάθεση, μακάρι να ήταν έτοιμα αύριο κιόλας.
-
Με αφορμη το τιτλο και μονο, ποιος θυμαται πριν 2-3 χρονια εαν ρεπορταζ για ενα Ελληνα φοιτητη σε Αγγλικο πανεπιστημιο αν θυμαμαι (μπορει να ηταν και Ελληνικο), που ειχε φτιαξει ενα αυτοκινητακι στο σχημα βαλιτσας. Το ανοιγε οπως τη βαλιτσα, προσθετε τις ροδες που ηταν ηδη μεσα, εβαζε μπροστα και εφευγε.
Το ειχε δει κανεις; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Με αφορμη το τιτλο και μονο, ποιος θυμαται πριν 2-3 χρονια εαν ρεπορταζ για ενα Ελληνα φοιτητη σε Αγγλικο πανεπιστημιο αν θυμαμαι (μπορει να ηταν και Ελληνικο), που ειχε φτιαξει ενα αυτοκινητακι στο σχημα βαλιτσας. Το ανοιγε οπως τη βαλιτσα, προσθετε τις ροδες που ηταν ηδη μεσα, εβαζε μπροστα και εφευγε.
Το ειχε δει κανεις;To θυμάμαι!Πρέπει να ήταν μία κίτρινη βαλίτσα που με τις ρόδες έμοιαζε με καρτ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;
Ετσι παιδιά, ανοιχτόμυαλοι πάντα
Ανοιχτόμυαλοι, ανοιχτόμυαλοι, αλλά θα πρέπει πάντα να κρατάμε και μια 'κρισάρα' πριν βάλουμε μέσα το ο,τιδήποτε... Το να έχεις γνώση για την ιδέα και τη σημασία της αυτοκίνησης και των ιδανικών που συτή πρεσβεύει δε σημαίνει ότι είσαι οπισθοδρομικός και παρελθοντολάγνος....
Το πολύ ανοιχτομυαλίκι μου θυμίζει ανοιχτοκ*λίκι..... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Το πολύ ανοιχτομυαλίκι μου θυμίζει ανοιχτοκ*λίκι.....
O καθένας αντιιλαμβάνεται τα πράγματα ανάλογα με τις εμπειρίες του
Απο το nickname φαίνεσαι πάντως πόσο ανοιχτόμυαλος είσαι
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το πολύ ανοιχτομυαλίκι μου θυμίζει ανοιχτοκ*λίκι.....
O καθένας αντιιλαμβάνεται τα πράγματα ανάλογα με τις εμπειρίες του
Απο το nickname φαίνεσαι πάντως πόσο ανοιχτόμυαλος είσαι
Το κακό είναι όταν κάποιος ξεπερνά τα όρια της -έστω και φαινομενικά ευχάριστης- εμπειρίας και περνά στην αντίπερα όχθη της έξης και της δεύτερης φύσεως.
Από τον τρόπο που απαντάς και γενικότερα από τις απόψεις σου φαίνεται πόσο έμπειρος είσαι.... -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Το κακό είναι όταν κάποιος ξεπερνά τα όρια της -έστω και φαινομενικά ευχάριστης- εμπειρίας και περνά στην αντίπερα όχθη της έξης και της δεύτερης φύσεως.
Από τον τρόπο που απαντάς και γενικότερα από τις απόψεις σου φαίνεται πόσο έμπειρος είσαι....ooooooooooooooooooooooooooooooooo, ΠΡΟΣΒΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
-
Έλεος ρε παιδιά!
Μην αρχίσουμε κι εδώ!
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Με αφορμη το τιτλο και μονο, ποιος θυμαται πριν 2-3 χρονια εαν ρεπορταζ για ενα Ελληνα φοιτητη σε Αγγλικο πανεπιστημιο αν θυμαμαι (μπορει να ηταν και Ελληνικο), που ειχε φτιαξει ενα αυτοκινητακι στο σχημα βαλιτσας. Το ανοιγε οπως τη βαλιτσα, προσθετε τις ροδες που ηταν ηδη μεσα, εβαζε μπροστα και εφευγε.
Το ειχε δει κανεις;To θυμάμαι!Πρέπει να ήταν μία κίτρινη βαλίτσα που με τις ρόδες έμοιαζε με καρτ
Μπορουμε δηλαδη να πουμε: 'φοραω το αμαξι μου και φευγω' ή 'παιρνω τα μπογαλακια μου και φευγω'
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;Πάντως, για την πόλη και μικρές αποστάσεις αυτά τα οχήματα είναι κάτι παραπάνω από ιδανικά!!!
Φανταστείτε ότι αντί για ένα SMART (στην πολύ καλή περίπτωση, αλλιώς ένα 206, Polo, Ibiza, κτλ, για να μην πω και μεγαλύτερα οχήματα) ο καθένας μας να κατέβαινε στο κέντρο με ένα τέτοιο όχημα που πιάνει χώρο περίπου όσο και ένας άνθρωπος, παρκάρει σε ελάχιστο χώρο και στην χειρότερη, μπορείς να το ανεβάσεις από τις σκάλες και να το παρκάρεις στο γραφείο σου και να το χρησιμοποιείς σαν καλόγερο για τα μπουφάν...
Εξαιρετικές ιδέες!!! Με κάτι τέτοια που κάνουν οι Ιάπωνες με κάνουν να πιστεύω ότι σε μερικά χρόνια θα 'κατακτήσουν' τον κόσμο...
Εντάξει, στο στροφιλίκι, πιθανώς να μην πιάνει μία ακόμα και απέναντι στο ταπεινό 206 μου... Όμως, αυτοκίνηση δεν είναι μόνο αυτό (δυστυχώς...)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τι μ@λ@κ1eς είναι αυτά;;; Που πάει η ουσία της αυτοκίνησης;;;
Πάντως, για την πόλη και μικρές αποστάσεις αυτά τα οχήματα είναι κάτι παραπάνω από ιδανικά!!!
Φανταστείτε ότι αντί για ένα SMART (στην πολύ καλή περίπτωση, αλλιώς ένα 206, Polo, Ibiza, κτλ, για να μην πω και μεγαλύτερα οχήματα) ο καθένας μας να κατέβαινε στο κέντρο με ένα τέτοιο όχημα που πιάνει χώρο περίπου όσο και ένας άνθρωπος, παρκάρει σε ελάχιστο χώρο και στην χειρότερη, μπορείς να το ανεβάσεις από τις σκάλες και να το παρκάρεις στο γραφείο σου και να το χρησιμοποιείς σαν καλόγερο για τα μπουφάν...
Εξαιρετικές ιδέες!!! Με κάτι τέτοια που κάνουν οι Ιάπωνες με κάνουν να πιστεύω ότι σε μερικά χρόνια θα 'κατακτήσουν' τον κόσμο...
Εντάξει, στο στροφιλίκι, πιθανώς να μην πιάνει μία ακόμα και απέναντι στο ταπεινό 206 μου... Όμως, αυτοκίνηση δεν είναι μόνο αυτό (δυστυχώς...)
Θα περνάνε άραγε τα crash test και την αποφυγή ταράνδου;
Πάντως το τι είναι πρωτοπορία και τι όχι είναι και λίγο υποκειμενικό. Πρωτοπόρο θα έβλεπα κάτι πιο πρακτικό από δυο μεταλλικά πόδια, κάτι μαζεμένο και εύχρηστο. Δεν νομίζω πέραν το ενός να έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.
Άσε που μικρά οχήματα που άνοιγαν από μπροστά για εξοικονόμηση χώρου έχουμε δει και στο παρελθόν ακόμα και από την BMW αν δεν κάνω λάθος. -
Αριστερά η Isetta της BMW και δεξιά το Messersmit:
Μισό Λεπτό να Φορέσω το Αμάξι μου και Έρχομαι!!!