-
Όπως γνωρίζουμε όλοι οι πρόσφατες εξελίξεις στο τομέα του αυτοκίνητου τους τελευταίους μήνες κάθε άλλο παρά 'καλλύτερες' μέρες μας υπόσχονται. Τι μιά η αύξηση των τελών κυκλοφορίας, την άλλη οι τιμές των καυσίμων και μετέποιτα τα ασφάλιστρα τα οποία αυξάνονται υπερβολικά. Άσε τα υψηλά διόδια και τη 'μελέτη' για διόδια στα αστικά κέτρα
Σήμερα διάβασα το ΚΟΥΦΟ στο Autopress.gr. Ένα πιλοτικό πρόγραμμα που θα τέθει σε ισχύ στη Θεσσαλονίκη θα επιβάλλει, επιπλέον, εκτός από την κατάθεση των πινακίδων, την παράδοση για scrap του οχήματός σας η την μεταπόληση. Αν μάλιστα αυτό δεν μετακινείται θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα γερανού για την μεταφορά του στις εγκαταστάσεις ιδιώτη που έχει αναλάβει την συγκέντρωση των παλαιών αυτοκινήτων. Με λίγα λόγια ξεχάστε ποιά το 'κλείσιμο' του παλιού η ακόμα και του νέου αυτοκινήτου για λόγους οικονομικούς, υγείας, παλαιώτητας κτλ. Τώρα πια θα είστε υποχρεωμενοι η να κρατήσετε τις πινακίδες πληρώνοντας τέλη κυκλοφορίας η να ξεφορτωθείτε το αμάξι σας είτε με πώληση είτε με επίσκεψη στον παλιατζή. Η κατωχή αμαξιού χωρίς πινακίδες θα θεωρείται πια παράνωμη για όσους σχεδιάζουν να τις παραδώσουν(στην Θεσσαλονίκη). Ετσί φένεται σχεδιάζετε απο το Ελληνικό κράτος να επιβαρύνει την κατοχή....των οχημάτων. Απο την στιγμή που πάρετε πινακίδες στο χέρι να ξέρεται οτι αυτό είναι το εισητήρια μιας χρήσης για το αμάξι σας.
Και μετά λένε οτι η αυτοκίνηση στην Ελλάδα γνωρίζει
==============================================
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5351 -
Όπως γνωρίζουμε όλοι οι πρόσφατες εξελίξεις στο τομέα του αυτοκίνητου τους τελευταίους μήνες κάθε άλλο παρά 'καλλύτερες' μέρες μας υπόσχονται. Τι μιά η αύξηση των τελών κυκλοφορίας, την άλλη οι τιμές των καυσίμων και μετέποιτα τα ασφάλιστρα τα οποία αυξάνονται υπερβολικά. Άσε τα υψηλά διόδια και τη 'μελέτη' για διόδια στα αστικά κέτρα
Σήμερα διάβασα το ΚΟΥΦΟ στο Autopress.gr. Ένα πιλοτικό πρόγραμμα που θα τέθει σε ισχύ στη Θεσσαλονίκη θα επιβάλλει, επιπλέον, εκτός από την κατάθεση των πινακίδων, την παράδοση για scrap του οχήματός σας η την μεταπόληση. Αν μάλιστα αυτό δεν μετακινείται θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα γερανού για την μεταφορά του στις εγκαταστάσεις ιδιώτη που έχει αναλάβει την συγκέντρωση των παλαιών αυτοκινήτων. Με λίγα λόγια ξεχάστε ποιά το 'κλείσιμο' του παλιού η ακόμα και του νέου αυτοκινήτου για λόγους οικονομικούς, υγείας, παλαιώτητας κτλ. Τώρα πια θα είστε υποχρεωμενοι η να κρατήσετε τις πινακίδες πληρώνοντας τέλη κυκλοφορίας η να ξεφορτωθείτε το αμάξι σας είτε με πώληση είτε με επίσκεψη στον παλιατζή. Η κατωχή αμαξιού χωρίς πινακίδες θα θεωρείται πια παράνωμη για όσους σχεδιάζουν να τις παραδώσουν(στην Θεσσαλονίκη). Ετσί φένεται σχεδιάζετε απο το Ελληνικό κράτος να επιβαρύνει την κατοχή....των οχημάτων. Απο την στιγμή που πάρετε πινακίδες στο χέρι να ξέρεται οτι αυτό είναι το εισητήρια μιας χρήσης για το αμάξι σας.
Και μετά λένε οτι η αυτοκίνηση στην Ελλάδα γνωρίζει
==============================================
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5351 -
Όπως γνωρίζουμε όλοι οι πρόσφατες εξελίξεις στο τομέα του αυτοκίνητου τους τελευταίους μήνες κάθε άλλο παρά 'καλλύτερες' μέρες μας υπόσχονται. Τι μιά η αύξηση των τελών κυκλοφορίας, την άλλη οι τιμές των καυσίμων και μετέποιτα τα ασφάλιστρα τα οποία αυξάνονται υπερβολικά. Άσε τα υψηλά διόδια και τη 'μελέτη' για διόδια στα αστικά κέτρα
Σήμερα διάβασα το ΚΟΥΦΟ στο Autopress.gr. Ένα πιλοτικό πρόγραμμα που θα τέθει σε ισχύ στη Θεσσαλονίκη θα επιβάλλει, επιπλέον, εκτός από την κατάθεση των πινακίδων, την παράδοση για scrap του οχήματός σας η την μεταπόληση. Αν μάλιστα αυτό δεν μετακινείται θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα γερανού για την μεταφορά του στις εγκαταστάσεις ιδιώτη που έχει αναλάβει την συγκέντρωση των παλαιών αυτοκινήτων. Με λίγα λόγια ξεχάστε ποιά το 'κλείσιμο' του παλιού η ακόμα και του νέου αυτοκινήτου για λόγους οικονομικούς, υγείας, παλαιώτητας κτλ. Τώρα πια θα είστε υποχρεωμενοι η να κρατήσετε τις πινακίδες πληρώνοντας τέλη κυκλοφορίας η να ξεφορτωθείτε το αμάξι σας είτε με πώληση είτε με επίσκεψη στον παλιατζή. Η κατωχή αμαξιού χωρίς πινακίδες θα θεωρείται πια παράνωμη για όσους σχεδιάζουν να τις παραδώσουν(στην Θεσσαλονίκη). Ετσί φένεται σχεδιάζετε απο το Ελληνικό κράτος να επιβαρύνει την κατοχή....των οχημάτων. Απο την στιγμή που πάρετε πινακίδες στο χέρι να ξέρεται οτι αυτό είναι το εισητήρια μιας χρήσης για το αμάξι σας.
Και μετά λένε οτι η αυτοκίνηση στην Ελλάδα γνωρίζει
==============================================
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5351 -
Δεν τη θεωρώ κακή απόφαση. Γιατί σχεδόν πάντα ο καθένας που δεν μπορεί να ξεφορτωθεί ένα σαράβαλο, καταθέτει τις πινακίδες και το παρατάει παρκαρισμένο κάπου μέχρι (και αν ποτέ γίνει αυτό) να του το πάρουν δωρεάν με γερανό. Ως τότε μολύνει, καταλαμβάνει χωρίς λόγο θέση στάθμευσης και γκρινιάζει κιόλας γιατί δεν βρίσκει να παρκάρει το νέο του αυτοκίνητο.
Ίσως θα έπρεπε να υπάρχουν εξαιρέσεις για 'αντίκες', αν και γι'αυτά υπάρχουν ειδικές πινακίδες, αν δεν κάνω λάθος.Αν ο ιδιοκτήτης μπορεί ν'αποδείξει ότι έχει μεταφέρει το αυτοκίνητο εκτός κοινόχρηστης θέσης στάθμευσης (πχ σε δικό του οικόπεδο), θα έπρεπε να υπάρχει εξαίρεση από το μέτρο. Πόσοι όμως κάνουν κάτι τέτοιο;
-
Η σκεψη πισω απο το 'ΚΟΥΦΟ' ειναι σωστή(ελεος με τα παρατημένα που μολυνουν τον τόπο και πιανουν χώρο),η εφαρμογή της γίνεται με λάθος τρόπο.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Η σκεψη πισω απο το 'ΚΟΥΦΟ' ειναι σωστή(ελεος με τα παρατημένα που μολυνουν τον τόπο και πιανουν χώρο),η εφαρμογή της γίνεται με λάθος τρόπο....ή αλλιώς, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά
Σπύρος
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Η σκεψη πισω απο το 'ΚΟΥΦΟ' ειναι σωστή(ελεος με τα παρατημένα που μολυνουν τον τόπο και πιανουν χώρο),η εφαρμογή της γίνεται με λάθος τρόπο.Aυτο που πρέπει να γίνει είναι όταν γίνεται η κατάθεση των πινακίδων να γίνετε επιβεβαίωση οτι το αυτοκίνητο ακηνητοποιείται σε ιδιόκτητο χώρο και όχι μέσα στον δρόμο. Αυτο το καταλαβαίνω αλλα το να σου ζητούνε να πάρεις το αμάξι στο παλιατζίδικο με την κατάθεση των πινακίδων είναι απαράδεκτο.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουνε είναι να πάρουν τα εκτατελλελημένα απο τον δρόμο..Έρχεται η καρότσα και το πέρνει..τι ποιο απλό!!!
-
Yparxoun egataleimena kai sto kentro ths A8inas, akoma kai se kentrikous dromous sto Kolonaki, E3arxeia klp!
-
πολυ σωστο μετρο κατα την αποψη μου και καιρος ειναι να εφαρμοστει και στην Αθηνα κατι τετοιο. Επισης στο autopress καλα θα κανουν να μην γκρινιαζουν τοσο, γιατι το παραχεσανε...
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
[
Aυτο που πρέπει να γίνει είναι όταν γίνεται η κατάθεση των πινακίδων να γίνετε επιβεβαίωση οτι το αυτοκίνητο ακηνητοποιείται σε ιδιόκτητο χώρο και όχι μέσα στον δρόμο. Αυτο το καταλαβαίνω αλλα το να σου ζητούνε να πάρεις το αμάξι στο παλιατζίδικο με την κατάθεση των πινακίδων είναι απαράδεκτο.Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουνε είναι να πάρουν τα εκτατελλελημένα απο τον δρόμο..Έρχεται η καρότσα και το πέρνει..τι ποιο απλό!!!
και πως θα γινει η επιβεβαιωση αυτη αφου πρακτικα κατι τετοιο ειναι αδυνατο;
πχ. εχω δηλωσει οτι εχω ενα αυτοκινητο σε κλειστο γκαραζ ή σε πυλωτη ή στην αυλη του σπιτιου μου........με ποιο τροπο θα μπορουσε να αξασφαλιστει οτι αυτο δεν θα μετακινηθει απο εκει και δεν θα ξαναβγει στον δημοσιο δρομο;;
σιγουρα δεν με ενθουσιαζει η ιδεα να μην μπορω να διατηρησω εαν το θελω σε ακινησια ενα αυτοκινητο εφ'οσον ομως εχω καπου να το βαλω και δεν το παρκαρω εκει που δεν δικαιουμαι.
τωρα που το σκεφτομαι ισως εχω μια απαντηση στην ερωτηση που νωριτερα εθεσα.
θα μπορουσε η δημοτικη αστυνομια καθε δημου να ειναι εφοδιασμενη με ειδικες δαγκανες ακινητοποιησης τροχων τις οποιες θα τοποθετει σε καθε οχημα που ειναι παρακαρισμενο σε δημοσιο δρομο χωρις πινακιδες για περισσοτερες απο Χ μερες...... [και εφ'οσον δεν εμφανιστει σε ευλογο χρονικο διαστημα ο κατοχος του που πιθανον να το εχει ακινητοποιησει λογω αφαιρεσης των πινακιδων του]...... να προχωρει στην απομακρυνση του.
σε περιπτωση δε που απο τον αρ.πλαισιου διαπιστωθει οτι ειχε δηλωθει οτι φυλασσεται σε ιδ.χωρο τοτε ενα γενναιο προστιμο πχ ισο με τα τελη που θα πληρωνε αναδρομικα απο την ημερομηνια καταθεσης των πινακιδων του σιγουρα θα εκανε αυτους τους πονηρα σκεπτομενους να .......το ξανασκεφτουν λιγο πιο σοβαρα!!!!!
λετε;;;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν τη θεωρώ κακή απόφαση. Γιατί σχεδόν πάντα ο καθένας που δεν μπορεί να ξεφορτωθεί ένα σαράβαλο, καταθέτει τις πινακίδες και το παρατάει παρκαρισμένο κάπου μέχρι (και αν ποτέ γίνει αυτό) να του το πάρουν δωρεάν με γερανό.Και γιατί να μην το πάρουν δωρεάν; Λες και όταν το βάζουν στην πρέσσα και το κάνουν μέταλλο μας δίνουν έστω κάποιο ποσοστό από την αξία αυτού.
Εγώ έχω σκόπο μέσα στον επόμενο χρόνο να ανακατασκευάσω αυτοκίνητο το οποίο θα βρίσκεται για κάνα χρόνο μέσα στο γκαράζ....γιατί θα πρέπει να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας αφού δε θα το μετακινώ;
Ίσως το κράτος θα πρέπει να σκέφτεται πρωτού κάνει εξαγγελίες για νέα μέτρα (και αυτό έχει γίνει ουκ ολίγες φορές με την νέα κυβέρνηση). -
Επειδή η μεταφορά και αποθήκευση κοστίζει, είτε στο Δήμο, είτε στο Υπουργείο Μεταφορών, δηλαδή σ'εμάς τους υπόλοιπους. Κι αφού είναι τόσο συμφέρουσα λύση να γίνει το σαράβαλο 'σκραπ', γιατί δεν το κάνουν οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες;
Τέλος πάντων, αν ενδιαφέρεσαι, υπάρχει ένα civic 20ετίας σε κατάσταση διάλυσης κάτω από το σπίτι μου. Ο τύπος το έχει παρατήσει εκεί με πινακίδες πάνω από 1 χρόνο και απαιτεί να μένει στη θέση αυτή γιατί πληρώνει τα τέλη, ξεκολλώντας από το παρμπρίζ τις ειδοποιήσεις του δήμου. Τιμή σε πωλητήριο (και καλά) που έβαλε πρόσφατα: 600 ευρώ.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
[
Aυτο που πρέπει να γίνει είναι όταν γίνεται η κατάθεση των πινακίδων να γίνετε επιβεβαίωση οτι το αυτοκίνητο ακηνητοποιείται σε ιδιόκτητο χώρο και όχι μέσα στον δρόμο. Αυτο το καταλαβαίνω αλλα το να σου ζητούνε να πάρεις το αμάξι στο παλιατζίδικο με την κατάθεση των πινακίδων είναι απαράδεκτο.Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουνε είναι να πάρουν τα εκτατελλελημένα απο τον δρόμο..Έρχεται η καρότσα και το πέρνει..τι ποιο απλό!!!
και πως θα γινει η επιβεβαιωση αυτη αφου πρακτικα κατι τετοιο ειναι αδυνατο;
πχ. εχω δηλωσει οτι εχω ενα αυτοκινητο σε κλειστο γκαραζ ή σε πυλωτη ή στην αυλη του σπιτιου μου........με ποιο τροπο θα μπορουσε να αξασφαλιστει οτι αυτο δεν θα μετακινηθει απο εκει και δεν θα ξαναβγει στον δημοσιο δρομο;;
σιγουρα δεν με ενθουσιαζει η ιδεα να μην μπορω να διατηρησω εαν το θελω σε ακινησια ενα αυτοκινητο εφ'οσον ομως εχω καπου να το βαλω και δεν το παρκαρω εκει που δεν δικαιουμαι.
τωρα που το σκεφτομαι ισως εχω μια απαντηση στην ερωτηση που νωριτερα εθεσα.
θα μπορουσε η δημοτικη αστυνομια καθε δημου να ειναι εφοδιασμενη με ειδικες δαγκανες ακινητοποιησης τροχων τις οποιες θα τοποθετει σε καθε οχημα που ειναι παρακαρισμενο σε δημοσιο δρομο χωρις πινακιδες για περισσοτερες απο Χ μερες...... [και εφ'οσον δεν εμφανιστει σε ευλογο χρονικο διαστημα ο κατοχος του που πιθανον να το εχει ακινητοποιησει λογω αφαιρεσης των πινακιδων του]...... να προχωρει στην απομακρυνση του.
σε περιπτωση δε που απο τον αρ.πλαισιου διαπιστωθει οτι ειχε δηλωθει οτι φυλασσεται σε ιδ.χωρο τοτε ενα γενναιο προστιμο πχ ισο με τα τελη που θα πληρωνε αναδρομικα απο την ημερομηνια καταθεσης των πινακιδων του σιγουρα θα εκανε αυτους τους πονηρα σκεπτομενους να .......το ξανασκεφτουν λιγο πιο σοβαρα!!!!!
λετε;;;;;;;;;;;
Πολλή σωστή άποψη. Με τον αριθμό πλαισίου θα μπορέσουν να σε βρούνε και να σου στείλουν το πρόστιμο...σπίτι.
-
Και πως θα μπορεσουν να δουν τον αριθμο πλαισιου ,αφου στα περισσοτερα αμαξια ειναι στον χωρο του κινητηρα;Να το ανοιξουν απο μονοι τους δεν γινεται,ειναι παρανομο.
-
Δηλαδή,όποιος θέλει ένα track-day car,πού θά τό τρέχει στήν πίστα,δέν θά μπορεί νά παραδώσει τίς πινακίδες καί νά τό έχει παρκαρισμένο εκεί;
Οποιος θέλει νά κρατήσει τό παλιό του αυτοκίνητο σάν αντίκα; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και πως θα μπορεσουν να δουν τον αριθμο πλαισιου ,αφου στα περισσοτερα αμαξια ειναι στον χωρο του κινητηρα;Να το ανοιξουν απο μονοι τους δεν γινεται,ειναι παρανομο.και βεβαια γινεται!!
ειναι θεμα της πολιτειας να επιτρεπει κατι τετοιο ωστε να βρεθει ο ''πονηρος'' ιδιοκτητης του και να του στειλει την λυπητερη.
τωρα θυμηθηκα ενα περιστατικο στο Αμστερνταμ πριν 15 χρονια που βρεθηκα εκει.
καθως περιμενα για να επιβιβαστω σε ενα απο τα τουριστικα σκαφη για μια βολτα στα καναλια της πολης βλεπω εναν τυπο με στολη να πλησιαζει ενα αυτοκινητο και με μια μακρυα λαμα να ανοιγει την πορτα του αυτοκινητου ενω αυτο αρχιζε να κτυπαει την κορνα του [λογω συναγερμου] στην συνεχεια ερχεται ο γερανος το σηκωνει και το παιρνει αφου προηγουμενος ελυσε το χειροφρενο.
ο τυπος ειχε παρκαρει παρανομα και οι ολλανδοι αστυνομικοι το ''διερρηξαν'' και το πηραν ετσι απλα.....αυτα πριν 15 χρονια στην Ολλανδια .....γιατι λοιπον εδω κρατικοι υπαλληλοι δεν θα μπορουν να ανοιξουν ενα αυτοκινητο το οποιο παρανομα βρισκεται εκει που βρισκεται και μαλιστα οταν θα πεσει μετα και ενα γενναιο προστιμο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δηλαδή,όποιος θέλει ένα track-day car,πού θά τό τρέχει στήν πίστα,δέν θά μπορεί νά παραδώσει τίς πινακίδες καί νά τό έχει παρκαρισμένο εκεί;
Οποιος θέλει νά κρατήσει τό παλιό του αυτοκίνητο σάν αντίκα;παρκαρισμενο εκει που;;;;
στον δημοσιο δρομο;; και βεβαια οχι.
σε ιδιωτικο χωρο;; και βεβαια ναι.
-
Οταν παραδιδεις πινακιδες στην εφορια ,δινεις και μια υπευθυνη δηλωση οτι το αυτοκινητο θα ειναι αραγμενο σε ιδιοκτητο χωρο ή καποιο αλλο χωρο μαζι με υπευθυνη δηλωση του ιδιοκτητη του χωρου.Ιδιοκτητος χωρος δεν ειναι οι δρομοι φυσικα.Αυτο οταν παραδιδεις πινακιδες με την αιτιολογια της βλαβης,οχι με οριστικη καταθεση (κοψιμο αμαξιου) και διαγραφη απο τα μητρωα του Υπουργειου Συγκοινονιων.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
Δηλαδή,όποιος θέλει ένα track-day car,πού θά τό τρέχει στήν πίστα,δέν θά μπορεί νά παραδώσει τίς πινακίδες καί νά τό έχει παρκαρισμένο εκεί;
Οποιος θέλει νά κρατήσει τό παλιό του αυτοκίνητο σάν αντίκα;παρκαρισμενο εκει που;;;;
στον δημοσιο δρομο;; και βεβαια οχι.
σε ιδιωτικο χωρο;; και βεβαια ναι.
Σέ ιδιωτικό χώρο εννοώ Αλέξανδρε,μέσα στήν πίστα,αλλά άν καταθέτωντας τίς πινακίδες,πρέπει νά τό πετάξεις;
-
Το μέτρο εφαρμόζεται στο νομό θεσσαλονίκης και Σερρών με επέκταση σταδιακά σε όλη την χώρα.
Στόχος είναι η ανακύκλωση των οχημάτων και κατά συνέπεια η μη εγκατάλειψη τους σε δημόσιους χώρους.
Όποιος δεν θέλει να παραδώσει το αυτοκίνητο του για κάποιο λόγο και εφόσον πρόκειται για επιβατηγό, μπορεί να καταθέσει την άδεια και τις πινακίδες στην εφορία, χωρίς να επιβαρύνεται τα τέλη κυκλοφορίας.
Εάν πρόκειται για φορτηγό η προσωρινή ακινησία γίνεται στην Διεύθυνση Συγκοινωνιών.
Εάν το φορτηγό είναι πάνω από 3.500 κιλά, ισχύει ότι και πριν, προσωρινή ακινησία ή οριστική διαγραφή στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών.
Ελλάδα-"Ακόμα καλλύτερες μέρες" στο τομέα του αυτο