-
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/afp/francetransportbridge
Και κοστίζει μόνο 4,9 ευρώ.
-
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/afp/francetransportbridge
Και κοστίζει μόνο 4,9 ευρώ.
-
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/afp/francetransportbridge
Και κοστίζει μόνο 4,9 ευρώ.
-
[>quote='maxmara']http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/afp/francetransportbridge
Και κοστίζει μόνο 4,9 ευρώ.
[/quote]
Φανταστική γεφυρα, αλλα με μικροτερο βαθμο δυσκολιας σε σχεση με το ΡΙΟ-ΑΝΤΙΡΙΟ..., παντως στα διοδα μας πιασαν κορόιδα!!
-
Πραγματι τρομερη γεφυρα!
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=587549&lngDtrID=252
πραγματικα ΤΖΑΜΠΑ
-
270 μετρα υψος,36000 τονοι το βαρος της....
Εγινε μεσα σε 3 χρονια και η εταιρια που την ανελαβε γλιτωσε 2 εκ/ρια € απο τον αρχικο υπολογισμο.... -
Βαλε κ κατω τι εισοδημα εχουν εκει σε σχεση με εδω κ ειναι ακομα φθηνοτερη απο την gefyra...
Λογικα πιστευω θα υπαρχει και δρομος στα ακρα της οχι οπως εδω που υπαρχει αυτο το 'πραγμα..'
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Βαλε κ κατω τι εισοδημα εχουν εκει σε σχεση με εδω κ ειναι ακομα φθηνοτερη απο την gefyra...χαχαχαχαχαχαχαχα... Πραγματικά, εδώ στο Ελλαντιστάν είμαστε ο κλέψας του κλέψαντος...
Ο πολίτης κλέβει το κράτος -> Το κράτος κλέβει τον πολίτη.
Οι εταιρείες κλέβουν το κράτος -> Το κράτος κλέβει τον πολίτη.
Το κράτος κλέβει το κράτος -> Το κράτος κλέβει τον πολίτη.
Ο κάθε πικραμένος κλέβει το κράτος -> Το κράτος κλέβει τον πολίτη.Αλλά τι λέω, μήπως δε βλέπω πόσο 'σοφά' προσαρμοσμένο είναι το κόστος χρήσης των έργων (που βοηθούν/διευκολύνουν τις μετακινήσεις μας, AODOS & GEFYRA), στις οικονομικές δυνατότητες των οικονομικά 'ισχυρών' Ελλήνων;
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Βαλε κ κατω τι εισοδημα εχουν εκει σε σχεση με εδω κ ειναι ακομα φθηνοτερη απο την gefyra...Λογικα πιστευω θα υπαρχει και δρομος στα ακρα της οχι οπως εδω που υπαρχει αυτο το 'πραγμα..'
Οι δρομοι της Ελλαδας ειναι μια χαρα....
Οι οδηγοι φταινε που τρεχουν υπερβολικα παντα... -
Ναι ναι αυτοί οι αλήτες οι οδηγοί φταίνε!!! Πιάστε τοους και κατασχέστε τα διπλώματα τους!!! Ακου εκεί σε εθνική να πηγαίνουν 130!!! 10 χλμ παραπάνω απο το νόμιμο!!! Αίσχος!!!!
-
Αν λάβουμε υπόψη τα στοιχεία από το in.gr το κόστος της γαλλικής γέφυρας είναι μόλις 310 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που το κόστος της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου είναι πάνω από 700 εκατ. ευρώ αν δεν κάνω λάθος, γεγονός που δικαιολογεί αυξημένο κόμιστρο. Ο μικρός όγκος κυκλοφορίας στο στενό του Ρίου επιβαρύνει περαιτέρω το κόστος, καθώς η κατασκευάστρια εταιρία (Γάλλοι επίσης) δεν είναι κοινωφελής οργανισμός.
Γιάννης
-
Εντυπωσιακή...!
Αυτό από κάτω είναι σύννεφα...?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εντυπωσιακή...!Αυτό από κάτω είναι σύννεφα...?
Έτσι φαινεται...
Και πώς θα οδηγούνε μέσα στα σύννεφα/ομίχλη;
Μήπως δε το υπολόγισαν αυτό; -
Όντως πολύ εντυπωσιακή και την έδειξε και στις ειδήσεις τώρα το βράδυ...
Ειδικά με την κάμερα που την παίρνει από πάνω και στο βάθος κάτω φαίνονται τα σύννεφα σαν ένα γκρί στρώμα, είναι όλα τα λεφτά...
-
γιατι πρεπει να ειναι και εδω φθηνοτερα τα διοδια?
μηπως εδω ειναι αυξημενο το κοστος της λογω οτι εγιναν υποθαλασσιες εργασιες??
μηπως επισης η συμβαση για την δικια μας γεφυρα εχει διαφορετικους ορους και για αυτο τα διοδια ειναι ακριβοτερα??μηπως τελικα ειμαστε καχυποπτοι και ενω μας κλεβουν τοσο καιρο με το πετρελαιο ( αφου η τιμη του σε ευρω δεν ανεβηκε ΠΟΤΕ σε υψηλα επιπεδα λογω συνεχουν πτωσης του δολλαριου) εμεις γκρινιαζουμε για τα διοδια
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
γιατι πρεπει να ειναι και εδω φθηνοτερα τα διοδια?μηπως εδω ειναι αυξημενο το κοστος της λογω οτι εγιναν υποθαλασσιες εργασιες??
μηπως επισης η συμβαση για την δικια μας γεφυρα εχει διαφορετικους ορους και για αυτο τα διοδια ειναι ακριβοτερα??μηπως τελικα ειμαστε καχυποπτοι και ενω μας κλεβουν τοσο καιρο με το πετρελαιο ( αφου η τιμη του σε ευρω δεν ανεβηκε ΠΟΤΕ σε υψηλα επιπεδα λογω συνεχουν πτωσης του δολλαριου) εμεις γκρινιαζουμε για τα διοδια
παιζει ρολο και η σεισμικοτητα της περιοχης.
φυσικα δεν γνωριζω αν κατι τετοιο ισχυει ή οχι στην συγκεκριμενη περιπτωση δλδ αν η περιοχη που εγινε η γεφυρα ειναι σεισμογενης.
-
Δεν ειπε κανεις οτι τα καυσιμα ειναι φθηνα... Σε σχεση με αλλες χωρες ειναι αλλα βασει του εισοδηματος ειναι ακριβα κ παλι...
Απλα τα διοδια ειναι κ αυτα εκτος πραγματικοτητας για τους περισσοτερους Ελληνες..
Οκ δεκτο οτι η δικια μας γεφυρα κοστισε παραπανω αλλα πρεπει να την χρυσοπληρωνουμε? Αν δεν μπορουσαν οι κρατικοι ποροι γι αυτην να ηταν παραπανω απ οτι τωρα ας μην την κανανε τωρα τουλαχιστον...
Ας φτιαχνανε καλυτερα τους εκατερωθεν δρομους ..Σε πολλα πραγματα ειμαστε ισοι με την Ευρωπη αλλα σε ενα οχι> Εισοδηματα...
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
παιζει ρολο και η σεισμικοτητα της περιοχης.φυσικα δεν γνωριζω αν κατι τετοιο ισχυει ή οχι στην συγκεκριμενη περιπτωση δλδ αν η περιοχη που εγινε η γεφυρα ειναι σεισμογενης.
Μπα, το Massif Central έχει να δει σεισμό 2 γεωλογικούς αιώνες
Εκεί, μαζί με το υποθαλάσσιο της θεμελίωσης και την αντοχή σε προσκρούσεις πλοίων, είναι η διαφορά του κόστους σε σχέση με την παρόμοια γέφυρα στο Ρίο (σκεφτείτε το ύψος των πυλώνων της τελευταίας από τον πυθμένα μέχρι την κορφή, είναι περίπου 200 m). Τα κτίρια στη Γαλλία είναι πολύ πιο λεπτεπίλεπτα από την Ελλάδα διότι ο Γαλλικός οικοδομικός κανονισμός δεν ξέρει τι σημαίνει 'σεισμός' (το σχόλιο αυτό από φίλο αρχιτέκτονα που ζει και εργάζεται χρόνια τώρα στο Παρίσι). Στην Ελλάδα το 40% τουλάχιστον του κόστους των οικοδομικών κατασκευών πάει στα 'μπετά'.
Οσο για τα διόδια, τι χρόνο αποπληρωμής έχει η γέφυρα στο Ρίο (μέχρι το 2039 ή και νωρίτερα) με κόστος 800 εκατομμύρια και τι η γέφυρα στη Γαλλία (75 χρόνια ή το νωρίτερο το 2044) με κόστος 390 εκατομμύρια, χώρια τη διαφορά στην κυκλοφορία
-
Γιατί 'κολλάμε' στο κόστος κατασκευής, το χρόνο αποπληρωμής κλπ;
Το θέμα είναι ένα: Το κόστος χρήσης είναι υπερβολικό. Ας ρύθμιζαν την αποπληρωμή και ίσως Διευκολύνσεις για Υπηρεσίες Προστιθέμενης Αξίας ώστε το κόστος χρήσης να ήταν προσαρμοσμένο στις οικονομικές δυνατότητες του μέσου Έλληνα χρήστη.Και φυσικά το ίδιο ισχύει και για την AODOS, τη νέα Εθν. Οδό Κορ.-Πατρ. (όταν γίνει) κλπ. Εκτός αν, μέσα στο μαζοχισμό και ΩΧαδερφισμό μας, θέλουμε/απαιτούμε/αδιαφορούμε να μας τον 'πιάνουν' και να λέμε και ευχαριστώ.
Ζήτω στην Αθ.-Κορ. που δεν είναι (ακόμα) ιδιωτικός δρόμος (και γίνεται συνεχώς καλύτερη)...
Καταπληκτική Γέφυρα στην Γαλλία