Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen Saxo vts - προβλήματα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Citroen Saxo vts - προβλήματα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    25
    1412
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sebastian last edited by

      καλησπέρα σε όλους , είμαι ( όπως θα δείτε )νέο μέλος και θα ήθελα να μοιραστείτε τις γνώσεις σας μαζί μου...
      έχω ένα saxo vts 1.6 , και μέσα σε 30000 χιλιόμετρα έχω αλλάξει ...

      1. 2 δεξιές βάσεις μηχανής
      2. δισκο πλατώ
      3. στεγανοποιήση κιβωτίου

      και ρωτώ λοιπόν ,έχει κανεις σας αντιμεωπίσει ίδιο πρόβλημα ?
      δεν το βρίσκω καθόλου φυσιολογικό να έχω αλλάξει 2 βάσεις μηχανής με την δικαιολογία της γρήγορης οδήγησης ... και στην τελική γι αυτό το πήρα για να το σκίζω και όχι για να οδηγώ σαν ταξιτζής...

      τα έχω πάρει πολύ άσχημα , με την αντιπροσωπεία : Δεν φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η CITROEN ΓΙΑ ΕΣΑΣ ... τίποτα...!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        sebastian last edited by

        καλησπέρα σε όλους , είμαι ( όπως θα δείτε )νέο μέλος και θα ήθελα να μοιραστείτε τις γνώσεις σας μαζί μου...
        έχω ένα saxo vts 1.6 , και μέσα σε 30000 χιλιόμετρα έχω αλλάξει ...

        1. 2 δεξιές βάσεις μηχανής
        2. δισκο πλατώ
        3. στεγανοποιήση κιβωτίου

        και ρωτώ λοιπόν ,έχει κανεις σας αντιμεωπίσει ίδιο πρόβλημα ?
        δεν το βρίσκω καθόλου φυσιολογικό να έχω αλλάξει 2 βάσεις μηχανής με την δικαιολογία της γρήγορης οδήγησης ... και στην τελική γι αυτό το πήρα για να το σκίζω και όχι για να οδηγώ σαν ταξιτζής...

        τα έχω πάρει πολύ άσχημα , με την αντιπροσωπεία : Δεν φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η CITROEN ΓΙΑ ΕΣΑΣ ... τίποτα...!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sebastian last edited by

          καλησπέρα σε όλους , είμαι ( όπως θα δείτε )νέο μέλος και θα ήθελα να μοιραστείτε τις γνώσεις σας μαζί μου...
          έχω ένα saxo vts 1.6 , και μέσα σε 30000 χιλιόμετρα έχω αλλάξει ...

          1. 2 δεξιές βάσεις μηχανής
          2. δισκο πλατώ
          3. στεγανοποιήση κιβωτίου

          και ρωτώ λοιπόν ,έχει κανεις σας αντιμεωπίσει ίδιο πρόβλημα ?
          δεν το βρίσκω καθόλου φυσιολογικό να έχω αλλάξει 2 βάσεις μηχανής με την δικαιολογία της γρήγορης οδήγησης ... και στην τελική γι αυτό το πήρα για να το σκίζω και όχι για να οδηγώ σαν ταξιτζής...

          τα έχω πάρει πολύ άσχημα , με την αντιπροσωπεία : Δεν φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η CITROEN ΓΙΑ ΕΣΑΣ ... τίποτα...!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            manosk last edited by

            Αν παρουσιαστεί ένα ασυνήθιστο πρόβλημα μια φορά, μπορεί να οφείλεται στη χρήση ή σε αστοχία υλικού ή.... Όμως αν παρουσιαστεί και δεύτερη, τότε μιλάμε για κατασκευαστικό πρόβλημα ή για κακή επισκευή την πρώτη φορά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • B
              bug last edited by

              1)δεξιά βάση μηχανής άλλαξα μία φορά στα 60000χλμ
              2)δίσκο δεν έχω αλλάξει ακόμα(65000χλμ)με αρκετά σκληρή χρήση
              3)γύρω στα 50000 έχανε λάδια το κιβώτιο απο την τσιμούχα που στεγανοποιεί την ένωση κιβωτίου-αριστερού ημιαξονίου(ούφ το είπα )
              Το αυτοκίνητο είναι ένα σάξο 1.1

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης bug έγραψε:
                1)δεξιά βάση μηχανής άλλαξα μία φορά στα 60000χλμ
                2)δίσκο δεν έχω αλλάξει ακόμα(65000χλμ)με αρκετά σκληρή χρήση
                3)γύρω στα 50000 έχανε λάδια το κιβώτιο απο την τσιμούχα που στεγανοποιεί την ένωση κιβωτίου-αριστερού ημιαξονίου(ούφ το είπα )
                Το αυτοκίνητο είναι ένα σάξο 1.1

                Eχω το VTS μοντ '99 και

                1. δεν έχω αλλάξει ποτέ βάση μηχανής
                2. δίσκο πλατό άλλαξα στα 81.000 χλμ
                3. same problem έχανε λαδάκι από την τσιμούχα, το παρουσίασε στα 83.500 χλμ.

                Γενικά το σκίζω και το θεωρώ απόλυτα 'σκυλί' σχετικά με την χρήση που του κάνω!

                Το μόνο σοβαρό μέχρις στιγμής είναι η τσιμούχα στα 85.000 χλμ που είμαι τώρα...όλα τα άλλα αναλώσιμα που γίνονται στο πλαίσιο των σέρβις...όχι στην επίσημη Citroen βεβαίως βεβαίως....

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  mirage last edited by

                  Δεν βλέπω γιατί παραξενεύεσαι για τις βάσεις είναι κάτι συνηθισμένο σε VTS και Rallye αν τα σκίζεις. Και όταν λέω το σκίζεις το εννοώ Συνήθης λύση η αλλαγή με aftermarket ενισχυμένες ή βάσεις της Peugeot sport. Για τον δίσκο δεν μπορώ να πώ τίποτα μπορεί να είναι αστοχία υλικού μπορεί να έχει να κάνει με το σκίσιμο που λεγαμε παραπάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • C
                    cliff last edited by

                    Οι βάσεις μηχανής υποφέρουν συνήθως από τα συνεχή πάτα-άσε. Οι αγωνιστικές βάσεις επειδή είναι αρκετά πιο σκληρές μπορεί να μεταφέρουν αλλού τριγμούς, όπως για παράδειγμα στο ταμπλό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      agalanop last edited by

                      Φίλε sebastian άλλαξε οπωσδήποτε τη βάση του κιβωτίου με μια λίγο σκληρότερη.

                      Είναι απίστευτο το πόση διαφορά θα δεις σε ακρίβεια του λεβιέ αλλά και λιγότερες κομμένες δεξιές βάσεις.
                      Αυτές οι βάσεις βγάζουν πρόβλημα όταν η βάση του κιβωτίου είναι πολύ μαλακή και ο κινητήρας κινείται αρκετά κατά τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου.
                      Αν βάλεις μια Powerflex π.χ. (κόστος 47-50 ευρώ) πιστεύω ότι δε θα έχεις πρόβλημα.
                      Ακόμη καλύτερα μπορείς να βάλεις PS όπως αναφέρθηκε, αλλά και οι κραδασμοί θα αυξηθούν ανάλογα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kostas-1970 last edited by

                        Και εγώ φίλε sebastian δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα από τα προβλήματα που αναφέρεις.... με 80.000+ χλμ στο ενεργητικό μου

                        Βέβαια δεν το σκίζω σε ταχτική βάση αλλά ενίοτε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • H
                          hellenic-tifosi last edited by

                          Εν τω μεταξύ η πλάκα είναι πως η συγκεκριμένη τσιμούχα είναι από τις πιο 'μυστήριες' που υπάρχουν για αυτοκίνητο, αλλά παρ' όλα αυτά χαλάει συχνά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sebastian last edited by

                            εντάξει πες το δίσκο πλατό να το κατέστρεψα απο τις τρελές εκκινήσεις σε κάποια ανοίγματα που έκανα...

                            αλλά ρε παιδιά προς θεού... δεν μπορώ να δεχθώ με τίποτα ότι μια βάση μηχανής μπορει να κοπεί τόσο έυκολα... σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.... μου είπατε όλα αυτά που σκέφτομαι ...

                            αν βάλω αγωνιστική βάση μηχανής θα χτυπάει το ταμπλό... το ξέρω είχε βάλει φίλος και τελικά την έβγαλε και προτίμησε να συνεχίζει να κόβει βάσεις ...
                            σχετικά με την βάση του κιβωτίου , φίλος έχει βάλει αγωνιστική και μου λέει ότι το αυτοκίνητο κάνει σαν τρένο...

                            το θέμα είναι αλλού ... την τελευταία φορά που έσπασε η βάση ήμουν σε φανάρι σταματημένος και ήρεμος και όπως κάπνιζα ακούω ένα μ π α μ ...
                            ανοίγει το φανάρι και το αμάξι άρχισε να τρέμει και λέω μπαμ και τρέμουλο μπορεί να έσκασε κανένα λάστιχο... !!!!! δεν μπορούσα ούτε να το φανταστώ ότι στα καλά καθούμενα θα έσπαγε η βάση... και σας ρωτάω ... αν άπό τα πάτα - άσε γκάζι είναι έτοιμη να σπάσει κι εγώ τώρα είμαι στην εθνική με 200, κάτι που γίνεται συχνα, και σπάσει και πέσει πάνω στο σασί ... τι θα κάνω , θα τρέχω και στους φαναρτζήδες μετά ??αν δεν σκοτωθώ ... εγώ παιδιά ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο σε σχέση με την χρήση που του έκανα αλλά αν ξανασπάσει θα τους πάω νομικά ... δεν θα μας σκοτώσουν αυτοί και στην τελική αν δεν έχουν αξιόπιστα υλικά ας μας τα αλλάζουν τσάμπα ... δεν θα πληρώνω εγώ τις μαλα*** τους...άντε γιατί τα πήρα τώρα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tm last edited by

                              .... αστειευεσαι, τωρα, ετσι ??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                sebastian last edited by

                                To κακό είναι ότι δεν αστειεύομαι πλέον καθόλου...
                                θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη του ανταλλακτικού τους... δεν γίνεται μέσα σε 3 μήνες να αλλάξω 2 βάση...αν ξανασπάσει θα γίνει χαμός ... η πρώτη βάση δηλαδή γιατί άντεξε ένα χρόνο και η δεύτερη 3 μήνες ? και να σημειώθει ότι στον πρώτο χρόνο είχα κάνει τουλάχιστον 10 οργανωμένες κόντρες και στους 3 μήνες τίποτα , με χαλαρή οδήγηση...
                                όταν όλοι θέλουν να σου πάρουν τα λεφτά και μετά σε ξεχνάνε και σου την λένε και από πάνω , αγαπητέ φίλε χάνεις την υπομονή σου...
                                και το εννοώ αυτό που λέω ... αν σπάσει η βάση σε λιγότερο από χρόνο που έχει εγγύηση σαν ανταλλακτικό και δεν μου την αλλάξουν τσάμπα θα τους κάνω μύνηση ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  tm last edited by

                                  1. ποσων χρονων ειναι το αυτοκινητο σου?
                                  2. εχεις κανει καποια επεμβαση σε κινητρα?
                                  3. εχει φαει καμμια στουκα που να ηθελε καλιμπρα και δεν ηρθε ακριβως?
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Ο χρήστης sebastian έγραψε:
                                    αν σπάσει η βάση σε λιγότερο από χρόνο που έχει εγγύηση σαν ανταλλακτικό και δεν μου την αλλάξουν τσάμπα θα τους κάνω μύνηση ...

                                    Αποκλείεται να μη στην αλλάξουν, δε νομίζω να είναι ΤΟΣΟ αντι-επαγγελματίες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sebastian last edited by

                                      to aυτοκίνητο είναι 08/2003 και ίσως είναι και το τελευταίο κόκκινο που πουλήθηκε μιας και που το έψαχναν σε όλη την Ελλάδα να το βρουν από τα κεντρικά της citroen.

                                      καμμία επέμβαση μόνο σκούπα - εξάτμιση και δεν δεν έχει ούτε γρατζουνιά...

                                      φίλε Κρητικέ αν δεν την αλλάξουν να φέρεις πάνω τους Μαυροπουκαμισάδες να τους αναγκάσουν !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • O
                                        obelix last edited by

                                        Εγω είχα αλλάξει 2 φορές στα 100000 χλμ που το είχα την δεξιά μία την αριστερή και δυο την κατω αλλά το έλιωνα
                                        Δίσκο πλατώ στις 90000 (το ειχα πάρει με 42000).
                                        Ενα διάστημα ειχα βαλει μια αγωνιστική κατω αλλα μετεφερε τα παντα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και την ξαναέβγαλα. Παντως στις αλλαγές με την αγωνιστική βάση νομιζες οτι ειχε 50 άλογα παραπάνω το μοτερ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Χρήστο για το ΑΧ μιλάς...?

                                          Αυτό είχε το 100άρι μοτέρ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • O
                                            obelix last edited by

                                            ναι ξέχασα να το γράψω συγνώμη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr