-
καλησπέρα σε όλους , είμαι ( όπως θα δείτε )νέο μέλος και θα ήθελα να μοιραστείτε τις γνώσεις σας μαζί μου...
έχω ένα saxo vts 1.6 , και μέσα σε 30000 χιλιόμετρα έχω αλλάξει ...- 2 δεξιές βάσεις μηχανής
- δισκο πλατώ
- στεγανοποιήση κιβωτίου
και ρωτώ λοιπόν ,έχει κανεις σας αντιμεωπίσει ίδιο πρόβλημα ?
δεν το βρίσκω καθόλου φυσιολογικό να έχω αλλάξει 2 βάσεις μηχανής με την δικαιολογία της γρήγορης οδήγησης ... και στην τελική γι αυτό το πήρα για να το σκίζω και όχι για να οδηγώ σαν ταξιτζής...τα έχω πάρει πολύ άσχημα , με την αντιπροσωπεία : Δεν φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η CITROEN ΓΙΑ ΕΣΑΣ ... τίποτα...!
-
καλησπέρα σε όλους , είμαι ( όπως θα δείτε )νέο μέλος και θα ήθελα να μοιραστείτε τις γνώσεις σας μαζί μου...
έχω ένα saxo vts 1.6 , και μέσα σε 30000 χιλιόμετρα έχω αλλάξει ...- 2 δεξιές βάσεις μηχανής
- δισκο πλατώ
- στεγανοποιήση κιβωτίου
και ρωτώ λοιπόν ,έχει κανεις σας αντιμεωπίσει ίδιο πρόβλημα ?
δεν το βρίσκω καθόλου φυσιολογικό να έχω αλλάξει 2 βάσεις μηχανής με την δικαιολογία της γρήγορης οδήγησης ... και στην τελική γι αυτό το πήρα για να το σκίζω και όχι για να οδηγώ σαν ταξιτζής...τα έχω πάρει πολύ άσχημα , με την αντιπροσωπεία : Δεν φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η CITROEN ΓΙΑ ΕΣΑΣ ... τίποτα...!
-
καλησπέρα σε όλους , είμαι ( όπως θα δείτε )νέο μέλος και θα ήθελα να μοιραστείτε τις γνώσεις σας μαζί μου...
έχω ένα saxo vts 1.6 , και μέσα σε 30000 χιλιόμετρα έχω αλλάξει ...- 2 δεξιές βάσεις μηχανής
- δισκο πλατώ
- στεγανοποιήση κιβωτίου
και ρωτώ λοιπόν ,έχει κανεις σας αντιμεωπίσει ίδιο πρόβλημα ?
δεν το βρίσκω καθόλου φυσιολογικό να έχω αλλάξει 2 βάσεις μηχανής με την δικαιολογία της γρήγορης οδήγησης ... και στην τελική γι αυτό το πήρα για να το σκίζω και όχι για να οδηγώ σαν ταξιτζής...τα έχω πάρει πολύ άσχημα , με την αντιπροσωπεία : Δεν φαντάζεστε τι μπορεί να κάνει η CITROEN ΓΙΑ ΕΣΑΣ ... τίποτα...!
-
Αν παρουσιαστεί ένα ασυνήθιστο πρόβλημα μια φορά, μπορεί να οφείλεται στη χρήση ή σε αστοχία υλικού ή.... Όμως αν παρουσιαστεί και δεύτερη, τότε μιλάμε για κατασκευαστικό πρόβλημα ή για κακή επισκευή την πρώτη φορά.
-
1)δεξιά βάση μηχανής άλλαξα μία φορά στα 60000χλμ
2)δίσκο δεν έχω αλλάξει ακόμα(65000χλμ)με αρκετά σκληρή χρήση
3)γύρω στα 50000 έχανε λάδια το κιβώτιο απο την τσιμούχα που στεγανοποιεί την ένωση κιβωτίου-αριστερού ημιαξονίου(ούφ το είπα )
Το αυτοκίνητο είναι ένα σάξο 1.1 -
Ο χρήστης bug έγραψε:
1)δεξιά βάση μηχανής άλλαξα μία φορά στα 60000χλμ
2)δίσκο δεν έχω αλλάξει ακόμα(65000χλμ)με αρκετά σκληρή χρήση
3)γύρω στα 50000 έχανε λάδια το κιβώτιο απο την τσιμούχα που στεγανοποιεί την ένωση κιβωτίου-αριστερού ημιαξονίου(ούφ το είπα )
Το αυτοκίνητο είναι ένα σάξο 1.1Eχω το VTS μοντ '99 και
- δεν έχω αλλάξει ποτέ βάση μηχανής
- δίσκο πλατό άλλαξα στα 81.000 χλμ
- same problem έχανε λαδάκι από την τσιμούχα, το παρουσίασε στα 83.500 χλμ.
Γενικά το σκίζω και το θεωρώ απόλυτα 'σκυλί' σχετικά με την χρήση που του κάνω!
Το μόνο σοβαρό μέχρις στιγμής είναι η τσιμούχα στα 85.000 χλμ που είμαι τώρα...όλα τα άλλα αναλώσιμα που γίνονται στο πλαίσιο των σέρβις...όχι στην επίσημη Citroen βεβαίως βεβαίως....
-
Δεν βλέπω γιατί παραξενεύεσαι για τις βάσεις είναι κάτι συνηθισμένο σε VTS και Rallye αν τα σκίζεις. Και όταν λέω το σκίζεις το εννοώ Συνήθης λύση η αλλαγή με aftermarket ενισχυμένες ή βάσεις της Peugeot sport. Για τον δίσκο δεν μπορώ να πώ τίποτα μπορεί να είναι αστοχία υλικού μπορεί να έχει να κάνει με το σκίσιμο που λεγαμε παραπάνω.
-
Οι βάσεις μηχανής υποφέρουν συνήθως από τα συνεχή πάτα-άσε. Οι αγωνιστικές βάσεις επειδή είναι αρκετά πιο σκληρές μπορεί να μεταφέρουν αλλού τριγμούς, όπως για παράδειγμα στο ταμπλό.
-
Φίλε sebastian άλλαξε οπωσδήποτε τη βάση του κιβωτίου με μια λίγο σκληρότερη.
Είναι απίστευτο το πόση διαφορά θα δεις σε ακρίβεια του λεβιέ αλλά και λιγότερες κομμένες δεξιές βάσεις.
Αυτές οι βάσεις βγάζουν πρόβλημα όταν η βάση του κιβωτίου είναι πολύ μαλακή και ο κινητήρας κινείται αρκετά κατά τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου.
Αν βάλεις μια Powerflex π.χ. (κόστος 47-50 ευρώ) πιστεύω ότι δε θα έχεις πρόβλημα.
Ακόμη καλύτερα μπορείς να βάλεις PS όπως αναφέρθηκε, αλλά και οι κραδασμοί θα αυξηθούν ανάλογα... -
Και εγώ φίλε sebastian δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα από τα προβλήματα που αναφέρεις.... με 80.000+ χλμ στο ενεργητικό μου
Βέβαια δεν το σκίζω σε ταχτική βάση αλλά ενίοτε...
-
Εν τω μεταξύ η πλάκα είναι πως η συγκεκριμένη τσιμούχα είναι από τις πιο 'μυστήριες' που υπάρχουν για αυτοκίνητο, αλλά παρ' όλα αυτά χαλάει συχνά!
-
εντάξει πες το δίσκο πλατό να το κατέστρεψα απο τις τρελές εκκινήσεις σε κάποια ανοίγματα που έκανα...
αλλά ρε παιδιά προς θεού... δεν μπορώ να δεχθώ με τίποτα ότι μια βάση μηχανής μπορει να κοπεί τόσο έυκολα... σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.... μου είπατε όλα αυτά που σκέφτομαι ...
αν βάλω αγωνιστική βάση μηχανής θα χτυπάει το ταμπλό... το ξέρω είχε βάλει φίλος και τελικά την έβγαλε και προτίμησε να συνεχίζει να κόβει βάσεις ...
σχετικά με την βάση του κιβωτίου , φίλος έχει βάλει αγωνιστική και μου λέει ότι το αυτοκίνητο κάνει σαν τρένο...το θέμα είναι αλλού ... την τελευταία φορά που έσπασε η βάση ήμουν σε φανάρι σταματημένος και ήρεμος και όπως κάπνιζα ακούω ένα μ π α μ ...
ανοίγει το φανάρι και το αμάξι άρχισε να τρέμει και λέω μπαμ και τρέμουλο μπορεί να έσκασε κανένα λάστιχο... !!!!! δεν μπορούσα ούτε να το φανταστώ ότι στα καλά καθούμενα θα έσπαγε η βάση... και σας ρωτάω ... αν άπό τα πάτα - άσε γκάζι είναι έτοιμη να σπάσει κι εγώ τώρα είμαι στην εθνική με 200, κάτι που γίνεται συχνα, και σπάσει και πέσει πάνω στο σασί ... τι θα κάνω , θα τρέχω και στους φαναρτζήδες μετά ??αν δεν σκοτωθώ ... εγώ παιδιά ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο σε σχέση με την χρήση που του έκανα αλλά αν ξανασπάσει θα τους πάω νομικά ... δεν θα μας σκοτώσουν αυτοί και στην τελική αν δεν έχουν αξιόπιστα υλικά ας μας τα αλλάζουν τσάμπα ... δεν θα πληρώνω εγώ τις μαλα*** τους...άντε γιατί τα πήρα τώρα... -
.... αστειευεσαι, τωρα, ετσι ??
-
To κακό είναι ότι δεν αστειεύομαι πλέον καθόλου...
θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη του ανταλλακτικού τους... δεν γίνεται μέσα σε 3 μήνες να αλλάξω 2 βάση...αν ξανασπάσει θα γίνει χαμός ... η πρώτη βάση δηλαδή γιατί άντεξε ένα χρόνο και η δεύτερη 3 μήνες ? και να σημειώθει ότι στον πρώτο χρόνο είχα κάνει τουλάχιστον 10 οργανωμένες κόντρες και στους 3 μήνες τίποτα , με χαλαρή οδήγηση...
όταν όλοι θέλουν να σου πάρουν τα λεφτά και μετά σε ξεχνάνε και σου την λένε και από πάνω , αγαπητέ φίλε χάνεις την υπομονή σου...
και το εννοώ αυτό που λέω ... αν σπάσει η βάση σε λιγότερο από χρόνο που έχει εγγύηση σαν ανταλλακτικό και δεν μου την αλλάξουν τσάμπα θα τους κάνω μύνηση ... -
- ποσων χρονων ειναι το αυτοκινητο σου?
- εχεις κανει καποια επεμβαση σε κινητρα?
- εχει φαει καμμια στουκα που να ηθελε καλιμπρα και δεν ηρθε ακριβως?
-
Ο χρήστης sebastian έγραψε:
αν σπάσει η βάση σε λιγότερο από χρόνο που έχει εγγύηση σαν ανταλλακτικό και δεν μου την αλλάξουν τσάμπα θα τους κάνω μύνηση ...Αποκλείεται να μη στην αλλάξουν, δε νομίζω να είναι ΤΟΣΟ αντι-επαγγελματίες.
-
to aυτοκίνητο είναι 08/2003 και ίσως είναι και το τελευταίο κόκκινο που πουλήθηκε μιας και που το έψαχναν σε όλη την Ελλάδα να το βρουν από τα κεντρικά της citroen.
καμμία επέμβαση μόνο σκούπα - εξάτμιση και δεν δεν έχει ούτε γρατζουνιά...
φίλε Κρητικέ αν δεν την αλλάξουν να φέρεις πάνω τους Μαυροπουκαμισάδες να τους αναγκάσουν !!!
-
Εγω είχα αλλάξει 2 φορές στα 100000 χλμ που το είχα την δεξιά μία την αριστερή και δυο την κατω αλλά το έλιωνα
Δίσκο πλατώ στις 90000 (το ειχα πάρει με 42000).
Ενα διάστημα ειχα βαλει μια αγωνιστική κατω αλλα μετεφερε τα παντα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και την ξαναέβγαλα. Παντως στις αλλαγές με την αγωνιστική βάση νομιζες οτι ειχε 50 άλογα παραπάνω το μοτερ. -
Χρήστο για το ΑΧ μιλάς...?
Αυτό είχε το 100άρι μοτέρ?
-
ναι ξέχασα να το γράψω συγνώμη
Citroen Saxo vts - προβλήματα