-
Για την ώρα η Audi βγάζει το κορυφαίο 2λιτρο Α3 με τα 200 τουρμπίσια άλογα στην ίδια τιμή είτε ως τετρακίνητο με κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο, είτε ως μπροσθοκίνητο με το κορυφαίο ημιαυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας direct shift που ελέγχεται από τα γνωστά πτερύγια πίσω από το τιμόνι και εκτελεί τις αλλαγές σε dt χάρη στη χρήση δύο συμπλεκτών και την προεπιλογή της επόμενης (κατά την επιτάχυνση) ή προηγούμενης (κατά την επιβράδυνση) σχέσης ώστε να είναι έτοιμη όταν τη ζητήσει ο οδηγός.
Ποιο θα διαλέγατε με δεδομένες τις καθημερινές σας ανάγκες αλλά και τις 'αγωνιστικές' σας ...ανησυχίες!
Παραθέτω κάποια από τα πιθανά (+) και (-):
2.0TFSi 4WD:
(+) καλύτερες επιδόσεις σε γλιστερό οδόστρωμα
(+) πιο παιχνιδιάρικη ουρά
(+) λειτουργεί σαν μπροσθοκίνητο όσο δε γλιστρούν οι εμπρός τροχοί
(-) πιο απρόβλεπτο σε οριακές καταστάσεις σε γλιστερό οδόστρωμα από 2WD ή full-time 4WD (λόγω Haldex)
(-) μεγαλύτερες απώλειες ισχύος & κατανάλωση
(-) πιο κουραστικό στην οδήγηση από το DSG2.0TFSi DSG:
(+) πιο γρήγορες αλλαγές (χωρίς ν'αφήνεις τιμόνι & γκάζι!)
(+) πιο ξεκούραστο στην πόλη
(+) το αριστερό πόδι μπορεί να παίζει με το φρένο
(-) δεν έχει το 'πάτημα' του 4WD
(-) συντήρηση του σασμάν (πιθανώς...)
(-) ο εγκέφαλος του κιβωτίου μπερδεύεται στα αλλεπάλληλα γκαζόφρενα (απαιτεί 'καθαρή' οδήγηση)[Σημείωση: Όχι, δεν έχω βάλει πλώρη για κάποιο από τα δύο! Η συζήτηση είναι καθαρά θεωρητκού επιπέδου!]
-
Για την ώρα η Audi βγάζει το κορυφαίο 2λιτρο Α3 με τα 200 τουρμπίσια άλογα στην ίδια τιμή είτε ως τετρακίνητο με κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο, είτε ως μπροσθοκίνητο με το κορυφαίο ημιαυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας direct shift που ελέγχεται από τα γνωστά πτερύγια πίσω από το τιμόνι και εκτελεί τις αλλαγές σε dt χάρη στη χρήση δύο συμπλεκτών και την προεπιλογή της επόμενης (κατά την επιτάχυνση) ή προηγούμενης (κατά την επιβράδυνση) σχέσης ώστε να είναι έτοιμη όταν τη ζητήσει ο οδηγός.
Ποιο θα διαλέγατε με δεδομένες τις καθημερινές σας ανάγκες αλλά και τις 'αγωνιστικές' σας ...ανησυχίες!
Παραθέτω κάποια από τα πιθανά (+) και (-):
2.0TFSi 4WD:
(+) καλύτερες επιδόσεις σε γλιστερό οδόστρωμα
(+) πιο παιχνιδιάρικη ουρά
(+) λειτουργεί σαν μπροσθοκίνητο όσο δε γλιστρούν οι εμπρός τροχοί
(-) πιο απρόβλεπτο σε οριακές καταστάσεις σε γλιστερό οδόστρωμα από 2WD ή full-time 4WD (λόγω Haldex)
(-) μεγαλύτερες απώλειες ισχύος & κατανάλωση
(-) πιο κουραστικό στην οδήγηση από το DSG2.0TFSi DSG:
(+) πιο γρήγορες αλλαγές (χωρίς ν'αφήνεις τιμόνι & γκάζι!)
(+) πιο ξεκούραστο στην πόλη
(+) το αριστερό πόδι μπορεί να παίζει με το φρένο
(-) δεν έχει το 'πάτημα' του 4WD
(-) συντήρηση του σασμάν (πιθανώς...)
(-) ο εγκέφαλος του κιβωτίου μπερδεύεται στα αλλεπάλληλα γκαζόφρενα (απαιτεί 'καθαρή' οδήγηση)[Σημείωση: Όχι, δεν έχω βάλει πλώρη για κάποιο από τα δύο! Η συζήτηση είναι καθαρά θεωρητκού επιπέδου!]
-
Για την ώρα η Audi βγάζει το κορυφαίο 2λιτρο Α3 με τα 200 τουρμπίσια άλογα στην ίδια τιμή είτε ως τετρακίνητο με κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο, είτε ως μπροσθοκίνητο με το κορυφαίο ημιαυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας direct shift που ελέγχεται από τα γνωστά πτερύγια πίσω από το τιμόνι και εκτελεί τις αλλαγές σε dt χάρη στη χρήση δύο συμπλεκτών και την προεπιλογή της επόμενης (κατά την επιτάχυνση) ή προηγούμενης (κατά την επιβράδυνση) σχέσης ώστε να είναι έτοιμη όταν τη ζητήσει ο οδηγός.
Ποιο θα διαλέγατε με δεδομένες τις καθημερινές σας ανάγκες αλλά και τις 'αγωνιστικές' σας ...ανησυχίες!
Παραθέτω κάποια από τα πιθανά (+) και (-):
2.0TFSi 4WD:
(+) καλύτερες επιδόσεις σε γλιστερό οδόστρωμα
(+) πιο παιχνιδιάρικη ουρά
(+) λειτουργεί σαν μπροσθοκίνητο όσο δε γλιστρούν οι εμπρός τροχοί
(-) πιο απρόβλεπτο σε οριακές καταστάσεις σε γλιστερό οδόστρωμα από 2WD ή full-time 4WD (λόγω Haldex)
(-) μεγαλύτερες απώλειες ισχύος & κατανάλωση
(-) πιο κουραστικό στην οδήγηση από το DSG2.0TFSi DSG:
(+) πιο γρήγορες αλλαγές (χωρίς ν'αφήνεις τιμόνι & γκάζι!)
(+) πιο ξεκούραστο στην πόλη
(+) το αριστερό πόδι μπορεί να παίζει με το φρένο
(-) δεν έχει το 'πάτημα' του 4WD
(-) συντήρηση του σασμάν (πιθανώς...)
(-) ο εγκέφαλος του κιβωτίου μπερδεύεται στα αλλεπάλληλα γκαζόφρενα (απαιτεί 'καθαρή' οδήγηση)[Σημείωση: Όχι, δεν έχω βάλει πλώρη για κάποιο από τα δύο! Η συζήτηση είναι καθαρά θεωρητκού επιπέδου!]
-
Δεν ψηφίζω μιας και είναι καθαρά θέμα προτιμίσεων, θα προτιμούσα ΚΑΙ τα 2 πάντως.
Οσον αφορά την πιθανή παραπάνω συντήρηση του αυτόματου αν και όταν χρειαστεί θα έχει αποσβεθεί απο το κόστος αλλαγής συμπλέκτη.
-
Αυτοματο = καταστροφη οδηγικης απολαυσης.-
Μονο και μονο λογω manual κυβωτιου, το 4χ4
Οσο για το αριστερο που μπορει να παιζει με το φρενο, και στα δυο γινεται, απλα εξαρταται απο το ποσο μαγκας και 'χερας', η στη συγκεκριμενη περιπτωση 'ποδας' (??!!?) ειναι ο καθενας.
-
Η ψήφος μου στο quattro, μιας και τα μόνα μειωνεκτήματα έναντι του DSG για μένα είναι:
-Η αυξημένη κατανάλωση
-Το αυξημένο βάρος (περίπου 60 kgr)
-Η έλλειψη του DSGΑπό την άλλη πλευρά, το quattro προσφέρει όλα εκείνα τα προτερήματα που δίνει η τετρακίνηση (έστω και με Haldex),
όπως τα επίπεδα πρόσφυσης,
που αν μή τί άλλο, πολλές φορές σου εμπνέει τόσο μεγάλη σιγουριά σε στροφές και βρεγμένο οδόστρωμα,
ώστε να υπερβάλλεις συνειδητά και μήΣαν επιλογή, λοιπόν, το quattro μοιάζει πιο ολοκληρωμένη
-
ενα 4wd με DSG γινεται???? (πλακα κανω)
manual μενα -
Bέβαια, δεν έχω οδηγήσει με κιβώτιο DSG...
Μπορεί να αλλάξω γνώμη μετά!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Bέβαια, δεν έχω οδηγήσει με κιβώτιο DSG...Μπορεί να αλλάξω γνώμη μετά!
παραλιγο ρε γαμωτο να οδηγησω το ΤΤ (3,200) με το DSG αλλα δεν εκατσε η φαση......
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Bέβαια, δεν έχω οδηγήσει με κιβώτιο DSG...
Μπορεί να αλλάξω γνώμη μετά!
παραλιγο ρε γαμωτο να οδηγησω το ΤΤ (3,200) με το DSG αλλα δεν εκατσε η φαση......
try again !
-
Για την ώρα είμαι ο μοναδικός που έχω ψηφίσει DSG Ίσως επειδή έχω οδηγήσει
Γενικά είμαι εναντίον του Haldex, θυμίζει SUV η όλη φάση και φυσικά καμία σχέση με μόνιμη τετρακίνηση.
Το DSG είναι πραγματικά πολύ γρήγορο στο ανέβασμα, (φαίνεται και από τις τυποποιημένες επιδόσεις του Golf GTI) όχι εξίσου στο κατέβασμα, επειδή το κιβώτιο προετοιμάζει την επόμενη σχέση που συνήθως είναι μεγαλύτερη .
-
Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
Αυτοματο = καταστροφη οδηγικης απολαυσης.-Μονο και μονο λογω manual κυβωτιου, το 4χ4
Χωρίς να είμαι απαραίτητα υπέρ του DSG στη συγκεκριμένη άτυπη κόντρα, θα ήθελα να θυμίσω ότι δε μιλάμε για αυτόματο αλλά για ΗΜΙ-αυτόματο (καμία σχέση με τα παραδοσιακά αυτόματα) όπου ο οδηγός είναι αυτός που επιλέγει με τη σχέση στο κιβώτιο θα κινηθεί, άμεσα και ταχύτατα, χωρίς τη χρήση τρίτου πεντάλ. Η οδηγική απόλαυση, που για εμένα τουλάχιστον έχει να κάνει περισσότερο με αποφάσεις, ενέργειες & επιδόσεις κοντά στα εκάστοτε όρια και προέρχεται από τη συνεννόηση 'ένα-προς-ένα' ανθρώπου και μηχανής, δε μειώνεται ούτε κάτα διάνοια με τη χρήση σασμάν που έχει τη βάση του στους αγώνες.
Από κει και πέρα αν για κάποιους η αδρεναλίνη προκύπτει ως επί το πλείστον από τη 'μάχη' με το συμπλέκτη και τον παραδοσιακό λεβιέ ταχυτήτων, είναι κι αυτό απόλυτα σεβαστό και κατανοητό. Αλλά το γεγονός είναι πως η τεχνολογία έχει προχωρήσει, και το 'άσε (γκάζι) πάτα (συμπλέκτη), άλλαξε (σχέση), άσε (συμπλέκτη), πάτα (γκάζι)' έχει αντικατασταθεί από το 'θέλεις ν'αλλάξεις (σχέση)? άλλαξε!', μια φιλοσοφία που στις μέρες μας κυριαρχεί σε 'πολεμικού' επιπέδου μηχανές και ...καταστάσεις. -
Εγω τα σνομπαριζα τα αυτοματα μεχρι που πηραμε ενα και καταλαβα τι εστι. Τωρα το συμβατικο μου φαινεται πρωτογονο οχι μονο οταν ειμαι μποτιλιαρισμενη στην κινηση και εχω ολη αυτη τη διαδικασια σε καθε σταματα-ξεκινα (θα μου πεις, γυμναζομαι!) αλλα και στις γρηγορες βολτες μου που δε μπορω να εχω και τα δυο χερια ανα πασα στιγμη για να ελεγχω το τιμονι. Αν μπορω και να φρεναρω με ταχυτητα απο το τιμονι, DSG και για μενα!
Αφηστε που ετσι ειναι πιο ευκολο και να μιλαω στο κινητο, να βαφομαι, να τρωω η να διαβαζω την ωρα που παω στη δουλεια αν εχει κινηση.
Ηρεμηστε, πλακα κανω!!Μισελ
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αυτοματο = καταστροφη οδηγικης απολαυσης.-
Μονο και μονο λογω manual κυβωτιου, το 4χ4
Η οδηγική απόλαυση, που για εμένα τουλάχιστον έχει να κάνει περισσότερο με αποφάσεις, ενέργειες & επιδόσεις κοντά στα εκάστοτε όρια και προέρχεται από τη συνεννόηση 'ένα-προς-ένα' ανθρώπου και μηχανής, δε μειώνεται ούτε κάτα διάνοια με τη χρήση σασμάν που έχει τη βάση του στους αγώνες.
Πολυ συντομα θα πω, πως για μενα καθαροαιμες 'πολεμικες μηχανες' με βαση τους, τους αγωνες ειναι μονο τα Mitsubishi Evo series, Subaru Impreza, Ford Escort kai Sierra Cosworth (παλαιοτερα) και τελος Focus RS. Δε νομιζω να υπαρχει κανενας που να το αμφισβητει αυτο....Κανενα απο αυτα δεν εχει αυτοματο η εστω ημιαυτοματο...για να μην παω σε ακραια αυτοκινητα οπως Porsche Carrera GT οπου παλι εχουμε manual κιβωτιο.
Τελος, τα παιχνιδια που μπορει να κανει ο εμπειρος οδηγος με το συμπλεκτη ειναι ατελειωτα και καθε αλλο παρα 'μαχη' ειναι. Και δεν υπαρχει αυτοματο η ημιαυτοματο κυβωτιο ακομα που να μπορεις να μπεισ σε πλατεια με 3η να κανεις κατεβασμα 2α και να εμπλεξεις αποτομα (οπως μονο με manual γινεται) και να κανεις ατελειωτα ντριφταρισματα. τα πλεονεκτηματα δεν εχουν τελος....
Υ.Γ. Ακομα και τα WRC EXOYN ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
-
Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
Πολυ συντομα θα πω, πως για μενα καθαροαιμες 'πολεμικες μηχανες' με βαση τους, τους αγωνες ειναι μονο τα Mitsubishi Evo series, Subaru Impreza, Ford Escort kai Sierra Cosworth (παλαιοτερα) και τελος Focus RS. Δε νομιζω να υπαρχει κανενας που να το αμφισβητει αυτο....Κανενα απο αυτα δεν εχει αυτοματο η εστω ημιαυτοματο...
Φίλε The_Dude θα μου επιτρέψεις να παρατηρήσω ότι αυτό που γράφεις πιο πάνω ισχύει μόνο για τις εκδόσεις παραγωγής, οι οποίες δύσκολα μπορούν να χαρακτηριστούν ως 'καθαρόαιμες πολεμικές μηχανές'. Για να βρεις τα πραγματικά 'καθαρόαιμα' θα πρέπει να πας ένα σκαλί παραπάνω, στα αντίστοιχα αγωνιστικά, όπου θα διαπιστώσεις ότι ΠΑΝΤΟΥ χρησιμοποιούνται ημιαυτόματα ή έστω σειριακά σασμάν που δεν απαιτούν από τον οδηγό να χάνει πολύτιμα δέκατα με τη διαδικασία σύμπλεξης και αποσύμπλεξης. Εξάλλου, γιατί να είσαι αναγκασμένος να ζητάς την άδεια του πεντάλ του συμπλέκτη για ν'αλλάξεις ταχύτητα και να μην το κάνεις κατευθείαν?
Υ.Γ. Ακομα και τα WRC EXOYN ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
Πρόσεξε! Τα WRC (όπως και τα μονοθέσια της F1) χρησιμοποιούν ημιαυτόματο σασμάν. Ναι μεν διαθέτουν τρίτο πεντάλ αλλά αυτό δε χρησιμοποιείται κατά τις αλλαγές μέσα στην ειδική, την ώρα που τα χρονόμετρα γράφουν.
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Αφηστε που ετσι ειναι πιο ευκολο και να μιλαω στο κινητο, να βαφομαι, να τρωω η να διαβαζω την ωρα που παω στη δουλεια αν εχει κινηση.
Ηρεμηστε, πλακα κανω!! -
Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
Υ.Γ. Ακομα και τα WRC EXOYN ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΠου τον χρησιμοποιούν μόνο για να ξεκινήσουν, κατά τα λοιπά επιλέγουν ταχύτητες με κάποιας μορφής επιλογέα πάνω στο τιμόνι.
Ισως είναι θέμα ορισμού του 'αυτόματου'. Αν 'αυτόματο' σημαίνει 'απουσία συμπλέκτη' πιστεύω πως χάνεις την ουσία, που είναι (ΙΜΗΟ) 'αυτόματο' = 'ουσιαστική και πρακτική αδυναμία λήψης από τον οδηγό απόφασης για το ποιά σχέση θα επιλεγεί και πότε'
Είναι άραγε το SMG II ή το F1 της Ferrari αυτόματα κιβώτια ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υ.Γ. Ακομα και τα WRC EXOYN ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
Που τον χρησιμοποιούν μόνο για να ξεκινήσουν, κατά τα λοιπά επιλέγουν ταχύτητες με κάποιας μορφής επιλογέα πάνω στο τιμόνι.
Τον χρησιμοποιουν πολυ πιο συχνα...ιδιεταιρα στα ραλυ με ασφαλτο...πως νομιζεται οτι περνουν τισ φουρκετες με χειροφρενο, αφου με την τετρακινηση ο κινιτηρας τροφοδοτει και τους πισς τροχους, αρα η χρηση του χειροφρενου θα ηταν δωρο αδωρο. Τελος παντων χρησημοποιειται πολυ συχνα ο συμπλεκτης, οχι τοσο στα στανταρ ανεβοκατεβασματα, αλλα σε ειδικες περιπτωσεις χρησιμοποιηται.
Γενικοτερα στην αγωνιστικη, η απλα στην σπορ οδηγηση η δυνατοτητα απεμπλοκης ειναι σοβαροτατος παραγοντας και πολυ χρησιμο.
Αυτα.
-
Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
Υ.Γ. Ακομα και τα WRC EXOYN ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
Που τον χρησιμοποιούν μόνο για να ξεκινήσουν, κατά τα λοιπά επιλέγουν ταχύτητες με κάποιας μορφής επιλογέα πάνω στο τιμόνι.
Τον χρησιμοποιουν πολυ πιο συχνα...ιδιεταιρα στα ραλυ με ασφαλτο...πως νομιζεται οτι περνουν τισ φουρκετες με χειροφρενο, αφου με την τετρακινηση ο κινιτηρας τροφοδοτει και τους πισς τροχους, αρα η χρηση του χειροφρενου θα ηταν δωρο αδωρο. Τελος παντων χρησημοποιειται πολυ συχνα ο συμπλεκτης, οχι τοσο στα στανταρ ανεβοκατεβασματα, αλλα σε ειδικες περιπτωσεις χρησιμοποιηται.
Επιμένω. Μόνο στο ξεκίνημα. Η εμπλοκή του χειρόφρενου δίνει σήμα για 'πάτημα του συμπλέκτη' στην ECU του κιβωτίου.
Τέλος πάντων, το θέμα είναι κυρίως 'τι σημαίνει αυτόματο κιβώτιο'
-
The Dude,για να το λέει οσυγκεκριμένος...κάτι ξέρει σίγουρα!!!
AUDI A3 2.0TFSi 4WD vs 2.0TFSi DSG