Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητο εναντίον Μηχανής
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητο εναντίον Μηχανής
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    19
    42
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Το ερώτημα δεν είναι ποιό έχει μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια... Η απάντηση είναι προφανής.
      Το ερώτημα είναι αν μπορείς με μία μηχανή να κινηθείς με μεγαλύτερη ασφάλεια απ'ότι με ένα αυτοκίνητο αν προσέχεις.
      Τα επιχειρήματα;
      Καλύτερο φρενάρισμα,Καλύτερη επιτάχυνση,ευκολότεροι ελιγμοί,μεγαλύτερη δυνατότητα αποφυγής ατυχήματος λόγω μικρότερου όγκου(πχ μπορείς να περάσεις ανάμεσα απο δύο αυτοκίνητα που προσπερνιούντε έχοντας κλείσει τη μία λωρίδα).

      Και στην τελική αξίζει να έχεις μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια έχοντας σχεδόν μηδενική παθητική;
      Όσο για τις στατιστικές δε μου λένε τίποτα γιατί η οδήγηση μηχανής απαιτεί μεγαλύτερη ευθύνη απ'οτι η οδήγηση αυτοκινήτου,που δε νομίζω οτι υπάρχει στους περισσότερους μηχανόβιους!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pg220 last edited by

        Το ερώτημα δεν είναι ποιό έχει μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια... Η απάντηση είναι προφανής.
        Το ερώτημα είναι αν μπορείς με μία μηχανή να κινηθείς με μεγαλύτερη ασφάλεια απ'ότι με ένα αυτοκίνητο αν προσέχεις.
        Τα επιχειρήματα;
        Καλύτερο φρενάρισμα,Καλύτερη επιτάχυνση,ευκολότεροι ελιγμοί,μεγαλύτερη δυνατότητα αποφυγής ατυχήματος λόγω μικρότερου όγκου(πχ μπορείς να περάσεις ανάμεσα απο δύο αυτοκίνητα που προσπερνιούντε έχοντας κλείσει τη μία λωρίδα).

        Και στην τελική αξίζει να έχεις μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια έχοντας σχεδόν μηδενική παθητική;
        Όσο για τις στατιστικές δε μου λένε τίποτα γιατί η οδήγηση μηχανής απαιτεί μεγαλύτερη ευθύνη απ'οτι η οδήγηση αυτοκινήτου,που δε νομίζω οτι υπάρχει στους περισσότερους μηχανόβιους!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pg220 last edited by

          Το ερώτημα δεν είναι ποιό έχει μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια... Η απάντηση είναι προφανής.
          Το ερώτημα είναι αν μπορείς με μία μηχανή να κινηθείς με μεγαλύτερη ασφάλεια απ'ότι με ένα αυτοκίνητο αν προσέχεις.
          Τα επιχειρήματα;
          Καλύτερο φρενάρισμα,Καλύτερη επιτάχυνση,ευκολότεροι ελιγμοί,μεγαλύτερη δυνατότητα αποφυγής ατυχήματος λόγω μικρότερου όγκου(πχ μπορείς να περάσεις ανάμεσα απο δύο αυτοκίνητα που προσπερνιούντε έχοντας κλείσει τη μία λωρίδα).

          Και στην τελική αξίζει να έχεις μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια έχοντας σχεδόν μηδενική παθητική;
          Όσο για τις στατιστικές δε μου λένε τίποτα γιατί η οδήγηση μηχανής απαιτεί μεγαλύτερη ευθύνη απ'οτι η οδήγηση αυτοκινήτου,που δε νομίζω οτι υπάρχει στους περισσότερους μηχανόβιους!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Δεν θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Οι μικρές σε κινητήρα μηχανές είναι ευέλικτες έχουν μικρό όγκο αλλά από επιδώσεις άστα να πάνε. Αντίθετα οι μεγάλες έχουν την ενεργητική ασφάλεια που επικαλείσαι αλλά η ευελιξία τους μειώνεται καθώς και η ευκολία στους χειρισμούς. Μετράει φυσικά και ο προσανατολισμός της κάθε κατασκευής αλλά όπως και να το κάνεις όσο τα κιλά ανεβαίνουν όλα γίνονται πιο δύσκολα και θέλεις σε κάποιες περιπτώσεις και γερά πόδια.
            Επιπλέον στη μειωμένη ασφάλεια των μηχανών όπως και στα ποδήλατα είναι ότι είσαι σχεδόν αόρατος για τους οδηγούς των αυτοκινήτων και φορτηγών. Όσο ποιο μικρός τόσο πιο αόρατος δυστυχώς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              luck last edited by

              Αν υπολογίσουμε τις καιρικές συνθήκες, την κατάσταση των οδοστρωμάτων και την νοοτροπία των οδηγών, νομίζω πως υπερτερεί το αυτοκίνητο.
              Πάντως για να έχεις μια ολοκληρωμένη άποψη, θα πρέπει να ξέρεις να οδηγάς και τα δύο οχήματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Κανένα απο τα 2, προτείνω ελκυστήρα 8Χ8 της Oskosh

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Μήπως έναν οδοστρωτήρα Bomag για περισσότερη σιγουριά;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pg220 last edited by

                    Δε λέω έχετε δίκιο.Τα αυτοκίνητα για το μέσο οδηγό και υπο περίεργες συνθήκες είναι ασφαλέστερα,αλλά πιστεύω οτι ένας πολύ καλός οδηγός μηχανής και υπο συγκεκριμένες συνθήκες είναι πιο ασφαλής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      msamaro last edited by

                      Προσωπικά πιστεύω το ιδανικό είναι να τα έχεις και τα δύο... Μήπως τα θέλω όλα;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        technik last edited by

                        Αναλόγως την οδήγηση στη μηχανή.

                        Άλλο να οδηγείς ένα 125cc και άλλο μια μεγάλη μηχανή.

                        Μηχανή για ταξίδια, για πίστα, για βουνό.....?

                        Πρόσφατη εμπειρία με ταξιδιάρικη μηχανή (V- Strom, TDM),
                        χ@στηκα όταν έπιασε τα 200 με.....ευκολία

                        Όπως και να έχει, είσαι εκτεθιμένος στην άσφαλτο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Δεν ξέρω από μεγάλες μηχανές...
                          Πάντως το σκουτεράκι που έχω (125 κυβικά Χόντα Σπέισι 18ετίας...) φρενάρει χειρότερα από το χιλιαράκι Ούνο περίπου 15ετίας της συχωρεμένης της γιαγιάς μου...
                          Ομοίως στρίβει χειρότερα, τουλάχιστον αν συγκρίνουμε εμένα (αρχάριος στο σκούτερ) και την ξαδέλφη μου (αρχάρια γενικά στην οδήγηση).
                          Σε διαδοχικούς ελιγμούς δεν το συζητώ καν, το σκούτερ (με εμένα οδηγό)χάνει κατά κράτος.

                          Αντιθέτως στην επιτάχυνση, το σκούτερ σε συνθήκες πόλης επιταχύνει καλύτερα μέχρι τα 50 τουλάχιστο, και με 90 νομίζεις πως θα εκραγεί (αποφεύγω να το πάω πάνω από 75). Με το Ούνο βλέπεις σχετικά εύκολα 3ψήφια νούμερα στο κοντέρ, αν και είναι φανερά πιο αργό σε επιτάχυνση στην κίνηση.

                          Από την άλλη ας δούμε κάτι ενδιαφέρον...
                          Ενεργητική ασφάλεια είναι και η κατάσταση του οδηγού, και στο αμάξι ΠΟΤΕ δεν είσαι βρεγμένος, έχεις υαλοκαθαριστήρες που καθαρίζουν το τζάμι καλύτερα από ότι το γάντι τη ζελατίνα του κράνους.
                          Επίσης στο αυτοκίνητο δεν είσαι κρύος (εκτός τα πρώτα λεπτά μέχρι να δουλέψει το καλοριφέρ) ενώ στην μηχανή γίνεσαι αρχαίος Έλλην...
                          Επιπλέον στα νέα αυτοκίνητα έχεις κλιματισμό, αλλά και να μην έχεις ακόμα δεν τρως τον ήλιο κατακέφαλα, πράγμα που συμβαίνει στη μηχανή (πόσο σε καλύπτει το κράνος; ), και αν θες να είσαι προστατευμένος φοράς και επενδύτες οπότε είσαι στα πρόθυρα θερμοπληξίας... Αν ντυθείς ελαφρά μπορεί να σε τσιμπήσει κανένα έντομο που κι αυτό στην ενεργητική ασφάλεια κατατάσσεται...

                          Εκτοξευόμενες πέτρες σε δίκυκλο την πάτησες, σε αμάξι κλαίς τα λεφτά του βαψίματος, ή του παρμπριζ...

                          Ο ήλιος σε στραβώνει πολύ περισσότερο στο δίκυκλο (τουλάχιστο με το δικό μου φούλ φέις κράνος) από ότι στο αμάξι, αλλά και πάλι στο αμάξι έχεις καλύτερη συνολική ορατότητα (μπροστά και καθρέφτες)

                          Μεγάλο όμως πλεονέκτημα του σκούτερ στην πόλη είναι πως φτάνεις νωρίτερα, ενώ με πολύ μεγάλη ακρίβεια ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΤΕ θα φτάσεις (πλην απροόπτου...), ενώ στο αμάξι πήζεις στην κίνηση χωρίς να ξέρεις αν θα αδειάσει στο επόμενο φανάρι ή ποτέ, χωρίς να ξέρεις αν έχεις ΗΔΗ αργήσει... Αυτο σε κάνει πιο 'καθαρό' στο μυαλό όταν οδηγείς, οπότε και πιο ασφαλή.
                          Επίσης αφού οδηγείς λιγότερη ώρα τσαντίζεσαι και λιγότερο (τουλάχιστον σε εμένα συμβαίνει) και είσαι πολύ λιγότερο επιθετικός.

                          Παθητική ασφάλεια είναι πέραν κάθε λογικής συζητήσεως...

                          Γενικά εντός πόλης το δίκυκλο σου ανεβάζει την ποιότητα ζωής αισθητά (κι ας φτάνεις με βρεγμένα παπούτσια που και που), αλλά όχι την ασφάλεια, είτε αυτή είναι ενεργητική, είτε παθητική.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Πάντως στα 'δίκυκλα' προτιμώ τον Γιαπωνέζο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stilskin last edited by

                              Και τα 2 μέσα μεταφοράς είναι ασφαλή όσο ο οδηγός έχει επιγνωση του τι οδηγάει και γνωρίζει τα όρια τα δικά του και του οχήματος του.Και φυσικά οδηγάει με προσοχή και σύνεση.
                              Τώρα αν σου τύχει κάτι ξαφνικά και δεν μπορείς να το αποφύγεις δεν μειώνει το ενα μέσο εναντι του άλλου στο ποιο είναι το πιο ασφαλές!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tsoukas77 last edited by

                                O καλος οδηγος εχει περισσοτερες εναλλακτικες στην μοτοσυκλετα.Εκει βρισκεται η διαφορα μεταξυ των δυο,πιστευω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Όταν έχεις τον έλεγχο της κατάστασης, ίσως η ενεργητική ασφάλεια σε κάποιο βαθμό ισοσταθμίζει την έλλειψη παθητικής.
                                  Όμως όταν δεν έχεις τον έλεγχο, πχ όταν κάποιος παραβιάσει την προτεραιότητα, αλλάξει κατεύθυνση τελείως ξαφνικά, πέσεις σε χαλίκι-λάδια-έντονη ανωμαλία του δρόμου κλπ, τότε ο Θεός να σε φυλάει γιατί η μηχανή δεν πρόκειται να κάνει τίποτα.
                                  Νομίζω ότι η σύγκριση είναι τελείως άνιση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    ping-of-death last edited by

                                    Δεν νομιζω οτι τιθεται θεμα συγκρισης για οποιου ειδους ασφαλεια κ να μιλαμε. Ειδικα στην Ελλαδα.. Ισως εχει μεγαλυτερη ενεργητικη ασφαλεια η μηχανη σε Κ.Σ. αλλα τι να την κανεις αν πεσεις σε βρεγμενο δρομο, λακουβα, κομματι απο λαστιχο νταλικας στην εθνικη, σε καποιον απο τους πολλους δρομους μας με συντελεστη τριβης βιταμ σοφτ, κτλ, κτλ... Χωρια οι οδηγαρες που κυκλοφορουν.. γκομενιτσες που πνιγουν stop κ σου λενε 'ωχ, σορρυ, δεν το προσεξα', ταριφες που κοκκαλωνουν απο το πουθενα οπου να'ναι, πολλοι που στριβουν ξαφνικα χωρις φλας κ πολλα αλλα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      pg220 last edited by

                                      Δυστυχώς είναι μεγάλη αλήθεια οτι αν οδηγείς μηχανή είσαι σα να μην υπάρχεις για τους οδηγούς αυτοκινήτων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        akis-akis last edited by

                                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                        Δεν ξέρω από μεγάλες μηχανές...
                                        Πάντως το σκουτεράκι που έχω (125 κυβικά Χόντα Σπέισι 18ετίας...) φρενάρει χειρότερα από το χιλιαράκι Ούνο περίπου 15ετίας της συχωρεμένης της γιαγιάς μου...

                                        Ε καλά αυτό δεν είναι μηχανή

                                        Ομοίως στρίβει χειρότερα, τουλάχιστον αν συγκρίνουμε εμένα (αρχάριος στο σκούτερ) και την ξαδέλφη μου (αρχάρια γενικά στην οδήγηση).

                                        εκεί είναι η βασική διαφορά μηχανής και αυτοκινήτου, με το ένα ένας μέτριος οδηγός μπορεί να πάει με ασφάλεια κάπου ενώ με το άλλο μάλλον όχι

                                        Σε διαδοχικούς ελιγμούς δεν το συζητώ καν, το σκούτερ (με εμένα οδηγό)χάνει κατά κράτος.

                                        Ισχύουν τα παραπάνω, οι μηχανές είναι πολύ πιο ευέλικτες εντός πόλης

                                        Από την άλλη ας δούμε κάτι ενδιαφέρον...
                                        Ενεργητική ασφάλεια είναι και η κατάσταση του οδηγού, και στο αμάξι ΠΟΤΕ δεν είσαι βρεγμένος, έχεις υαλοκαθαριστήρες που καθαρίζουν το τζάμι καλύτερα από ότι το γάντι τη ζελατίνα του κράνους.

                                        Υπάρχουν κράνη με ζελατίνα σφαιρικής κοπής τα οποία κάνουν σχετικά καλή δουλεια όταν βρέχει

                                        Επίσης στο αυτοκίνητο δεν είσαι κρύος (εκτός τα πρώτα λεπτά μέχρι να δουλέψει το καλοριφέρ) ενώ στην μηχανή γίνεσαι αρχαίος Έλλην...
                                        Επιπλέον στα νέα αυτοκίνητα έχεις κλιματισμό,

                                        ναι αλλα με τη μηχανή δεν υπαρχει περίπτωση να σε πάρει ο ύπνος απ τη ζέστη του κλιματιστικού

                                        αλλά και να μην έχεις ακόμα δεν τρως τον ήλιο κατακέφαλα, πράγμα που συμβαίνει στη μηχανή (πόσο σε καλύπτει το κράνος; )

                                        ,
                                        αυτό όντως είναι σπάσιμο

                                        και αν θες να είσαι προστατευμένος φοράς και επενδύτες οπότε είσαι στα πρόθυρα θερμοπληξίας...

                                        Όντως

                                        Αν ντυθείς ελαφρά μπορεί να σε τσιμπήσει κανένα έντομο που κι αυτό στην ενεργητική ασφάλεια κατατάσσεται...

                                        μου συνέβει μια φορά στα 10 χρόνια που οδηγάω μηχανή και δεν το κατάλαβα καν,αν κάποιος είναι αλεργικός στις μέλισσες είναι όντως επικίνδυνο

                                        Εκτοξευόμενες πέτρες σε δίκυκλο την πάτησες, σε αμάξι κλαίς τα λεφτά του βαψίματος, ή του παρμπριζ...

                                        Δεν υπαρχει κανένα πρόβλημα τι πετρα θα πεταχτεί κανένας βράχος

                                        Ο ήλιος σε στραβώνει πολύ περισσότερο στο δίκυκλο (τουλάχιστο με το δικό μου φούλ φέις κράνος) από ότι στο αμάξι,

                                        Υπάρχει ένα κόλπο χαμηλώνεις το κεφάλι σου τόσο που το κράνος να κρύβει τον ήλιο δοκίμασέ το ή πάρε μαύρη ζελατίνα

                                        αλλά και πάλι στο αμάξι έχεις καλύτερη συνολική ορατότητα (μπροστά και καθρέφτες)

                                        Ούπς είσαι σίγουρος

                                        νομίζω οτι η βασική διαφορά έιναι οτι η μηχανή χρειάζεται οποσδήποτε κάποιον να την οδηγεί ενω το αμάξι...
                                        Η πλειοψηφία των οδηγών αυτοκινήτων αν τους βάλεις να οδηγήσουν μηχανή μέσα στην Αθήνα ή θεσσαλονίκη θα τρακάρουν 50 φορές μέσα σε μια μέρα αν οδηγήσουν όπως οδηγούν τα αυτοκίνητά τους,το κακό με την μηχανή είναι οτι πρέπει να οδηγείται επιθετικά (δεν εννοώ με σφήνες κ.τ.λ.)αλλιώς γίνεσαι βορά στα χέρια του κάθε οδηγού αυτοκινήτου με περιορισμένο I.Q. που δεν καταλαβαίνει οτι αν χτυπήσει μια μηχανή δεν θα χρειαστεί οαλλος να πάει στον φανοποιό αλλα ίσως και στο χειρουργείο ή κάπου πιο σκοτεινά

                                        Υ.Γ. κ. GeorgeTabs ελπίζω να μην παρεξηθώ απαντώντας στα γραφόμενά σου είναι με γραμμένα με κάθε καλή πρόθεση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Εκτοξευόμενες πέτρες σε δίκυκλο την πάτησες, σε αμάξι κλαίς τα λεφτά του βαψίματος, ή του παρμπριζ...

                                          Δεν υπαρχει κανένα πρόβλημα τι πετρα θα πεταχτεί κανένας βράχος

                                          Αν κινείσαι με έστω 80 χλμ και από το λάστιχο του μπροστινού σου εκτιναχθεί μια πετρούλα με ταχύτητα πχ 30 χλμ, θα τη φας με ταχύτητα 110 χλμ. Αν σου έρθει στο πρόσωπο ή στον λαιμό, δεν υπάρχει πρόβλημα λες; Από την άλλη και βράχος να πέσει σε αυτοκίνητο, πιθανότερο είναι να μιλήσεις με τον φαναρτζή, όχι με τον νοσοκόμο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            skye last edited by

                                            Ο χρήστης technik έγραψε:
                                            Πάντως στα 'δίκυκλα' προτιμώ τον Γιαπωνέζο...

                                            Εγώ σταθερά Ευρωπαίος! Τα κατουρόχρωμης προέλευσης 'μηχανάκια' δε με συγκινούν! -όχι ότι είμαι προκατειλλημένος!

                                            είμαι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr