-
-
-
-
Απογοητευση σε ολα τα επιπεδα.
Το μονο θετικο ειναι οτι μας τελειωνει η παρωδια της F3. Το μονο, γιατι κατα αλλα φτασαμε στο 2004 και παλι θα εχουμε:
Κατηγοριες με 3-4 υποκλασεις και κυπελακια για να ειναι ολοι χαρουμενοι. Ετσι ρετρο, οπως παλια...
Αυτοκινητα που εχουν φτιαχτει για ραλι να σερνονται στις πιστες. Super 1600 εναντιον BTCC, καποιος εχει ειτε πολυ χιουμορ, ειτε μεσανυχτα...
Αυτοκινητα που γυριζουν σε παρομοιους ρυθμους αλλα τρεχουν σε αλλες κατηγοριες για να κερδιζουν ολοι (Ν3, Α6)...
Στα διλιτρα, αυτοκινητα Α και Ε τη στιγμη που ολος ο υπολοιπος κοσμος παει σε N+ ή κατι τετοιο...Πολλα κυπελακια, καθολου παραβολα συμμετοχης. Ολα καλα λοιπον! Χανετε στις αναβασεις και στα ραλι; Κανενα προβλημα, περαστε μια βολτα απο τα Μεγαρα ή τις Σερρες, ολο και κατι θα παρετε...
-
go for pole πιστεύεις ότι φταίνε οι κανονισμοί για το χάλι των αγώνων πίστας ή το ότι δεν υπάρχει ρευστό για να αγοραστούν αυτοκίνητα τουρισμού κλπ;;; Φοβάμαι ότι στην καταστάση που βρισκόμαστε όποιοι και αν ήταν οι κανονισμοί αν τα αυτοκίνητα είναι 5-6... τι να το κάνεις;;
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
go for pole πιστεύεις ότι φταίνε οι κανονισμοί για το χάλι των αγώνων πίστας ή το ότι δεν υπάρχει ρευστό για να αγοραστούν αυτοκίνητα τουρισμού κλπ;;; Φοβάμαι ότι στην καταστάση που βρισκόμαστε όποιοι και αν ήταν οι κανονισμοί αν τα αυτοκίνητα είναι 5-6... τι να το κάνεις;;Δε θα πρέπει λοιπον να εξεταστεί σοβαρα το ενδεχόμενο αυτοκινήτων OPEN και να το εννοουν?
Βεβαια αυτομάτως καποιος φερνει στο μυαλο του τρομερες και βοβερες κατασκευες, που θα κοστισουν μια περισουσία..
ΟΧΙ.. δεν εννοω αυτό.
Μιλάω για κατηγορία συνιθισμένων αυτοκινήτων, με πολλές ελευθερίες, οπως το σκεφτοντουσαν και ειχε ακουστει πριν 1-2 χρονια.
Οι πολλές ελευθερίες θα μου πείτε σημαίνουν και πολλά χρήματα..εεε αν ηταν όλα ευκολα, δε θα γκρινιάζαμε τώρα. Ισως να μπορουν να βρεθουν περιορισμοι τέτοιοι οι οποιοι θα θετουν ένα φρένο στο κοστος.
Κι έτσι, θα γινόταν 'μάγκας' όχι μονο ο οδηγός που θα κέρδιζε, αλλά και ο μηχανικός που θα εφτιαχνε. Χωρια που ο κοσμος θα ειχε ορεξη να θαυμάσει και αγωνιστικά με λίγη.. φαντασία (τα οποία θα πληρουσαν βεβαια όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας) ..
Εχουν ξανασυζητηθει αυτα στο παρελθον, εχω την εντυπωση..
Δε ξέρω αν όλα αυτα ειναι εφικτά, ή τα λέω επειδη είμαι.. στην απ'εξω.
-
Με μιά πρώτη ματιά
θεωρώ την καλύτερη και πιο ενδιαφέρουσα προκύρηξη που εχει γίνει ποτέ!!!.
Αυτοκίνητα που γυρίζουν σε ιδιους ρυθμούς και με δραματική μειώση των εξόδων,οτι καλυτερο!!!!.
ΣΩΣΤΟΙ.. -
Εμένα πάλι μου μοιάζει σαν προσωρινή κατάσταση μέχρι το 2006 που θα έχουν βρει μια άκρη και θα έχουν οργανωθεί καλύτερα!
Βεβαίως η εξαφάνιση του παράβολου είναι θετικό!
Θα δούμε!Κυριακή κοντή γιορτή!!
-
Κανω μια ερωτηση για την πληροφορηση μας, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΝΟΩ ΤΙΠΟΤΑ!
Την Δευτερα στην ΕΘΕΑ εγινε μια συσκεψη με την παρουσια του ΣΟΑΑ,
του Δημου ,του APR ,του Νασου. Η προκηρυξη που διαβασαμε ειναι προιον αυτης της συσκεψης? -
Γιατρε με ολο το σεβασμο, σε τι βοηθαει να μαθουμε ποιος και που; Το θεμα ειναι να δειξουμε με το δαχτυλο ή να κανουμε επικοδομητικη κριτικη;
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εμένα πάλι μου μοιάζει σαν προσωρινή κατάσταση μέχρι το 2006 που θα έχουν βρει μια άκρη και θα έχουν οργανωθεί καλύτερα!Ποσα χρονια ρε Νικο εχουν ηδη περασει σαν προσωρινη κατασταση; Δε μιλαμε για τον γριφο του κοσμου εδω, ενα απλο προβλημα ειναι.
-
Το εγραψα ο ερμος. Δεν υπονοω τιποτα. Προς θεου βρε παιδια! Τοχω κοψει το δαχτυλο. Θελω μονο να μαθω αν η προκηρυξη εχει την εγκριση
αυτων των ανθρωπων και οργανων που ανεφερα. Αν ηθελα να δειξω η να κανω κριτικη, ξερεις Κωστη οτι δεν δισταζω! Κι επειδη απο αγωνες ταχυτητας λιγα ξερω, δεν θα τολμουσα κατι τετοιο.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΟΛΟΙ,ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ...ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ
ΒΡΕΙΤΕ ΒΑΘΕΙΑ ΝΟΗΜΑΤΑ -
Οχι κανενα κρυφο νοημα, προς Θεου. Το θεμα ειναι οτι ακομα και αυτη η αθωα (το δεχομαι, να εισαι σιγουρος) ερωτηση μπορει να παρερμηνευτει. Μαλιστα, τολμαω να πω οτι με την ενταση που εχει τελευταια το φορουμ, το πιο πιθανο ειναι να παρερμηνευτει. Αυτο προσπαθησα να αποτρεψω με αυτο που εγραψα. Καλυτερα συζητηση επι της ουσιας.
-
Δημιουργήθηκε μια ομάδα εργασίας από μέλη της Τεχνικής Επιτροπής της ΕΘΕΑ και του ΔΣ του ΣΟΑΑ και επεξεργάστηκε μια πρόταση προς την ΕΘΕΑ για τη διεξαγωγή και την προκήρυξη των αγώνων ταχύτητας. Η ΕΘΕΑ πήρε και τις τελικές αποφάσεις.
Εχει άραγε σημασία αυτό ?
-
Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να παραφορτωθει το προγραμμα του Πρωταθληματος το Β' εξαμηνο? Γιατι δηλαδη πρεπει να ξεκιναει το πρωταθλημα τελος Μαρτιου και οχι μεσα Φεβρουαριου?
Γιατι ετσι οπως ειναι το προγραμμα, απο 1/1 εως 30/6 κανουμε 3 αγωνες και οι υπολοιποι 4 αγωνες γινονται μεσα σε 3 μηνες.
Νομιζω οτι ολοι θα πιεστουν παρα πολυ...εκτος εαν δεν εργαζονται βεβαια.
-
Γιατί φίλε konstantinos7 οι αγώνες ταχύτητας δεν είναι έτοιμοι να αρχίσουν μέσα Φεβρουαρίου. Και τέλος Μαρτίου πολύ νωρίς είναι. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να γίνουν σε όλα τα επίπεδα (οργανωτικά, στελεχών, αγωνιζομένων, αυτοκινήτων, προκήρυξης ενιαίου κοκ.) που και το τέλος Μαρτίου νωρίς είναι.
Και μη νομίζεις πως το να φτιάξεις ημερολόγιο αγώνων είναι απλό
-
Το φανταζομαι οτι ειναι κατι πολυπλοκο.....αλλα ισως θα μπορουσε το πρωταθλημα να σταματουσε αρχες Νοεμβριου και να ξεκινα το Φεβρουαριο..ετσι ωστε να μενουν ο μισος Νοέμβριος, ολος ο Δεκέμβρης και Ιανουάριος. Δεν νονιζω οτι 2,5 μηνες δεν φθανουν?
Εξαλλου, πιστευω οτι πρεπει να δοθει περισσοτερη σημασια στους αγωνες, που συμετεχουν περισσότερα πληρώματα, γιατι τα λάθη εκει επηρεάζουν περισσότερους ανθρωπους... Δηλαδη ειναι ασχημο να κανεις ΔΕΘ 11/9 και ΕΛΠΑ 24-25/9.
τελος παντων, τωρα το προγραμμα βγηκε οποτε.......
-
Εχει σημασια Νασο μου!Γιατι δειχνει οτι -κουτσα,στραβα- το συστημα λειτουργει. Κι αν τσακωνομασταν λιγοτερο, θα λειτουργουσε ακομα καλυτερα...
-
Είπε ο φίλος Nikos_bugsR για κατηγορία με φουλ ελευθερίες. Από την άλλη είπε ο φίλος Go_For_Pole για ανισότητα και ανομοιογένεια στις κατηγορίες, όπως διαχωρίστηκαν...
Για τον Nikos_bugsR:
Είσαι σίγουρος φίλε ότι αυτή είναι η λύση; Σκέψου πόσο θα ανέβει το κόστος, όταν μετά τον πρώτο αγώνα ο ένας θα διαπιστώσει ότι το αμάξι του άλλου είναι δεινόσαυρος, τη στιγμή που το δικό του είναι ελάφαντας... Πώς θα μαζέψεις έτσι νέο αίμα στο σιρκουί; Σαν τα Ν1-Group B των αναβάσεων θα γίνει, με το χαμηλό κόστος (εδώ γελάμε...). Και χωρίς νέο αίμα, νέους θεατές δεν θα έχουμε και χωρίς θεατές δε θα έχουμε συμμετοχές στον επόμενο αγώνα και νάτος πάλι ο φαύλος κύκλος...Για τον Go_For_Pole:
Αυτο που ξέρω εγώ είναι ότι στην φτωχή Ελλαδίτσα μας δεν έχουμε 10-15 αυτοκίνητα σε κάθε κλάση για τα σιρκουί, ώστε να φτιάξουμε αντίστοιχους αγώνες. Από την άλλη, επειδή καποιος έχει ένα Α7, θα πρέπει να του βρούμε άλλους 10 στην ίδια κλάση να τρέξει ή να τον πετάξουμε τελείως έξω από την πίστα? Δεν το νομίζω, μου φαίνεται λογικότερο να του βρούμε 10-15 θεωρητικά παρόμοιων δυνατοτήτων αντιπάλους και να τους βάλουμε όλους μέσα, μπας και χαρεί ο κοσμακης καμιά κοντρίτσα...Αυτό σημαίνει ότι το Α5 δεν κολλαει με το Α8, πόσο μάλλον με το ΒΤCC, όπως έχει τύχει να δούμε Yaris με Accord... Συμφωνώ, το S1600, δεν μπορεί να παίξει στα ίσια ένα BTCC (αν και με ένα καλό πίτσι στο τιμόνι, θα προβληματιστούν αρκετά οι γεροντήδες που τρέχουν συνήθως τα εν λόγω τέρατα), αλλά ούτε πρόκειται η διαφορά τους να μετριέται σε γύρους και το ενδιαφέρον να εστιαζεται στο αν το Cinquecento θα φάει 5 ή 6 γύρους από το Escort του Λέα...
Οπότε, πιστεύω ότι είναι μια καλή λύση να χωριστούν τα αγωνιστικά σε κλάσεις : έως 1600, 1600-2000, 2000 και άνω, περίπου όπως γίνεται στα σπριντ, μπας και δούμε και λίγο θέαμα και πέντε θεατές παραπάνω στις κερκίδες, πέρα από τον Μήτσο, τον Βαγγέλη, τον Κώστα, τη Γιάννα...
Αυτά τα λίγα, χωρίς φόβο, αλλά με πολύ πάθος...
Φιλικά πάντα ε? -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Είπε ο φίλος Nikos_bugsR για κατηγορία με φουλ ελευθερίες. Από την άλλη είπε ο φίλος Go_For_Pole για ανισότητα και ανομοιογένεια στις κατηγορίες, όπως διαχωρίστηκαν...Για τον Nikos_bugsR:
Είσαι σίγουρος φίλε ότι αυτή είναι η λύση; Σκέψου πόσο θα ανέβει το κόστος, όταν μετά τον πρώτο αγώνα ο ένας θα διαπιστώσει ότι το αμάξι του άλλου είναι δεινόσαυρος, τη στιγμή που το δικό του είναι ελάφαντας... Πώς θα μαζέψεις έτσι νέο αίμα στο σιρκουί; Σαν τα Ν1-Group B των αναβάσεων θα γίνει, με το χαμηλό κόστος (εδώ γελάμε...). Και χωρίς νέο αίμα, νέους θεατές δεν θα έχουμε και χωρίς θεατές δε θα έχουμε συμμετοχές στον επόμενο αγώνα και νάτος πάλι ο φαύλος κύκλος......
Μα γι'αυτο υπογραμμισα οτι θα πρέπει (ΑΝ ειναι δυνατόν) να βρεθουν τροποι να περιοριστεί το κόστος (ουσιαστικά θα πρέπει να βρεθει μια χρυση τομή στους περιορισμους και τις ελευθερίες, ωστε να κρατηθεί το κοστος οσο γίνεται πιο χαμηλά, αλλά ταυτοχρονα να υπάρχει η δυνατότητα να τρέξει ένα αυτοκίνητο που μέχρι τώρα δεν εχει θέση σε αγώνες)
Το οτι ειναι δυσκολο και το οτι υπάρχουν πολλά εμποδια, ειναι δεδομένο.
-
This post is deleted!
Προκήρυξη πρωταθλημάτων ταχύτητας 2005