Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δυναμομέτρηση (ενδιαφέρον)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δυναμομέτρηση (ενδιαφέρον)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    28
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=4&article_id=8020&page_number=1

      Υποθέτω δηλαδή οτι το Peugeot 304 που οδηγούσα μέχρι πρότεινος θα έβγαζε 15 ίππους

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=4&article_id=8020&page_number=1

        Υποθέτω δηλαδή οτι το Peugeot 304 που οδηγούσα μέχρι πρότεινος θα έβγαζε 15 ίππους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          http://www.caranddriver.com/article.asp?section_id=4&article_id=8020&page_number=1

          Υποθέτω δηλαδή οτι το Peugeot 304 που οδηγούσα μέχρι πρότεινος θα έβγαζε 15 ίππους

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • H
            hunter last edited by

            Καμμιά μεταφρασούλα γίνεται;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maxmara last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Καμμιά μεταφρασούλα γίνεται;

              Εν ολίγης...η δυναμομέτρηση σε μηχανή είναι αντικειμενική μόνο όταν αυτή είναι 'αμοντάριστη' - δηλαδή, στον χώρο του κατασκευαστή, σε ιδανικές, ελεγχόμενες συνθήκες, πρίν τοποθετηθεί σε όχημα.

              Τα μοντέρνα αυτοκίνητα επηρεάζονται, για πολλούς λόγους, απο τις 'μη πραγματικές' συνθήκες στην δυναμομέτρηση, οπότε υπάρχουν πολλά αποτελέσματα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hunter last edited by

                Εννοείς ότι,η μόνη αξιόπιστη μέτρηση ιπποδύναμης,γίνεται σέ δυναμόμετρο 'πάγκου',καί όχι από δυναμόμετρα τροχών,έτσι δέν είναι;
                Αυτό είναι καί τό σωστό νομίζω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  krusenstern last edited by

                  στο δρόμο όμως, οι συνθήκες δεν είναι εργαστηρίου ή 'πάγκου' αν προτιμάτε... οπότε χρησιμότερο δεν είναι να ξέρεις τι ψάρια πιάνει το μοτέρ σου σε 'πραγματικές' καταστάσεις?

                  Σπύρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ο πάγκος Σπύρο είναι το μόνο σημείο που μπορεί να σου δείξει πως λειτουργεί ο κινητήρας!
                    Γι αυτό και στους καλούς βελτιωτές οι δοκιμές γίνονται στον πάγκο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kouk last edited by

                      Ο πάγκος Σπύρο είναι το μόνο σημείο που μπορεί να σου δείξει πως λειτουργεί ο κινητήρας!
                      Γι αυτό και στους καλούς βελτιωτές οι δοκιμές γίνονται στον πάγκο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • H
                        hunter last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                        στο δρόμο όμως, οι συνθήκες δεν είναι εργαστηρίου ή 'πάγκου' αν προτιμάτε... οπότε χρησιμότερο δεν είναι να ξέρεις τι ψάρια πιάνει το μοτέρ σου σε 'πραγματικές' καταστάσεις?

                        Σπύρος

                        Μά άμα είναι αξιόπιστη η δυναμομέτρηση θά ξέρουμε τί ψάρια πιάνουμε ρέ Σπύρο.Αν τή μία μέρα τό δυναμόμετρο γράψει 120 καί τήν άλλη 140 τότε τί καταλάβαμε;Τίποτα.
                        Γιά αυτό,κατά τή γνώμη μου,στό δρόμο υπάρχει καί τό 'χρονόμετρο στό χέρι'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          να με συμπαθάτε κύριοι για την άγνοιά μου , καλά που τα γράφετε να μαθαίνουμε

                          Σπύρος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nass last edited by

                            H δυναμομέτρηση έχει νόημα πάντοτε συγκριτικά, δηλ. στο ίδιο δυναμόμετρο και με τις ίδιες συνθήκες (θερμοκρασία περιβάλλοντος, πίεση ελαστικών κοκ.), για να συγκρίνεις κάτι που έφτιαξες στο αυτοκίνητο με την κατάσταση πριν.

                            Για παράδειγμα, σκοπεύω να κάνω μια τέτοια διπλή δυναμομέτρηση για να διαπιστώσω αν αξίζει να χρησιμοποιώ 100-άρα βενζίνη (αν μου πείτε πως αυτό μπορώ να το κάνω με ένα χρονόμετρο και μια μεγάλη ευθεία, σύμφωνοι, αλλά έχω και την περιέργεια )

                            Και πάντα βέβαια τιμές στους τροχούς, ο στρόφαλος έχει ενδεικτική και μόνο αξία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • H
                              hunter last edited by

                              Πιστεύεις ότι θά υπάρξει μετρήσιμη διαφορά (ή τουλάχιστον διαφορά πού θά τήν αισθανθείς στόν δρόμο) μέ τήν αλλαγή βενζίνης Νάσσο;
                              Μήπως η (όποια) διαφορά βρεθεί στό δυναμόμετρο (πιστεύω ότι θά είναι ελάχιστη) δέν αξίζει τά λεφτά τής δυναμομέτρησης;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Μάλλον στα τεχνικά πάει αυτό...moderator

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  titsataki last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  H δυναμομέτρηση έχει νόημα πάντοτε συγκριτικά, δηλ. στο ίδιο δυναμόμετρο και με τις ίδιες συνθήκες (θερμοκρασία περιβάλλοντος, πίεση ελαστικών κοκ.), για να συγκρίνεις κάτι που έφτιαξες στο αυτοκίνητο με την κατάσταση πριν.

                                  Για παράδειγμα, σκοπεύω να κάνω μια τέτοια διπλή δυναμομέτρηση για να διαπιστώσω αν αξίζει να χρησιμοποιώ 100-άρα βενζίνη (αν μου πείτε πως αυτό μπορώ να το κάνω με ένα χρονόμετρο και μια μεγάλη ευθεία, σύμφωνοι, αλλά έχω και την περιέργεια )

                                  Και πάντα βέβαια τιμές στους τροχούς, ο στρόφαλος έχει ενδεικτική και μόνο αξία.

                                  Συμφωνω με τον Νασο. Στην πραγματικοτητα μια και εχω βαλει το τουτου πανω απο 100 runs σε δυναμομετρο ολα αλλαζουν με την καθε φορα. Ο εγκεφαλος μαθαινει το περιβαλον και με την πιο πολυ ζεστη η ιπποδυναμη αλλαζει. Επισης τα οκτανια παιζουν μεγαλο ρολο. Μεταξυ 94-95 RON και μεταξυ 100-105 RON. Και ακομα περισσοτερο σε υπερσυμπιεζομενο αυτοκινητο. Οπως η θερμοκρασια ανεβαινει η αποδοση κατεβαινει. Αλλοιως τρεχει το τουτου οταν ειναι 17-18 βαθμοι και αλλοιως οταν ειναι 30 βαθμοι. Και φυσικα αμα αλλαξεις το προγραμμα μπορεις να δεις 20-30-40 αλογα με τα 100 οκτανια. Επισης ξανα συμφωνω οτι τα νουμερα δεν εχουν σημασια παρα μονο σε συγκριση με το τι ηταν πριν και μετα την μετατροπη.

                                  Νικος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                    Πιστεύεις ότι θά υπάρξει μετρήσιμη διαφορά (ή τουλάχιστον διαφορά πού θά τήν αισθανθείς στόν δρόμο) μέ τήν αλλαγή βενζίνης Νάσσο;
                                    Μήπως η (όποια) διαφορά βρεθεί στό δυναμόμετρο (πιστεύω ότι θά είναι ελάχιστη) δέν αξίζει τά λεφτά τής δυναμομέτρησης;

                                    Δεν ξέρω καν τι βγάζει 'μαμά'. Οπότε θα κάνω έτσι και αλλιώς μία δυναμομέτρηση, από περιέργεια.

                                    Για τη δεύτερη, το σκέφτομαι ως εξής: η διαφορά 95άρας - 100άρας βενζίνης είναι ~0,2 ευρώ το λίτρο. Αυτό σημαίνει πως τα 50-60 ευρώ της δυναμομέτρησης, σε περίπτωση που αποδειχθεί πως ΔΕΝ αξίζει τον κόπο (όπως υποπτεύεσαι), τα αποσβαίνω σε ~300 λίτρα, δηλ. ~7 γεμίσματα (που ενδεχομένως να έβαζα 100άρα αλλά δεν θα βάζω).

                                    Αν τώρα αποδειχθεί πως όντως υπάρχει διαφορά, θα δω πόση ακριβώς είναι αυτή και θα κρίνω ανάλογα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:

                                      Αν τώρα αποδειχθεί πως όντως υπάρχει διαφορά, θα δω πόση ακριβώς είναι αυτή και θα κρίνω ανάλογα.

                                      Κοίτα νά μάς ενημερώσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Ο nass έχει δίκιο. Μόνο συγκριτικά έχει νόημα η δυναμομέτρηση. Άσε που ακόμα και ο χειριστής μπορεί να βοηθήσει προς την μια ή την άλλη κατεύθυνση ανάλογα με το τι επιθυμεί να δήξει το δυναμόμετρο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Σωστό! Και επειδή τα περισσότερα δυναμόμετρα ανήκουν σε 'βελτιωτικούς οίκους' (sic ), μπορούν να δείχνουν ό,τι θέλουν ανάλογα με πχ. αν βάλαμε κάτι από αυτούς (+5 άλογα) ή από ανταγωνιστή (- 5 άλογα ). Γιαυτό και καλό είναι να πηγαίνουμε πάντοτε σε 3ο δυναμόμετρο και να μη λέμε για ποιό λόγο πηγαίνουμε, δηλ. όχι στο στυλ 'έβαλα πρόγραμμα/φίλτρο από τον τάδε και θέλω να δω τι πιάνει'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Εγώ θά επιμείνω στό χρονόμετρο στό χέρι,τουλάχιστον όταν κάνουμε κάποια επέμβαση στόν κινητήρα,διότι τήν αλλαγή τής βενζίνης δέν νομίζω νά μπορεί νά τήν καταγράψει μέ ασφάλεια.Οι όποιες μικροδιαφορές,θά μπορεί νά είναι λόγω μή σωστού χειρισμού,πράγμα πανεύκολο νά γίνει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr