-
Φίλοι συντροχίτες, επανέρχομαι με ένα θέμα που έχει γίνει αντικείμενο και άλλων topics. Δεν θέλω να κουράσω με επαναλήψεις, αλλά ψάχνω συγκεκριμένες απόψεις μπας και κατασταλάξω (τον Μάρτιο, μετά από 9 χρόνια συμβίωσης με ένα skoda felicia, σκέπτομαι να αλλάξω τουτού). Επειδή με τον τσέχο έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα -και το εννοώ-, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, η πρώτη μου λογική σκέψη ήταν Octavia 5 ή Octavia σχέτο 1.8 Τ (αλλά ας μην μπούμε σε αυτή την συζήτηση). Πρώτη ερώτηση του πωλητή μόλις πήγα να δω το octavia 5 ήταν: 'το απλό ή το FSI με τα 115 άλογα;' Τότε ήταν λοιπόν που ξεκίνησε και το δίλημμα.
Έχω διαβάσει διάφορα άρθρα και διάφορα threads γύρω - γύρω (και του Στράτη για την JTS και το thread με τους συντάκτες των 4Τ που άναψε φωτιές και ένα μονόστηλο στους 4Τ κλπ κλπ). Η γενική εντύπωση που έχω αποκομήσει είναι ότι οι κινητήρες αμέσου ψεκασμού (Κ.Α.Ψ. από τούδε και στο εξής για συντομία) ήρθαν νωρίς. Το θέμα είναι τί ακριβώς εννοούμε νωρίς. Ξεκαθαρίζω το ερώτημα ευθύς αμέσως, τι συμβαίνει τελικά:- Τα καύσιμα που τόσο φθηνά πληρώνει ο έλληνας πολίτης είναι για τα πανηγύρια ακόμα και στις 100άρες εκδόσεις τους και τους δημιουργούν προβλήματα λειτουργίας;
- Η τεχνολογία τους είναι ακόμα πειραματική και έχουμε θέματα πρόωρης φθοράς;
- Δεν αποδίδουν αυτά που υπόσχονται; (να θυμίσω ότι η διαφορά μεταξύ 102ps (mpi) και 115ps (fsi) που ανακοινώνουν οι τσέχοι είναι μεγάλη αν συνυπολογίσει κανείς και τις φήμες ότι η ονομαστική ισχύ που ανακοινώνουν οι εταιρείες του group είναι μικρότερες των πραγματικών)
- Αποδίδουν αυτά που υπόσχονται αλλά μόνο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες; (εντός πόλης π.χ.)
- Δεν είναι οικονομικοί όπως διατυμπανίζουν; (να σημειώσω ότι test κατανάλωσης κατά ISO δεν θυμάμαι να έχει πέσει στα χέρια μου, όπως και ότι η ford για τον 1.8 δίνει (έδινε) στις καταναλώσεις του csi 0,1 lt/100 km μεγαλύτερη κατανάλωση από τον mpi στις εκτός πόλεις διαδρομές)
- Οι εταιρείες προσπαθούν να κρύψουν την αλήθεια; (στο golf sta 1.6 και 2.0 lt υπάρχει μόνο fsi έκδοση και σιγά σιγά θα συμβεί σχεδόν παντού φαντάζομαι)
Sorry για το μέγεθος του thread αλλά νομίζω ότι είναι θέματα που ή μας έχουν απασχολήσει όλους ή πρόκειται αν κρίνω από το γεγονός ότι η μία μετά την άλλη εταιρεία σπεύδει να παρουσιάσει έναν ΚΑΨ (έστω και αν μερικές έχουν το θάρρος να τους αποσύρουν). Αυτή η ατάκα που διάβαζα 'οδηγούσα τον sci και αναπολούσα τις μέρες του mpi' ακόμα στριφογυρίζει στο μυαλό μου. Επειδή η οικονομική διαφορά στην απόκτηση είναι αμελητέα (1200 ευρώ) το ερώτημα αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον. MPI γιά FSI σύντεκνοι?????
-
Φίλοι συντροχίτες, επανέρχομαι με ένα θέμα που έχει γίνει αντικείμενο και άλλων topics. Δεν θέλω να κουράσω με επαναλήψεις, αλλά ψάχνω συγκεκριμένες απόψεις μπας και κατασταλάξω (τον Μάρτιο, μετά από 9 χρόνια συμβίωσης με ένα skoda felicia, σκέπτομαι να αλλάξω τουτού). Επειδή με τον τσέχο έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα -και το εννοώ-, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, η πρώτη μου λογική σκέψη ήταν Octavia 5 ή Octavia σχέτο 1.8 Τ (αλλά ας μην μπούμε σε αυτή την συζήτηση). Πρώτη ερώτηση του πωλητή μόλις πήγα να δω το octavia 5 ήταν: 'το απλό ή το FSI με τα 115 άλογα;' Τότε ήταν λοιπόν που ξεκίνησε και το δίλημμα.
Έχω διαβάσει διάφορα άρθρα και διάφορα threads γύρω - γύρω (και του Στράτη για την JTS και το thread με τους συντάκτες των 4Τ που άναψε φωτιές και ένα μονόστηλο στους 4Τ κλπ κλπ). Η γενική εντύπωση που έχω αποκομήσει είναι ότι οι κινητήρες αμέσου ψεκασμού (Κ.Α.Ψ. από τούδε και στο εξής για συντομία) ήρθαν νωρίς. Το θέμα είναι τί ακριβώς εννοούμε νωρίς. Ξεκαθαρίζω το ερώτημα ευθύς αμέσως, τι συμβαίνει τελικά:- Τα καύσιμα που τόσο φθηνά πληρώνει ο έλληνας πολίτης είναι για τα πανηγύρια ακόμα και στις 100άρες εκδόσεις τους και τους δημιουργούν προβλήματα λειτουργίας;
- Η τεχνολογία τους είναι ακόμα πειραματική και έχουμε θέματα πρόωρης φθοράς;
- Δεν αποδίδουν αυτά που υπόσχονται; (να θυμίσω ότι η διαφορά μεταξύ 102ps (mpi) και 115ps (fsi) που ανακοινώνουν οι τσέχοι είναι μεγάλη αν συνυπολογίσει κανείς και τις φήμες ότι η ονομαστική ισχύ που ανακοινώνουν οι εταιρείες του group είναι μικρότερες των πραγματικών)
- Αποδίδουν αυτά που υπόσχονται αλλά μόνο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες; (εντός πόλης π.χ.)
- Δεν είναι οικονομικοί όπως διατυμπανίζουν; (να σημειώσω ότι test κατανάλωσης κατά ISO δεν θυμάμαι να έχει πέσει στα χέρια μου, όπως και ότι η ford για τον 1.8 δίνει (έδινε) στις καταναλώσεις του csi 0,1 lt/100 km μεγαλύτερη κατανάλωση από τον mpi στις εκτός πόλεις διαδρομές)
- Οι εταιρείες προσπαθούν να κρύψουν την αλήθεια; (στο golf sta 1.6 και 2.0 lt υπάρχει μόνο fsi έκδοση και σιγά σιγά θα συμβεί σχεδόν παντού φαντάζομαι)
Sorry για το μέγεθος του thread αλλά νομίζω ότι είναι θέματα που ή μας έχουν απασχολήσει όλους ή πρόκειται αν κρίνω από το γεγονός ότι η μία μετά την άλλη εταιρεία σπεύδει να παρουσιάσει έναν ΚΑΨ (έστω και αν μερικές έχουν το θάρρος να τους αποσύρουν). Αυτή η ατάκα που διάβαζα 'οδηγούσα τον sci και αναπολούσα τις μέρες του mpi' ακόμα στριφογυρίζει στο μυαλό μου. Επειδή η οικονομική διαφορά στην απόκτηση είναι αμελητέα (1200 ευρώ) το ερώτημα αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον. MPI γιά FSI σύντεκνοι?????
-
Φίλοι συντροχίτες, επανέρχομαι με ένα θέμα που έχει γίνει αντικείμενο και άλλων topics. Δεν θέλω να κουράσω με επαναλήψεις, αλλά ψάχνω συγκεκριμένες απόψεις μπας και κατασταλάξω (τον Μάρτιο, μετά από 9 χρόνια συμβίωσης με ένα skoda felicia, σκέπτομαι να αλλάξω τουτού). Επειδή με τον τσέχο έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα -και το εννοώ-, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, η πρώτη μου λογική σκέψη ήταν Octavia 5 ή Octavia σχέτο 1.8 Τ (αλλά ας μην μπούμε σε αυτή την συζήτηση). Πρώτη ερώτηση του πωλητή μόλις πήγα να δω το octavia 5 ήταν: 'το απλό ή το FSI με τα 115 άλογα;' Τότε ήταν λοιπόν που ξεκίνησε και το δίλημμα.
Έχω διαβάσει διάφορα άρθρα και διάφορα threads γύρω - γύρω (και του Στράτη για την JTS και το thread με τους συντάκτες των 4Τ που άναψε φωτιές και ένα μονόστηλο στους 4Τ κλπ κλπ). Η γενική εντύπωση που έχω αποκομήσει είναι ότι οι κινητήρες αμέσου ψεκασμού (Κ.Α.Ψ. από τούδε και στο εξής για συντομία) ήρθαν νωρίς. Το θέμα είναι τί ακριβώς εννοούμε νωρίς. Ξεκαθαρίζω το ερώτημα ευθύς αμέσως, τι συμβαίνει τελικά:- Τα καύσιμα που τόσο φθηνά πληρώνει ο έλληνας πολίτης είναι για τα πανηγύρια ακόμα και στις 100άρες εκδόσεις τους και τους δημιουργούν προβλήματα λειτουργίας;
- Η τεχνολογία τους είναι ακόμα πειραματική και έχουμε θέματα πρόωρης φθοράς;
- Δεν αποδίδουν αυτά που υπόσχονται; (να θυμίσω ότι η διαφορά μεταξύ 102ps (mpi) και 115ps (fsi) που ανακοινώνουν οι τσέχοι είναι μεγάλη αν συνυπολογίσει κανείς και τις φήμες ότι η ονομαστική ισχύ που ανακοινώνουν οι εταιρείες του group είναι μικρότερες των πραγματικών)
- Αποδίδουν αυτά που υπόσχονται αλλά μόνο κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες; (εντός πόλης π.χ.)
- Δεν είναι οικονομικοί όπως διατυμπανίζουν; (να σημειώσω ότι test κατανάλωσης κατά ISO δεν θυμάμαι να έχει πέσει στα χέρια μου, όπως και ότι η ford για τον 1.8 δίνει (έδινε) στις καταναλώσεις του csi 0,1 lt/100 km μεγαλύτερη κατανάλωση από τον mpi στις εκτός πόλεις διαδρομές)
- Οι εταιρείες προσπαθούν να κρύψουν την αλήθεια; (στο golf sta 1.6 και 2.0 lt υπάρχει μόνο fsi έκδοση και σιγά σιγά θα συμβεί σχεδόν παντού φαντάζομαι)
Sorry για το μέγεθος του thread αλλά νομίζω ότι είναι θέματα που ή μας έχουν απασχολήσει όλους ή πρόκειται αν κρίνω από το γεγονός ότι η μία μετά την άλλη εταιρεία σπεύδει να παρουσιάσει έναν ΚΑΨ (έστω και αν μερικές έχουν το θάρρος να τους αποσύρουν). Αυτή η ατάκα που διάβαζα 'οδηγούσα τον sci και αναπολούσα τις μέρες του mpi' ακόμα στριφογυρίζει στο μυαλό μου. Επειδή η οικονομική διαφορά στην απόκτηση είναι αμελητέα (1200 ευρώ) το ερώτημα αποκτά ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον. MPI γιά FSI σύντεκνοι?????
-
Να σου πω ενα 'μυστικό';
Παρε τον 1.8Τ και άσε τους αλλους με τον fsi να κανουν το κομμάτι τους.
Τα υπόλοιπα ειναι περιττα. -
Καλώς ήλθες στο forum slivi
Με 1200 euro παραπάνω παίρνεις καλύτερες επιδόσεις σε ένα βαρύ αμάξωμα που χρειάζεται την εξτρά ροπή και ιπποδύναμη του FSi
Nομίζω ότι αξίζει η παραπάνω δαπάνη σε ένα τόσο καλό αυτοκίνητο !!!Η διαφορά στην ιπποδύναμη (που είναι παραπάνω απο 115 που ανακοινώνεται για φορολογικούς λόγους στη Γερμανία) δικαιολογεί την όποια παραπάνω κατανάλωση (σε 100άρα βενζίνη) ... κι αυτό όταν τη χρειαστείς
Τεχνολογικά είναι μπροστά , μάλιστα όλοι οι βενζινοκινητήρες στο μέλλον τείνουν προς το ... ΚΑΦ , για να μπορούν να ξεπερνούν τα όρια των ρύπων και για απόδοση .... βλέπε επόμενη γενιά JTS
To δύσκολο κομμάτι του παζλ είναι ότι η τιμή του FSi φτάνει στα επίπεδα του Mondeo 1.8 , Mazda 6 1.8 που προσφέρουν επιδόσεις καλύτερες.
Αλήθεια το Octavia 5 πότε έρχεται σε 2.0 ΤFSi ;;;
-
το θεμα βασιλη, δεν ειναι, αν τεχνολογικα ειναι μπροστα...
το θεμα ειναι: στην υλοποιηση τους, αυτη τη χρονικη στιγμη ειναι αξιοπιστοι σαν κινητηρες ? ή 'ειναι ακομα νωρις και καλυτερα να παμε στην δοκιμασμενη λυση mpi' ??Δε θα ξεχασω τα λογια του sx πριν 2 χρονια που κοιτουσα γι αυτοκινητο (... μαλλον ονειρευομουν μια gtv ή μια spider) και μου ειχε πει 'περιμενε την jts που ερχεται σε λιγο και θα εχει και περισσοτερα αλογα', για να γραφτει μετα και στο περιοδικο (αν θυμαμαι καλα) οτι ψαχνουν να δουν που ειναι η περισσοτερη δυναμη και τι δεν παει καλα .... (α στο καλο, τι θυμηθικα παλι ...
)
-
Βέβαια, παίρνεις άλλο πλαίσιο, πολύ καλύτερο, με την Octavia 5.
Oι FSI κινητήρες έχουν δοκιμαστεί από την θυγατρική Audi τουλάχιστον, στους αγώνες αντοχής Le Mans,
κατακτώντας 3 συνεχόμενες νίκες 2000-2002.Φέτος, έπεται μεγαλειώδης συνέχεια...
(ιστορική αναδρομή! ) -
.... καλα εσυ δε πιανεσαι... εισαι .... προκατειλημμενος!!!
Χρησιμη πληροφορια, παντως! Δεν το 'ξερα!!!
-
Οντως , σαν τεχνολογία είναι δοκιμασμένη και δεν τίθεται θέμα αξιοπιστίας
Ασε που δεν του λείπει η δύναμη , αντιθέτως έχει και παραπάνω
Μάλιστα ο 1.6 έχει καλύτερη σχετικά απόδοση από τον 2.0 και 1.4 , πράγμα που δείχνει ότι η σχεδίαση του ταιριάζει περισσότερο στον 1.6 -
Ο χρήστης tm έγραψε:
.... καλα εσυ δε πιανεσαι... εισαι .... προκατειλημμενος!!!Χρησιμη πληροφορια, παντως! Δεν το 'ξερα!!!
Προσπαθώ, (όσο κι αν μου είναι δύσκολο )
να είμαι αντικειμενικόςΑλλά το παραπάνω είναι γεγονός, όχι προκατάληψη...
-
Σε σχέση με τους άλλους ατμοσφαιρικούς κινητήρες του VAG, δεν τίθεται θέμα, ο FSI είναι καλύτερος, ειδικά από τον... οκταβάλβιδο MPI
Το κυριότερο μειονέκτημά του δεν είναι η βενζίνη που απαιτεί, αλλά το ηλίθιο ηλεκτρονικό γκάζι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε σχέση με τους άλλους ατμοσφαιρικούς κινητήρες του VAG, δεν τίθεται θέμα, ο FSI είναι καλύτερος, ειδικά από τον... οκταβάλβιδο MPIΤο κυριότερο μειονέκτημά του δεν είναι η βενζίνη που απαιτεί, αλλά το ηλίθιο ηλεκτρονικό γκάζι
2η φορά που συμφωνούμε....
-
Συγνώμη, αλλά γιατί ο οκταβάλβιδος MPI δεν ήταν καλός; Έχω οδηγήσει το Γκολφ 3 με αυτόν τον κινητήρα και μου άρεσε πολύ.. ροπάτος, εύστροφος και με δύναμη στο μέσο όρο. Εδώ τόσα άλογα βγάζουν πολύ πιο καινούργια 16βάλβιδα μοτέρ...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Oι FSI κινητήρες έχουν δοκιμαστεί από την θυγατρική Audi τουλάχιστον, στους αγώνες αντοχής Le Mans,
κατακτώντας 3 συνεχόμενες νίκες 2000-2002.Ναι,ακριβως τον ίδιο φοράει το Α3 sport που θελει νίτρο για να ξεκινήσει από τα φανάρια
-
Καλώς σας βρήκα. Ευχαριστήσω πολύ άπαντες για τις απαντήσεις. Είσασταν κατατατοπιστικότατοι. FSI λοιπόν, άντε να δούμε και στο test drive το ηλεκτρονικό γκάζι... Καλημερούδια μας...
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Συγνώμη, αλλά γιατί ο οκταβάλβιδος MPI δεν ήταν καλός; Έχω οδηγήσει το Γκολφ 3 με αυτόν τον κινητήρα και μου άρεσε πολύ.. ροπάτος, εύστροφος και με δύναμη στο μέσο όρο. Εδώ τόσα άλογα βγάζουν πολύ πιο καινούργια 16βάλβιδα μοτέρ...Πόσα κιλά είναι το Golf III και πόσα το Octavia;
Όπως και να το κάνει είναι παρωχημένος και αδικεί τόσο το Octavia όσο και το Altea
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σε σχέση με τους άλλους ατμοσφαιρικούς κινητήρες του VAG, δεν τίθεται θέμα, ο FSI είναι καλύτερος, ειδικά από τον... οκταβάλβιδο MPI
Το κυριότερο μειονέκτημά του δεν είναι η βενζίνη που απαιτεί, αλλά το ηλίθιο ηλεκτρονικό γκάζι
2η φορά που συμφωνούμε....
Να το προσέξεις αυτό!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σε σχέση με τους άλλους ατμοσφαιρικούς κινητήρες του VAG, δεν τίθεται θέμα, ο FSI είναι καλύτερος, ειδικά από τον... οκταβάλβιδο MPI
Το κυριότερο μειονέκτημά του δεν είναι η βενζίνη που απαιτεί, αλλά το ηλίθιο ηλεκτρονικό γκάζι
2η φορά που συμφωνούμε....
Να το προσέξεις αυτό!
Στην τρίτη, ποιός καίγεται ?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Συγνώμη, αλλά γιατί ο οκταβάλβιδος MPI δεν ήταν καλός; Έχω οδηγήσει το Γκολφ 3 με αυτόν τον κινητήρα και μου άρεσε πολύ.. ροπάτος, εύστροφος και με δύναμη στο μέσο όρο. Εδώ τόσα άλογα βγάζουν πολύ πιο καινούργια 16βάλβιδα μοτέρ...
Πόσα κιλά είναι το Golf III και πόσα το Octavia;
Ακριβώς!!!
Πάντως, ο 1,6 ΜPI είναι καταπληκτικός κινητήρας... (από τα λίγα πράγματα που μ' άρεσε στο Golf IV... ) Αν τον βγάλουν σε κανένα ελαφρύ αμάξωμα, θα σκίσει ακόμα και σήμερα...
Περί αμέσου ψεκασμού το ανάγνωσμα...