-
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -f3q-s.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -r3q-s.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-int.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... ounter.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-f-s.jpgΚαμία σχέση με τα Sirion που γνωρίζαμε (ή δε θέλαμε να μάθουμε μάλλον). Η σχεδίαση είναι πιο προσγειωμένη και απο οτι φαίνεται πρέπει να είναι βασισμένο σε ένα μοντέλο που παρουσίασε η Toyota το καλοκαίρι,το Passo.
-
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -f3q-s.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -r3q-s.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-int.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... ounter.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-f-s.jpgΚαμία σχέση με τα Sirion που γνωρίζαμε (ή δε θέλαμε να μάθουμε μάλλον). Η σχεδίαση είναι πιο προσγειωμένη και απο οτι φαίνεται πρέπει να είναι βασισμένο σε ένα μοντέλο που παρουσίασε η Toyota το καλοκαίρι,το Passo.
-
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -f3q-s.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -r3q-s.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-int.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... ounter.jpg
http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-f-s.jpgΚαμία σχέση με τα Sirion που γνωρίζαμε (ή δε θέλαμε να μάθουμε μάλλον). Η σχεδίαση είναι πιο προσγειωμένη και απο οτι φαίνεται πρέπει να είναι βασισμένο σε ένα μοντέλο που παρουσίασε η Toyota το καλοκαίρι,το Passo.
-
pavlos23 Ý÷åéò äßêéï.Áí ðñïóÝîåéò ôá öþôá ôïõ, ôç ìÜóêá ôïõ êáé ãåíéêÜ üëï ôï ìðñïóôÜ ìÝñïò, èõìßæåé áñêåôÜ åùò êáé ðïëý ôïTOYOTA.
-
και τα μοτέρ του Τογιότα θα είναι προφανώς.
Σπύρος
-
Σπύρο,έχω την εντύπωση ότι είδα κινητήρες με πολύ μικρή,για τα δεδομένα της εταιρείας,ισχύ!
Μπορείς Παύλο να το ξεκαθαρίσεις αυτό,και να μας πεις πότε προβλέπεται να εισαχθεί?
-
Δυστυχώς για μένα παραμένει σχεδιαστικά κακό τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά όπως και το προηγούμενο μοντέλο...
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Δυστυχώς για μένα παραμένει σχεδιαστικά κακό τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά όπως και το προηγούμενο μοντέλο...δυστυχώς θα συμφωνήσω Και είναι κρίμα για μια εταιρεία που έχει παράδοση στα καλά μικρά αυτοκίνητα. Να θυμίσω το Charade? (απωθημένο το έχω αυτό το διαόλι...)
Σπύρος
-
H Daihatsu είχε την δυνατότητα να βγάλει τον αντικαταστάτη του GTti τοποθετώντας τον 1300 Turbo με τα 130 άλογα σε YRV/Sirion/Cuore.... Τον έβαλε στο YRV με.... αυτόματο σειριακό της πλάκας που σκότωσε τις επιδόσεις και στο Sirion αλλά.. χωρίς το Turbo και με κίνηση 4Χ4 ή σειριακό πάλι ! Για Cuore ούτε σκέψη αλλά ούτε και για το roadster Copen που ούτε καν ήρθε σαν αριστεροτίμονο. Τελικά αυτός ο κινητήρας πέρασε έτσι στο ντούκου μ' όλες αυτές τις περίεργες επιλογές..
-
Τελικά όχι απλώς μοιάζει με το Passo της Toyota αλλά είναι το ίδιο.
http://response.jp/issue/2004/0607/arti ... /67239.jpg
http://response.jp/issue/2004/0607/arti ... /67241.jpgΟ χρήστης tsilis έγραψε:
Σπύρο,έχω την εντύπωση ότι είδα κινητήρες με πολύ μικρή,για τα δεδομένα της εταιρείας,ισχύ!Μπορείς Παύλο να το ξεκαθαρίσεις αυτό,και να μας πεις πότε προβλέπεται να εισαχθεί?
Θα κινείται απο δύο σύνολα,ένα τρικύλινδρο 1.0 λίτρου και απόδοσης 68 ίππων και ενός τετρακύλινδρου 1.3 (ακριβή ιπποδύναμη εδώ δε γνωρίζω,προφανώς απο 86 έως 103 άλογα ανάλογα την έκδοση). Όσο για την εισαγωγή περιμένω και εγώ νεότερα.
-
σα να λέμε, Γιάρις
Σπύρος
EDIT: τώρα είδα τη λέξη 'τρικύλινδρο', άκυρος ο παραλληλισμός
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Θα κινείται απο δύο σύνολα,ένα τρικύλινδρο 1.0 λίτρου και απόδοσης 68 ίππων και ενός τετρακύλινδρου 1.3 (ακριβή ιπποδύναμη εδώ δε γνωρίζω,προφανώς απο 86 έως 103 άλογα ανάλογα την έκδοση). Όσο για την εισαγωγή περιμένω και εγώ νεότερα.
Ήξερα που ρώταγα!
Τhanks Παύλο... -
ÐáéäéÜ, åíôÜîåé áò ìçí æçôÜìå êáé ðïëëÜ , Daihatsu åßáíé ôï áõôïêßíçôï
-
Ο χρήστης Trelos έγραψε:
Παιδιά, εντάξει ας μην ζητάμε και πολλά , Daihatsu είανι το αυτοκίνητοΚαι τι με αυτό; Δηλαδή και τόσα χρόνια που ασχολούμαστε με τη Skoda και τη VW λάθος κάνουμε και ας πέρασε η Audi το μεεγαλύτερο μέρος της φιλοσοφίας της σε αυτά...
σα να λέμε, Γιάρις
EDIT: τώρα είδα τη λέξη 'τρικύλινδρο', άκυρος ο παραλληλισμός
Έλα ντε,και εγώ παραξενεύτηκα με τον τρικύλινδρο αλλά το διάβασα στο press kit της Daihatsu. Όσο για την εισαγωγή του στην Ευρώπη τελικά πρέπει να το περιμένουμε μάλλον την άνοιξη.
-
Ο χρήστης Trelos έγραψε:
Παιδιά, εντάξει ας μην ζητάμε και πολλά , Daihatsu είανι το αυτοκίνητοκαι λοιπόν??? Η Daihatsu είναι μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία, με παράδοση στα καλά μικρά αυτοκίνητα.
Έχω προσωπική εμπειρία κιόλας, το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Feroza '91, ίσως το τελευταίο καθαρόαιμο 'τζιπάκι' πριν εμφανιστούν τα SUV. Το αυτοκίνητο πουλήθηκε το '03 8.000 ευρώ με 150.000 ζόρικα χιλιόμετρα στην πλάτη του (τρέιλερ με σκάφη), έχοντας ζητήσει ελάχιστα
το μόνο ακριβό που ζήτησε ήταν αμορτισέρ, τα οποία ήταν ρυθμιζόμενα σε 3 θέσεις σκληρότητας από μέσα με διακόπτη στο ταμπλό , και κόστισαν τα 4 περίπου 400 χιλιάρικα. Για off-roading τι να πω... κοντό, μπλοκέ, τα πάντα. Σαν κατσίκι ανέβαινε... (κλαψ )
Τέσπα, επειδή μιλάς για Daihatsu γενικώς, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι γενικώς έχει βγάλει καλά αυτοκίνητα, και μάλιστα αρκετά από αυτά δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα.
Σπύρος
-
Áðï üôé ãíùñßæù ç Daihatsu Ý÷åé 4 åñãïóôÜóéá óôçí Éáðùíßá üëá êé üëá.ÂáóéêÜ Ý÷åé áãïñáóôåß áðï ôçí Toyota åäþ êáé ðïëëÝò äåêáåôßåò (åôóé åîçãïýíôáé êáé ôá êïéíÜ åîáñôÞìáôá óå ðïëëÜ ìïíôÝëá).
-
Η Daihatsu διαθέτει και το 50% στην Perodua, μια μαλαισιανή εταιρία που κατασκευάζει εκδόσεις των Terios, Cuore και Move για την τοπική αγορά και για εξαγωγή.
Και κάτι ακόμα: μπορεί στην Ευρώπη να μην είναι από τις διαδεδομένες μάρκες αλλά στην Ιαπωνία είναι αρκετά ψηλά (no. 5 το 2003)[/quote] -
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
... ούτε και για το roadster Copen που ούτε καν ήρθε σαν αριστεροτίμονο ...Α, από τις πιο ωραίες παρουσίες στην περσυνή έκθεση!
-
πραγματικά πανέμορφο αμάξι... αν το έφερναν Ελλάδα σε λογική τιμή, θα πουλούσε σαν ζεστό ψωμάκι
Σπύρος
-
Μόνο δεξιοτίμονη έκδοση βγαίνει όμως. Τυχεροί στην προκειμένη περίπτωση οι εγγλέζοι.
Daihatsu Sirion 2005