Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Daihatsu Sirion 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Daihatsu Sirion 2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    41
    72
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavlos23 last edited by

      http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -f3q-s.jpg
      http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -r3q-s.jpg
      http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-int.jpg
      http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... ounter.jpg
      http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-f-s.jpg

      Καμία σχέση με τα Sirion που γνωρίζαμε (ή δε θέλαμε να μάθουμε μάλλον). Η σχεδίαση είναι πιο προσγειωμένη και απο οτι φαίνεται πρέπει να είναι βασισμένο σε ένα μοντέλο που παρουσίασε η Toyota το καλοκαίρι,το Passo.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -f3q-s.jpg
        http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -r3q-s.jpg
        http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-int.jpg
        http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... ounter.jpg
        http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-f-s.jpg

        Καμία σχέση με τα Sirion που γνωρίζαμε (ή δε θέλαμε να μάθουμε μάλλον). Η σχεδίαση είναι πιο προσγειωμένη και απο οτι φαίνεται πρέπει να είναι βασισμένο σε ένα μοντέλο που παρουσίασε η Toyota το καλοκαίρι,το Passo.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -f3q-s.jpg
          http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... -r3q-s.jpg
          http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-int.jpg
          http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... ounter.jpg
          http://www.channel4.com/4car/media/D/da ... 05-f-s.jpg

          Καμία σχέση με τα Sirion που γνωρίζαμε (ή δε θέλαμε να μάθουμε μάλλον). Η σχεδίαση είναι πιο προσγειωμένη και απο οτι φαίνεται πρέπει να είναι βασισμένο σε ένα μοντέλο που παρουσίασε η Toyota το καλοκαίρι,το Passo.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trelos last edited by

            pavlos23 Ý÷åéò äßêéï.Áí ðñïóÝîåéò ôá öþôá ôïõ, ôç ìÜóêá ôïõ êáé ãåíéêÜ üëï ôï ìðñïóôÜ ìÝñïò, èõìßæåé áñêåôÜ åùò êáé ðïëý ôïTOYOTA.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              και τα μοτέρ του Τογιότα θα είναι προφανώς.

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsilis last edited by

                Σπύρο,έχω την εντύπωση ότι είδα κινητήρες με πολύ μικρή,για τα δεδομένα της εταιρείας,ισχύ!

                Μπορείς Παύλο να το ξεκαθαρίσεις αυτό,και να μας πεις πότε προβλέπεται να εισαχθεί?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-1970 last edited by

                  Δυστυχώς για μένα παραμένει σχεδιαστικά κακό τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά όπως και το προηγούμενο μοντέλο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
                    Δυστυχώς για μένα παραμένει σχεδιαστικά κακό τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά όπως και το προηγούμενο μοντέλο...

                    δυστυχώς θα συμφωνήσω Και είναι κρίμα για μια εταιρεία που έχει παράδοση στα καλά μικρά αυτοκίνητα. Να θυμίσω το Charade? (απωθημένο το έχω αυτό το διαόλι...)

                    Σπύρος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 9
                      993cc last edited by

                      H Daihatsu είχε την δυνατότητα να βγάλει τον αντικαταστάτη του GTti τοποθετώντας τον 1300 Turbo με τα 130 άλογα σε YRV/Sirion/Cuore.... Τον έβαλε στο YRV με.... αυτόματο σειριακό της πλάκας που σκότωσε τις επιδόσεις και στο Sirion αλλά.. χωρίς το Turbo και με κίνηση 4Χ4 ή σειριακό πάλι ! Για Cuore ούτε σκέψη αλλά ούτε και για το roadster Copen που ούτε καν ήρθε σαν αριστεροτίμονο. Τελικά αυτός ο κινητήρας πέρασε έτσι στο ντούκου μ' όλες αυτές τις περίεργες επιλογές..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        Τελικά όχι απλώς μοιάζει με το Passo της Toyota αλλά είναι το ίδιο.
                        http://response.jp/issue/2004/0607/arti ... /67239.jpg
                        http://response.jp/issue/2004/0607/arti ... /67241.jpg

                        Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                        Σπύρο,έχω την εντύπωση ότι είδα κινητήρες με πολύ μικρή,για τα δεδομένα της εταιρείας,ισχύ!

                        Μπορείς Παύλο να το ξεκαθαρίσεις αυτό,και να μας πεις πότε προβλέπεται να εισαχθεί?

                        Θα κινείται απο δύο σύνολα,ένα τρικύλινδρο 1.0 λίτρου και απόδοσης 68 ίππων και ενός τετρακύλινδρου 1.3 (ακριβή ιπποδύναμη εδώ δε γνωρίζω,προφανώς απο 86 έως 103 άλογα ανάλογα την έκδοση). Όσο για την εισαγωγή περιμένω και εγώ νεότερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          σα να λέμε, Γιάρις

                          Σπύρος

                          EDIT: τώρα είδα τη λέξη 'τρικύλινδρο', άκυρος ο παραλληλισμός

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tsilis last edited by

                            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                            Θα κινείται απο δύο σύνολα,ένα τρικύλινδρο 1.0 λίτρου και απόδοσης 68 ίππων και ενός τετρακύλινδρου 1.3 (ακριβή ιπποδύναμη εδώ δε γνωρίζω,προφανώς απο 86 έως 103 άλογα ανάλογα την έκδοση). Όσο για την εισαγωγή περιμένω και εγώ νεότερα.

                            Ήξερα που ρώταγα!
                            Τhanks Παύλο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trelos last edited by

                              ÐáéäéÜ, åíôÜîåé áò ìçí æçôÜìå êáé ðïëëÜ , Daihatsu åßáíé ôï áõôïêßíçôï

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pavlos23 last edited by

                                Ο χρήστης Trelos έγραψε:
                                Παιδιά, εντάξει ας μην ζητάμε και πολλά , Daihatsu είανι το αυτοκίνητο

                                Και τι με αυτό; Δηλαδή και τόσα χρόνια που ασχολούμαστε με τη Skoda και τη VW λάθος κάνουμε και ας πέρασε η Audi το μεεγαλύτερο μέρος της φιλοσοφίας της σε αυτά...

                                σα να λέμε, Γιάρις

                                EDIT: τώρα είδα τη λέξη 'τρικύλινδρο', άκυρος ο παραλληλισμός

                                Έλα ντε,και εγώ παραξενεύτηκα με τον τρικύλινδρο αλλά το διάβασα στο press kit της Daihatsu. Όσο για την εισαγωγή του στην Ευρώπη τελικά πρέπει να το περιμένουμε μάλλον την άνοιξη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης Trelos έγραψε:
                                  Παιδιά, εντάξει ας μην ζητάμε και πολλά , Daihatsu είανι το αυτοκίνητο

                                  και λοιπόν??? Η Daihatsu είναι μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία, με παράδοση στα καλά μικρά αυτοκίνητα.

                                  Έχω προσωπική εμπειρία κιόλας, το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Feroza '91, ίσως το τελευταίο καθαρόαιμο 'τζιπάκι' πριν εμφανιστούν τα SUV. Το αυτοκίνητο πουλήθηκε το '03 8.000 ευρώ με 150.000 ζόρικα χιλιόμετρα στην πλάτη του (τρέιλερ με σκάφη), έχοντας ζητήσει ελάχιστα

                                  το μόνο ακριβό που ζήτησε ήταν αμορτισέρ, τα οποία ήταν ρυθμιζόμενα σε 3 θέσεις σκληρότητας από μέσα με διακόπτη στο ταμπλό , και κόστισαν τα 4 περίπου 400 χιλιάρικα. Για off-roading τι να πω... κοντό, μπλοκέ, τα πάντα. Σαν κατσίκι ανέβαινε... (κλαψ )

                                  Τέσπα, επειδή μιλάς για Daihatsu γενικώς, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι γενικώς έχει βγάλει καλά αυτοκίνητα, και μάλιστα αρκετά από αυτά δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα.

                                  Σπύρος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    solar_energy last edited by

                                    Áðï üôé ãíùñßæù ç Daihatsu Ý÷åé 4 åñãïóôÜóéá óôçí Éáðùíßá üëá êé üëá.ÂáóéêÜ Ý÷åé áãïñáóôåß áðï ôçí Toyota åäþ êáé ðïëëÝò äåêáåôßåò (åôóé åîçãïýíôáé êáé ôá êïéíÜ åîáñôÞìáôá óå ðïëëÜ ìïíôÝëá).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      svlach last edited by

                                      Η Daihatsu διαθέτει και το 50% στην Perodua, μια μαλαισιανή εταιρία που κατασκευάζει εκδόσεις των Terios, Cuore και Move για την τοπική αγορά και για εξαγωγή.
                                      Και κάτι ακόμα: μπορεί στην Ευρώπη να μην είναι από τις διαδεδομένες μάρκες αλλά στην Ιαπωνία είναι αρκετά ψηλά (no. 5 το 2003)[/quote]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης 993cc έγραψε:
                                        ... ούτε και για το roadster Copen που ούτε καν ήρθε σαν αριστεροτίμονο ...

                                        Α, από τις πιο ωραίες παρουσίες στην περσυνή έκθεση!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          πραγματικά πανέμορφο αμάξι... αν το έφερναν Ελλάδα σε λογική τιμή, θα πουλούσε σαν ζεστό ψωμάκι

                                          Σπύρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            svlach last edited by

                                            Μόνο δεξιοτίμονη έκδοση βγαίνει όμως. Τυχεροί στην προκειμένη περίπτωση οι εγγλέζοι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr