-
Το όνειρο ήταν πάντα μια μεγάλη street και αν δω τώρα αυτές που κυκλοφορούν θα έπαιρνε τη μορφή της Yamaha YZF-R1.
Πριν από λίγο καιρό όμως ξύπνησα και είδα ότι είμαι σχεδόν 24 και δεν έχω καβαλήσει ακόμα μηχανή. Πήγα λοιπόν και έβγαλα δίπλωμα για απεριορίστων πριν από μερικές μέρες και τώρα μέχρι να εκδοθεί το δίπλωμα και να μαζευτούν λίγα φραγκάκια προσπαθώ να σκεφτώ τι να πάρω.
Ο πατέρας έχει ένα στρογγυλοφάναρο παπάκι του '82 αλλά είναι ξεχαρβαλωμένο όσο δεν παίρνει και από την άλλη δεν θέλω παπάκι.
Είχα δει στο 0-300 ένα συγκριτικό για 125άρια και χαλβάδιαζα τη μικρή Varadero και το CBR-125R μιας και τις cross δεν τις πολυπάω, αλλά πολύ μικρές ρε γμτ... Δεν μου πάει να πάρω τέτοια... Δεν ξέρω...
Βλέπω ότι όλες οι καινούργιες μηχανές βγαίνουν ή στα 125, ή από 600 και πάνω αλλά εγώ έψαχνα για κάτι ενδιάμεσο. Η Honda ξεχωρίζει μόνο, με την CBF 250 στα 3.900€, μου αρέσει η γραμμή της και χωρίς να έχει τα γκάζια των μεγάλων σε γεμίζει κάπως σε σύγκριση με τα 125άρια. Από την άλλη κοίταζα για καμιά μεταχειρισμένη CB 400 Superfour S σαν αυτήν με την οποία 'έμαθα' και έδωσα για δίπλωμα, που έρχεται περίπου στα 3.000€.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν μπορώ καταρχήν να ξεκινήσω να οδηγάω τώρα στα γεράματα μοτοσυ(/ι)κλέτα ή είναι επικίνδυνο σε αυτή την ηλικία να ξεκινάει κανείς; Συνέχεια ακούω για μακάβρια ατυχήματα με μηχανόβιους από γονείς και φίλους και με παίρνει από κάτω...
Από την άλλη δεν αντέχω πλέον να ψάχνω για παρκάρισμα με το αυτοκίνητο γι'αυτό θέλω να με βοηθήσετε αν τελικά αποφασίσω να αγοράσω μηχανή σε ποια να καταλήξω...
Sorry αν σας κούρασα...
-
Το όνειρο ήταν πάντα μια μεγάλη street και αν δω τώρα αυτές που κυκλοφορούν θα έπαιρνε τη μορφή της Yamaha YZF-R1.
Πριν από λίγο καιρό όμως ξύπνησα και είδα ότι είμαι σχεδόν 24 και δεν έχω καβαλήσει ακόμα μηχανή. Πήγα λοιπόν και έβγαλα δίπλωμα για απεριορίστων πριν από μερικές μέρες και τώρα μέχρι να εκδοθεί το δίπλωμα και να μαζευτούν λίγα φραγκάκια προσπαθώ να σκεφτώ τι να πάρω.
Ο πατέρας έχει ένα στρογγυλοφάναρο παπάκι του '82 αλλά είναι ξεχαρβαλωμένο όσο δεν παίρνει και από την άλλη δεν θέλω παπάκι.
Είχα δει στο 0-300 ένα συγκριτικό για 125άρια και χαλβάδιαζα τη μικρή Varadero και το CBR-125R μιας και τις cross δεν τις πολυπάω, αλλά πολύ μικρές ρε γμτ... Δεν μου πάει να πάρω τέτοια... Δεν ξέρω...
Βλέπω ότι όλες οι καινούργιες μηχανές βγαίνουν ή στα 125, ή από 600 και πάνω αλλά εγώ έψαχνα για κάτι ενδιάμεσο. Η Honda ξεχωρίζει μόνο, με την CBF 250 στα 3.900€, μου αρέσει η γραμμή της και χωρίς να έχει τα γκάζια των μεγάλων σε γεμίζει κάπως σε σύγκριση με τα 125άρια. Από την άλλη κοίταζα για καμιά μεταχειρισμένη CB 400 Superfour S σαν αυτήν με την οποία 'έμαθα' και έδωσα για δίπλωμα, που έρχεται περίπου στα 3.000€.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν μπορώ καταρχήν να ξεκινήσω να οδηγάω τώρα στα γεράματα μοτοσυ(/ι)κλέτα ή είναι επικίνδυνο σε αυτή την ηλικία να ξεκινάει κανείς; Συνέχεια ακούω για μακάβρια ατυχήματα με μηχανόβιους από γονείς και φίλους και με παίρνει από κάτω...
Από την άλλη δεν αντέχω πλέον να ψάχνω για παρκάρισμα με το αυτοκίνητο γι'αυτό θέλω να με βοηθήσετε αν τελικά αποφασίσω να αγοράσω μηχανή σε ποια να καταλήξω...
Sorry αν σας κούρασα...
-
Το όνειρο ήταν πάντα μια μεγάλη street και αν δω τώρα αυτές που κυκλοφορούν θα έπαιρνε τη μορφή της Yamaha YZF-R1.
Πριν από λίγο καιρό όμως ξύπνησα και είδα ότι είμαι σχεδόν 24 και δεν έχω καβαλήσει ακόμα μηχανή. Πήγα λοιπόν και έβγαλα δίπλωμα για απεριορίστων πριν από μερικές μέρες και τώρα μέχρι να εκδοθεί το δίπλωμα και να μαζευτούν λίγα φραγκάκια προσπαθώ να σκεφτώ τι να πάρω.
Ο πατέρας έχει ένα στρογγυλοφάναρο παπάκι του '82 αλλά είναι ξεχαρβαλωμένο όσο δεν παίρνει και από την άλλη δεν θέλω παπάκι.
Είχα δει στο 0-300 ένα συγκριτικό για 125άρια και χαλβάδιαζα τη μικρή Varadero και το CBR-125R μιας και τις cross δεν τις πολυπάω, αλλά πολύ μικρές ρε γμτ... Δεν μου πάει να πάρω τέτοια... Δεν ξέρω...
Βλέπω ότι όλες οι καινούργιες μηχανές βγαίνουν ή στα 125, ή από 600 και πάνω αλλά εγώ έψαχνα για κάτι ενδιάμεσο. Η Honda ξεχωρίζει μόνο, με την CBF 250 στα 3.900€, μου αρέσει η γραμμή της και χωρίς να έχει τα γκάζια των μεγάλων σε γεμίζει κάπως σε σύγκριση με τα 125άρια. Από την άλλη κοίταζα για καμιά μεταχειρισμένη CB 400 Superfour S σαν αυτήν με την οποία 'έμαθα' και έδωσα για δίπλωμα, που έρχεται περίπου στα 3.000€.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν μπορώ καταρχήν να ξεκινήσω να οδηγάω τώρα στα γεράματα μοτοσυ(/ι)κλέτα ή είναι επικίνδυνο σε αυτή την ηλικία να ξεκινάει κανείς; Συνέχεια ακούω για μακάβρια ατυχήματα με μηχανόβιους από γονείς και φίλους και με παίρνει από κάτω...
Από την άλλη δεν αντέχω πλέον να ψάχνω για παρκάρισμα με το αυτοκίνητο γι'αυτό θέλω να με βοηθήσετε αν τελικά αποφασίσω να αγοράσω μηχανή σε ποια να καταλήξω...
Sorry αν σας κούρασα...
-
Δε νομίζω να είναι κακό να ξεκινήσεις σε αυτήν την ηλικία, από την άλλη βέβαια δεν θα εξελιχθείς όσο θα μπορο΄σες αν άρχισες νωρίτερα.
Όμως αν πας να ξεκινήσεις στα 24, χωρίς να έχεις εμπειρία, και κατευθείαν με δυνατή μηχανή, ξέρω πιο φτηνούς τρόπους να αυτοκτονήσεις...
-
Μπορείς να μάθεις να οδηγάς και σε ZX12R ΑΛΛΑ πρέπει να έχεις απόλυτη γνώση του τί οδηγός είσαι (αρχάριος) και να μην προσπαθείς να ξύσεις τα αυτιά σου σε μια μέρα.
Αν είσαι συνειδητοποιημένος καμία μηχανή δεν είναι επικύνδηνη αλλα δεν θα σε βοηθήσουν όλες να μάθεις εύκολα.
Τα 125άρια είναι ιδανικά για να μάθεις να οδηγάς αλλα το μόνο κακό είναι πως θα δώσεις πολλά λεφτά που δεν θα πάρεις με τίποτα πίσω όταν θα τα πουλήσεις.Και το πιθανότερο είναι να τα πουλήσεις σχετικά γρήγορα μιας και κάποια στιγμή όταν εξοικειωθείς θα βαρεθείς τα 12 άλογα.
Το CB400 είναι πολύ γρήγορο αλλα και πολύ φιλικό, θα στο πρότεινα μιας και έχω ίδιο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αλλα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ με καλά λάστιχα και ΠΟΛΥ προσεκτικά μέχρι να μάθεις.
Μπορεί να είναι 400 κυβικά και ίσως τα 55 άλογα να σου φαίνονται λίγα αλλα οι μοτοσυκλέτες δεν έχουν σχέση με αυτοκίνητα και οι επιδόσεις του θέλουν σεβασμό.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μπορείς να μάθεις να οδηγάς και σε ZX12R ΑΛΛΑ πρέπει να έχεις απόλυτη γνώση του τί οδηγός είσαι (αρχάριος) και να μην προσπαθείς να ξύσεις τα αυτιά σου σε μια μέρα.Αν είσαι συνειδητοποιημένος καμία μηχανή δεν είναι επικύνδηνη αλλα δεν θα σε βοηθήσουν όλες να μάθεις εύκολα.
Τα 125άρια είναι ιδανικά για να μάθεις να οδηγάς αλλα το μόνο κακό είναι πως θα δώσεις πολλά λεφτά που δεν θα πάρεις με τίποτα πίσω όταν θα τα πουλήσεις.Και το πιθανότερο είναι να τα πουλήσεις σχετικά γρήγορα μιας και κάποια στιγμή όταν εξοικειωθείς θα βαρεθείς τα 12 άλογα.
Το CB400 είναι πολύ γρήγορο αλλα και πολύ φιλικό, θα στο πρότεινα μιας και έχω ίδιο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αλλα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ με καλά λάστιχα και ΠΟΛΥ προσεκτικά μέχρι να μάθεις.
Μπορεί να είναι 400 κυβικά και ίσως τα 55 άλογα να σου φαίνονται λίγα αλλα οι μοτοσυκλέτες δεν έχουν σχέση με αυτοκίνητα και οι επιδόσεις του θέλουν σεβασμό.
Με κάλυψες 100%.
Έχω παράδειγμα φίλου οποιος στα 30αντα αγόρασε ΤDM850, με μόνη εμπειρία σε μότο να είναι ένα παπι 50 στα 17του για 1 χρόνο. Βέβαια είχε κάποια μικροατυχήματα (μονο υλικές ζημιές σε μικρο πτώσεις με κατω απο 10χλμ/ω) αλλά τέτοιες όλοι έχουμε.
-
Εντάξει κατανοητό, το γκάζι είναι γλυκό αλλά θέλει προσοχή.
Σχετικά με τη Honda CBF250 ( http://www.honda-geneve.com/catalog/CBF250-2004.html ) έχετε να πείτε κάτι;
-
Νομίζω το CBF είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα για να μάθεις και έχει αρκετό γκάζι για να μην την βαρεθείς αμέσως.
Λογικά θα μπορέσεις και να την πουλήσεις και σε καλή τιμή οταν και αν.
-
Φίλε Αλέξανδρε, μην αγχώνεσαι με την ηλικία, και εγώ 26 είμαι και πριν έξι μήνες πήρα τη μηχανή μου. Αυτό που μετράει είναι να έχεις διαθεση να μάθεις (γιατί αν περιμένεις απο τους δάσκαλους... ) και να είσαι συνηδητοποιημένος ότι δεν έγινες ξαφνικά Valentino Rossi...
Όσο για το τι μηχανή θα πάρεις, η καλύτερη λύση είναι κάτι αναμεσα στα 250-400 cc, καθώς αυτά τα κυβικά δεν είναι και τόσο δύσκολα να τα μάθεις, αλλά ούτε και τόσο αργά ώστε να τα βαρεθείς γρήγορα. Και το CBF είναι πολύ καλή ιδέα, αλλά και το CB400, τα υπόλοιπα είναι θέμα προτεραιοτήτων.
Καλή επιλογή και καλές βόλτες!!!
-
Κι εγώ μέχρι τα 32 μου δεν είχα καμμία σχέση με μηχανές.
Ξαφνικά μέσα σε ένα απόγευμα, αποφάσισα να βγάλω δίπλωμα και να αγοράσω μηχανάκι.
Μετά από λίγο ψάξιμο αγόρασα το Yamaha Serow 225. Ήταν ακριβώς αυτό που ήθελα. Μικρό σχετικά, ελαφρύ, ευέλικτο, σχεδόν ιδανικό για κάποιον εντελώς αρχάριο σαν εμένα. Το μόνο μειονέκτημα ότι έβγαλε πολλές βλάβες.
Μετά από σχεδόν 3 χρόνια, αποφάσισα να το αλλάξω και να παραμείνω στην κατηγορία ON/OFF αφού μου αρέσει. Λέω να πάρω (πάλι) μεταχειρισμένο το ΧΤ 500.Αυτά από την προσωπική μου εμπειρία.
Συμπληρωματικά να σου πώ ότι το 125αρι θα το βαρεθείς πολύ γρήγορα.
Πρέπει να κάτσεις και να σκεφτείς για ποιά ακριβώς χρήση το θέλεις το μηχανάκι. Μόνο για μέσα στην πόλη, ταξίδια, λίγο off road.Καλή επιτυχία στην επιλογή σου.
-
Να 'στε καλά ρε παίδες... Ενθαρρυντικά τα σχόλιά σας...
-
Tίποτα φίλε, γι' αυτό είμαστε όλοι εδώ μια παρέα (αν και πολλες φορές δε θυμίζουμε παρέα... )
Είπες ότι δεν πολυπάς τις Enduro, αν θες όμως και μια άλλη πρόταση, για κοίτα και προς 250άρια on-off πλευρά... Ένα ΝΧ ή ΑΧ-1 μεταχειρισμένο θα σου κοστίσει σαφώς λιγότερο από 3000 Ε, είναι αξιόπιστο, έχει το γκαζάκι του και είναι ευκολοδήγητο. Επιλογές γενικότερα υπάρχουν, παράπονο δεν πρέπει να έχεις...
Πάντως δικαιολογημένη η ανησυχία σου για ατυχήματα και άλλα σχετικά, εξάλλου όποιος δεν φοβάται, μάλλον δεν στέκει και τόσο καλά... Θα σου πω όμως κάτι που μου είπε αυτός που μου πούλησε τη μηχανή, που τυγχάνει και φίλος: Στα δέκα ατυχήματα μεταξύ αυτοκινήτου-μηχανής, με ευθύνη του αυτοκινήτου, τα 7 με 8 θα μπορούσαν να μην είχαν γίνει, αν είχε προσέξει-προβλέψει λιγο παραπάνω ο μοτοσυκλετιστής. Ο άνθρωπος καβαλάει για πολλά χρόνια μεγάλες μηχανές, ποτέ δεν εχει πάθει τίποτα, να 'ναι καλά...
Συμπέρασμα: με το καλό φίλε μου και τα μάτια σου 14!!!
-
αν πάει προς τα εκεί, ας δει και το KAwasaki D-Tracker, είναι motard και πολύ γρήγορο για 250. Και, κατά τη γνώμη μου, πανέμορφο!
Σπύρος
-
Ο χρήστης Αλέξανδρος έγραψε:
Πριν από λίγο καιρό όμως ξύπνησα και είδα ότι είμαι σχεδόν 24 και δεν έχω καβαλήσει ακόμα μηχανή. παπάκι.Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν μπορώ καταρχήν να ξεκινήσω να οδηγάω τώρα στα γεράματα μοτοσυ(/ι)κλέτα ή είναι επικίνδυνο σε αυτή την ηλικία να ξεκινάει κανείς; Συνέχεια ακούω για μακάβρια ατυχήματα με μηχανόβιους από γονείς και φίλους και με παίρνει από κάτω...
...
24 χρονών και γέρος ??? πλάκα κάνεις????
οδήγησα πρώτη φορά στη ζωή μου μοτοσικλέτα στα 26 (ένα νοικιαρικο DT-125) στην Κρήτη. Στα 27 μου αγόρασα το XR-250 και στα 31 μου την super-tenere. Στα 36 μου ψάχνω φράγκα για τη varadero....
Μη μασάς...πάρε τη μηχανή. Απλά να θυμάσαι ότι θέλουν περισσότερο σεβασμό απ΄ότι τα αυτοκίνητα. -
×áéñåôþ ôï club.Å÷ù ðáôÞóåé ôá 30 (÷ñüíéá).ÎÝñù ìüíï ðïäÞëáôï (êé áõôü áð ôá ðáéäéêÜ ìïõ ÷ñüíéá).Åëá üìùò ðïõ ÷ñåéÜæïìáé ìç÷áíÜêé ëüãù ìåôáêéíÞóåùí óôï êÝíôñï.ÈÝëù íá âãÜëù äßðëùìá ãéá ìç÷áíÜêé.Æçôþ ôá öþôá óáò ðÜíù óôï èÝìá.
ÕÃ. Äýóêïëç ç ðåñßðôùóç ìïõ ãéáôñÝ;
-
Πάρε ενα καλό σκούτερ αλλα πρίν ξαμολυθείς στους δρόμους ωσαν το πρόβατο στη σφαγή αφιέρωσε λίγο χρόνο να το μάθεις σε ερημικούς δρόμους.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ÐÜñå åíá êáëü óêïýôåñ áëëá ðñßí îáìïëõèåßò óôïõò äñüìïõò ùóáí ôï ðñüâáôï óôç óöáãÞ áöéÝñùóå ëßãï ÷ñüíï íá ôï ìÜèåéò óå åñçìéêïýò äñüìïõò.ÐñïôÜóåéò ãéá scooter;
-
Δεν έχω ψάξει την αγορά σκούτερ για να σου προτείνω αλλα γενικά αν πάρεις μια καλή μάρκα με μεγάλη εγγύηση και με καλές προδιαγραφές θα το έχεις για χρόνια και θα σου αλλάξει την καθημερινότητα.
Με μια πρόχειρη ματιά που έριξα είδα αυτό:
Φαίνεται πολύ καλό αλλα ψάξτο σε συνάρτηση με τα λεφτά που θα διαθέσεις.
-
Επίσης, πολύ καλό, απροβλημάτιστο και με καλούς χώρους scooter είναι το Peugeot Elyseo.
-
Κάτι σε 100 - 125cc, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ με τροχούς 16in.
-
...δηλαδή Piaggio Beverly
Σπύρος
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός