-
εχω αυτη την απορια εδω και καιρο τη ειναι το καλυτερο?
-
εχω αυτη την απορια εδω και καιρο τη ειναι το καλυτερο?
-
εχω αυτη την απορια εδω και καιρο τη ειναι το καλυτερο?
-
Καλύτερο είναι το παπί λόγω ύπαρξης συμπλέκτη και ταχυτήτων. Μπορείς να το οδηγήσεις με μεγαλύτερες ταχύτητες χωρίς να το έχεις συνεχώς σε τέρμα στροφές. Απ' την άλλη το σκούτερ είναι πιο εύκολο στην οδήγηση. Διαλέγεις και παίρνεις
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
εχω αυτη την απορια εδω και καιρο τη ειναι το καλυτερο?Scooter με μικρες ροδες ειναι επικινδυνο, δεν εχουν ουτε αναρτησης ουτε αποσβεση αναμαλιων απο τον τροχο , με λιγα λογια ειναι κουτσουρα, και με δεδομενο τους δρομου μας επικινδυνα.
Αν μιλας γι'αυτα με τους 16αριδες τροχους ασυζητητεί ειναι καλυτερα απο καθε παπί, αλλα εχουν σημαντική διαφορά στο κοστος παπι=2000ε, sacooter> 3000E.
-
Έχοντας μεγάλη εμπειρία και από τα δυο θα έλεγα ότι κλείνω περισσότερο στα σκουτεράκια. Πέρα από την ευκολία οδήγησης το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι οι άφθονοι αποθηκευτικοί χώροι συμπεριλαμβανομένης και της ποδιάς που μπορεί άνετα να μεταφέρει πολλά μα πάρα πολλά πράγματα. Στο παπί μια μπαγαζιέρα τι να σου κάνει, μόνο το κράνος και τέλος συνήθως. Το μόνο για μένα μειονέκτημα είναι οι μικροί σε διάμετρο τροχοί που επηρεάζουν την άνεση και υπό προϋποθέσεις μπορούν να γίνουν επικίνδυνοι, μια και οι δρόμοι μας ακόμα και εντός των πόλεων χρειάζονται κανονικά οχήματα εκτός δρόμου. Βλέπω όμως ότι τα τελευταία χρόνια παράγονται πια μηχανάκια με διαμόρφωση σκούτερ αλλά με μεγάλους τροχούς σε μέγεθος παπιού. Δεν έχω εμπειρία από τέτοια κατασκευή αλλά νομίζω ότι πρέπει να είναι ένας καλός συμβιβασμός.
-
5-0 τα σκούτερ!
Κι εγώ σκούτερ!
Πανεύκολο στην οδήγηση, αρκεί να ξέρεις ποδήλατο (ακριβώς όπως το λέω όμως, χωρίς ΚΑΜΙΑ λεπτομέρεια - κρυφή παγίδα!)Μεγάλοι χώροι για αποθήκευση και για μένα το σημαντικότερο για όχημα τέτοιας χρήσης:
Δεν σε πιάνει τόσο πολύ ο αέρας!
Άρα και το κρύο!
Άρα και η βροχή!
Άρα λερώνεσαι και λιγότερο!Μάλιστα το δικό μου έχει από κατασκευής και παρμπρίζ από πλεξιγκλας (μέχρι το πηγούνι) και είναι ακόμα καλύτερα.
Επειδή εδώ που είμαι βρέχει πιο συχνά από μερα παρά μέρα και επειδή πάνω από 10 βαθμούς δεν έχουμε δει από τον... Οκτώβριο, θα μου ήταν άχρηστο αν δεν μπορούσα να εξασφαλίσω πως θα είμαι στεγνός και σχετικά ζεστός, αφού θα έπρεπε να ξυπνάω μονίμως νωρίτερα μπάς και χρειαστώ το αμάξι τελικά...
Μειονέκτημα η ανάρτηση. Με τόσο μικρούς τροχούς και διαδρομή είναι άστα να πάνε! Σε λακούβες (ελβετικές...) κοπανιέσαι και η μπροστινή ρόδα κάνει άλμα ακόμα και σε μικρές ράμπες (πχ 3 εκατοστά ανέβασμα πεζοδρομίου...)
Πάντως παραμένει εξαιρετικά εύκολο, και μια φορά που χιόνιζε και μου έβγαλε λίγα μούτρα μαζεύτηκε μόνο του! (Για όσους δεν ξέρουν θυμίζω πως δεν πρέπει να έχω κάνει 1.000 χμ με μηχανάκι στη ζωή μου, έχοντας κάνει πάρα πολλές χιλιάδες με ποδήλατο)
Στην Ελλάδα θα είναι δράμα από πλευράς ανάρτησης (τουλάχιστον το 18,5 ετών δικό μου...), αλλά στην Ελλάδα δεν νομίζω να ρίσκαρα δίκυκλο για καθημερινή χρήση γενικότερα...
-
Προσωπικά, έχοντας χιλιάδες χιλιόμετρα με μεγάλη μηχανή, ψηφίζω scooter Το παπί είναι σε όλα σχεδόν 'περίπου'. Εχει περίπου φρένα, περίπου κιβώτιο (ποτέ δεν κατάφερα να βολευτώ το πάτημα πίσω για κατέβασμα ταχύτητας), περίπου οδική συμπεριφορά με τα λεπτά του λαστιχάκια και συνήθως μάλιστα τα παπιά είναι πολύ ταχύτερα (από άποψη κινητήρα) από τα φρένα και το κράτημά τους.
Τα scooter τουλάχιστον δεν παραμυθιάζουν πως είναι μοτοσυκλέτες, είναι οχήματα αστικής μετακίνησης και το κάνουν σαφές: αυτόματα, με αποθηκευτικούς χώρους, ευέλικτα. Υστερούν στη διάμετρο των τροχών (όχι όλα) αλλά κατά τα λοιπά τα θεωρώ μοντέρνα οχήματα και κατάλληλα για τη δουλειά που κάνουν.
-
nass, αυτό το ξέχασα...
Τα πατήματα στο παπί... Είτε το αριστερό για την αλλαγή ταχύτητας, είτε και το δεξί.Άντε αν βρέχει να φτάσεις με στεγνά παπούτσια!!!!! ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!
Με το σκούτερ ΠΑΝΤΑ το ένα παπούτσι μου είναι στεγμό (μόνο αυτό που βγάζω να στηριχτώ στο φανάρι βρέχεται) και αν δεν με πιάσει φανάρι τότε φτάνω με τα παπούτσια ΣΤΕΓΝΑ!
(κανένα φανάρι στο μικρό Λουγκάνο σπάνια μπορεί να τύχει, στην Αθήνα ποτέ.. ) -
Παπί ψήφισα εγώ (και είμαι ο πρώτος μέχρι στιγμής. χμμ...)
Συμφωνώ κι εγώ με τους προλαλήσαντες όσον αφορά τα πλεονεκτήματα των scooters, έτσι κι αλλιώς και εγώ προς το παρόν με ένα τέτοιο είμαι, 16ρες ρόδες.
Αυτό που έχω παρατηρήσει σε σχέση με το παπί είναι πως, ενώ η σέλα είναι σαφώς μεγαλύτερη, και πιο άνετη ίσως (στις μικρές αποστάσεις), όσο περνά η ώρα τόσο περισσότερο κουράζομαι (σε σχέση με το παπί πάντα), οπότε στο τέλος μιας διαδρομής 20 - 25km με το παπί φτάνω ελαφρώς πιο ξεκούραστος. Επίσης, στο παπί νιώθω περισσότερο ασφαλής(!), αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω για ποιό λόγο ακριβώς... -
Σκούτερ και για εμένα, τα παπιά ποτέ δεν μου άρεσαν ενώ τα σκούτερ πιστευω είναι καλύτερα απο κάθε πλευρά.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Παπί ψήφισα εγώ (και είμαι ο πρώτος μέχρι στιγμής. χμμ...)
Συμφωνώ κι εγώ με τους προλαλήσαντες όσον αφορά τα πλεονεκτήματα των scooters, έτσι κι αλλιώς και εγώ προς το παρόν με ένα τέτοιο είμαι, 16ρες ρόδες.
Αυτό που έχω παρατηρήσει σε σχέση με το παπί είναι πως, ενώ η σέλα είναι σαφώς μεγαλύτερη, και πιο άνετη ίσως (στις μικρές αποστάσεις), όσο περνά η ώρα τόσο περισσότερο κουράζομαι (σε σχέση με το παπί πάντα), οπότε στο τέλος μιας διαδρομής 20 - 25km με το παπί φτάνω ελαφρώς πιο ξεκούραστος. Επίσης, στο παπί νιώθω περισσότερο ασφαλής(!), αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω για ποιό λόγο ακριβώς...Εγω ψηφισα σκουτερ αλλα θα αγορασω παπι... τους λογους σε ενα αλλο θεμα που ανοιξα, χθες
Νομιζω οτι νοιωθεις πιο ασφαλεις στο παπι γιατι το ελεγχεις καλυτερα, λογο οτι τα σκουτερ εχουν ογκο, και δεν μπορεις να βαλεις ευκολα τα ποδια σου κατω, οπως τουλαχιστον το κανεις στο παπι.
-
Σαν αρχάριος πάντως μάλλον ασφαλέστερα ένιωσα στο σκούτερ που μπορούσα να πατάω τα πόδια μου σε πάτωμα, και δεν ήμουν 100% εκτεθειμένος σε όλα... Όχι πως το πάτωμα θα με σώσει από κάτι, αλλά είναι καλύτερη η αίσθηση που δίνει...
Επίσης να βάλεις τα πόδια σου κάτω δεν έχεις πρόβλημα, ούτε σε κατάσταση ανάγκης... Μου έτυχε τις πρώτες μέρες να έχω κακή ορατότητα (ξαφνικά στην κίνηση ήλιος στα μάτια) και μια Ζ3 μπροστά μου να κοκκαλώσει, και δεν προλάβαινα και πήγαινα με μικρή ταχύτητα μεν (15-20), να τον ανασχεδιάσω δε (και εμένα μαζί... )
Έκοψα το τιμόνι να τον αποφύγω, αλλά δεν προλάβαινα να γείρω μέσα, και αναγκάστηκα να βάλω πόδι δυνατά σε ελάχιστο χρόνο. Απολύτως κανένα πρόβλημα που ήταν σκούτερ! Βέβαια η πατούσα μου ένιωθα μετά πως ξεκόλλησε από το πόδι, αλλά τελικά τέλος καλό όλα καλά... -
Παρόλο που θα συμφωνήσω με όλα τα επιχειρήματα των σκούτερς, ψηφίζω παπί. Ο λόγος συναισθηματικός αφού έχω περάσει από (σχεδόν) όλα τα παπια της Honda. Αυτό που δεν καταφέρνουν τα σκουτεράκια είναι η αξιοπιστία!!
-
για εναν σχετικα μεγαλο ανθροπο και οχι πιτσιρικα καλο ειναι το σκουτερ ο πητσιρικας θελει παπι , τα σκουτερ ειναι πιο ανετα, πηγα βολτα με το beverli 500 πολυ καλο και παει κοιολας
-
Εγω εχω λιγη πειρα στα scooter και καθολου στα παπια. Προτιμω ομως το πρωτο αν και εχω σχηματησει την ιδεα οτι δεν προσφερονται για ταρζανιες και δεν συγχωρουνε ευκολα τα λαθη.
-
Αν και ειχα και απο τα τρια νομιζω σαν τη μοτοσυκλετα δεν εχει. Καταλαβαινεις τι οδηγας με το σκουτερ ουκ ολιγες φορες κοντεψα να τρακαρω/πεσω εβγαλε μουρες, πεταξε κωλους εκει που δεν το περιμενα (εχει 12δες τροχους) με το παπι οντως ολα ειναι στο περιπου ειδικα στα παλιοτερα τωρα στα καινουργια με τα δισκοφρενα και τα πηρουνια μπροστα δεν ξερω αλλα απο χωρους τα σκουετρ οντως δεν παιζοντα φορτωνεις οτι θελεις. Την ευκολια του αυτοματου δεν την βαζω στα συν γιατι ποτε δεν ξερω πως και ποτε αποσυμπλεκει ο συμπλεκτης του αρα δεν εχω τον πληρη ελεγχο της πισω ροδας. καλυτερα κατι με ταχυτητες. Ισως κατι σαν το burgman 650 με ταχυτητες στο χερι αλλα και αυτοματο οταν το θελω εγω.
-
Να γίνω λίγο αιρετικός; Γιατί scooter ή παπί και όχι μικρή μηχανή ρε παιδιά;
Τουλάχιστον θα ξέρεις ότι στρίβει και φρενάρει.
Επίσης νομίζω ότι εκτός πίστας και εντός των αστικών τοιχών ένα δίχρονο είναι αρκετά επικίνδυνο. Δεν θα ήθελα καν να σκεφτώ τι θα γινόταν αν οδηγώντας δίχρονο έπρεπε να πατήσω σε ψιλόβροχο φρένα πανικού πάνω σε λωρίδα διαγράμμισης.
Πιστεύω ότι και από θέμα αξίας-κόστους τα παπιο-σκούτερ δεν πηγαίνουν και πολύ καλά... -
Σκούτερ.
Σαφέστατα.......
Γιατί στην πόλη είναι χρησιμότεροι οι μεγάλοι χώροι, η καλύτερη προστασία από νερά και η αυτόματη μετάδοση.Χώρια που τα τελευταία χρόνια τα σκούτερ έχουν κάνει άλματα στον τομέα των αναρτήσεων (άρα πολύ καλό κράτημα στον δρόμο, τηρουμένων των αναλογιών βέβαια) και τον φρένων (επομένως καλύτερη ασφάλεια....)
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Παπί ψήφισα εγώ (και είμαι ο πρώτος μέχρι στιγμής. χμμ...)
Συμφωνώ κι εγώ με τους προλαλήσαντες όσον αφορά τα πλεονεκτήματα των scooters, έτσι κι αλλιώς και εγώ προς το παρόν με ένα τέτοιο είμαι, 16ρες ρόδες.
Αυτό που έχω παρατηρήσει σε σχέση με το παπί είναι πως, ενώ η σέλα είναι σαφώς μεγαλύτερη, και πιο άνετη ίσως (στις μικρές αποστάσεις), όσο περνά η ώρα τόσο περισσότερο κουράζομαι (σε σχέση με το παπί πάντα), οπότε στο τέλος μιας διαδρομής 20 - 25km με το παπί φτάνω ελαφρώς πιο ξεκούραστος. Επίσης, στο παπί νιώθω περισσότερο ασφαλής(!), αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω για ποιό λόγο ακριβώς...Έχεις απευθυνθεί σε κάποιον καλό γιατρό
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
......με το παπί φτάνω ελαφρώς πιο ξεκούραστος. Επίσης, στο παπί νιώθω περισσότερο ασφαλής(!), αλλά δεν μπορώ να εξηγήσω για ποιό λόγο ακριβώς...Έχει μεγαλύτερους τροχούς (άρα καλύτερη συμπεριφορά στα ελληνικά μπάχαλα που λέγονται δρόμοι) και (τώρα πια) καλά φρένα και αναρτήσεις. Υπολογίζοντας και την ευκολότερη μεταπώληση, προσωπικά το προτιμώ. Αλλά περί ορέξεως, . . .
scooter η παπι