-
Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
Τα ελαστικά μου είναι Michelin.Ποιά είναι η γνώμη σας?
Κάνω λάθος...?
-
Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
Τα ελαστικά μου είναι Michelin.Ποιά είναι η γνώμη σας?
Κάνω λάθος...?
-
Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
Τα ελαστικά μου είναι Michelin.Ποιά είναι η γνώμη σας?
Κάνω λάθος...?
-
Δεν μας είπες τίποτε για την ανάρτηση και το τι θέλεις
-
Η γνώμη μου είναι ότι ένα προσθιοκίνητο (άρα μπροστόβαρο) αυτοκίνητο για να έχει ουδέτερο ζύγισμα πρέπει να έχει 2-3psi μεγαλύτερη πίεση στα εμπρός ελαστικά απ'ό,τι στα πίσω. Αυτό ισχύει και για τις δύο Άλφα, οι οποίες με ίδια πίεση εμπρός-πίσω είναι πιο 'βαρυμούρικες' απ'ό,τι θα ήθελα και με 2-3psi περισσότερο μεταμορφώνονται σε ...καρτ.
Βέβαια εσύ με τέτοιο χαμήλωμα έχεις βγάλει τη γεωμετρία του κατασκευαστή εντελώς off (ειδικά το κάμπερ), οπότε τα στερεότυπα έχουν πάψει να ισχύουν για το Σαξό σου.
Γιατί δεν πειραματίζεσαι λιγάκι με τις πιέσεις σε 'ελεγχόμενες συνθήκες';
-
Σάββα εγώ θα το ψήλωνα 'μαμά' και θα έβαζα τις πιέσεις του μάνιουαλ να δώ τι παίζεται
Σπύρος
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Δεν μας είπες τίποτε για την ανάρτηση και το τι θέλειςΦοράω de Garbon Spor με ελατήριο που δυστυχώς δεν θυμάμαι...
Με ενδιαφέρει να δω εάν πρέπει να βάζω το 36 μπροστά ή όχι..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν μας είπες τίποτε για την ανάρτηση και το τι θέλεις
Φοράω de Garbon Spor με ελατήριο που δυστυχώς δεν θυμάμαι...
Με ενδιαφέρει να δω εάν πρέπει να βάζω το 36 μπροστά ή όχι..
Αλλάζοντας την ανάρτηση αλλάζει κι αυτό...
Δοκίμασέ το και αυτό που σου δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα, μάλλον είναι και το σωστό.
Μακροπρόθεσμα ρίξε και μια ματιά στην φθορά (ομοιόμορφη ή μη). -
Εμενα σε rallye 16v γιατι μου προτεινει την ιδια πιεση γυρω-γυρω;
-
παντως μην βαζεις αερα με μεγαλη διαφορα μπρος πισω.........νομιζω οτι μια σωστη διαφορα ειναι γυρω στα 2
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
παντως μην βαζεις αερα με μεγαλη διαφορα μπρος πισω.........νομιζω οτι μια σωστη διαφορα ειναι γυρω στα 2εκτος και αν πισω εχεις δυο-τρια ατομα και το πορτ-μπαγκαζ γεματο οποτε πρεπει να βαλεις περισσοτερο απο τα μπροστα.
ενα λαθος που κανουν πολλοι ειναι αφου ρυθμισουν την πιεση +2 εμπρος μετα πισω καποια στιγμη βαζουν μεσα και την παρεα για μια γρηγορη βολτα.......ελα ομως που με 140 / 200 κιλα στον πισω αξονα τα λαστιχα ''καθονται'' και η αναρτηση εχει σχεδον τερματισει.
-
δεν ειπε κανεις το αντιθετο......
-
Ανομοιόμορφη ή ταχεία φθορά στα ελαστικά αν και τα έχω περίπου 2 χρόνια δεν έχω παρατηρήσει.
Τελικά τι μου προτείνετε 36 και 32 όπως λέει ο κατασκευαστής ή 33 και 30-31 που βάζω εγώ...Κινούμαι κυρίως σε καλό δρόμο (Μαραθώνος, Αττική οδός) και γενικά δεν το πιέζω πολύ στις στροφές.
Λοιπόν?
-
Για μέχρι 3 άτομα ό,τι γράφει το βιβλίο (συνήθως αλλά όχι πάντα ίδια πίεση μπρος-πίσω). Για 4-5 άτομα ή και μπαγκάζια +2 λογικά φτάνει.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ανομοιόμορφη ή ταχεία φθορά στα ελαστικά αν και τα έχω περίπου 2 χρόνια δεν έχω παρατηρήσει.
Τελικά τι μου προτείνετε 36 και 32 όπως λέει ο κατασκευαστής ή 33 και 30-31 που βάζω εγώ...Κινούμαι κυρίως σε καλό δρόμο (Μαραθώνος, Αττική οδός) και γενικά δεν το πιέζω πολύ στις στροφές.
Λοιπόν?
Αφού δεν βλέπεις παράλογη φθορά, αφού σου αρέσει από οδική συμπεριφορά, και αφού ούτως ή άλλως έχεις άλλη ανάρτηση από γεωμετρία (άρα λογικά και άλλες πιέσεις θα είναι οι σωστές) τότε κατά τη γνώμη μου το κάνεις σωστά!
-
Σε μερικά αυτοκίνητα ο κατασκευαστής προτείνει δύο πιέσεις ελαστικών. Μία 'κανονική' (π.χ. 30 και μετά αλλαγές για φορτίο) και μία 'υψηλών επιδόσεων' (π.χ. 36) για σπορ οδήγηση ή για οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Ίσως για το δικό σου VTS ο κατασκευαστής να προτείνει μόνο τις πιέσεις για 'υψηλές επιδόσεις'.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αφού δεν βλέπεις παράλογη φθορά, αφού σου αρέσει από οδική συμπεριφορά ...... τότε κατά τη γνώμη μου το κάνεις σωστά!Και εγώ έτσι το βλέπω, δεν κάνεις αγώνα που να θες την γρηγορότερη ρύθμιση, εφόσον δεν μοιάζει να δημιουργείς πρόβλημα και εσένα σου αρέσει είσαι καλά. Θα ήσουν όμως καλύτερα και πιο σίγουρος αν δοκίμαζες να παίξεις με άλλες πιέσεις γιατί μπορεί να βρεις κάτι που να σου αρέσει ακόμα περισσότερο!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
Ποιά είναι η γνώμη σας?
Κάνω λάθος...?Όπως το λες. «Έχεις την εντύπωση».
Kαι φυσικά όποιοι σου απαντούν έχουν και αυτή «την εντύπωση»...
Έτσι είναι φίλε μου. Άλλαξες τα δεδομένα της ανάρτησης και μαζί την ισοροπία του αυτοκινήτου με βάση τα κατασκευαστικά του δεδομένα.
Tώρα πιάστο αβγό και κούρευτο... εκτός βέβαια και αν έχεις τη δυνατότητα εργαστηριακού ελέγχου και απόδειξης.
Δυστυχώς ότι και να σου πούμε οι όποιοι -αυτοαποκαλούμενοι- ειδικοί, ελάχιστη πιθανότητα θα έχει να συγκλίνει προς το σωστό. Oι επεμβάσεις τρίτων σε ένα προϊόν που άλλος (ο κατασκευαστής) σχεδίασε, εξέλιξε, κατασκεύασε, έχουν μηδαμινή πιθανότητα επιτυχίας. Φυσικά οι σειρήνες του μάρκετινγκ απομακρύνουν τον καθένα μας από αυτή τη λογική και το τίμημα είναι να βγαίνουμε στη γύρα να ζητάμε γνώμες που δεν μπορούν να έχουν τεχνικό υπόβαθρο.
Safetrack -
Με 36 θα κοπαναγε χειρότερα κι απο χρέπι πιστεύω,και μόνο για αυτό τον λόγο θα το κατέβαζες πάλι αμέσως.
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
Ποιά είναι η γνώμη σας?
Κάνω λάθος...?Όπως το λες. «Έχεις την εντύπωση».
Kαι φυσικά όποιοι σου απαντούν έχουν και αυτή «την εντύπωση»...
Έτσι είναι φίλε μου. Άλλαξες τα δεδομένα της ανάρτησης και μαζί την ισοροπία του αυτοκινήτου με βάση τα κατασκευαστικά του δεδομένα.
Tώρα πιάστο αβγό και κούρευτο... εκτός βέβαια και αν έχεις τη δυνατότητα εργαστηριακού ελέγχου και απόδειξης.
Δυστυχώς ότι και να σου πούμε οι όποιοι -αυτοαποκαλούμενοι- ειδικοί, ελάχιστη πιθανότητα θα έχει να συγκλίνει προς το σωστό. Oι επεμβάσεις τρίτων σε ένα προϊόν που άλλος (ο κατασκευαστής) σχεδίασε, εξέλιξε, κατασκεύασε, έχουν μηδαμινή πιθανότητα επιτυχίας. Φυσικά οι σειρήνες του μάρκετινγκ απομακρύνουν τον καθένα μας από αυτή τη λογική και το τίμημα είναι να βγαίνουμε στη γύρα να ζητάμε γνώμες που δεν μπορούν να έχουν τεχνικό υπόβαθρο.
SafetrackΕντάξει μην τα ισοπεδώνουμε όλα, σεβαστή η γνώμη σου βεβαίως!
Το αυτοκίνητο ακόμα και με την μαμα ανάρτηση στο 36 κοπάναγε απίστευτα!
Γαλλική Πίεση Ελαστικών