Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γαλλική Πίεση Ελαστικών
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γαλλική Πίεση Ελαστικών
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    36
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
      Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
      Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
      Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
      Τα ελαστικά μου είναι Michelin.

      Ποιά είναι η γνώμη σας?

      Κάνω λάθος...?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
        Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
        Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
        Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
        Τα ελαστικά μου είναι Michelin.

        Ποιά είναι η γνώμη σας?

        Κάνω λάθος...?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
          Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
          Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
          Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
          Τα ελαστικά μου είναι Michelin.

          Ποιά είναι η γνώμη σας?

          Κάνω λάθος...?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kpsig moderator last edited by

            Δεν μας είπες τίποτε για την ανάρτηση και το τι θέλεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              techadmin admin last edited by

              Η γνώμη μου είναι ότι ένα προσθιοκίνητο (άρα μπροστόβαρο) αυτοκίνητο για να έχει ουδέτερο ζύγισμα πρέπει να έχει 2-3psi μεγαλύτερη πίεση στα εμπρός ελαστικά απ'ό,τι στα πίσω. Αυτό ισχύει και για τις δύο Άλφα, οι οποίες με ίδια πίεση εμπρός-πίσω είναι πιο 'βαρυμούρικες' απ'ό,τι θα ήθελα και με 2-3psi περισσότερο μεταμορφώνονται σε ...καρτ.

              Βέβαια εσύ με τέτοιο χαμήλωμα έχεις βγάλει τη γεωμετρία του κατασκευαστή εντελώς off (ειδικά το κάμπερ), οπότε τα στερεότυπα έχουν πάψει να ισχύουν για το Σαξό σου.

              Γιατί δεν πειραματίζεσαι λιγάκι με τις πιέσεις σε 'ελεγχόμενες συνθήκες';

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                krusenstern last edited by

                Σάββα εγώ θα το ψήλωνα 'μαμά' και θα έβαζα τις πιέσεις του μάνιουαλ να δώ τι παίζεται

                Σπύρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                  Δεν μας είπες τίποτε για την ανάρτηση και το τι θέλεις

                  Φοράω de Garbon Spor με ελατήριο που δυστυχώς δεν θυμάμαι...

                  Με ενδιαφέρει να δω εάν πρέπει να βάζω το 36 μπροστά ή όχι..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                    Δεν μας είπες τίποτε για την ανάρτηση και το τι θέλεις

                    Φοράω de Garbon Spor με ελατήριο που δυστυχώς δεν θυμάμαι...

                    Με ενδιαφέρει να δω εάν πρέπει να βάζω το 36 μπροστά ή όχι..

                    Αλλάζοντας την ανάρτηση αλλάζει κι αυτό...

                    Δοκίμασέ το και αυτό που σου δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα, μάλλον είναι και το σωστό.
                    Μακροπρόθεσμα ρίξε και μια ματιά στην φθορά (ομοιόμορφη ή μη).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimgster last edited by

                      Εμενα σε rallye 16v γιατι μου προτεινει την ιδια πιεση γυρω-γυρω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        παντως μην βαζεις αερα με μεγαλη διαφορα μπρος πισω.........νομιζω οτι μια σωστη διαφορα ειναι γυρω στα 2

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexastrag last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                          παντως μην βαζεις αερα με μεγαλη διαφορα μπρος πισω.........νομιζω οτι μια σωστη διαφορα ειναι γυρω στα 2

                          εκτος και αν πισω εχεις δυο-τρια ατομα και το πορτ-μπαγκαζ γεματο οποτε πρεπει να βαλεις περισσοτερο απο τα μπροστα.

                          ενα λαθος που κανουν πολλοι ειναι αφου ρυθμισουν την πιεση +2 εμπρος μετα πισω καποια στιγμη βαζουν μεσα και την παρεα για μια γρηγορη βολτα.......ελα ομως που με 140 / 200 κιλα στον πισω αξονα τα λαστιχα ''καθονται'' και η αναρτηση εχει σχεδον τερματισει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            δεν ειπε κανεις το αντιθετο......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ανομοιόμορφη ή ταχεία φθορά στα ελαστικά αν και τα έχω περίπου 2 χρόνια δεν έχω παρατηρήσει.
                              Τελικά τι μου προτείνετε 36 και 32 όπως λέει ο κατασκευαστής ή 33 και 30-31 που βάζω εγώ...

                              Κινούμαι κυρίως σε καλό δρόμο (Μαραθώνος, Αττική οδός) και γενικά δεν το πιέζω πολύ στις στροφές.

                              Λοιπόν?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                manosk last edited by

                                Για μέχρι 3 άτομα ό,τι γράφει το βιβλίο (συνήθως αλλά όχι πάντα ίδια πίεση μπρος-πίσω). Για 4-5 άτομα ή και μπαγκάζια +2 λογικά φτάνει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Ανομοιόμορφη ή ταχεία φθορά στα ελαστικά αν και τα έχω περίπου 2 χρόνια δεν έχω παρατηρήσει.
                                  Τελικά τι μου προτείνετε 36 και 32 όπως λέει ο κατασκευαστής ή 33 και 30-31 που βάζω εγώ...

                                  Κινούμαι κυρίως σε καλό δρόμο (Μαραθώνος, Αττική οδός) και γενικά δεν το πιέζω πολύ στις στροφές.

                                  Λοιπόν?

                                  Αφού δεν βλέπεις παράλογη φθορά, αφού σου αρέσει από οδική συμπεριφορά, και αφού ούτως ή άλλως έχεις άλλη ανάρτηση από γεωμετρία (άρα λογικά και άλλες πιέσεις θα είναι οι σωστές) τότε κατά τη γνώμη μου το κάνεις σωστά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Σε μερικά αυτοκίνητα ο κατασκευαστής προτείνει δύο πιέσεις ελαστικών. Μία 'κανονική' (π.χ. 30 και μετά αλλαγές για φορτίο) και μία 'υψηλών επιδόσεων' (π.χ. 36) για σπορ οδήγηση ή για οδήγηση με υψηλές ταχύτητες. Ίσως για το δικό σου VTS ο κατασκευαστής να προτείνει μόνο τις πιέσεις για 'υψηλές επιδόσεις'.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                                      Αφού δεν βλέπεις παράλογη φθορά, αφού σου αρέσει από οδική συμπεριφορά ...... τότε κατά τη γνώμη μου το κάνεις σωστά!

                                      Και εγώ έτσι το βλέπω, δεν κάνεις αγώνα που να θες την γρηγορότερη ρύθμιση, εφόσον δεν μοιάζει να δημιουργείς πρόβλημα και εσένα σου αρέσει είσαι καλά. Θα ήσουν όμως καλύτερα και πιο σίγουρος αν δοκίμαζες να παίξεις με άλλες πιέσεις γιατί μπορεί να βρεις κάτι που να σου αρέσει ακόμα περισσότερο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ivan last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                        Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
                                        Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
                                        Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
                                        Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
                                        Ποιά είναι η γνώμη σας?
                                        Κάνω λάθος...?

                                        Όπως το λες. «Έχεις την εντύπωση».
                                        Kαι φυσικά όποιοι σου απαντούν έχουν και αυτή «την εντύπωση»...
                                        Έτσι είναι φίλε μου. Άλλαξες τα δεδομένα της ανάρτησης και μαζί την ισοροπία του αυτοκινήτου με βάση τα κατασκευαστικά του δεδομένα.
                                        Tώρα πιάστο αβγό και κούρευτο... εκτός βέβαια και αν έχεις τη δυνατότητα εργαστηριακού ελέγχου και απόδειξης.
                                        Δυστυχώς ότι και να σου πούμε οι όποιοι -αυτοαποκαλούμενοι- ειδικοί, ελάχιστη πιθανότητα θα έχει να συγκλίνει προς το σωστό. Oι επεμβάσεις τρίτων σε ένα προϊόν που άλλος (ο κατασκευαστής) σχεδίασε, εξέλιξε, κατασκεύασε, έχουν μηδαμινή πιθανότητα επιτυχίας. Φυσικά οι σειρήνες του μάρκετινγκ απομακρύνουν τον καθένα μας από αυτή τη λογική και το τίμημα είναι να βγαίνουμε στη γύρα να ζητάμε γνώμες που δεν μπορούν να έχουν τεχνικό υπόβαθρο.
                                        Safetrack

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          tiger last edited by

                                          Με 36 θα κοπαναγε χειρότερα κι απο χρέπι πιστεύω,και μόνο για αυτό τον λόγο θα το κατέβαζες πάλι αμέσως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης ivan έγραψε:

                                            Οπως μερικοί γνωρίζουν έχω το Citroen Saxo VTS 1.6 liter.
                                            Το αυτοκίνητο έχει χαμήλωμα 5,5 εκ. και είναι στην κατοχή μου εδώ και 5 χρόνια.
                                            Ο κατασκευαστής αναφέρει ότι πρέπει να έχει πίεση στα ελαστικά** 36 εμπρός** και** 32 πίσω**.
                                            Εχω την εντύπωση ότι το 36 μπροστά είναι υπερβολικό.Εγώ του βάζω γύρω στο 32 βαριά 33.
                                            Ποιά είναι η γνώμη σας?
                                            Κάνω λάθος...?

                                            Όπως το λες. «Έχεις την εντύπωση».
                                            Kαι φυσικά όποιοι σου απαντούν έχουν και αυτή «την εντύπωση»...
                                            Έτσι είναι φίλε μου. Άλλαξες τα δεδομένα της ανάρτησης και μαζί την ισοροπία του αυτοκινήτου με βάση τα κατασκευαστικά του δεδομένα.
                                            Tώρα πιάστο αβγό και κούρευτο... εκτός βέβαια και αν έχεις τη δυνατότητα εργαστηριακού ελέγχου και απόδειξης.
                                            Δυστυχώς ότι και να σου πούμε οι όποιοι -αυτοαποκαλούμενοι- ειδικοί, ελάχιστη πιθανότητα θα έχει να συγκλίνει προς το σωστό. Oι επεμβάσεις τρίτων σε ένα προϊόν που άλλος (ο κατασκευαστής) σχεδίασε, εξέλιξε, κατασκεύασε, έχουν μηδαμινή πιθανότητα επιτυχίας. Φυσικά οι σειρήνες του μάρκετινγκ απομακρύνουν τον καθένα μας από αυτή τη λογική και το τίμημα είναι να βγαίνουμε στη γύρα να ζητάμε γνώμες που δεν μπορούν να έχουν τεχνικό υπόβαθρο.
                                            Safetrack

                                            Εντάξει μην τα ισοπεδώνουμε όλα, σεβαστή η γνώμη σου βεβαίως!

                                            Το αυτοκίνητο ακόμα και με την μαμα ανάρτηση στο 36 κοπάναγε απίστευτα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr