-
Δεν μπορώ να καταλάβω,
έχουμε τα μεγαλύτερα μυαλά σε όλους τους τομείς διασκορπισμένους στο εξωτερικό.
Υπάρχουν Έλληνες σημαντικοί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
ΠΩΣ??? ΛΕΩ ΠΩΣ και δεν έχουμε μία δικιά μας??????Τι συμβαίνει, έλλειψη πόρων, έλλειψη ενδιαφέροντος? Η΄μηπως BLOCKING
από την εκάστοτε κυβέρνηση ?????ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΤΟΥ 'MADE IN GREECE'
-
Δεν μπορώ να καταλάβω,
έχουμε τα μεγαλύτερα μυαλά σε όλους τους τομείς διασκορπισμένους στο εξωτερικό.
Υπάρχουν Έλληνες σημαντικοί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
ΠΩΣ??? ΛΕΩ ΠΩΣ και δεν έχουμε μία δικιά μας??????Τι συμβαίνει, έλλειψη πόρων, έλλειψη ενδιαφέροντος? Η΄μηπως BLOCKING
από την εκάστοτε κυβέρνηση ?????ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΤΟΥ 'MADE IN GREECE'
-
Δεν μπορώ να καταλάβω,
έχουμε τα μεγαλύτερα μυαλά σε όλους τους τομείς διασκορπισμένους στο εξωτερικό.
Υπάρχουν Έλληνες σημαντικοί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
ΠΩΣ??? ΛΕΩ ΠΩΣ και δεν έχουμε μία δικιά μας??????Τι συμβαίνει, έλλειψη πόρων, έλλειψη ενδιαφέροντος? Η΄μηπως BLOCKING
από την εκάστοτε κυβέρνηση ?????ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΥΤΟΥ 'MADE IN GREECE'
-
Ο χρήστης alexis_doucas έγραψε:
Δεν μπορώ να καταλάβω,
έχουμε τα μεγαλύτερα μυαλά σε όλους τους τομείς διασκορπισμένους στο εξωτερικό.Αυτο φιλε μου ειναι ενας μυθος των ΜΜΕ που αναμασάμε με αγαλλίαση,εχουμε Έλληνες επιστήμονες αλλα όχι οτι ξεχωρίζουμε οπουδήποτε.
Κονδύλια φυσικα δεν υπαρχουν,φορολογία υψηλή υπαρχει,ημερομίσθια υψηλά και το ΚΚΕ παραμονεύει να σταματήσει οποιαδήποτε επένδυση ανω των 10 ευρώ...
-
Mήπως άνοιξες δύο ίδια θέματα ?
-
ÅëëçíéêÞ Áõôïâéïìç÷áíßá
Åíôåëùó áíýðáñêôç êáé Ýôóé üðùò ðÜìå èá êÜíïõìå ðïëëÜ ÷ñüíéá ãéá íá äïýìå Ýíá áõôïêßíçôï êáèáñÜ åëëçíéêÞò ðáñáãùãÞò ( áðü ó÷åäßáóç ìÝ÷ñé êáôáóêåõÞ ìç÷áíéêþí ìåñþí êáé óõíáñìïëüãçóç). -
Πρώτα απ΄όλα δε μπορώ να αφήσω ασχολίαστο το ότι είμαστε οι καλύτεροι στον κόσμο. Λοιπόν, έχω να πω:
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑφού γελάσαμε, ας περάσουμε στο ψητό.
Δε θα γίνει ποτέ κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον που θα το δούμε εμείς ή τα παιδιά μας. Γιατί; Απλά δεν υπάρχουν λεφτά, νόμοι, ενδιαφέρον, και δεν ξέρω και που μπορεί να στηριχτεί κ μια τέτοια επιχείρηση.
Εγώ και τους δρόμους μόνο να φτιάξουμε -που ούτε αυτό θα το δούμε εμείς ή τα παιδιά μας, θα είμαι περήφανος σαν οδηγός. -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Δε θα γίνει ποτέ κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον που θα το δούμε εμείς ή τα παιδιά μας. Γιατί; Απλά δεν υπάρχουν λεφτά, νόμοι, ενδιαφέρον, και δεν ξέρω και που μπορεί να στηριχτεί κ μια τέτοια επιχείρηση.Δεν έγινε ποτέ για τους λόγους που αναφέρεις, και δεν θα γίνει ποτέ γιατί πλέον απλά δεν υπάρχει λόγος...
Δεν είναι τυχαίο που στη Σουηδία πιθανώς στο μέλλον να μην υπάρχει κανένα εργοστάσιο!
Το έχω ξαναγράψει, ας ασχοληθούμε με τον τουρισμό μας και ας αφήσουμε τα πράσινα άλογα (γιατί εφόσον έχουμε να αντιμετωπίσουμε Σλοβακία και σύντομα Κίνα, για πράσινα άλογα μιλάμε) -
παντως μια βιοτεχνια (οπως εχει ορθως γραφτει απο ατομα εδω) αυτοκινητων δεν ειναι και τοσο απιαστο ονειρο
μηχανικους εχουμε
ποιος θα βαλει τα λεφτα ειναι το ερωτημα -
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
παντως μια βιοτεχνια (οπως εχει ορθως γραφτει απο ατομα εδω) αυτοκινητων δεν ειναι και τοσο απιαστο ονειρο
μηχανικους εχουμε
ποιος θα βαλει τα λεφτα ειναι το ερωτημαΜια βιοτεχνία που θα έφτιαχνε πανάκριβα αυτοκίνητα και θα δούλευε με μεγάλο περιθώριο κέρδους θα είχε πιθανότητες επιβίωσης,αλλα οι ελληνες και ξενοι καταναλωτές πολυ δύσκολα θα εμπιστεύονταν μια τέτοια προσπάθεια.
-
απο τη στιγμη που το προιον ειναι ΚΑΛΟ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ με καταληλο μαρκετινγ χτυπας και τη φεραρι (που λεει ο λογοσ )
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
áðï ôç óôéãìç ðïõ ôï ðñïéïí åéíáé ÊÁËÏ êáé ÁÎÉÏÐÉÓÔÏ ìå êáôáëçëï ìáñêåôéíã ÷ôõðáò êáé ôç öåñáñé (ðïõ ëååé ï ëïãïó )ÌÝ÷ñé ôþñá Ý÷ïõí ãßíåé Üðåéñåò ðñïóðÜèåéåò, þóôå íá äçìéïõñãçèåß âéïìç÷áíßá óôçí ÅëëÜäá.ÊáìéÜ äÝí áðÝäùóå, ãéáôß üëïé óêÝöôïíôáí ôçí áñðá÷ôÞ.Ãéá íá êÜíåéò åðé÷åßñçóç óôéò ìÝñåò ìáò ðñÝðåé íá äéáêñßíåóáé áðï ïìáäéêüôçôá.Åìåßò åßìáóôå ôï áêñéâþò áíôßèåôï (ðåñßðïõ).
ÁöÞóôå âñå ðáéäéÜ. ÄÝí ãßíåôáé ôßðïôá...
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Μέχρι τώρα έχουν γίνει άπειρες προσπάθειες, ώστε να δημιουργηθεί βιομηχανία στην Ελλάδα.Καμιά δέν απέδωσε, γιατί όλοι σκέφτονταν την αρπαχτή.Για να κάνεις επιχείρηση στις μέρες μας πρέπει να διακρίνεσαι απο ομαδικότητα.Εμείς είμαστε το ακριβώς αντίθετο (περίπου).Αφήστε βρε παιδιά. Δέν γίνεται τίποτα...
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Το μόνο που είμαστε ικανοί να κάνουμε είναι να βάζει ο ένας τρικλοποδιά στον άλλο. -
Πως θα μπορούσε η ελληνική βιοτεχνία να ξεπεράσει την ferrari εν μία νυκτί;Θα έπαιρνε το λιγότερο 10 χρόνια να φτάσει στο επίπεδο της,και ενδιάμεσα δεν θα αγόραζε σχεδόν κανείς τα αυτοκίνητα της, αφου εμείς οι Έλληνες δεν στηρίζουμε τίποτα δικο μας περαν του μετριότατου κινηματογράφου μας.
Αν δε εμπλεκόταν και το κράτος, θα είχαμε σχεδόν βέβαιη αποτυχία αφου η διοίκηση της εν λόγω εταιρείας θα γινοταν απο κομματόσκυλα και λαμόγια που οπως προαναφέρθηκε θα επιδίδονται σε τρικλοποδιές και πισώπλατες μαχαιριές.Για 4 χρόνια το πολύ όλα αυτά βέβαια,μετά θα άλλαζε η διοίκηση και φτου και παλι απο την αρχή,αλλα αυτή την φορά με χρέη Χ μυρίων ευρώ στην πλάτη. -
Δυνατότητες πάντα υπάρχουν όχι για οχήματα μαζικής κατασκευής αλλά για ειδικές κατηγορίες από τύπου σπορ (οι Άγγλοι ξέρουν) ή ταξί (ξανά οι Άγγλοι άσε το πόσες χιλιάδες από δαύτα έχουμε πανελλαδικά) ή ενοικιαζόμενα σε αντικατάσταση όλων αυτών που πουλιούνται κατά χιλιάδες κάθε χρόνο στη χώρα μας. Απλές τίμιες κατασκευές για ξεκίνημα που θα κέρδιζαν με την πάροδο του χρόνου την εμπιστοσύνη μας. Όραμα διάθεση για ρίσκο και φυσικά ξεκάθαρη πολιτική από τις κυβερνήσεις μας ,είναι αρκετά και επαρκή συστατικά για κάτι καλό.
-
δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να ανακτευτει το κρατος σε μια τετοια (υποθετικα παντα) προσπαθεια
διαφωνω με τους tiger και solar στο οτι δεν γινεται τιποτε
ολα γινονται (εδω πηραμε το EURO )οσο για αυτο που εγραψα για τη ferrari το εγραψα χιουμοριστικα αλλα μια εταιρια σαν την TVR μια αντιστοιχη Ελληνικη (και πιο αξιοπιστη) ισως -ισως λεγω- να μπορουσε να την ανταγωνιστει
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να ανακτευτει το κρατος σε μια τετοια (υποθετικα παντα) προσπαθειαοσο για αυτο που εγραψα για τη ferrari το εγραψα χιουμοριστικα αλλα μια εταιρια σαν την TVR μια αντιστοιχη Ελληνικη (και πιο αξιοπιστη) ισως -ισως λεγω- να μπορουσε να την ανταγωνιστει
Κατ'εμέ το κράτος θα έπρεπε να απέχει 100%, καθότι αυτο θα σήμαινε την πληρη αποτυχία του project.
Και φυσικά με φόρο 35% και απαρχαιωμένο νομοθετικό πλαίσιο, δεν κανει καμία επιχείρηση προκοπή.
Στην Αγγλία που αναφέρθηκε ως επιτυχημένο παράδειγμα,ο κόσμος αγοραζει τα αυτοκίνητα μονο και μόνο επειδή ειναι αγγλικά,εδώ δεν θα τα αγόραζαν μόνο και μόνο επειδή ειναι ελληνικά.
-
Για ρίξτε μια ματιά και σε αυτό το θέμα (Αυτοκινητοβιομηχανία 'MADE IN GREECE')
-
Αυτά περί νοοτροπίας και γιατί δεν γίνεται τίποτα εδώ, τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν κάποιο αυτοκίνητο ελληνικό έβγαινε στην παραγωγή, θα έπρεπε να προσφέρει κάτι εντελώς καινούργιο, προκειμένου να κάνει θόρυβο και να μην είναι 'μια απ' τα ίδια'.
Μα καλά! Δεν το ξέρετε;;;
Το πρώτο αμιγώς ελληνικό αυτοκίνητο είναι (σχεδόν) γεγονός!!!
Ο κινητήρας είναι από Hayabysa (το μηχανάκι, ξέρετε!) ενώ το κιβώτιο (και λοιπό σύστημα μετάδοσης φαντάζομαι) προέρχεται από καθιερωμένο κατασκευαστή της Σουηδίας! Οι ζάντες θα προέρχονται από προμηθευτή του εξωτερικού.
Οι μηχανικές πολύπλοκες πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του (το δυνατό του σημείο), το πλαίσιό του, καθώς και το αμάξωμά του είναι ελληνικής κατασκευής και σχεδίασης! Το ίδιο και οι εσωτερικοί χώροι (νομίζω).Το αυτοκίνητο αυτό λοιπόν είναι κατηγορίας εκτός δρόμου! Έχει την ειδοποιό ιδιότητα ο ένας τροχός του να μετατοπίζεται έως και 50 εκατοστά, χωρίς να αποφορτίζονται σημαντικά οι υπόλοιποι τρεις! Αυτό το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Ένας κινητήρας (και μάλιστα ο καλύτερος όλων των εποχών) θα μπορούσε να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί και εδώ, αλλά θα κοστίζει παρα πολύ (λόγω απουσίας προηγούμενης εμπειρίας, ας πούμε ότι οι εγκαταστάσεις υπάρχουν) και δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητο να γίνει κάτι τέτοιο. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα μετάδοσης. Συνεπώς δεν είναι οικονομικά βιώσιμη (τουλάχιστον στην προκειμένη περίπτωση και προς το παρόν) η κατασκευή και σχεδίαση ενός κινητήρα...
Τεχνογνωσία υπάρχει (απεριόριστη), οικονομική σκοπιμότητα υπάρχει, άνθρωποι υπάρχουν, νομικό και φορολογικό πλαίσιο λένε ότι θα δημιουργηθεί (με τον νέο αναπτυξιακό νόμο), οικονομική βιωσιμότητα του όλου εγχειρήματος υπάρχει!
Επίσης, ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή είναι ελληνικό θα το αγοράσουν όλοι! Ξέρετε, όλοι έχουν αυτόν τον καημό (της απουσίας βαριάς βιομηχανίας από την Ελλάδα).
Να ξέρατε σε πόσες εκθέσεις με βιομηχανικά προϊόντα έχω δει ελληνικές εταιρίες (π.χ. λεβητοποιίες, δοχεία πιέσεως, γεωργικά εργαλεία κ.α.) να έχουν σε περίοπτη θέση την ελληνική σημαία και να διατυμπανίζουν ότι τα προϊόντα τους είναι ελληνικά!
Και συνήθως είναι και πολύ ανταγωνιστικά... -
Το είδα πριν 2 εβδομάδες στο Καρτοντρόμο και μου φάνηκε πολύ προσεγμένο...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ???