Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγη κινητηρα....επιλογη βενζινης...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγη κινητηρα....επιλογη βενζινης...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    24
    116
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mpizeli last edited by

      προσφατα αλλαξα κινητηρα σε ενα suzuki alto 600cc..ο μηχανικος βρηκε μηχανη απο το suzuki maruti 800cc το οποιο απο οτι γνωριζω ειναι και καταλυτικο...φυσικα δεν εχει καταλυτες το αμαξι μονο τη μηχανη αλλαξε.....

      Το ερωτημα ειναι ....τι βενζινη να βαζω?

      μου εχουν πει οτι ι αμολυβδη εφοσον δεν εχει καταλυτη κλπ θα βγαζει αρκετα καυσαερια βλαβερα ...καρκινους κλπ οποτε καλυτερα να βαζω super

      και ΑΝ βαλω super θα εχω προβλημα με τον κινητηρα? ι απλα μια μειωση της αποδοσης?

      (ο μηχανικος ειπε να βαζω οτι θελω )

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        mpizeli last edited by

        προσφατα αλλαξα κινητηρα σε ενα suzuki alto 600cc..ο μηχανικος βρηκε μηχανη απο το suzuki maruti 800cc το οποιο απο οτι γνωριζω ειναι και καταλυτικο...φυσικα δεν εχει καταλυτες το αμαξι μονο τη μηχανη αλλαξε.....

        Το ερωτημα ειναι ....τι βενζινη να βαζω?

        μου εχουν πει οτι ι αμολυβδη εφοσον δεν εχει καταλυτη κλπ θα βγαζει αρκετα καυσαερια βλαβερα ...καρκινους κλπ οποτε καλυτερα να βαζω super

        και ΑΝ βαλω super θα εχω προβλημα με τον κινητηρα? ι απλα μια μειωση της αποδοσης?

        (ο μηχανικος ειπε να βαζω οτι θελω )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mpizeli last edited by

          προσφατα αλλαξα κινητηρα σε ενα suzuki alto 600cc..ο μηχανικος βρηκε μηχανη απο το suzuki maruti 800cc το οποιο απο οτι γνωριζω ειναι και καταλυτικο...φυσικα δεν εχει καταλυτες το αμαξι μονο τη μηχανη αλλαξε.....

          Το ερωτημα ειναι ....τι βενζινη να βαζω?

          μου εχουν πει οτι ι αμολυβδη εφοσον δεν εχει καταλυτη κλπ θα βγαζει αρκετα καυσαερια βλαβερα ...καρκινους κλπ οποτε καλυτερα να βαζω super

          και ΑΝ βαλω super θα εχω προβλημα με τον κινητηρα? ι απλα μια μειωση της αποδοσης?

          (ο μηχανικος ειπε να βαζω οτι θελω )

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            manosk last edited by

            Ο μηχανικός είναι για τα σίδερα.
            Κανονικά θα έπρεπε να βάλεις και το υπόλοιπο σύστημα (καταλύτη κλπ). Τώρα βάζε καλύτερα super. Καλύτερα ν'αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα (γνώμη μου) παρά να ξέρεις ότι ο νεαρός με τη φίλη του στο μηχανάκι πίσω σου αναπνέουν καρκινογόνες αναθυμιάσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              leonp last edited by

              Φυσικά και θα βάζεις αμόλυβδη, ιδίως αν έχεις κρατήσει τον λ. Το ότι δεν έχει καταλύτη σημαίνει ότι μολύνει λίγο περισσότερο.

              Η τεχνολογία των καταλυτών και άλλων 'καπνοσυλλεκτών' είναι βήματα προς την λάθος κατεύθυνση όσο αφορά το περιβάλλον (πιο καρκινογόνα καύσιμα) γι αυτό μη δίνεις καμία σημασία και βάλε αμόλυβδη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                luck last edited by

                Το πως όμως θα περάσεις Κ.Τ.Ε.Ο. το σκέφτηκες; Πρέπει να δηλώσεις την αλλαγή του κινήτηρα στην Δ/νση Συγκοινωνιών. Απο ότι ξέρω η αλλαγή από συμβατικό σε καταλυτικό είναι δύσκολο να γίνει. Και έτσι να είναι, με τα καυσαέρια που θα έχεις, στην πύλη του Κ.Τ.Ε.Ο. τελείωσες.
                Με την super δεν θα έχεις πρόβλημα στον κινητήρα. Η super με το μόλυβδο που περιέχει, απλά καταστρέφει το καταλύτη. Εσύ καταλύτη δεν έχεις, άρα ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο μόλυβδος παίδες έχει και λιπαντικές ιδιότητες ενώ η απουσία του σημαίνει και υψηλότερες θερμοκρασίες!
                  Αρα ο φίλος πρέπει να χρησιμοποιεί αμόλυβδη (αφου το μοτέρ για τέτοια σχεδιάστηκε) και να μην αναπνέει όσο οδηγεί!!!Τα εκπεμπόμενα καυσαέρια είναι μαύρο χάλι αφου δεν υπάρχει ο λ!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης mpizeli έγραψε:
                    ................Το ερωτημα ειναι ....τι βενζινη να βαζω?

                    : )

                    ΣΟΥΠΕΡ!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      manosk last edited by

                      Δεν κατάλαβα κάτι: προτείνετε αμόλυβδη επειδή κάνει καλό στη λειτουργία του κινητήρα αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στην υγεία των επιβαινόντων στο αυτοκίνητο και, κυρίως, των τρίτων; Είναι σαν να λέτε 'Αφού σου δημιουργεί προβλήματα ο καταλύτης, βγάλτον τελείως'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Μα ο κινητήρας είναι αμόλυβδων προδιαγραφών άρα δεν έχει πρόβλημα σε βενζίνη με μόλυβδο ή χωρίς μόλυβδο. Ο καταλύτης είναι που καταστρέφεται με μολυβδωμένη.
                        Η LRP βενζίνη με υποκατάστατο μολύβδου ΔΕΝ έχει μόλυβδο οπότε δεν έχει τα κακά του μολύβδου. Δεν ξέρω αν αυτή μπορεί να κάνει ζημιά σε καταλύτη όπως η μολυβδωμένη, ξέρει κανείς?
                        Αν απλά δηλώσει αλλαγή κινητήρα δεν πρέπει να είναι απαραίτητο να αλλάξει και καύσιμο οπότε ισχύουν οι παλιότερες προδιαγραφές που ο πιο σύγχρονος κινητήρας θα πρέπει να υπερκαλύπτει χωρίς δυσκολία.

                        Η αμόλυβδη είναι εντός των προδιαγραφών του νέου κινητήρα, δηλαδή οι οδηγοί βαλβίδων, βαλβίδες κλπ είναι ενισχυμένες με νάτριο κλπ ώστε να μην απαιτούν την επιπλέον λίπανση από μολυβδωμένη (ή LRP) βενζίνη.
                        Η αμόλυβδη όμως χωρίς καταλύτη όντως κάνει διάφορα κακά καυσαέρια και είχα κάποτε διαβάσει ότι είναι χειρότερα από καλά ρυθμισμένο κινητήρα με βενζίνη με μόλυβδο. Ίσως λοιπόν καίγοντας αμόλυβδη χωρίς καταλύτη να κάνει πιο πολύ κακό από ότι καίγοντας τη μη μολυβδωμένη LRP.... Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος όμως και θα άξιζε τον κόπο να κάνει προσπάθεια για κάρτα καυσαερίου και με τις δύο βενζίνες και να δει τι βγάζει!
                        Ο μηχανικός σωστά είπε ότι μπορείς να βάζεις όποια θέλεις με την έννοια ότι δεν θα έχεις πρόβλημα στον κινητήρα (ενώ πχ σε κινητήρα για βενζίνη με μόλυβδο όπως ο προηγούμενός του θα είχε πρόβλημα με αμόλυβδη).
                        Από την άλλη είναι προφανές ότι ο μηχανικός είναι αναίσθητος σε θέματα μόλυνσης, περιβάλλοντος κλπ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Η LPR είναι αμόλυβδη με πρόσθετα. Δεν έχει διαφορά ως υδρογονάνθρακας. Βάλε λοιπόν αμόλυβδη.

                          Επίσης αν το αυτοκίνητο δεν έχει καταλύτη ΔΕΝ είναι καταλυτικό και στην άδεια θα γράφει ΠΑΛΑΙΑΣ τεχνολογίας. Αυτό για το ΚΤΕΟ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros19 last edited by

                            Το συμπερασμα παντως ειναι οτι ο μηχανικος ειναι μεγαλος Μ....
                            Καλα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα τωρα ρε γαμωτο?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                              Το συμπερασμα παντως ειναι οτι ο μηχανικος ειναι μεγαλος Μ....
                              Καλα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα τωρα ρε γαμωτο?

                              ...και λίγα λες Σπύρο!

                              Είναι ο κλασσικός Μαστρο-ξερόλας που βαριέται την ζωή του...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • B
                                back1 last edited by

                                αφου δεν εχεις καταλυτη πρεπει να βαζεις super.
                                κινητηρας καταλυτικος που εχει αφαιρεθη ο καταλυτης εκπεμπει καρκινογονους υδρογονανθρακες.
                                βεβαια η καλυτερη λυση ειναι να βαλης καταλυτη και να χρησιμοποιης αμολυβδη.
                                και περισοτερα οκτανια εχει 95 αντι 92 της super και φτηνοτερη ειναι
                                οποτε θα καλυψης το κοστος με τη μικροτερη καταναλωση.
                                παντως χαιρομαι που ρωτας γιατι δειχνη ευαισθησια στα θεματα ρυπανσης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Ρε παιδιά, ο TGD το είπε σαφώς: ΔΕΝ υπάρχει πια Super βενζίνη. Αυτή που λένε 'Super' είναι αμόλυβδη 95άρα με πρόσθετα με λιπαντικές ιδιότητες για τις έδρες των βαλβίδων αντίστοιχα ως αποτέλεσμα με τον τετραιθυλιούχο μόλυβδο της παλιάς Super. Συνεπώς ο άνθρωπος (μπράβο του για την περιβαλλοντική ανησυχία) είτε Super είτε αμόλυβδη βάζει, τους ίδιους αρωματικούς υδρογονάνθρακες της απλής αμόλυβδης καίει και εκπέμπει.

                                  Το να βάλει εκ των υστέρων καταλύτη το βλέπω αμφίβολο ως αποτέλεσμα και κοστοβόρο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    alexastrag last edited by

                                    τα πραγματα ειναι πολυ απλα και δεν χρειαζεται αυτο το μπερδεμα.......σουπερ πρεπει να βαλει αφου ναι μεν καποτε ο κινητηρας δουλευε σε αυτοκινητο με καταλυτη ομως τωρα ματαμοσχευθηκε σε αλλο που οχι μονο δεν εχει καταλυτη αλλα ουτε και μπορει να δεχθει αφου χρειαζεται εκτεταμενες αλλαγες σε ηλεκτρικη πλεξουδα τεποζιτο βενζινης ασε που μπορει να μην εχει χωρο και το πατωμα απο κατω για να τον δεχτει.

                                    και αυτο το αναφερω για καποιους που λενε ετσι απλα.......''βαλε καταλυτη'' λες και αρκει μονο αυτος για να μην ρυπαινει ενα αυτοκινητο ή για να μπορει να χρησιμοποιησει αμολυβδη.

                                    αν ηταν ετσι τοτε ολα τα ιχ πριν το 91 θα κολλαγαν ενα καταλυτη μετα το χταποδι και βαζοντας αμολυβδη θα γινονταν και αυτα καταλυτικα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Το Μαρουτι εχει τριοδικο καταλυτη ;Πως δουλευει η μηχανη χωρις να εχει συνδεμενο τον λ ;Θα πρεπει να εχεις συνεχεια πολυ πλουσιο μειγμα.Μαλλον για καρμπυρατερατο το κοβω με απλο οξειδωτικο καταλυτη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                                        αν ηταν ετσι τοτε ολα τα ιχ πριν το 91 θα κολλαγαν ενα καταλυτη μετα το χταποδι και βαζοντας αμολυβδη θα γινονταν και αυτα καταλυτικα.

                                        Μαζί με μια ενίσχυση σε όλον τον κινητήρα ώστε να αντέχει στις πιο δύσκολες συνθήκες που προέρχονται από την καύση βενζίνης χωρίς μόλυβδο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          alexastrag last edited by

                                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                          αν ηταν ετσι τοτε ολα τα ιχ πριν το 91 θα κολλαγαν ενα καταλυτη μετα το χταποδι και βαζοντας αμολυβδη θα γινονταν και αυτα καταλυτικα.

                                          Μαζί με μια ενίσχυση σε όλον τον κινητήρα ώστε να αντέχει στις πιο δύσκολες συνθήκες που προέρχονται από την καύση βενζίνης χωρίς μόλυβδο.

                                          να συμπληρωσω οτι ολα τα ιχ πριν το 91 και εως το 86 μπορουν να λειτουργησουν και με αμολυβδη ενω καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες που κυριως ειχαν αναπτυχθει στην αγορα της αμερικης πανε ακομα μερικα χρονια πισω.

                                          αλησμονητο θα μου μεινει το συνθημα της nissan που εφερε με αυτοκολλητο σε ολα τα πισω παρπριζ των αυτοκινητων μεχρι να πουληθει και το τελευταιο χωρις καταλυτη ........''καιω και αμολυβδη''

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            alexakis84 last edited by

                                            Ο χρήστης back1 έγραψε:
                                            αφου δεν εχεις καταλυτη πρεπει να βαζεις super.
                                            κινητηρας καταλυτικος που εχει αφαιρεθη ο καταλυτης εκπεμπει καρκινογονους υδρογονανθρακες.
                                            βεβαια η καλυτερη λυση ειναι να βαλης καταλυτη και να χρησιμοποιης αμολυβδη.
                                            και περισοτερα οκτανια εχει 95 αντι 92 της super και φτηνοτερη ειναι
                                            οποτε θα καλυψης το κοστος με τη μικροτερη καταναλωση.
                                            παντως χαιρομαι που ρωτας γιατι δειχνη ευαισθησια στα θεματα ρυπανσης.

                                            Να διορθώσω κάτι η SuperLRP έχει 96 οκτάνια και όχι 92.
                                            Τουλάχιστον η Shell που βάζω τόσα λέει οτι έχει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr