-
προσφατα αλλαξα κινητηρα σε ενα suzuki alto 600cc..ο μηχανικος βρηκε μηχανη απο το suzuki maruti 800cc το οποιο απο οτι γνωριζω ειναι και καταλυτικο...φυσικα δεν εχει καταλυτες το αμαξι μονο τη μηχανη αλλαξε.....
Το ερωτημα ειναι ....τι βενζινη να βαζω?
μου εχουν πει οτι ι αμολυβδη εφοσον δεν εχει καταλυτη κλπ θα βγαζει αρκετα καυσαερια βλαβερα ...καρκινους κλπ οποτε καλυτερα να βαζω super
και ΑΝ βαλω super θα εχω προβλημα με τον κινητηρα? ι απλα μια μειωση της αποδοσης?
(ο μηχανικος ειπε να βαζω οτι θελω )
-
προσφατα αλλαξα κινητηρα σε ενα suzuki alto 600cc..ο μηχανικος βρηκε μηχανη απο το suzuki maruti 800cc το οποιο απο οτι γνωριζω ειναι και καταλυτικο...φυσικα δεν εχει καταλυτες το αμαξι μονο τη μηχανη αλλαξε.....
Το ερωτημα ειναι ....τι βενζινη να βαζω?
μου εχουν πει οτι ι αμολυβδη εφοσον δεν εχει καταλυτη κλπ θα βγαζει αρκετα καυσαερια βλαβερα ...καρκινους κλπ οποτε καλυτερα να βαζω super
και ΑΝ βαλω super θα εχω προβλημα με τον κινητηρα? ι απλα μια μειωση της αποδοσης?
(ο μηχανικος ειπε να βαζω οτι θελω )
-
προσφατα αλλαξα κινητηρα σε ενα suzuki alto 600cc..ο μηχανικος βρηκε μηχανη απο το suzuki maruti 800cc το οποιο απο οτι γνωριζω ειναι και καταλυτικο...φυσικα δεν εχει καταλυτες το αμαξι μονο τη μηχανη αλλαξε.....
Το ερωτημα ειναι ....τι βενζινη να βαζω?
μου εχουν πει οτι ι αμολυβδη εφοσον δεν εχει καταλυτη κλπ θα βγαζει αρκετα καυσαερια βλαβερα ...καρκινους κλπ οποτε καλυτερα να βαζω super
και ΑΝ βαλω super θα εχω προβλημα με τον κινητηρα? ι απλα μια μειωση της αποδοσης?
(ο μηχανικος ειπε να βαζω οτι θελω )
-
Ο μηχανικός είναι για τα σίδερα.
Κανονικά θα έπρεπε να βάλεις και το υπόλοιπο σύστημα (καταλύτη κλπ). Τώρα βάζε καλύτερα super. Καλύτερα ν'αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα (γνώμη μου) παρά να ξέρεις ότι ο νεαρός με τη φίλη του στο μηχανάκι πίσω σου αναπνέουν καρκινογόνες αναθυμιάσεις. -
Φυσικά και θα βάζεις αμόλυβδη, ιδίως αν έχεις κρατήσει τον λ. Το ότι δεν έχει καταλύτη σημαίνει ότι μολύνει λίγο περισσότερο.
Η τεχνολογία των καταλυτών και άλλων 'καπνοσυλλεκτών' είναι βήματα προς την λάθος κατεύθυνση όσο αφορά το περιβάλλον (πιο καρκινογόνα καύσιμα) γι αυτό μη δίνεις καμία σημασία και βάλε αμόλυβδη.
-
Το πως όμως θα περάσεις Κ.Τ.Ε.Ο. το σκέφτηκες; Πρέπει να δηλώσεις την αλλαγή του κινήτηρα στην Δ/νση Συγκοινωνιών. Απο ότι ξέρω η αλλαγή από συμβατικό σε καταλυτικό είναι δύσκολο να γίνει. Και έτσι να είναι, με τα καυσαέρια που θα έχεις, στην πύλη του Κ.Τ.Ε.Ο. τελείωσες.
Με την super δεν θα έχεις πρόβλημα στον κινητήρα. Η super με το μόλυβδο που περιέχει, απλά καταστρέφει το καταλύτη. Εσύ καταλύτη δεν έχεις, άρα ... -
Ο μόλυβδος παίδες έχει και λιπαντικές ιδιότητες ενώ η απουσία του σημαίνει και υψηλότερες θερμοκρασίες!
Αρα ο φίλος πρέπει να χρησιμοποιεί αμόλυβδη (αφου το μοτέρ για τέτοια σχεδιάστηκε) και να μην αναπνέει όσο οδηγεί!!!Τα εκπεμπόμενα καυσαέρια είναι μαύρο χάλι αφου δεν υπάρχει ο λ!!! -
Ο χρήστης mpizeli έγραψε:
................Το ερωτημα ειναι ....τι βενζινη να βαζω?: )
ΣΟΥΠΕΡ!!!
-
Δεν κατάλαβα κάτι: προτείνετε αμόλυβδη επειδή κάνει καλό στη λειτουργία του κινητήρα αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στην υγεία των επιβαινόντων στο αυτοκίνητο και, κυρίως, των τρίτων; Είναι σαν να λέτε 'Αφού σου δημιουργεί προβλήματα ο καταλύτης, βγάλτον τελείως'.
-
Μα ο κινητήρας είναι αμόλυβδων προδιαγραφών άρα δεν έχει πρόβλημα σε βενζίνη με μόλυβδο ή χωρίς μόλυβδο. Ο καταλύτης είναι που καταστρέφεται με μολυβδωμένη.
Η LRP βενζίνη με υποκατάστατο μολύβδου ΔΕΝ έχει μόλυβδο οπότε δεν έχει τα κακά του μολύβδου. Δεν ξέρω αν αυτή μπορεί να κάνει ζημιά σε καταλύτη όπως η μολυβδωμένη, ξέρει κανείς?
Αν απλά δηλώσει αλλαγή κινητήρα δεν πρέπει να είναι απαραίτητο να αλλάξει και καύσιμο οπότε ισχύουν οι παλιότερες προδιαγραφές που ο πιο σύγχρονος κινητήρας θα πρέπει να υπερκαλύπτει χωρίς δυσκολία.Η αμόλυβδη είναι εντός των προδιαγραφών του νέου κινητήρα, δηλαδή οι οδηγοί βαλβίδων, βαλβίδες κλπ είναι ενισχυμένες με νάτριο κλπ ώστε να μην απαιτούν την επιπλέον λίπανση από μολυβδωμένη (ή LRP) βενζίνη.
Η αμόλυβδη όμως χωρίς καταλύτη όντως κάνει διάφορα κακά καυσαέρια και είχα κάποτε διαβάσει ότι είναι χειρότερα από καλά ρυθμισμένο κινητήρα με βενζίνη με μόλυβδο. Ίσως λοιπόν καίγοντας αμόλυβδη χωρίς καταλύτη να κάνει πιο πολύ κακό από ότι καίγοντας τη μη μολυβδωμένη LRP.... Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος όμως και θα άξιζε τον κόπο να κάνει προσπάθεια για κάρτα καυσαερίου και με τις δύο βενζίνες και να δει τι βγάζει!
Ο μηχανικός σωστά είπε ότι μπορείς να βάζεις όποια θέλεις με την έννοια ότι δεν θα έχεις πρόβλημα στον κινητήρα (ενώ πχ σε κινητήρα για βενζίνη με μόλυβδο όπως ο προηγούμενός του θα είχε πρόβλημα με αμόλυβδη).
Από την άλλη είναι προφανές ότι ο μηχανικός είναι αναίσθητος σε θέματα μόλυνσης, περιβάλλοντος κλπ... -
Η LPR είναι αμόλυβδη με πρόσθετα. Δεν έχει διαφορά ως υδρογονάνθρακας. Βάλε λοιπόν αμόλυβδη.
Επίσης αν το αυτοκίνητο δεν έχει καταλύτη ΔΕΝ είναι καταλυτικό και στην άδεια θα γράφει ΠΑΛΑΙΑΣ τεχνολογίας. Αυτό για το ΚΤΕΟ.
-
Το συμπερασμα παντως ειναι οτι ο μηχανικος ειναι μεγαλος Μ....
Καλα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα τωρα ρε γαμωτο? -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Το συμπερασμα παντως ειναι οτι ο μηχανικος ειναι μεγαλος Μ....
Καλα ειναι σοβαρα πραγματα αυτα τωρα ρε γαμωτο?...και λίγα λες Σπύρο!
Είναι ο κλασσικός Μαστρο-ξερόλας που βαριέται την ζωή του...
-
αφου δεν εχεις καταλυτη πρεπει να βαζεις super.
κινητηρας καταλυτικος που εχει αφαιρεθη ο καταλυτης εκπεμπει καρκινογονους υδρογονανθρακες.
βεβαια η καλυτερη λυση ειναι να βαλης καταλυτη και να χρησιμοποιης αμολυβδη.
και περισοτερα οκτανια εχει 95 αντι 92 της super και φτηνοτερη ειναι
οποτε θα καλυψης το κοστος με τη μικροτερη καταναλωση.
παντως χαιρομαι που ρωτας γιατι δειχνη ευαισθησια στα θεματα ρυπανσης. -
Ρε παιδιά, ο TGD το είπε σαφώς: ΔΕΝ υπάρχει πια Super βενζίνη. Αυτή που λένε 'Super' είναι αμόλυβδη 95άρα με πρόσθετα με λιπαντικές ιδιότητες για τις έδρες των βαλβίδων αντίστοιχα ως αποτέλεσμα με τον τετραιθυλιούχο μόλυβδο της παλιάς Super. Συνεπώς ο άνθρωπος (μπράβο του για την περιβαλλοντική ανησυχία) είτε Super είτε αμόλυβδη βάζει, τους ίδιους αρωματικούς υδρογονάνθρακες της απλής αμόλυβδης καίει και εκπέμπει.
Το να βάλει εκ των υστέρων καταλύτη το βλέπω αμφίβολο ως αποτέλεσμα και κοστοβόρο.
-
τα πραγματα ειναι πολυ απλα και δεν χρειαζεται αυτο το μπερδεμα.......σουπερ πρεπει να βαλει αφου ναι μεν καποτε ο κινητηρας δουλευε σε αυτοκινητο με καταλυτη ομως τωρα ματαμοσχευθηκε σε αλλο που οχι μονο δεν εχει καταλυτη αλλα ουτε και μπορει να δεχθει αφου χρειαζεται εκτεταμενες αλλαγες σε ηλεκτρικη πλεξουδα τεποζιτο βενζινης ασε που μπορει να μην εχει χωρο και το πατωμα απο κατω για να τον δεχτει.
και αυτο το αναφερω για καποιους που λενε ετσι απλα.......''βαλε καταλυτη'' λες και αρκει μονο αυτος για να μην ρυπαινει ενα αυτοκινητο ή για να μπορει να χρησιμοποιησει αμολυβδη.
αν ηταν ετσι τοτε ολα τα ιχ πριν το 91 θα κολλαγαν ενα καταλυτη μετα το χταποδι και βαζοντας αμολυβδη θα γινονταν και αυτα καταλυτικα.
-
Το Μαρουτι εχει τριοδικο καταλυτη ;Πως δουλευει η μηχανη χωρις να εχει συνδεμενο τον λ ;Θα πρεπει να εχεις συνεχεια πολυ πλουσιο μειγμα.Μαλλον για καρμπυρατερατο το κοβω με απλο οξειδωτικο καταλυτη.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
αν ηταν ετσι τοτε ολα τα ιχ πριν το 91 θα κολλαγαν ενα καταλυτη μετα το χταποδι και βαζοντας αμολυβδη θα γινονταν και αυτα καταλυτικα.Μαζί με μια ενίσχυση σε όλον τον κινητήρα ώστε να αντέχει στις πιο δύσκολες συνθήκες που προέρχονται από την καύση βενζίνης χωρίς μόλυβδο.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
αν ηταν ετσι τοτε ολα τα ιχ πριν το 91 θα κολλαγαν ενα καταλυτη μετα το χταποδι και βαζοντας αμολυβδη θα γινονταν και αυτα καταλυτικα.
Μαζί με μια ενίσχυση σε όλον τον κινητήρα ώστε να αντέχει στις πιο δύσκολες συνθήκες που προέρχονται από την καύση βενζίνης χωρίς μόλυβδο.
να συμπληρωσω οτι ολα τα ιχ πριν το 91 και εως το 86 μπορουν να λειτουργησουν και με αμολυβδη ενω καποιες αυτοκινητοβιομηχανιες που κυριως ειχαν αναπτυχθει στην αγορα της αμερικης πανε ακομα μερικα χρονια πισω.
αλησμονητο θα μου μεινει το συνθημα της nissan που εφερε με αυτοκολλητο σε ολα τα πισω παρπριζ των αυτοκινητων μεχρι να πουληθει και το τελευταιο χωρις καταλυτη ........''καιω και αμολυβδη''
-
Ο χρήστης back1 έγραψε:
αφου δεν εχεις καταλυτη πρεπει να βαζεις super.
κινητηρας καταλυτικος που εχει αφαιρεθη ο καταλυτης εκπεμπει καρκινογονους υδρογονανθρακες.
βεβαια η καλυτερη λυση ειναι να βαλης καταλυτη και να χρησιμοποιης αμολυβδη.
και περισοτερα οκτανια εχει 95 αντι 92 της super και φτηνοτερη ειναι
οποτε θα καλυψης το κοστος με τη μικροτερη καταναλωση.
παντως χαιρομαι που ρωτας γιατι δειχνη ευαισθησια στα θεματα ρυπανσης.Να διορθώσω κάτι η SuperLRP έχει 96 οκτάνια και όχι 92.
Τουλάχιστον η Shell που βάζω τόσα λέει οτι έχει.
Αλλαγη κινητηρα....επιλογη βενζινης...