Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η καλύτερη value for money βελτίωση...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Η καλύτερη value for money βελτίωση...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    25
    128
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Δεν ξέρω αν αυτό που θα πω έχει αναφερθεί σε προηγούμενο topic, δεν είδα κάτι σε σχετικά πρόσφατα...

      Ύστερα από 64000 km (πάρα πολλά τελικά απ' ότι κατάλαβα ), εδέησα χτες να πάω το saxo μου για καθαρισμό μπεκ. Η διαφορά όταν πήρα ξανά το αμάξι ήταν δραματική. Μπορώ τώρα να πω ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση που ήταν ποτέ...

      Το αμάξι αρπάζει από πολύ χαμηλά και στις ψηλές πριονίζει!!

      Πριν τον καθαρισμό είχε φτασει στο σημείο να είναι δύσχρηστο... μπούκωνε στις χαμηλές, στις πολύ ψηλές κρέμαγε και άλλα τέτοια χαριτωμένα...

      Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τόσο μικρό κόστος θα κέρδιζε τόσα άλογα... Πρεπει να είναι η βελτίωση με την καλύτερη αναλογία Ευρώ/Ίππο!!!

      Συμπέρασμα: Σπεύσατε!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        taurus last edited by

        Δεν ξέρω αν αυτό που θα πω έχει αναφερθεί σε προηγούμενο topic, δεν είδα κάτι σε σχετικά πρόσφατα...

        Ύστερα από 64000 km (πάρα πολλά τελικά απ' ότι κατάλαβα ), εδέησα χτες να πάω το saxo μου για καθαρισμό μπεκ. Η διαφορά όταν πήρα ξανά το αμάξι ήταν δραματική. Μπορώ τώρα να πω ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση που ήταν ποτέ...

        Το αμάξι αρπάζει από πολύ χαμηλά και στις ψηλές πριονίζει!!

        Πριν τον καθαρισμό είχε φτασει στο σημείο να είναι δύσχρηστο... μπούκωνε στις χαμηλές, στις πολύ ψηλές κρέμαγε και άλλα τέτοια χαριτωμένα...

        Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τόσο μικρό κόστος θα κέρδιζε τόσα άλογα... Πρεπει να είναι η βελτίωση με την καλύτερη αναλογία Ευρώ/Ίππο!!!

        Συμπέρασμα: Σπεύσατε!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Δεν ξέρω αν αυτό που θα πω έχει αναφερθεί σε προηγούμενο topic, δεν είδα κάτι σε σχετικά πρόσφατα...

          Ύστερα από 64000 km (πάρα πολλά τελικά απ' ότι κατάλαβα ), εδέησα χτες να πάω το saxo μου για καθαρισμό μπεκ. Η διαφορά όταν πήρα ξανά το αμάξι ήταν δραματική. Μπορώ τώρα να πω ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση που ήταν ποτέ...

          Το αμάξι αρπάζει από πολύ χαμηλά και στις ψηλές πριονίζει!!

          Πριν τον καθαρισμό είχε φτασει στο σημείο να είναι δύσχρηστο... μπούκωνε στις χαμηλές, στις πολύ ψηλές κρέμαγε και άλλα τέτοια χαριτωμένα...

          Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τόσο μικρό κόστος θα κέρδιζε τόσα άλογα... Πρεπει να είναι η βελτίωση με την καλύτερη αναλογία Ευρώ/Ίππο!!!

          Συμπέρασμα: Σπεύσατε!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            manosk last edited by

            Πόσο κόστισε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              taurus last edited by

              60 με 70 Ευρώ κοστίζει, ανάλογα που θα πας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • E
                ekatsaros last edited by

                Èá ìðïñïýóåò íá ìáò ðåéò óå ðïéï óõíåñãåßï Ýêáíåò áõôÞ ôç äïõëåéÜ, ãéáôé åãþ ï ìüíïò ëüãïò ðïõ äåí ôï Ý÷ù êÜíåé áêüìá åßíáé üôé äåí ôïõò åìðéóôåýïìáé ãéá êÜôé ôÝôïéï...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
                  Θα μπορούσες να μας πεις σε ποιο συνεργείο έκανες αυτή τη δουλειά, γιατι εγώ ο μόνος λόγος που δεν το έχω κάνει ακόμα είναι ότι δεν τους εμπιστεύομαι για κάτι τέτοιο...

                  Δεν είναι τίποτα. Υπάρχουν σύγχρονες, πλήρως αυτομτοποιημένες μέθοδοι, που εξασφαλίζουν πολύ καλό καθαρισμό...

                  Η όλη εργασία δεν νομίζω να απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις...

                  Πάντως κυκλοφορούν και στο εμπόριο διάφορα υγρά (π.χ. Pro-Tec) που ισχυρίζονται ότι κρατάνε τα μπεκ καθαρά. Το ίδιο ισχυρίζονται και τα νέας γενιάς καύσιμα.

                  Ο καθαρισμός των μπεκ δεν είναι βελτίωση, αφού απλά επαναφέρει τον κινητήρα στην κατάσταση που ήταν, πριν μπουκώσουνε τα μπεκ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    Εγω οταν πηγα για καθαρισμο τα δικα μου στις 60000 χλμ και ενω απο τις 25000χλμ περιπου χρησιμοποιουσα καλες βενζινες(Racing κ ΒΡ ultimate) αυτα δεν ηθελαν κανενα καθαρισμο αφου ηταν πεντακαθαρα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                      Εγω οταν πηγα για καθαρισμο τα δικα μου στις 60000 χλμ και ενω απο τις 25000χλμ περιπου χρησιμοποιουσα καλες βενζινες(Racing κ ΒΡ ultimate) αυτα δεν ηθελαν κανενα καθαρισμο αφου ηταν πεντακαθαρα...

                      Μια από τα ίδια...
                      Βέβαια ποτέ δεν πήγα για καθαρισμό μπεκ, αλλά πάντα χρησιμοποιώ νέας γενιάς καύσιμα (κυρίως 100άρα BP).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        agalanop last edited by

                        Σχετικά με την τιμή του καθαρισμού των μπεκ, νομίζω ότι αν ψάξετε θα βρείτε και φθηνότερα. (από 60-70 ευρώ)
                        Στην επίσημη Peugeot Ηρακλείου Κρήτης (Λαμπράκης) χρεώνουν μόλις 42 ευρώ.
                        (και μιλάμε για καθαρισμό με υπέρηχο, όχι με υγρό)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          hunter last edited by

                          Πρίν τρείς βδομαδούλες τά καθάρισα καί εγώ μέ υπέρηχους,αλλά δέν είδα τίποτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Εγώ πάλι όταν έκανα σέρβις μου καθάρισαν την πεταλούδα στην εισαγωγή. Με πανάκι και βενζινούλα.

                            Διαφορά που να την νιώσω σε χιλιάρι αμάξι δεν την περίμενα!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • X
                              xristos69 last edited by

                              Ο χρήστης taurus έγραψε:

                              Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τόσο μικρό κόστος θα κέρδιζε τόσα άλογα... Πρεπει να είναι η βελτίωση με την καλύτερη αναλογία Ευρώ/Ίππο!!!

                              Δεν είναι βελτίωση. Δεν κερδίζεις κάτι.τα χαμένα επαναφέρεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • T
                                taurus last edited by

                                Aν δεν το κάνεις, απλά αυτά τα χαμένα δεν τα έχεις. Το θεωρώ βελτίωση, γιατί πολύ απλά βελτιώνει τη λειτουργία του κινητήρα σου. Δεν είναι έτσι?

                                Όσο για τα καύσιμα, δεν μπορείς να είσαι συνέχεια με τις 100άρες. Κάποια φορά δε θα βρεις κάπου, κάποια φορά θα βάλεις κάπου αλλού από ανάγκη, κάποια θα είναι νοθευμένη, κάποια φορά θα βρεθείς με πολύ λίγη βενζίνη στο ντεπόζιτο, με αποτέλεσμα να μαζέψει κανένα σκουπίδι-κατακάθι. Όλα αυτά συμβαίνουν, καθημερινότητα είναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Επανακτας την χαμενη δυναμη .Καθε 60.000χλμ ειναι καλο να γινεται καθαρισμος με υπερηχους και μετρηση των μπεκ για το αν αποδιδουν σωστα.Αλλαζουμε παντα και το φιλτρο βενζινης μαζι για να ειμαστε σιγουροι.Τα μπεκ εχουν ενα πεπερασμενο αριθμο καθαρισματος (νομιζω).Τα μπεκ του SAXO ειναι αρκετα ευαισθητα και βγαινουν ευκολα χαλασμενα (το εχω διαβασει σε καποιο περιοδικο) στον καθαρισμο ,γιατι η μεμβρανη που εχουν εσωτερικα τρυπαει (ή κατι τετοιο).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alefantos last edited by

                                    Σε αυτοκινητα με μονο ψεκασμο (Clio 1,4 8v του 1997, 120.000 χλμ), αξιζει να γινει καθαρισμος; Σημειωνω οτι ποτε δεν εχω κανει κατι τετοιο & το νιωθω το αμαξακι να μη δινει πολλα οταν κανιβαλιζω, σε σχεση με παλιοτερα. Εαν γινεται, ξερει κανεις που μπορω να το κανω με αξιοπιστια εδω, στην Αθήνα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                      Επανακτας την χαμενη δυναμη .Καθε 60.000χλμ ειναι καλο να γινεται καθαρισμος με υπερηχους και μετρηση των μπεκ για το αν αποδιδουν σωστα.Αλλαζουμε παντα και το φιλτρο βενζινης μαζι για να ειμαστε σιγουροι.Τα μπεκ εχουν ενα πεπερασμενο αριθμο καθαρισματος (νομιζω).Τα μπεκ του SAXO ειναι αρκετα ευαισθητα και βγαινουν ευκολα χαλασμενα (το εχω διαβασει σε καποιο περιοδικο) στον καθαρισμο ,γιατι η μεμβρανη που εχουν εσωτερικα τρυπαει (ή κατι τετοιο).

                                      Ακριβώς για αυτό δεν το κάνω.
                                      Εχω κι εγώ το Saxo VTS αλλά του βάζω εδώ και κανα 30άρι χιλιάδες χλμ μόνο βενζίνη με καθαριστικές ιδιότητες (vpower) και γενικά προσέχω πολύ το θέμα βενζίνη και συντήρηση μοτέρ (λάδια κάθε 5 χιλ. κτλ).
                                      Eχω 85 χιλ. χλμ και το αμάξι 'ξυρίζει' όπως στα νιάτα του!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        alexastrag last edited by

                                        μια αιτια δημιουργιας προβληματων στα μπεκ ειναι και απο το white spirit που χρησιμοποιουν καποιοι απατεωνες βενζιναδες για να νοθευουν την βενζινη.

                                        ειναι συνηθης αιτια αρνησης εκκινησης ενος κινητηρα και διορθωνεται με καθαρισμο και φυσικα χρηση ανοθευτης βενζινης ......βεβαια πως το διασφαλιζουμε αυτο ειναι μια αλλη ιστορια!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • E
                                          emmanoyhl last edited by

                                          Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                                          Ο καθαρισμός των μπεκ δεν είναι βελτίωση, αφού απλά επαναφέρει τον κινητήρα στην κατάσταση που ήταν, πριν μπουκώσουνε τα μπεκ.

                                          Εγώ είπα κάποτε ότι το νίτρο δεν είναι βελτίωση γιατί όταν κλήσεις τον διακόπτη έχεις ξανά το ίδιο μουλάρι και κόντεψαν να με φάνε!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                                            μια αιτια δημιουργιας προβληματων στα μπεκ ειναι και απο το **white spirit **που χρησιμοποιουν καποιοι απατεωνες βενζιναδες για να νοθευουν την βενζινη.

                                            ειναι συνηθης αιτια αρνησης εκκινησης ενος κινητηρα και διορθωνεται με καθαρισμο και φυσικα χρηση ανοθευτης βενζινης ......βεβαια πως το διασφαλιζουμε αυτο ειναι μια αλλη ιστορια!!!!!

                                            Νέφτι δέν είναι Αλέξανδρε τό White Spirit;
                                            Τό βρίσκουνε οι βενζινάδες σέ τέτοιες ποσότητες,ώστε νά τό ρίξουν στίς δεξαμενές τους;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr