-
Δεν ξέρω αν αυτό που θα πω έχει αναφερθεί σε προηγούμενο topic, δεν είδα κάτι σε σχετικά πρόσφατα...
Ύστερα από 64000 km (πάρα πολλά τελικά απ' ότι κατάλαβα ), εδέησα χτες να πάω το saxo μου για καθαρισμό μπεκ. Η διαφορά όταν πήρα ξανά το αμάξι ήταν δραματική. Μπορώ τώρα να πω ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση που ήταν ποτέ...
Το αμάξι αρπάζει από πολύ χαμηλά και στις ψηλές πριονίζει!!
Πριν τον καθαρισμό είχε φτασει στο σημείο να είναι δύσχρηστο... μπούκωνε στις χαμηλές, στις πολύ ψηλές κρέμαγε και άλλα τέτοια χαριτωμένα...
Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τόσο μικρό κόστος θα κέρδιζε τόσα άλογα... Πρεπει να είναι η βελτίωση με την καλύτερη αναλογία Ευρώ/Ίππο!!!
Συμπέρασμα: Σπεύσατε!!!
-
Δεν ξέρω αν αυτό που θα πω έχει αναφερθεί σε προηγούμενο topic, δεν είδα κάτι σε σχετικά πρόσφατα...
Ύστερα από 64000 km (πάρα πολλά τελικά απ' ότι κατάλαβα ), εδέησα χτες να πάω το saxo μου για καθαρισμό μπεκ. Η διαφορά όταν πήρα ξανά το αμάξι ήταν δραματική. Μπορώ τώρα να πω ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση που ήταν ποτέ...
Το αμάξι αρπάζει από πολύ χαμηλά και στις ψηλές πριονίζει!!
Πριν τον καθαρισμό είχε φτασει στο σημείο να είναι δύσχρηστο... μπούκωνε στις χαμηλές, στις πολύ ψηλές κρέμαγε και άλλα τέτοια χαριτωμένα...
Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τόσο μικρό κόστος θα κέρδιζε τόσα άλογα... Πρεπει να είναι η βελτίωση με την καλύτερη αναλογία Ευρώ/Ίππο!!!
Συμπέρασμα: Σπεύσατε!!!
-
Δεν ξέρω αν αυτό που θα πω έχει αναφερθεί σε προηγούμενο topic, δεν είδα κάτι σε σχετικά πρόσφατα...
Ύστερα από 64000 km (πάρα πολλά τελικά απ' ότι κατάλαβα ), εδέησα χτες να πάω το saxo μου για καθαρισμό μπεκ. Η διαφορά όταν πήρα ξανά το αμάξι ήταν δραματική. Μπορώ τώρα να πω ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση που ήταν ποτέ...
Το αμάξι αρπάζει από πολύ χαμηλά και στις ψηλές πριονίζει!!
Πριν τον καθαρισμό είχε φτασει στο σημείο να είναι δύσχρηστο... μπούκωνε στις χαμηλές, στις πολύ ψηλές κρέμαγε και άλλα τέτοια χαριτωμένα...
Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τόσο μικρό κόστος θα κέρδιζε τόσα άλογα... Πρεπει να είναι η βελτίωση με την καλύτερη αναλογία Ευρώ/Ίππο!!!
Συμπέρασμα: Σπεύσατε!!!
-
Πόσο κόστισε;
-
60 με 70 Ευρώ κοστίζει, ανάλογα που θα πας.
-
Èá ìðïñïýóåò íá ìáò ðåéò óå ðïéï óõíåñãåßï Ýêáíåò áõôÞ ôç äïõëåéÜ, ãéáôé åãþ ï ìüíïò ëüãïò ðïõ äåí ôï Ý÷ù êÜíåé áêüìá åßíáé üôé äåí ôïõò åìðéóôåýïìáé ãéá êÜôé ôÝôïéï...
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Θα μπορούσες να μας πεις σε ποιο συνεργείο έκανες αυτή τη δουλειά, γιατι εγώ ο μόνος λόγος που δεν το έχω κάνει ακόμα είναι ότι δεν τους εμπιστεύομαι για κάτι τέτοιο...Δεν είναι τίποτα. Υπάρχουν σύγχρονες, πλήρως αυτομτοποιημένες μέθοδοι, που εξασφαλίζουν πολύ καλό καθαρισμό...
Η όλη εργασία δεν νομίζω να απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις...
Πάντως κυκλοφορούν και στο εμπόριο διάφορα υγρά (π.χ. Pro-Tec) που ισχυρίζονται ότι κρατάνε τα μπεκ καθαρά. Το ίδιο ισχυρίζονται και τα νέας γενιάς καύσιμα.
Ο καθαρισμός των μπεκ δεν είναι βελτίωση, αφού απλά επαναφέρει τον κινητήρα στην κατάσταση που ήταν, πριν μπουκώσουνε τα μπεκ.
-
Εγω οταν πηγα για καθαρισμο τα δικα μου στις 60000 χλμ και ενω απο τις 25000χλμ περιπου χρησιμοποιουσα καλες βενζινες(Racing κ ΒΡ ultimate) αυτα δεν ηθελαν κανενα καθαρισμο αφου ηταν πεντακαθαρα...
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Εγω οταν πηγα για καθαρισμο τα δικα μου στις 60000 χλμ και ενω απο τις 25000χλμ περιπου χρησιμοποιουσα καλες βενζινες(Racing κ ΒΡ ultimate) αυτα δεν ηθελαν κανενα καθαρισμο αφου ηταν πεντακαθαρα...Μια από τα ίδια...
Βέβαια ποτέ δεν πήγα για καθαρισμό μπεκ, αλλά πάντα χρησιμοποιώ νέας γενιάς καύσιμα (κυρίως 100άρα BP). -
Σχετικά με την τιμή του καθαρισμού των μπεκ, νομίζω ότι αν ψάξετε θα βρείτε και φθηνότερα. (από 60-70 ευρώ)
Στην επίσημη Peugeot Ηρακλείου Κρήτης (Λαμπράκης) χρεώνουν μόλις 42 ευρώ.
(και μιλάμε για καθαρισμό με υπέρηχο, όχι με υγρό) -
Πρίν τρείς βδομαδούλες τά καθάρισα καί εγώ μέ υπέρηχους,αλλά δέν είδα τίποτα.
-
Εγώ πάλι όταν έκανα σέρβις μου καθάρισαν την πεταλούδα στην εισαγωγή. Με πανάκι και βενζινούλα.
Διαφορά που να την νιώσω σε χιλιάρι αμάξι δεν την περίμενα!!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι με τόσο μικρό κόστος θα κέρδιζε τόσα άλογα... Πρεπει να είναι η βελτίωση με την καλύτερη αναλογία Ευρώ/Ίππο!!!
Δεν είναι βελτίωση. Δεν κερδίζεις κάτι.τα χαμένα επαναφέρεις
-
Aν δεν το κάνεις, απλά αυτά τα χαμένα δεν τα έχεις. Το θεωρώ βελτίωση, γιατί πολύ απλά βελτιώνει τη λειτουργία του κινητήρα σου. Δεν είναι έτσι?
Όσο για τα καύσιμα, δεν μπορείς να είσαι συνέχεια με τις 100άρες. Κάποια φορά δε θα βρεις κάπου, κάποια φορά θα βάλεις κάπου αλλού από ανάγκη, κάποια θα είναι νοθευμένη, κάποια φορά θα βρεθείς με πολύ λίγη βενζίνη στο ντεπόζιτο, με αποτέλεσμα να μαζέψει κανένα σκουπίδι-κατακάθι. Όλα αυτά συμβαίνουν, καθημερινότητα είναι.
-
Επανακτας την χαμενη δυναμη .Καθε 60.000χλμ ειναι καλο να γινεται καθαρισμος με υπερηχους και μετρηση των μπεκ για το αν αποδιδουν σωστα.Αλλαζουμε παντα και το φιλτρο βενζινης μαζι για να ειμαστε σιγουροι.Τα μπεκ εχουν ενα πεπερασμενο αριθμο καθαρισματος (νομιζω).Τα μπεκ του SAXO ειναι αρκετα ευαισθητα και βγαινουν ευκολα χαλασμενα (το εχω διαβασει σε καποιο περιοδικο) στον καθαρισμο ,γιατι η μεμβρανη που εχουν εσωτερικα τρυπαει (ή κατι τετοιο).
-
Σε αυτοκινητα με μονο ψεκασμο (Clio 1,4 8v του 1997, 120.000 χλμ), αξιζει να γινει καθαρισμος; Σημειωνω οτι ποτε δεν εχω κανει κατι τετοιο & το νιωθω το αμαξακι να μη δινει πολλα οταν κανιβαλιζω, σε σχεση με παλιοτερα. Εαν γινεται, ξερει κανεις που μπορω να το κανω με αξιοπιστια εδω, στην Αθήνα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επανακτας την χαμενη δυναμη .Καθε 60.000χλμ ειναι καλο να γινεται καθαρισμος με υπερηχους και μετρηση των μπεκ για το αν αποδιδουν σωστα.Αλλαζουμε παντα και το φιλτρο βενζινης μαζι για να ειμαστε σιγουροι.Τα μπεκ εχουν ενα πεπερασμενο αριθμο καθαρισματος (νομιζω).Τα μπεκ του SAXO ειναι αρκετα ευαισθητα και βγαινουν ευκολα χαλασμενα (το εχω διαβασει σε καποιο περιοδικο) στον καθαρισμο ,γιατι η μεμβρανη που εχουν εσωτερικα τρυπαει (ή κατι τετοιο).Ακριβώς για αυτό δεν το κάνω.
Εχω κι εγώ το Saxo VTS αλλά του βάζω εδώ και κανα 30άρι χιλιάδες χλμ μόνο βενζίνη με καθαριστικές ιδιότητες (vpower) και γενικά προσέχω πολύ το θέμα βενζίνη και συντήρηση μοτέρ (λάδια κάθε 5 χιλ. κτλ).
Eχω 85 χιλ. χλμ και το αμάξι 'ξυρίζει' όπως στα νιάτα του! -
μια αιτια δημιουργιας προβληματων στα μπεκ ειναι και απο το white spirit που χρησιμοποιουν καποιοι απατεωνες βενζιναδες για να νοθευουν την βενζινη.
ειναι συνηθης αιτια αρνησης εκκινησης ενος κινητηρα και διορθωνεται με καθαρισμο και φυσικα χρηση ανοθευτης βενζινης ......βεβαια πως το διασφαλιζουμε αυτο ειναι μια αλλη ιστορια!!!!!
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Ο καθαρισμός των μπεκ δεν είναι βελτίωση, αφού απλά επαναφέρει τον κινητήρα στην κατάσταση που ήταν, πριν μπουκώσουνε τα μπεκ.
Εγώ είπα κάποτε ότι το νίτρο δεν είναι βελτίωση γιατί όταν κλήσεις τον διακόπτη έχεις ξανά το ίδιο μουλάρι και κόντεψαν να με φάνε!!!
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
μια αιτια δημιουργιας προβληματων στα μπεκ ειναι και απο το **white spirit **που χρησιμοποιουν καποιοι απατεωνες βενζιναδες για να νοθευουν την βενζινη.ειναι συνηθης αιτια αρνησης εκκινησης ενος κινητηρα και διορθωνεται με καθαρισμο και φυσικα χρηση ανοθευτης βενζινης ......βεβαια πως το διασφαλιζουμε αυτο ειναι μια αλλη ιστορια!!!!!
Νέφτι δέν είναι Αλέξανδρε τό White Spirit;
Τό βρίσκουνε οι βενζινάδες σέ τέτοιες ποσότητες,ώστε νά τό ρίξουν στίς δεξαμενές τους;
Η καλύτερη value for money βελτίωση...