-
Χαιρετώ τους χωμάτινους
Παίδες θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με το αυτοκίνητο αυτό.
Πιο συγκεκριμένα θα δώ απο βδομάδα ένα Santa Fe 2.7 αυτόματο το οποίο μου προξενεύουνε. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι ex-2004 (με ότι κακό σημαίνει αυτό).
Ακόμη ξέρω ότι το αυτοκίνητο γίνεται facelift μέσα στο 2005 (κακό προφανώς για αξία μεταπώλησης) και είναι κατα κανόνα μπροστοκίνητο . Καλύπτει απο πλευράς τετρακίησης τις απαιτήσεις μου νομίζω, που είναι οι παρακάτω:
(α) Δεν κάνω σοβαρό offroading αλλά θα ήθελα να κάνω καμμιά βολτίτσα σε χιόνια και σχετικά εύκολα προσβάσιμες παραλίες
(β) Με ενδιαφέρει να μπορεί βασικά να ρίξει ένα μεγαλούτσικο φουσκωτό (5-5,5 μέτρα περίπου 1000-1200 κιλά) απο καλές γλύστρες και παραλίες με σχετικά εύκολη πρόσβαση και κλίση.
(γ) Θα είναι δεύτερο αυτοκίνητο άρα δεν θα κυκλοφορεί και πολύ στην πόλη.Προφανώς το αυτοκίνητο θα το δεί και μηχανικός.
Εδώ θα ήθελα την γνώμη σας , και κυριως ιδιοκτητών, για το τι πράγματα πέρα απο τα προφανή θα πρέπει να προσέξει κάποιος σε αυτό το αμάξι. Έχει βγάλει συγκεκριμένα προβλήματα που πρέπει να ελέγξει κάποιος?Συγγνώμη αν έχει ξαναεμφανιστεί το ερώτημα αλλά κάνοντας μια αναζήτηση δε υπάρχοντα θέματα δεν βρήκα κάτι πέραν των γενικών συζητήσεων για το αμάξι.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Παναγιώτης
-
Χαιρετώ τους χωμάτινους
Παίδες θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με το αυτοκίνητο αυτό.
Πιο συγκεκριμένα θα δώ απο βδομάδα ένα Santa Fe 2.7 αυτόματο το οποίο μου προξενεύουνε. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι ex-2004 (με ότι κακό σημαίνει αυτό).
Ακόμη ξέρω ότι το αυτοκίνητο γίνεται facelift μέσα στο 2005 (κακό προφανώς για αξία μεταπώλησης) και είναι κατα κανόνα μπροστοκίνητο . Καλύπτει απο πλευράς τετρακίησης τις απαιτήσεις μου νομίζω, που είναι οι παρακάτω:
(α) Δεν κάνω σοβαρό offroading αλλά θα ήθελα να κάνω καμμιά βολτίτσα σε χιόνια και σχετικά εύκολα προσβάσιμες παραλίες
(β) Με ενδιαφέρει να μπορεί βασικά να ρίξει ένα μεγαλούτσικο φουσκωτό (5-5,5 μέτρα περίπου 1000-1200 κιλά) απο καλές γλύστρες και παραλίες με σχετικά εύκολη πρόσβαση και κλίση.
(γ) Θα είναι δεύτερο αυτοκίνητο άρα δεν θα κυκλοφορεί και πολύ στην πόλη.Προφανώς το αυτοκίνητο θα το δεί και μηχανικός.
Εδώ θα ήθελα την γνώμη σας , και κυριως ιδιοκτητών, για το τι πράγματα πέρα απο τα προφανή θα πρέπει να προσέξει κάποιος σε αυτό το αμάξι. Έχει βγάλει συγκεκριμένα προβλήματα που πρέπει να ελέγξει κάποιος?Συγγνώμη αν έχει ξαναεμφανιστεί το ερώτημα αλλά κάνοντας μια αναζήτηση δε υπάρχοντα θέματα δεν βρήκα κάτι πέραν των γενικών συζητήσεων για το αμάξι.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Παναγιώτης
-
Χαιρετώ τους χωμάτινους
Παίδες θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με το αυτοκίνητο αυτό.
Πιο συγκεκριμένα θα δώ απο βδομάδα ένα Santa Fe 2.7 αυτόματο το οποίο μου προξενεύουνε. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι ex-2004 (με ότι κακό σημαίνει αυτό).
Ακόμη ξέρω ότι το αυτοκίνητο γίνεται facelift μέσα στο 2005 (κακό προφανώς για αξία μεταπώλησης) και είναι κατα κανόνα μπροστοκίνητο . Καλύπτει απο πλευράς τετρακίησης τις απαιτήσεις μου νομίζω, που είναι οι παρακάτω:
(α) Δεν κάνω σοβαρό offroading αλλά θα ήθελα να κάνω καμμιά βολτίτσα σε χιόνια και σχετικά εύκολα προσβάσιμες παραλίες
(β) Με ενδιαφέρει να μπορεί βασικά να ρίξει ένα μεγαλούτσικο φουσκωτό (5-5,5 μέτρα περίπου 1000-1200 κιλά) απο καλές γλύστρες και παραλίες με σχετικά εύκολη πρόσβαση και κλίση.
(γ) Θα είναι δεύτερο αυτοκίνητο άρα δεν θα κυκλοφορεί και πολύ στην πόλη.Προφανώς το αυτοκίνητο θα το δεί και μηχανικός.
Εδώ θα ήθελα την γνώμη σας , και κυριως ιδιοκτητών, για το τι πράγματα πέρα απο τα προφανή θα πρέπει να προσέξει κάποιος σε αυτό το αμάξι. Έχει βγάλει συγκεκριμένα προβλήματα που πρέπει να ελέγξει κάποιος?Συγγνώμη αν έχει ξαναεμφανιστεί το ερώτημα αλλά κάνοντας μια αναζήτηση δε υπάρχοντα θέματα δεν βρήκα κάτι πέραν των γενικών συζητήσεων για το αμάξι.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Παναγιώτης
-
Είναι καλό αυτοκίνητο αλλά το σύστημα τετρακίνησής του μου φαίνεται πολύ λίγο σε συνδυασμό μάλιστα με το μεγάλο του βάρος. Οπότε πιθανόν οι βόλτες στην παραλία και στα χιόνια να μην είναι και ότι ευκολότερο για αυτό το αυτοκίνητο. Σε χωματόδρομους όμως είναι αστέρι μιας και η ανάρτησή του αποσβένει τα πάντα. Οδοστρωτήρας είχε χαρακτηριστεί από το Drive, αν θυμάμαι καλά. Το 2.7 έχει καλές (σχετικά) επιδόσεις αλλά και αυξημένη καταναλωση. Ίσως η πετρελαιοκίνητη έκδοση να είναι καλύτερη επιλογή εξ' αιτίας και της παραπάνω ροπής.
-
Για ψάξε και σε αυτά που παίζουν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες....
-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
(β) Με ενδιαφέρει να μπορεί βασικά να ρίξει ένα μεγαλούτσικο φουσκωτό (5-5,5 μέτρα περίπου 1000-1200 κιλά) απο καλές γλύστρες και παραλίες με σχετικά εύκολη πρόσβαση και κλίση.
στην Ολυμπιάδα ρίχναμε με αυτά στον Αγ. Κοσμά φουσκωτά 6 και 7 μέτρων από καλή γλίστρα, αλλά με μεγάλη κλίση, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Σπύρος
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Είναι καλό αυτοκίνητο αλλά το σύστημα τετρακίνησής του μου φαίνεται πολύ λίγο σε συνδυασμό μάλιστα με το μεγάλο του βάρος. Οπότε πιθανόν οι βόλτες στην παραλία και στα χιόνια να μην είναι και ότι ευκολότερο για αυτό το αυτοκίνητο. Σε χωματόδρομους όμως είναι αστέρι μιας και η ανάρτησή του αποσβένει τα πάντα. Οδοστρωτήρας είχε χαρακτηριστεί από το Drive, αν θυμάμαι καλά. Το 2.7 έχει καλές (σχετικά) επιδόσεις αλλά και αυξημένη καταναλωση. Ίσως η πετρελαιοκίνητη έκδοση να είναι καλύτερη επιλογή εξ' αιτίας και της παραπάνω ροπής.Συμφωνώ απόλυτα. καλό και τίμιο Suv που πιστεύω ότι σε καλύπτει. Με ένα σετ καλά λάστιχα δεν θα έχει πρόβλημα με τα χιόνια ούτε με τις λάσπες.
Τώρα, όσον αφορά αυτά που κυκλοφορούσαν στην ολυμπιάδα, πολύ φοβάμαι ότι δεν θα τα βρεις πουθενά , αλλά και να τα βρεις σε τι κατάσταση θα είναι
-
Ο χρήστης tasmania έγραψε:
Είναι καλό αυτοκίνητο αλλά το σύστημα τετρακίνησής του μου φαίνεται πολύ λίγο σε συνδυασμό μάλιστα με το μεγάλο του βάρος. Οπότε πιθανόν οι βόλτες στην παραλία και στα χιόνια να μην είναι και ότι ευκολότερο για αυτό το αυτοκίνητο. Σε χωματόδρομους όμως είναι αστέρι μιας και η ανάρτησή του αποσβένει τα πάντα. Οδοστρωτήρας είχε χαρακτηριστεί από το Drive, αν θυμάμαι καλά. Το 2.7 έχει καλές (σχετικά) επιδόσεις αλλά και αυξημένη καταναλωση. Ίσως η πετρελαιοκίνητη έκδοση να είναι καλύτερη επιλογή εξ' αιτίας και της παραπάνω ροπής.
Συμφωνώ απόλυτα. καλό και τίμιο Suv που πιστεύω ότι σε καλύπτει. Με ένα σετ καλά λάστιχα δεν θα έχει πρόβλημα με τα χιόνια ούτε με τις λάσπες.
Τώρα, όσον αφορά αυτά που κυκλοφορούσαν στην ολυμπιάδα, πολύ φοβάμαι ότι δεν θα τα βρεις πουθενά , αλλά και να τα βρεις σε τι κατάσταση θα είναι
Ευχαριστώ για τα σχόλια. Και η δική μου εντύπωση είναι ότι καλύπτει αυτές τις απαιτήσεις. Για αυτό το λόγο βέβαια και ρωτάω και στο forum τους επαίοντες για συγκεκριμένα προβλήματα που ίσως έχετε υπόψη σας.
Ψάχνοντας στο δίκτυο δεν βρήκα σχεδόν κανένα αρνητικό σχόλιο. Και να σημειώσω βέβαια την πολύ καλή εντύπωση απο το αμερικάνικο site της Hyundai η οποία είναι η μόνη εταιρεία που έχω δεί να δημοσιεύει ανοικτά τα recalls και TSB(technical service bulletins) καθώς και όλη την διαδικασία επίλυσης του προβλήματος για τα αυτοκίνητα της.
Τέλος , όπως λέω παραπάνω, το αυτοκίνητο είναι μάλλον του 2004 (ex-2004 ) .Φαίνεται όμως ότι κάποια (όλα?) απο αυτά πάνε στο μιλητό (έτσι προέκυψε και σε μένα) και γι αυτό είμαι αρκετά επιφυλακτικός για το τι είναι και τι θα προκύψει.
Απο βδομάδα θα δούμε. -
Ξέχασα να γράψω ότι το είχε ο πατέρας ενός φίλου μου. Την έκδοση με πετρέλαιο. Δεν ξέρω πώς έγινε αλλά του κάηκε ο συμπλέκτης της τετρακίνησης. Αλλάχτηκε στην εγγύηση και επειδή δεν έχω ξανακούσει κάτι σχετικό, μάλλον πως δεν θα πρέπει να σε ανησυχεί. Απλά το αναφέρω.
-
Εμένα πρίν 2-3 εβδομάδες μου προξενεύανε 1 του ' Αθήνα 2004'. Δεν έχει δέρμα αλλά κατα τ'άλλα είναι οκ. Η τιμή που μου ανέφεραν ήταν νομίζω στα 21-22000
καλή τιμη για όχημα με εγγύηση κτλ. Βέβαια υποθέτω ότι τα καλά κομμάτια θα πάρουν οι κολλητοί, οπότε δεν το συνέχισα.
πάντως στο δρόμο ήταν φοβερό σαν αισθηση. Φοβήθηκα όμω όταν το οδήγησα με άνεμο. Αισθάνθηκα φοβερή ανασφάλεια. Κουνούσε σα βάρκα με πολλά μποφόρ.
-
Έχω Santa Fe 2.7 αυτόματο. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε το 2002 αν θυμάμαι καλά και έχει διανύσει περίπου 75,000 χιλιόμετρα μέχρι σήμερα.
Θα αναφέρω ότι προβλήματα παρουσιάστηκαν μέχρι τώρα:
-
Τα λάστιχα που φοράει απο το εργοστάσιο (Hankook) είναι για τα μπάζα. Μέτρια πρόσφυση σε στεγνή άσφαλτο και μέτρια ώς κακή σε λάσπες/χιόνι/χώμα/νερά. Επίσης, ειδικά προς το τέλος, ήθελαν συνέχεια ζυγοστάθμιση! Έβαλα τα Wrangler MT της Goodyear και είδα το φώς μου . Επίσης, με τα καινούρια λάστιχα εξαφανίστηκε και η ευπάθεια στον άνεμο που αναφέρει και ο vasdaris.
-
Έσταζε λίγο λάδι απο το κιβώτιο ταχυτήτων. Το πρόβλημα λύθηκε με σφίξιμο των μπουλονιών στο συνεργείο της Hyundai.
-
Το καλοκαίρι σε δρόμους με στροφές, το λάδι του υδραυλικού τιμονιού υπερθερμαίνεται, με αποτέλεσμα να κάνει ένα χαρακτηριστικό θόρυβο και το τιμόνι να χάνει σε αίσθηση. Νομίζω οτι στα μεταγενέστερα μοντέλα έχουν βάλει ψυγείο λαδιού και έχει λυθεί αυτό το πρόβλημα.
-
Το ραδιο-CD που βάζουν απο την αντιπροσωπεία (Fujitsu TEN), όταν ζεσταινόταν δέν μπορούσε να πιάσει σταθμούς ούτε να παίξει CD. Το άλλαξα με ένα Panasonic που είχα απο το προηγούμενο αυτοκίνητο.
-
Υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα στην κλιμάκωση μεταξύ 1ης και 2ης ταχύτητας, πράγμα που δυσκολεύει το προσπέρασμα σε αργούς επαρχιακούς δρόμους.
-
Το πίσω τζάμι είναι πολύ μαύρο και το παρκάρισμα τη νύχτα είναι σχεδόν αδύνατο αν δέν υπάρχει εξωτερικός φωτισμός.
-
Ο αυτόματος κλιματισμός έχει μια δυσκολία στο να διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία. Συνήθως το χρησιμοποιώ χειροκίνητα.
-
Με εντελώς ανοιγμένη την ηλιοροφή, το εσωτερικό καπάκι κουνιέται και κάνει έναν (όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό) θόρυβο.
Αυτά! Κάποιο σοβαρό μηχανικό πρόβλημα δεν έχει βγάλει μέχρι τώρα. Το εσωτερικό του είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Τα δέρματα είναι σαν καινούρια και μόνο το κάθισμα του οδηγού έχει κάποια σημάδια φθοράς. Τριγμούς και ξεκολημένα πλαστικά/διακόπτες δεν έχει.
-
Μεταχειρισμένο Santa Fe-πιθανά προβλήματα?? Please help