-
μιας κ αρχισανε κατι προβληματακια με την μπαταρια, ειπα να την αλλαξω.
μου προτεινε ενας την FIAMM κλειστου τυπου, η οποια δεν θελει φορτιση!!!!
ολα αυτα στα 70-90 ευρα...
τη γνωμη εχετε για την μαρκα κ για τα χρηματα?ευχαριστω
-
μιας κ αρχισανε κατι προβληματακια με την μπαταρια, ειπα να την αλλαξω.
μου προτεινε ενας την FIAMM κλειστου τυπου, η οποια δεν θελει φορτιση!!!!
ολα αυτα στα 70-90 ευρα...
τη γνωμη εχετε για την μαρκα κ για τα χρηματα?ευχαριστω
-
μιας κ αρχισανε κατι προβληματακια με την μπαταρια, ειπα να την αλλαξω.
μου προτεινε ενας την FIAMM κλειστου τυπου, η οποια δεν θελει φορτιση!!!!
ολα αυτα στα 70-90 ευρα...
τη γνωμη εχετε για την μαρκα κ για τα χρηματα?ευχαριστω
-
ΕΧΩ 307 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟ ΜΕ FIAMM ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ. ΕΔΩ ΚΑΙ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
-
τετοια μαρκα ειναι η μπαταριες που προτεινει η ροταξ!
Εχω δυο απ' αυτες και δεν εχω καποιο προβλημα!
-
Για κοίτα κατά Praktiker μεριά για BOSE silver (ή μήπως BOSCH, μπερδεύτηκα). Από 45 €!
Κλειστού τύπου εννοείται! -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Για κοίτα κατά Praktiker μεριά για BOSE silver. Από 45 €!BOSE ή BOSCH Γιάννη?
-
Τελικά είναι BOSCH!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Για κοίτα κατά Praktiker μεριά για BOSE silver. Από 45 €!
BOSE ή BOSCH Γιάννη?
Για δες πιό πάνω τι είχα γράψει!
Τελικά ποιός έχει bug; Το site .... ή εσύ; -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Για κοίτα κατά Praktiker μεριά για BOSE silver. Από 45 €!
BOSE ή BOSCH Γιάννη?
Για δες πιό πάνω τι είχα γράψει!
Τελικά ποιός έχει bug; Το site .... ή εσύ;Κάνουμε και ταχύτατα edit ε?!!! Καλάααα!!!
-
Καλά πόσα αμπερώρια θέλεις και σου ζητάνε τόσα;
Η μάρκα αυτή βγάζει συνήθως δυο τύπους σε κάθε χωρητικότητα απλή και ενισχυμένη με άλλες τιμές φυσικά. Πρόσεξε τι θα σου δώσουν. Φυσικά μιλάμε για κλειστού τύπου χωρίς υγρά και απαίτηση συντήρησης. -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Για κοίτα κατά Praktiker μεριά για BOSE silver. Από 45 €!
BOSE ή BOSCH Γιάννη?
Για δες πιό πάνω τι είχα γράψει!
Τελικά ποιός έχει bug; Το site .... ή εσύ;Ποιός με φώναξε??
-
για τις μπαταρίες τύπου GEL τι κξέρετε? απ οτι έχω ακούσει κοστιζουν γύρω στα 200 ευρω!
-
Για τυπικές ελληνικές συνθήκες (πολύ ζέστη) η μπαταρία που επιλέγω είναι αυτή που έχει το μικρότερο ρεύμα εκκίνησης (στα 'εργοστασιακά' αμπερώρια). Αυτές οι μπαταρίες έχουν μικρότερη επιφάνεια πλακών και σαν συνέπεια πιο 'χοντρή και γερή' κατασκευή που αντέχει περισσότερο στο χρόνο.
Επίσης για τον ίδιο λόγο (πολύ ζέστη) η μπαταρία καλό είναι να μην είναι σφραγισμένη αλλά να δέχεται υγρά (τα οποία πρέπει να ελέγχονται κάπου-κάπου). Όλες οι σφραγισμένες σε πολύ ζέστη, μετά από 1-2 χρόνια έχουν χάσει υγρά και μειώνεται σημαντικά το υπόλοιπο της ζωής τους.
-
Μπορείς να εξηγήσεις αυτό το 'μικρότερο ρεύμα εκκίνησης'; Τι είναι;
-
Οι μπαταρίες έχουν δύο κύρια χαρακτηριστικά, τη χωρητικότητα ή αμπερώρια και το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να δώσουν για να ξεκινήσουν ένα κρύο κινητήρα. Υπάρχουν πολλά είδη μπαταριών (όχι gel) ανάλογα με το υλικό με το οποίο είναι κατασκευασμένες οι πλάκες, π.χ. σφραγισμένες Maintenance Free (Ca/Ca), ανοικτές (καπάκια) Low Maintenance (Sb/Ca) και άλλες. Οι τύπου gel συνήθως υπερφορτίζονται γιατί τα καινούρια αυτοκίνητα είναι ρυθμισμένα για μπαταρίες σφραγισμένες Maintenance Free.
Ότι θέλετε να μάθετε για μπαταρίες από τον William Darden
http://www.uuhome.de/william.darden/ -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Καλά πόσα αμπερώρια θέλεις και σου ζητάνε τόσα;ειναι 55 αμπερ η υπαρχουσα..
τωρα, τα χριστουγεννα, που θα ανεβω αθηνα θα παω απο το πρακτικερ να ριξω μια ματια στις μπος!
ευχαριστω για την ενημερωση -
Ο χρήστης nickred έγραψε:
Καλά πόσα αμπερώρια θέλεις και σου ζητάνε τόσα;
ειναι 55 αμπερ η υπαρχουσα..
τωρα, τα χριστουγεννα, που θα ανεβω αθηνα θα παω απο το πρακτικερ να ριξω μια ματια στις μπος!
ευχαριστω για την ενημερωσηΑν στη δώσουν πάνω από 55 με 60 ευρώ είναι παράλογη τιμή. Αν δεν κάνεις δουλειά στην Αθήνα έλα στο Ηράκλειο να πιούμε καφέ να την πάρεις και σε καλή τιμή.
Αποστολές δεν γίνονται και η αντικαταβολή είναι το φραπεδάκι. -
ειχε δεν ειχε παλι με αφησε σημαρα....παω στο βενζιναδικο, κλεινω μηχανη, παω να φυγω...@@
μετα πολλα μου λεει ο βενζινας, γιατι ηθελε να κλεισει, ελα να σπρωξουμε κ να βαλεις μπροστα.τελικα πηρε!!!
μου ειπε οτι δε κανει καλο για τον καταλυτη αυτη η μεθοδος!!!!!!!
γιατι?ps. αντε να δω τι αλλο θα μου τυχει
-
Με το σπρώξιμο περνάει άκαυτη βενζίνη και υπερθερμαίνει τον καταλύτη.
μπαταριες FIAMM