-
Αναζητώ απαντήσεις (τεκμηριωμένες ει δυνατόν) για το εξής θέμα:
Η ιδέα είναι απλή.
Κίνηση 1η: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απο το εξωτερικό (Γερμανία λ.χ) σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη της εγχώριας π.χ 306 race με 2.500-3.000 ευρώ αντί 12.000-15.000)
Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.
Κίνηση 3η: Αγορά (αντίστοιχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού) απο την Ελλάδα. (π.χ 306 1400)
Κίνηση 4η: Ξήλωμα - γδύσιμο του εισαγόμενου και ντύσιμο του εγχώριου με την 'προίκα'.
κίνηση 5η: δήλωση στο υπουργείο Μεταφορών/εφορία της μετατροπής -αλλαγής κινητήρα
Προϋπόθεση φυσικά να υπάρχει φίλος μηχανικός που θα αναλάβει φθηνά την μετατροπή και να υπάρχει επίσης γνωστός στα ξένα που θα βοηθήσει για τον εντοπισμό-αγορά του αυτοκινήτου. Νομίζω οτι το αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους είναι ιδιαίτερα συμφέρον.
Γίνεται ;
-
Αναζητώ απαντήσεις (τεκμηριωμένες ει δυνατόν) για το εξής θέμα:
Η ιδέα είναι απλή.
Κίνηση 1η: Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απο το εξωτερικό (Γερμανία λ.χ) σε τιμή σημαντικά χαμηλότερη της εγχώριας π.χ 306 race με 2.500-3.000 ευρώ αντί 12.000-15.000)
Κίνηση 2η: Εισαγωγή στην Ελλάδα με 'προσωρινές' (;) πινακίδες υπό την λογική οτι το αυτοκίνητο δεν θα κυκλοφορήσει.
Κίνηση 3η: Αγορά (αντίστοιχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μικρότερου κυβισμού) απο την Ελλάδα. (π.χ 306 1400)
Κίνηση 4η: Ξήλωμα - γδύσιμο του εισαγόμενου και ντύσιμο του εγχώριου με την 'προίκα'.
κίνηση 5η: δήλωση στο υπουργείο Μεταφορών/εφορία της μετατροπής -αλλαγής κινητήρα
Προϋπόθεση φυσικά να υπάρχει φίλος μηχανικός που θα αναλάβει φθηνά την μετατροπή και να υπάρχει επίσης γνωστός στα ξένα που θα βοηθήσει για τον εντοπισμό-αγορά του αυτοκινήτου. Νομίζω οτι το αποτέλεσμα σε επίπεδο κόστους είναι ιδιαίτερα συμφέρον.
Γίνεται ;
ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ AUTO ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ