Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CAR vs BIKES
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CAR vs BIKES
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    22
    51
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Πριν καμιά ώρα με πήγε βόλτα φίλος με μία 1000άρα μοτοσυκλέτα. Δεν έχει σημασία ποια ήταν, δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι μετά από τόσα χρόνια πώρωσης με αυτοκίνητα, μετά από συνοδήγηση με μερικά από τα δυνατότερα γκάζια που μπορείς να βρεις στον ελληνικό χώρο (TVR, Ferrari, Sunny GTiR αρκετά ανεβασμένο), έχασα τη μπάλα. Καμία σχέση με οποιοδήποτε τετράτροχο είχα βιώσει μέχρι τώρα. Μήπως χάνουμε κάτι εμείς οι των τεσσάρων τροχών; Μήπως τα καλά είναι στις δύο; Αν σκεφτεί κανείς ότι κάποιος από εμάς θα δώσει 15000Ε για να αγοράσει Puno HGT ή C2 VTS (βλέπε άλλο topic), ενώ με τα ίδια λεφτά μπορεί να αγοράσει το καλύτερο δίτροχο, τότε σε λάθος μέρος ψάχνουμε την αέναη πηγή αδρεναλίνης

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimsabas last edited by

        Πριν καμιά ώρα με πήγε βόλτα φίλος με μία 1000άρα μοτοσυκλέτα. Δεν έχει σημασία ποια ήταν, δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι μετά από τόσα χρόνια πώρωσης με αυτοκίνητα, μετά από συνοδήγηση με μερικά από τα δυνατότερα γκάζια που μπορείς να βρεις στον ελληνικό χώρο (TVR, Ferrari, Sunny GTiR αρκετά ανεβασμένο), έχασα τη μπάλα. Καμία σχέση με οποιοδήποτε τετράτροχο είχα βιώσει μέχρι τώρα. Μήπως χάνουμε κάτι εμείς οι των τεσσάρων τροχών; Μήπως τα καλά είναι στις δύο; Αν σκεφτεί κανείς ότι κάποιος από εμάς θα δώσει 15000Ε για να αγοράσει Puno HGT ή C2 VTS (βλέπε άλλο topic), ενώ με τα ίδια λεφτά μπορεί να αγοράσει το καλύτερο δίτροχο, τότε σε λάθος μέρος ψάχνουμε την αέναη πηγή αδρεναλίνης

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Πριν καμιά ώρα με πήγε βόλτα φίλος με μία 1000άρα μοτοσυκλέτα. Δεν έχει σημασία ποια ήταν, δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι μετά από τόσα χρόνια πώρωσης με αυτοκίνητα, μετά από συνοδήγηση με μερικά από τα δυνατότερα γκάζια που μπορείς να βρεις στον ελληνικό χώρο (TVR, Ferrari, Sunny GTiR αρκετά ανεβασμένο), έχασα τη μπάλα. Καμία σχέση με οποιοδήποτε τετράτροχο είχα βιώσει μέχρι τώρα. Μήπως χάνουμε κάτι εμείς οι των τεσσάρων τροχών; Μήπως τα καλά είναι στις δύο; Αν σκεφτεί κανείς ότι κάποιος από εμάς θα δώσει 15000Ε για να αγοράσει Puno HGT ή C2 VTS (βλέπε άλλο topic), ενώ με τα ίδια λεφτά μπορεί να αγοράσει το καλύτερο δίτροχο, τότε σε λάθος μέρος ψάχνουμε την αέναη πηγή αδρεναλίνης

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stilskin last edited by

            Εχεις απόλυτο δίκιο! Δεν συγκρίνεται με τίποτα η αδρεναλίνη που σου προσφέρει μια μηχανή σε σχέση με ενα αυτοκίνητο!!! Ειχα πάει μια βολτίτσα με την Aprillia Rsv-Mille του φίλου μου και τα είδα όλα!!!! Επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις που δεν τα ζείς με αυτοκίνητο!!! Εδω και μια BMW 650F σου προσφέρει αδρεναλίνη σε σχέση με αυτοκίνητο διλιτρο. Μπορεί να μην έχει τελικές αλλά σου προσφέρει καλή επιτάχυνση.
            Τώρα όποιος μπορεί και τα συνδυάζει και τα δυο είναι τέλειος.

            Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Εξαρταται αν εκτος απο την μηχανη εχεις και αυτοκινητο.Δηλαδη τι να την κανω εγω την μηχανη οταν το μαγαζι απο το σπιτι μου απεχει 20χλμ και χειμωνα καλοκαιρι πρεπει να κανω αυτη την διαδρομη ;Οταν βρεχει/χιονιζει/φυσαει πως θα πηγενοερχομαι ;Που θα βαζω τα πραγματα που πρεπει να μεταφερω ;Αν ειχα ηδη ενα καλο αυτοκινητο μια μηχανη για διασκεδαση θα υπηρχε σαν σκεψη αλλα μεχρι εκει,οχι για καθε μερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                [quote='stilskin']
                Τώρα όποιος μπορεί και τα συνδυάζει και τα δυο είναι τέλειος.
                quote]

                Δηλαδή σαν τον ΙΚΕ ένα πράγμα; ΙΚΕ είσαι το πρότυπό μου

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sebastien-loeb last edited by

                  Στις μηχανες καταλαβαινεις πραγμετικα με ποσα πας ειναι τρελο να πηγαινεις με 300 km/h η 280 και μα εισαι εκτεθημενος στον αερα ειναι πολυ τρελο αυτο. στην μηχανη καυ@@@νεις πιο πολυ απο τι στο αμαξι, το αμαξι εχει τη δικια του μαγεια και η μηχανη την δικια της μαγεια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης stilskin έγραψε:
                    Εχεις απόλυτο δίκιο! Δεν συγκρίνεται με τίποτα η αδρεναλίνη που σου προσφέρει μια μηχανή σε σχέση με ενα αυτοκίνητο!!! Ειχα πάει μια βολτίτσα με την Aprillia Rsv-Mille του φίλου μου και τα είδα όλα!!!! Επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις που δεν τα ζείς με αυτοκίνητο!!! Εδω και μια BMW 650F σου προσφέρει αδρεναλίνη σε σχέση με αυτοκίνητο διλιτρο. Μπορεί να μην έχει τελικές αλλά σου προσφέρει καλή επιτάχυνση.
                    Τώρα όποιος μπορεί και τα συνδυάζει και τα δυο είναι τέλειος.

                    Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!

                    αν μιλαμε για αριθμους τα 3.3δ στα 0-100 και 9 τα 0-200 με λιγοτερο απο 15000 ευρω που κανει η συγκεκριμενη μοτο δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθουν με οποιοδηποτε τετρατροχο μαζικης παραγωγης.

                    βεβαια οι δυο και οι τεσσερις τροχοι ειναι δυο τελειως διαφορετικα πραγματα και δεν μπορει να υπαρξει συγκριση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης stilskin έγραψε:
                      Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!

                      Έτσι ακριβώς είναι...
                      Οι καινούργιες 1000αρες κάνουν το 0-200 σε 7.5' όταν οι ΕNZO και F1 παλεύουν να πάνε κάτω από τα 10'... και οι τιμές τους νομίζω ότι αντιστοιχούν σε καλό μικρό πόλης.
                      Το θέμα είναι τί γίνεται όταν βρέχει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trelos last edited by

                        ÐáéäéÜ üôé êáé íá ëÝìå åßíáé åíôåëþò äéáöïñåôéêü ðñÜãìá íá ðçãáßíåéò ìå 200 ðÜíù óå 2 ñüäåò êáé Üëëï ðÜíù óå ôÝóóåñéò.ÐÜíôùò áí èÝëåôå ôé ãíþìç ìïõ åãùò ðñïôéìþ ôéò ôÝóóåñéò ñüäåò.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostas-1970 last edited by

                          Το κάθε ένα έχει την δική του χάρη και στιγμή και δεν αναιρεί το ένα το άλλο.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stilskin last edited by

                            Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

                            βεβαια οι δυο και οι τεσσερις τροχοι ειναι δυο τελειως διαφορετικα πραγματα και δεν μπορει να υπαρξει συγκριση.

                            **Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!! **
                            Εντάξει οταν βρέχει παίρνεις το αυτοκίνητο σου και είσαι μια χαρά!!! Εξάλλου και ο φίλος μου έχει ενα κατσαριδάκι για την πόλη και την μηχανή για την όρεξη του και για κανα ταξιδάκι! Εχει παει Αθήνα-Θεσ. 2 φορές κατά την διαρκεια του στρωσίματος.
                            Εξάλλου και για μέσα στο κέντρο δεν είναι οτι καλύτερο μια μηχανή μεγάλου κυβισμού!!!

                            Υ.Γ. Σύγκριση κάνω ανάμεσα στην Bmw F650 και σε δίλιτρο. Μπορεί να έχει τελική γύρω στα 180 αλλά στα μπάμ δεν την πιάνεις! Οταν αρχίσει να φτάνει στα ορια της η 650 τότε θα την περάσει το δίλιτρο.
                            Με καμία περίπτωση δεν θα σύγκρινα την Απρίλια με δίλιτρο. Με ενα Σκαιλαιν τουμπανιασμένο μέχρι αηδίας και αν....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                              Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!

                              Έτσι ακριβώς είναι...
                              Οι καινούργιες 1000αρες κάνουν το 0-200 σε 7.5' όταν οι ΕNZO και F1 παλεύουν να πάνε κάτω από τα 10'... και οι τιμές τους νομίζω ότι αντιστοιχούν σε καλό μικρό πόλης.
                              Το θέμα είναι τί γίνεται όταν βρέχει...

                              Οπότε αντί να δώσει κάποιος τα 30.000Ε για να ένα αξιοπρεπές γκάζι (π.χ. Civic Type-R), δίνει τα μισά για αυτοκίνητο με πλήρες εξοπλισμό και άλλα τόσα για το υπέρτατο μηχανάκι και είναι ο πρώτος. Και σε βροχή και σε στεγνό, θα έχει ένα όχημα για κάθε χρήση. Και αν κάποιος πει ότι δε θα μπορεί να τρέξει στη βροχή, συγγνώμη αλλά πόσοι από μας τρέχουν στο βρεγμένο; Πάντως όχι εγώ

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!

                                Έτσι ακριβώς είναι...
                                Οι καινούργιες 1000αρες κάνουν το 0-200 σε 7.5' όταν οι ΕNZO και F1 παλεύουν να πάνε κάτω από τα 10'... και οι τιμές τους νομίζω ότι αντιστοιχούν σε καλό μικρό πόλης.
                                Το θέμα είναι τί γίνεται όταν βρέχει...

                                Οπότε αντί να δώσει κάποιος τα 30.000Ε για να ένα αξιοπρεπές γκάζι (π.χ. Civic Type-R), δίνει τα μισά για αυτοκίνητο με πλήρες εξοπλισμό και άλλα τόσα για το υπέρτατο μηχανάκι και είναι ο πρώτος. Και σε βροχή και σε στεγνό, θα έχει ένα όχημα για κάθε χρήση. Και αν κάποιος πει ότι δε θα μπορεί να τρέξει στη βροχή, συγγνώμη αλλά πόσοι από μας τρέχουν στο βρεγμένο; Πάντως όχι εγώ

                                Μετα εισαι αρχοντας,εχεις οχημα και για μετακινηση αλλα και για διασκεδαση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexastrag last edited by

                                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                  [
                                  Οπότε αντί να δώσει κάποιος τα 30.000Ε για να ένα αξιοπρεπές γκάζι (π.χ. Civic Type-R), δίνει τα μισά για αυτοκίνητο με πλήρες εξοπλισμό και άλλα τόσα για το υπέρτατο μηχανάκι και είναι ο πρώτος. Και σε βροχή και σε στεγνό, θα έχει ένα όχημα για κάθε χρήση. Και αν κάποιος πει ότι δε θα μπορεί να τρέξει στη βροχή, συγγνώμη αλλά πόσοι από μας τρέχουν στο βρεγμένο; Πάντως όχι εγώ

                                  καλη σαν σκεψη ομως εδω υπαρχει και ενα αλλο θεμα.....τις γρηγορες μοτο τις επιλεγουν ατομα που εχουν μια γενικοτερη ''πορωση'' με τα διτροχα και την ταχυτητα και δεν δινουν και πολυ σημασια στους πολυ μεγαλυτερους κινδυνους που τους απειλουν ενω οι υπολοιποι προτιμουν την οποια μεγαλυτερη ασφαλεια τους παρεχει ενα αυτοκινητο.

                                  γνωριζα ενα ατομο που ειχε περασει απο swift gti -106rally-honda crx ολα φτιαγμενα και καποια στιγμη πηρε και ενα cbr 600 το οποιο μετα απο λιγο καιρο το πουλησε γιατι φοβοταν καθε φορα που ανοιγε το γκαζι αφου εκανε σουζα για πλακα.

                                  τα διτροχα λοιπον δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση με τα τετρατροχα οπως και αυτοι που τα επιλεγουν μεταξυ τους και οποια συγκριση ειναι ατυχης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimgster last edited by

                                    Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                                    cbr 650 το οποιο μετα απο λιγο καιρο το πουλησε γιατι φοβοταν καθε φορα που ανοιγε το γκαζι αφου εκανε σουζα για πλακα.

                                    Αποκλειεται να πειρε CBR 650. 600 μηπως;

                                    Σαν κατοχος street μηχανης μεσαιου κυβισμου και εχοντας κανει το Αθηνα Πατρα, Μοναστηρακι Θυσειο εχω να πω πως οι μηχανες ειναι αλλου σε θεμα διασκεδασης και ταχυτητας.
                                    Ειναι απο ακριβες ως πολυ ακριβες στη συντηρηση και οχι πολυ χρηστικες.

                                    Τελος οι street 1000 δεν εχουν ουσιαστικο λογω υπαρξης παρα μονο την κ@υλα. Το γκαζι τους ειναι πολυ και παρα πολυ σπανια ανοιγει τερμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Στη δικιά μου περίπτωση, σε αρκετές στιγμές άνοιξε τέρμα και τα ματάκια μου γίνανε κάπως έτσι

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimgster last edited by

                                        Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                        Στη δικιά μου περίπτωση, σε αρκετές στιγμές άνοιξε τέρμα και τα ματάκια μου γίνανε κάπως έτσι

                                        Το θεμα δεν ειναι μονο να ανοιξει τερμα το γκαζι αλλα να μεινει και εκει.
                                        Και σε τετοιες μηχανες πιστεψε με δεν γινεται να μεινει το γκαζι ανοιχτο. Δεν ειναι αδυναμια του χειριστη, αλλα σπανια υπαρχει χωρος για να μεινει ανοιχτο το γκαζι με οποιαδηποτε ταχυτητα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Όπως και να έχει, χάρηκα που βίωσα το 'λιγότερο από 4 για τα 0-100'. Τώρα μπορώ να καταλάβω πως θα νιώθει (σχεδόν) όποιος έχει Enzo, Carrera GT, Zonda, AX τούμπανο με 500+ άλογα

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexastrag last edited by

                                            Ο χρήστης nightmare_S16 έγραψε:
                                            [...............Αποκλειεται να πειρε CBR 650. 600 μηπως;

                                            ........................

                                            τραγικο σφαλμα.......... διορθωθηκε ηδη!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr