-
Hi!
Ένας φίλος μου έιπε ότι είχε ακούσει για mini cooper με μηχανή απο haliabusa 'sorry,αλλα δεν ξερω τπτ από μηχανές και δεν ξέρω πως γράφετε' .Ξέρει κανείς σας αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό , και αν ναι, υπάρχει κάποιος που να κάνει αυτή την μετατροπή στην Ελλάδα????
[/i][/b]
-
Hi!
Ένας φίλος μου έιπε ότι είχε ακούσει για mini cooper με μηχανή απο haliabusa 'sorry,αλλα δεν ξερω τπτ από μηχανές και δεν ξέρω πως γράφετε' .Ξέρει κανείς σας αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό , και αν ναι, υπάρχει κάποιος που να κάνει αυτή την μετατροπή στην Ελλάδα????
[/i][/b]
-
Hi!
Ένας φίλος μου έιπε ότι είχε ακούσει για mini cooper με μηχανή απο haliabusa 'sorry,αλλα δεν ξερω τπτ από μηχανές και δεν ξέρω πως γράφετε' .Ξέρει κανείς σας αν κάτι τέτοιο είναι εφικτό , και αν ναι, υπάρχει κάποιος που να κάνει αυτή την μετατροπή στην Ελλάδα????
[/i][/b]
-
Τα παντα γινονται....(αρκει να υπαρχει $$$)
ΠΧ καινουριο Mini με moter Μ3 και πισωκινητο :
Ειδικα με μοτερ απο μηχανες που εινα και μικρες σε ογκο, τα παντα γινονται. Αυτο που λες εσυ ειναι με μοτερ απο Hayabusa τουρμπισμενο...
-
Υπάρχουν πολλά φτιαγμένα Mini Cooper παλιάς γενιάς φτιαγμένα στο εξωτερικό. Πολλά όντως φοράνε κινητήρα απο μοτοσικλέτα (η απο Yamaha R1 είτε απο Hayabusha). Υπάρχει κιτ τουρμπίσματος της Holeshot Racing το οποίο είναι πανάκριβο βέβαια και ανεβάζει πάνω απο 350 άλογα αυτούς τους κινητήρες. Μετά όμως, για νμα κάνεις το Mini να στρίψει, πρέπει να ψαχτείς πολύ με την κατανομή βάρους, αφού πλέον το πολύ βάρος, βρίσκεται πίσω. Συνήθως τοποθετούν κινητήρες Honda VTec σε αυτά. Στο http://www.ringmini.de μπορείς να δεις ένα mini cooper βανάκι με τέτοιο μοτέρ, να κυνηγά στην πίστα του Nirburgring διάφορα Μ3 και Porsche και να πηγαίνει...αέρα! Ετοιμάζεται στην αγγλία mini cooper με κινητήρα βελτιωμένο απο Honda Civic Type R. Απλά μετά, έχεις ένα ιδανικό αυτοκίνητο για κόντρες και τίποτα άλλο...
-
Ο χρήστης focusRS έγραψε:
Υπάρχουν πολλά φτιαγμένα Mini Cooper παλιάς γενιάς φτιαγμένα στο εξωτερικό. Πολλά όντως φοράνε κινητήρα απο μοτοσικλέτα (η απο Yamaha R1 είτε απο Hayabusha). Υπάρχει κιτ τουρμπίσματος της Holeshot Racing το οποίο είναι πανάκριβο βέβαια και ανεβάζει πάνω απο 350 άλογα αυτούς τους κινητήρες. Μετά όμως, για νμα κάνεις το Mini να στρίψει, πρέπει να ψαχτείς πολύ με την κατανομή βάρους, αφού πλέον το πολύ βάρος, βρίσκεται πίσω. Συνήθως τοποθετούν κινητήρες Honda VTec σε αυτά. Στο http://www.ringmini.de μπορείς να δεις ένα mini cooper βανάκι με τέτοιο μοτέρ, να κυνηγά στην πίστα του Nirburgring διάφορα Μ3 και Porsche και να πηγαίνει...αέρα! Ετοιμάζεται στην αγγλία mini cooper με κινητήρα βελτιωμένο απο Honda Civic Type R. Απλά μετά, έχεις ένα ιδανικό αυτοκίνητο για κόντρες και τίποτα άλλο...Το βιντεάκι αυτό είναι κορυφαίο. Στο τέλος όμως είναι λίγο ξενέρωμα γιατί ενώ τόση ώρα έχει τη Μ3 στον προφυλακτήρα, με το που βγαίνουν στην ευθεία, το Mini μένει τραγικά πίσω...
Όσο για σένα Kacey, βγάλε επιτέλους αυτές τις φωτογραφίες από τα άρθρα σου. Δεν το γλιτώνουμε το εγκεφαλικό -
Και στο προηγουμενο mini δεν φορουσαν μοτέρ από crx με τα 160 άλογα ???
-
Σε καποιο τευχος του POWER ειχε δοκιμη σε ενα ΜΙΝΙ με μηχανη μοτοσυκλετας. Η μηχανη ηταν στον χωρο του πισω καθισματος (πισωκινητο) και ερχοταν πολυ κοντα στο καθισμα του οδηγου.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Και στο προηγουμενο mini δεν φορουσαν μοτέρ από crx με τα 160 άλογα ???Μα για το παλιό Mini μιλάμε και μεις. Με μοτεράκι από Hayabusa, με τουρμπίνα και 400+ αλογάκια Φιλικό, έτσι; Με σλικ σε τυπικό ελληνικό δρόμο βρεγμένο;
-
ÐáéäéÜ óå ôÝôïéá ðåñßðôùóç äåí ìéëÜìå ãéá áõôïêßíéôï áëëÜ ãéá serial killer.
-
δηλαδή από ότι κατάλαβα, ένα τέτοιο τουτού ειναί σκοτώστρα???
γιατί ενδιαφέρομαι να πάρω ένα παλιό μινι , για να το φτιάξω αλλά πάνω από 15000 δεν δίνω.
Θα μπορούσε ένα τέτοιο να κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους, ή να παραγείλω κάσα από τώρα και να διαλέξω προσκλήσεις κηδείας???
-
δηλαδή από ότι κατάλαβα, ένα τέτοιο τουτού ειναί σκοτώστρα???
γιατί ενδιαφέρομαι να πάρω ένα παλιό μινι , για να το φτιάξω αλλά πάνω από 15000 δεν δίνω.
Θα μπορούσε ένα τέτοιο να κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους, ή να παραγείλω κάσα από τώρα και να διαλέξω προσκλήσεις κηδείας???
-
Φίλε μου, αν κατάλαβα καλά μιλάς για το παλιό μίνι. Μπορείς να μάθεις περισσότερα, αν βρεις το παληκάρι που τρέχει σε ασφάλτινα ράλλυ με ένα παλιό πορτοκαλί μίνι. Νομίζω Καλαϊτζιάν λέγεται ή κάπως έτσι, είναι φανοποιός και έχει εκμεταλλευτεί τις ελευθερίες της ομάδας Ε και έχει βάλει κινητήρα Honda Vti.
Βλέπεις οι κανονισμοί της Ε λένε ότι μπορείς να βάλεις ό,τι μηχανή θες στο αγωνιστικό, με την προϋπόθεση ότι θα είναι του ίδιου κατασκευαστή. Όλοι ξέρουμε ότι Rover και Honda είχαν συνεργασία για κάποια χρόνια, οπότε...
Έχει έτσι 160 εύκολα αλογάκια, χωρίς τρελά πουσαρίσματα, το αμαξάκι πάει άνεμος και είναι και καλοστημένο. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σου πω άλλες λεπτομέρειες, δεν ξέρω τηλέφωνα, διευθύνσεις κτλ..
Κάποιος θα ξέρει από εδώ μέσα, αν το ψάξεις το θέμα. -
Πάρε το Αγγλικό περιοδικό MiniWorld 1-2 φορές και θα τα μάθεις όλα...
Το καλύτερο που έχω διαβάσει είναι για ένα mini που φόραγε δύο κινητήρες (νομίζω μοτοσυκλέτας) έναν εμπρός και ένα πίσω. Είχε φτιάξει ένα πεντάλ γκαζιού χωρισμένο στα δύο το κάθε μισό του οποίου 'ελέγχει' και από ένα κινητήρα. Πολύ απλό σύστημα το οποίο αν το μάθεις σε βοηθάει να ελέγχεις το αυτοκίνητο (υπερστροφή - υποστροφή) με το πλαϊ του ποδιου (όπως στο μύτη-τακούνι)!!!! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Φίλε μου, αν κατάλαβα καλά μιλάς για το παλιό μίνι. Μπορείς να μάθεις περισσότερα, αν βρεις το παληκάρι που τρέχει σε ασφάλτινα ράλλυ με ένα παλιό πορτοκαλί μίνι. Νομίζω Καλαϊτζιάν λέγεται ή κάπως έτσι, είναι φανοποιός και έχει εκμεταλλευτεί τις ελευθερίες της ομάδας Ε και έχει βάλει κινητήρα Honda Vti.Βλέπεις οι κανονισμοί της Ε λένε ότι μπορείς να βάλεις ό,τι μηχανή θες στο αγωνιστικό, με την προϋπόθεση ότι θα είναι του ίδιου κατασκευαστή. Όλοι ξέρουμε ότι Rover και Honda είχαν συνεργασία για κάποια χρόνια, οπότε...
Έχει έτσι 160 εύκολα αλογάκια, χωρίς τρελά πουσαρίσματα, το αμαξάκι πάει άνεμος και είναι και καλοστημένο. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σου πω άλλες λεπτομέρειες, δεν ξέρω τηλέφωνα, διευθύνσεις κτλ..
Κάποιος θα ξέρει από εδώ μέσα, αν το ψάξεις το θέμα.Δεν έχει βάλει κινήτήρα απο VTi, αλλά απλό 1.6 16v non vtec με 125 άλογα, το οποίο είναι γύρω στα 130+. Αλλά είναι θέμα χρόνου να φτιάξει ένα καλό 16άρι κινητήρα...
-
Ο χρήστης alexis_doucas έγραψε:
δηλαδή από ότι κατάλαβα, ένα τέτοιο τουτού ειναί σκοτώστρα???γιατί ενδιαφέρομαι να πάρω ένα παλιό μινι , για να το φτιάξω αλλά πάνω από 15000 δεν δίνω.
Θα μπορούσε ένα τέτοιο να κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους, ή να παραγείλω κάσα από τώρα και να διαλέξω προσκλήσεις κηδείας???
Σίγουρα θα μπορούσε να κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους. Στα ΚΤΕΟ δίνεις κάτι παραπάνω και κάνεις τη δουλειά σου , ενώ δεν έχω δει ποτέ μπάτσους να κοιτούν αριθμούς πλαισίου. Όσα χρήματα βέβαια ρίξεις σε ένα τέτοιο project, θα πρέπει να τα θεωρείς ήδη χαμένα. Αν καταφέρεις να πάρεις μέρος τους πίσω όταν αποφασίσεις να πουλήσεις το όχημα, θα είσαι ευχαριστημένος.
Όσο για το αν είναι σοφό να κυκλοφορείς με τέτοιο πράγμα στους ελληνικούς δρόμους, αυτό μπορείς να το κρίνεις και μόνο σου. Πάντως, από ότι έχω ακούσει δηλαδή, τα γραφεία κηδειών κάνουν και χρηματοδοτήσεις. Τι δηλαδή, να σου πάει ο κούκος αηδόνι η κηδεία; Ήμαρτον -
Ο χρήστης focusRS έγραψε:
Φίλε μου, αν κατάλαβα καλά μιλάς για το παλιό μίνι. Μπορείς να μάθεις περισσότερα, αν βρεις το παληκάρι που τρέχει σε ασφάλτινα ράλλυ με ένα παλιό πορτοκαλί μίνι. Νομίζω Καλαϊτζιάν λέγεται ή κάπως έτσι, είναι φανοποιός και έχει εκμεταλλευτεί τις ελευθερίες της ομάδας Ε και έχει βάλει κινητήρα Honda Vti.
Βλέπεις οι κανονισμοί της Ε λένε ότι μπορείς να βάλεις ό,τι μηχανή θες στο αγωνιστικό, με την προϋπόθεση ότι θα είναι του ίδιου κατασκευαστή. Όλοι ξέρουμε ότι Rover και Honda είχαν συνεργασία για κάποια χρόνια, οπότε...
Έχει έτσι 160 εύκολα αλογάκια, χωρίς τρελά πουσαρίσματα, το αμαξάκι πάει άνεμος και είναι και καλοστημένο. Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σου πω άλλες λεπτομέρειες, δεν ξέρω τηλέφωνα, διευθύνσεις κτλ..
Κάποιος θα ξέρει από εδώ μέσα, αν το ψάξεις το θέμα.Δεν έχει βάλει κινήτήρα απο VTi, αλλά απλό 1.6 16v non vtec με 125 άλογα, το οποίο είναι γύρω στα 130+. Αλλά είναι θέμα χρόνου να φτιάξει ένα καλό 16άρι κινητήρα...
Sorry, δεν το ήξερα. Εμένα Vtec μου είχαν πει ότι εχει. Αλλά και πάλι, δεν πρέπει να είναι και πολύ δυσκολο να μπει, τη στιγμή που έχει μπει ο απλός 1,6.
200 posts and counting !!!
mini cooper me mixani mixanis