-
Θελω να θιξω ένα ζήτημα,που αφορά τον βομβαρδισμό που δεχόμαστε απο μηνύματα για χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Πρώτα απ'όλα,να διευκρινίσω ότι ορθολογικά σαφώς και είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΕ.Κερδίζουμε χρόνο,μικροτερη ρύπανση,πιο οικονομικά κτλ.Θεωρω οτι τα ΜΜΕ μας ειναι τελεια,για να μην παει προς τα εκει η κουβεντα.
Αυτη η μαζικοποιηση ομως που προσπαθει να μας επιβληθει,δεν με βρισκει συμφωνο.Πιστευω οτι αρκει η ενημερωση για τα οφελη των ΜΜΕ.Η προσπαθεια να δημιουργηθουν ενοχες σε οσους παιρνουν το αυτοκινητο τους,ειναι απαραδεκτη.
Ακουω μηνυματα του τυπου 'ειναι εγωιστης οποιος μολυνει την ατμοσφαιρα με το αυτοκινητο του προκειμενου να μετακινηθει','απαραδεκτο να ειναι μονο ενα ατομο σε καθε αυτοκινητο που καταλαμβανει 6τμ',ακομη και μερικα που θελουν να παρουσιασουν ηλιθιους αυτους που το κανουν αυτο.
Ας κρατησουμε και καποιες επιλογες δικες μας,χωρις να εχουμε τους ηθικολογους να μας ταλαιπωρουν και να προσπαθουν να μας επιβαλλουν τις αξιες τους και τις αποψεις τους.
Ειναι κατι αντιστοιχο με τα καπνισμα.Καλο ειναι να υπαρχει ενημερωση για τις συνεπειες του,αλλα οχι καθημερινα να λαμβανουμε χιλιαδες μηνυματα εναντιον του.
Ακουω τις αποψεις σας.Δεν ξερω ποσο σαφης εγινα.Θα φανει... -
Θελω να θιξω ένα ζήτημα,που αφορά τον βομβαρδισμό που δεχόμαστε απο μηνύματα για χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Πρώτα απ'όλα,να διευκρινίσω ότι ορθολογικά σαφώς και είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΕ.Κερδίζουμε χρόνο,μικροτερη ρύπανση,πιο οικονομικά κτλ.Θεωρω οτι τα ΜΜΕ μας ειναι τελεια,για να μην παει προς τα εκει η κουβεντα.
Αυτη η μαζικοποιηση ομως που προσπαθει να μας επιβληθει,δεν με βρισκει συμφωνο.Πιστευω οτι αρκει η ενημερωση για τα οφελη των ΜΜΕ.Η προσπαθεια να δημιουργηθουν ενοχες σε οσους παιρνουν το αυτοκινητο τους,ειναι απαραδεκτη.
Ακουω μηνυματα του τυπου 'ειναι εγωιστης οποιος μολυνει την ατμοσφαιρα με το αυτοκινητο του προκειμενου να μετακινηθει','απαραδεκτο να ειναι μονο ενα ατομο σε καθε αυτοκινητο που καταλαμβανει 6τμ',ακομη και μερικα που θελουν να παρουσιασουν ηλιθιους αυτους που το κανουν αυτο.
Ας κρατησουμε και καποιες επιλογες δικες μας,χωρις να εχουμε τους ηθικολογους να μας ταλαιπωρουν και να προσπαθουν να μας επιβαλλουν τις αξιες τους και τις αποψεις τους.
Ειναι κατι αντιστοιχο με τα καπνισμα.Καλο ειναι να υπαρχει ενημερωση για τις συνεπειες του,αλλα οχι καθημερινα να λαμβανουμε χιλιαδες μηνυματα εναντιον του.
Ακουω τις αποψεις σας.Δεν ξερω ποσο σαφης εγινα.Θα φανει... -
Θελω να θιξω ένα ζήτημα,που αφορά τον βομβαρδισμό που δεχόμαστε απο μηνύματα για χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
Πρώτα απ'όλα,να διευκρινίσω ότι ορθολογικά σαφώς και είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΕ.Κερδίζουμε χρόνο,μικροτερη ρύπανση,πιο οικονομικά κτλ.Θεωρω οτι τα ΜΜΕ μας ειναι τελεια,για να μην παει προς τα εκει η κουβεντα.
Αυτη η μαζικοποιηση ομως που προσπαθει να μας επιβληθει,δεν με βρισκει συμφωνο.Πιστευω οτι αρκει η ενημερωση για τα οφελη των ΜΜΕ.Η προσπαθεια να δημιουργηθουν ενοχες σε οσους παιρνουν το αυτοκινητο τους,ειναι απαραδεκτη.
Ακουω μηνυματα του τυπου 'ειναι εγωιστης οποιος μολυνει την ατμοσφαιρα με το αυτοκινητο του προκειμενου να μετακινηθει','απαραδεκτο να ειναι μονο ενα ατομο σε καθε αυτοκινητο που καταλαμβανει 6τμ',ακομη και μερικα που θελουν να παρουσιασουν ηλιθιους αυτους που το κανουν αυτο.
Ας κρατησουμε και καποιες επιλογες δικες μας,χωρις να εχουμε τους ηθικολογους να μας ταλαιπωρουν και να προσπαθουν να μας επιβαλλουν τις αξιες τους και τις αποψεις τους.
Ειναι κατι αντιστοιχο με τα καπνισμα.Καλο ειναι να υπαρχει ενημερωση για τις συνεπειες του,αλλα οχι καθημερινα να λαμβανουμε χιλιαδες μηνυματα εναντιον του.
Ακουω τις αποψεις σας.Δεν ξερω ποσο σαφης εγινα.Θα φανει... -
Εμένα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο ο 'βομβαρδισμός'...
Πρέπει ο κόσμος να θορυβηθεί, να μάθει, να δελεαστεί.
Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να τοποθετηθούν διόδια σε κάποια επιλεγμένα σημεία της πόλης, ώστε όσοι επιμένουν αυτοκινητιστικά (αφού είναι επιλογή τους), να πληρώνουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα (ας πούμε 15 ευρώ).
Το σύστημα αυτό με τα διόδια, μπορεί να ισχύει με μορφή δακτυλίου. Θα περιλαμβάνει μια μεγάλη περιοχή, απ' όπου θα λείπουν νοσοκομεία και ό,τι άλλο κριθεί απαραίτητο. Επίσης θα παύει να λειτουργεί τις βραδυνές ώρες. Γύρω από αυτόν τον δακτύλιο μπορεί να υπάρχουν πολλά πάρκινγκς, στάσεις λεωφορείων, μετρό, τραμ κ.τ.λ. που θα οδηγούν μέσα στον δακτύλιο.
Κάτι παρόμοιο έγινε και στο Λονδίνο... Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα. -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Κάτι παρόμοιο έγινε και στο Λονδίνο... Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.
και απέτυχε πλήρως
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και απέτυχε πλήρωςΣοβαρά; Τότε αν είναι να μην το κάνουμε! (εντάξει αποφάσισα!)
Πάντως γιατί απέτυχε;
-
Nαι στον βομβαρδισμό για την ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κόσμου,
Οχι όμως, σε νόμους περί απαγόρευσης SUV κτλ...Αν και δεν έχει άμεση σχέση εδώ, το θέμα των SUV ,
σε εμένα τουλάχιστον φαίνεται 'η καλή & η κακή' πλευρά των αρμοδίων... -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
.............
Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να τοποθετηθούν διόδια σε κάποια επιλεγμένα σημεία της πόλης, ώστε όσοι επιμένουν αυτοκινητιστικά (αφού είναι επιλογή τους), να πληρώνουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα (ας πούμε 15 ευρώ).Το σύστημα αυτό με τα διόδια, μπορεί να ισχύει με μορφή δακτυλίου. Θα περιλαμβάνει μια μεγάλη περιοχή, απ' όπου θα λείπουν νοσοκομεία και ό,τι άλλο κριθεί απαραίτητο. Επίσης θα παύει να λειτουργεί τις βραδυνές ώρες. Γύρω από αυτόν τον δακτύλιο μπορεί να υπάρχουν πολλά πάρκινγκς, στάσεις λεωφορείων, μετρό, τραμ κ.τ.λ. που θα οδηγούν μέσα στον δακτύλιο.
Κάτι παρόμοιο έγινε και στο Λονδίνο... Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα.εαν πεσει μια ατομικη βομβα και ισοπεδωσει το λεκανοπεδιο των αθηνων θα μπορουσε κατι τετοιο να προβλεφθει απο αυτους που θα την ξαναχτιζαν απο την αρχη.........με λιγα λογια με την μορφη που εχει η πολη σημερα δεν υπαρχει περιπτωση να μπορεσει να υλοποιηθει ενα τετοιο σχεδιο.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
και απέτυχε πλήρως
Σοβαρά; Τότε αν είναι να μην το κάνουμε! (εντάξει αποφάσισα!)
Πάντως γιατί απέτυχε;
Γιατί γίνονται λάθος χρεώσεις με τις κάμερες, γιατί αυξήθηκε πολύ η κίνηση περιμετρικά, γιατί μειώθηκε η κίνηση στο κέντρο του Λονδίνου και κατ' επέκταση η εμπορική κίνηση στα μαγαζιά.
Επισης αυξήθηκε η εγκληματικότητα, γιατί από κει που το Λονδίνο ήταν ζωντανή πόλη τις περισσότερες ώρες της μέρας και της νύχτας, άρχισε να νεκρώνει.
Και μιλάμε για το Λονδίνο που έχει πολύ καλό δίκτυο μετρό & τρένων.
-
ΟΙ συγκοινωνιες εχουν γινει καλυτερες...Και εηυπηρετουν πλεον. αλλα το βραδυ που αραιωνουν τα δρομολογια και μετα τις 12 χρειαζεσαι ταξι, τι γινεται;; αν βαλουν διοδια οπως καποιος ανεφερε, το βραδυ θα πρεπει να τα σταματουν;;;
-
Προς Δημητριος:
Απετυχε γιατι ναι μεν εκοψε ΛΙΓΟ την κινηση μεσα το Λονδινο αλλα γυρω απο το Λονδινο τωρα γινεται της πορνης. Ο μονος τομεας που πετυχε πληρως ηταν ο οικονομικος...
Γενικα αυτο που εχω να πω ειναι οτι εγω ΣΙΓΟΥΡΑ θα παρω ΜΜΜ, ΜΟΝΟ ομως αμα με βολευει (με πηγαινει απο την αφετηρια στον προορισμο μου με αντε μια αλλγη και χωρις να πρεπει να φαω 3 ωρες περιμενωντας σε 5 διαφορετικες στασεις για αντιστοιχες αλλαγες), ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ τα δρομολογια θα ειναι ακιρβη και θα μπορω να κανονισω την μερα μου χωρις να χρειαζεσαιι να αφηνω και μιση-μια ωρα για καθυστερησεις, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ θα κυκλοφορησουν ανθρωπινα λεωφορεια (οχι μονο στους Ολυμπιακους παιδες... ), και πανω απο ολα ΜΟΝΟ οταν οι οδηγοι τους γινουν ΑΝΘΡΩΠΟΙ και οχι τα ζωα που ειναι σημερα (φυσικα υπαρχουν και εξαιρεσεις αλλα απλως επιβεβαιωνουν τον κανονα...)
-
Πραγματικά τα τελευταία χρόνια (με αποκορύφωμα κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες) τα ΜΜΕ βελτιώθηκαν σε μεγάλο βαθμό, πάντα κατά την προσωπική μου άποψη. Από κει και πέρα εναπόκεινται στη κρίση του καθενός για το αν θα πάρει το αυτοκίνητό του συγκεκριμένη ώρα σε συγκεκριμένο σημείο. Π.χ προσωπικά δεν πέρνω ποτέ το αυτοκίνητο όταν θέλω να κατέβω για πολύ ώρα στο κέντρο, υπάρχει πλήρης συγκοινωνιακή υποδομή. Γνωρίζω σε ποιες περιοχές που πρέπει να επισκεφτώ επικρατεί κυκλοφοριακό αλαλούμ και δυσκολία εύρεσης πάρκινγκ και προτιμώ ΜΜΜ ή μηχανάκι. Δυστυχώς δεν σκέφτονται όλοι το ίδιο και να γιατί φτάσαμε σε αυτό το συγκοινωνιακό πλύσιμο εγκεφάλου. Αυτό που με τσαντίζει πάντως είναι ότι το Ι.Χ μας τείνει να καταντήσει ακριβό χόμπι. Πληρώνουμε ένα κάρο λεφτά σε ασφάλειες, συντήρηση, τέλη και σαν απάντηση μας περιορίζουν όλο και περισσότερο προκειμένου να τσιμπήσουν και άλλα( βλέπε πεζοδρομήσεις, ραντάρ σε ευθείες με όριο 60) και άλλα πολλά
-
Xρησιμοποιώ καθημερινά τα ΜΜΜ για τουλάχιστον 2 ώρες διαδρομή και παρ'όλο που έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν,πρέπει να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο για να τα προτιμήσει ο κόσμος.Δηλαδή ακρίβεια στα δρομολόγια,καλύτερος προγραμματισμός της συχνότητας των δρομολογίων σε στάσεις οπου γίνεται το αδιαχώρητο σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας(στάση κατεχάκη απέναντι απο το μετρό κάθε πρωί),επέκταση μετρό(γίνεται ήδη),καθώς και βελτίωση του ηλεκρικού.
-
Tα ελληνικά ΜΜΜ απλώς απαράδεκτα σε σχέση με την Ευρώπη.
Εάν έχεις δουλειά απλά δεν τα προτιμάς γιατί δεν πρόκειται να φτάσεις στην ώρα σου..Εγώ την κίνηση και όλες τις άλλες ανησυχίες των τάχαμου οικολόγων τις αντιμετωπίζω διαφορετικά.
Εχω εδώ και ένα χρόνο αγοράσει μία μοτοσυκλέτα 500cc και κάνω την δουλειά γρήγορα, χωρίς άγχος πάρκιγκ, δεν ρυπαίνω και δεν πιάνω 6 τμ χώρο που λένε...Και μην μου πείτε εσείς οι οικολόγοι που πασχίζετε για το καλό της φύσης ότι τα ΜΜΜ (πλην ηλεκτροκίνητων) δεν ρυπαίνουν...μηχανόβιος γαρ έχω φάει αρκετό ντουμάνι δίπλα σε αστικά λεωφορεία (?)....
-
Ο χρήστης Lekkos έγραψε:
Αυτό που με τσαντίζει πάντως είναι ότι το Ι.Χ μας τείνει να καταντήσει ακριβό χόμπι. Πληρώνουμε ένα κάρο λεφτά σε ασφάλειες, συντήρηση, τέλη και σαν απάντηση μας περιορίζουν όλο και περισσότερο προκειμένου να τσιμπήσουν και άλλα( βλέπε πεζοδρομήσεις, ραντάρ σε ευθείες με όριο 60) και άλλα πολλάMα, τελικά, εκεί είναι το πρόβλημα! Δεν το έχουμε καταλάβει ίσως, αλλά το αυτοκίνητο είναι μεν το καλύτερο (για κάποιον που ξέρει να οδηγεί) αλλά ταυτόχρονα μακράν το ακριβότερο μέσο μεταφοράς. Δεν αναφέρομαι σε κόστος κτήσης και συντήρησης-που δεν είναι πολύ μεγάλο και μειώνεται συνεχώς...
Εκτεταμένη χρήση προυποθέτει τεράστια έξοδα σε έργα υποδομής (parking, δρόμοι) και σε ζωτικό για μια πόλη χώρο (δηλαδή επιπλέον έξοδα)Και ξέρετε το καλύτερο? ΛΙΓΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!!! Αυτό μεταφράζεται σε ανυπαρξία υποδομών που όλοι την βιώνουμε, αλλά και 'ρίξημο' των μη οδηγών οι οποίοι συμμετέχουν εξίσου με τον οβολό τους στα διάφορα δημόσια έργα οδοποιίας κλπ. συμμετέχοντας όμως στην 'κατανάλωσή' τους σε πολύ μικρότερο βαθμό...
-
Και κάτι πολύ απλό: άλλο ΜΜΜ και άλλο ΜΜΕ.
Συμφωνώ ότι και τα 2 είναι μπάχαλο, αλλά δεν είναι όλα τα μπάχαλα ίδια...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Tα ελληνικά ΜΜΜ απλώς απαράδεκτα σε σχέση με την Ευρώπη.
Εάν έχεις δουλειά απλά δεν τα προτιμάς γιατί δεν πρόκειται να φτάσεις στην ώρα σου..Εγώ την κίνηση και όλες τις άλλες ανησυχίες των τάχαμου οικολόγων τις αντιμετωπίζω διαφορετικά.
Εχω εδώ και ένα χρόνο αγοράσει μία μοτοσυκλέτα 500cc και κάνω την δουλειά γρήγορα, χωρίς άγχος πάρκιγκ, δεν ρυπαίνω και δεν πιάνω 6 τμ χώρο που λένε...Και μην μου πείτε εσείς οι οικολόγοι που πασχίζετε για το καλό της φύσης ότι τα ΜΜΜ (πλην ηλεκτροκίνητων) δεν ρυπαίνουν...μηχανόβιος γαρ έχω φάει αρκετό ντουμάνι δίπλα σε αστικά λεωφορεία (?)....
Μηχανόβιος κι εγώ!
Πάντως, αναφορικά με τη ρύπανση των ΜΜΜ, κανείς δεν είπε οτι δεν ρυπαίνουν καθόλου. Για φαντάσου όμως πόσο θα ρυπαίναν και πόσο θα επιβάρυναν το κυκλοφοριακό τα αυτοκίνητα που θα χρειαζόταν για να μετακινήσουν τους ~ 50 επιβάτες που μεταφέρει ένα τυχαίο αστικό λεωφορείο...Σημείωση: Δε γνωρίζω τι γίνεται στην Αττική, αλλά στο Ρέθυμνο και στη Ρόδο που γνωρίζω, η κατάσταση βελτιώνεται (καινούρια λεωφορεία, τακτικά δρομολόγια κλπ)
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Mα, τελικά, εκεί είναι το πρόβλημα! Δεν το έχουμε καταλάβει ίσως, αλλά το αυτοκίνητο είναι μεν το καλύτερο (για κάποιον που ξέρει να οδηγεί) αλλά ταυτόχρονα μακράν το ακριβότερο μέσο μεταφοράς. Δεν αναφέρομαι σε κόστος κτήσης και συντήρησης-που δεν είναι πολύ μεγάλο και μειώνεται συνεχώς...
Εκτεταμένη χρήση προυποθέτει τεράστια έξοδα σε έργα υποδομής (parking, δρόμοι) και σε ζωτικό για μια πόλη χώρο (δηλαδή επιπλέον έξοδα)Και ξέρετε το καλύτερο? ΛΙΓΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!!! Αυτό μεταφράζεται σε ανυπαρξία υποδομών που όλοι την βιώνουμε, αλλά και 'ρίξημο' των μη οδηγών οι οποίοι συμμετέχουν εξίσου με τον οβολό τους στα διάφορα δημόσια έργα οδοποιίας κλπ. συμμετέχοντας όμως στην 'κατανάλωσή' τους σε πολύ μικρότερο βαθμό...
Συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα προσθέτοντας το γεγονός ότι όλα είναι ένα ψυχολογικό παιχνίδι.Από τη μία μας πιέζουν να αποκτήσουμε αυτοκίνητο και όταν το πάρουμε ξεκινούν τα αγγούρια
Δεν αμφισβητώ το γεγονός ότι όντως σε σχέση με άλλες χώρες είμαστε επιεικώς απαράδεκτοι στο θέμα των ΜΜΜ αλλά πάλι καλά τον τελευταίο καιρό διαπιστώνω στη πράξη ότι πάμε κάπως προς το καλύτερο. Το διαφημιστικό πλύσιμο εγκεφάλου για τις συγκοινωνίες μας ¨εκβιάζει¨ να το βαφτίσουμε αυτόμάτως ως το καλυτερότερο
-
Αντί για το σποτάκι ' - Μπαμπά; - Γιε μου; '
εγώ θα πρότεινα το αντίστοιχο, ανάποδο σποτάκι:
-
Σκηνή 1: Αναμονή στη στάση λεωφορείου, μία βροχερή ημέρα. Τα αυτοκίνητα περνάνε γρήγορα από μπροστά και πιτσιλίζουν νερό αυτούς που περιμένουν.
-
Σκηνή 2: Το λεωφορείο έρχεται. Συνωστισμός να μπουν όλοι.
-
Σκηνή 3: Μέσα στο λεωφορείο. Στριμωξίδι, μασχάλες που μυρίζουν κ.λπ. Ο οδηγός βρίζει τους άλλους οδηγούς δυνατά, προκαλώντας δυσφορία στους επιβάτες, και οδηγάει άτσαλα και απότομα.
-
Σκηνή 4: Βιαστικά ο ήρωάς μας, ήδη αγανακτισμένος, αλλάζει από το λεωφορείο στον ηλεκτρικό.
-
Σκηνή 5: Στο τρένο του ΗΣΑΠ. Πάλι στριμωξίδι. Ενας ζητιάνος ζητάει από τον ήρωά μας λεφτά. Δίπλα του ένας γιάπης μιλάει δυνατά στο κινητό. Παραδίπλα ένα μωρό κλαίει στα 110dB.
-
Cut σε σκηνή με το αμάξι:
Κανένας θόρυβος από την πόλη και όλα τα ευτράπελα που συμβαίνουν έξω (δεν ξέρω για εσάς, το Focus έχει φοβερή ηχομόνωση!)
Ευχάριστη μουσικούλα, κατά προτίμηση κάποιο χαρούμενο indie/pop.Έτσι για να πάμε κόντρα στη διαφήμιση των ΜΜΜ, που τα δείχνει όλα 'ιδανικά', εμείς απλά θα δείχνουμε δρόμους χωρίς ταξί.
Δεξί φλας, παρκάρισμα, άφιξη στον προορισμό μας
Tagline:
'Θέλετε να φτάσετε σαν Κύριος; Πάρτε Ι.Χ.'
-
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Δεξί φλας, παρκάρισμα, άφιξη στον προορισμό μας
Προφανώς δεν πας στο Κολωνάκι, στο Παγκράτι, στη Δάφνη, στο Θησείο, στα Πατήσια, στην Κυψέλη, στον Ερυθρό...
Νοοτροπία περί μαζική μεταφορά