-
Μιλαω φυσικα για μεταχειρισμενα αυτοκινητα.. Θα το αγορασω απο μεγαλη εταιρεια (στην οποια εχει ηγετικη θεση συγγενης μου) οποτε εχουν ψαχτει σχετικα με τρακαρισματα και ειναι αρκετα προσεγμενα.. επισης οι τιμες και των 2 ειναι ιδιαιτερα ανταγωνιστικες...
Ποια ειναι η γνωμη σας; τι θα αγοραζατε;;
Εγω σκεφτομαι πολυ σοβαρα το corsa. To twingo δεν το πολυσυμπαθω ....Απόψεις;;
-
Μιλαω φυσικα για μεταχειρισμενα αυτοκινητα.. Θα το αγορασω απο μεγαλη εταιρεια (στην οποια εχει ηγετικη θεση συγγενης μου) οποτε εχουν ψαχτει σχετικα με τρακαρισματα και ειναι αρκετα προσεγμενα.. επισης οι τιμες και των 2 ειναι ιδιαιτερα ανταγωνιστικες...
Ποια ειναι η γνωμη σας; τι θα αγοραζατε;;
Εγω σκεφτομαι πολυ σοβαρα το corsa. To twingo δεν το πολυσυμπαθω ....Απόψεις;;
-
Μιλαω φυσικα για μεταχειρισμενα αυτοκινητα.. Θα το αγορασω απο μεγαλη εταιρεια (στην οποια εχει ηγετικη θεση συγγενης μου) οποτε εχουν ψαχτει σχετικα με τρακαρισματα και ειναι αρκετα προσεγμενα.. επισης οι τιμες και των 2 ειναι ιδιαιτερα ανταγωνιστικες...
Ποια ειναι η γνωμη σας; τι θα αγοραζατε;;
Εγω σκεφτομαι πολυ σοβαρα το corsa. To twingo δεν το πολυσυμπαθω ....Απόψεις;;
-
Αν το twingo είναι το 16βάλβιδο, τότε με χέρια και με πόδια!!!
Το έχει φίλος και είναι πολύ καλό. Αρκετά σβέλτο, με καλά για την κατηγορία κρατήματα, ΧΩΡΟΥΣ, ευχάριστο εσωτερικό, αλλά και εξωτερικά (κατά την ταπεινή μου γνώμη). Αρνητικό του η θέση και η αίσθηση του τιμονιού του, αλλά στην τελική όλα μια συνήθεια είναι... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν το twingo είναι το 16βάλβιδο, τότε με χέρια και με πόδια!!!
Το έχει φίλος και είναι πολύ καλό. Αρκετά σβέλτο, με καλά για την κατηγορία κρατήματα, ΧΩΡΟΥΣ, ευχάριστο εσωτερικό, αλλά και εξωτερικά (κατά την ταπεινή μου γνώμη). Αρνητικό του η θέση και η αίσθηση του τιμονιού του, αλλά στην τελική όλα μια συνήθεια είναι...μαζι σου.........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Αν το twingo είναι το 16βάλβιδο, τότε με χέρια και με πόδια!!!
Το έχει φίλος και είναι πολύ καλό. Αρκετά σβέλτο, με καλά για την κατηγορία κρατήματα, ΧΩΡΟΥΣ, ευχάριστο εσωτερικό, αλλά και εξωτερικά (κατά την ταπεινή μου γνώμη). Αρνητικό του η θέση και η αίσθηση του τιμονιού του, αλλά στην τελική όλα μια συνήθεια είναι...μαζι σου.........
Αφού δεν σε χαλάει το ιδιόμορφο εσωτερικό και εξωτερικό , τότε τον Γάλλο..
-
twingo Μόνο και μόνο για την πρωτοτυπία και τους χώρους του.
Σπύρος
-
Εαν δεν σασ ενδιεφεραν οι χωροι παρα μόνο ο παραγοντας αυτοκίνητο τι θα κανετε;;;;
-
πάλι twingo έχει και μεγαλύτερο μοτέρ. Επίσης το κόρσα δε μου αρέσει καθόλου (εμφανισιακά)
Σπύρος
-
Twingo φοβερο αυτοκινητακι , ειδικα με τον 16ν.
Το Κόρσα εντελως αδιαφορο αυτοκινητο και υπερτιμημενο οπως ολα τα γερμανικα. -
Εγώ θα σου πρότεινα το 1000άρι Corsa.
Εχει πιο συμβατικό σχέδιο για αυτοκίνητο πόλης(έλεος πια με τα κ*λοπολυμορφικά), έχει ψυχωμένο μοτέρ 60 αλόγων και καλή ποιότητα κατασκευής.Επίσης έχει και χαμηλό κόστος συντήρησης (ασφάλεια, τέλη κτλ)
Αλήθεια και συ Βρούτε αλλαξοπίστησες...?
Γιατί δεν κοιτάς κ για κάποιο Saxo 1.1 στην κατηγορία του είναι το καλύτερο και σε πολύ καλές τιμές... -
Το 1000άρι Corsa θέλει να βγάλεις και το πόδι έξω να βοηθήσεις να προχωρήσει
οπότε Twingo, ακόμα και με 8V
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς κ για κάποιο Saxo 1.1 στην κατηγορία του είναι το καλύτερο και σε πολύ καλές τιμές...Eτσι,έτσι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το 1000άρι Corsa θέλει να βγάλεις και το πόδι έξω να βοηθήσεις να προχωρήσειοπότε Twingo, ακόμα και με 8V
Γιατί με το Τwingo δεν το βγάζεις...?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το 1000άρι Corsa θέλει να βγάλεις και το πόδι έξω να βοηθήσεις να προχωρήσει
οπότε Twingo, ακόμα και με 8V
Γιατί με το Τwingo δεν το βγάζεις...?
ΟΧΙ.
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Το 1000άρι Corsa θέλει να βγάλεις και το πόδι έξω να βοηθήσεις να προχωρήσει
οπότε Twingo, ακόμα και με 8V
Γιατί με το Τwingo δεν το βγάζεις...?
ΟΧΙ.
καλά, το Τουίνγκο 8V είναι λίγο πονεμένη ιστορία το μοτέρ του, νομίζω είναι ένα αρχαίο από παλιότερο μοντέλο της εταιρείας και έχει εκκεντροφόρο στο πλάι αν δεν κάνω λάθος.... Ξέρει κανείς σίγουρα?
Σπύρος
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εγώ θα σου πρότεινα το 1000άρι Corsa.
Εχει πιο συμβατικό σχέδιο για αυτοκίνητο πόλης(έλεος πια με τα κ*λοπολυμορφικά), έχει ψυχωμένο μοτέρ 60 αλόγων και καλή ποιότητα κατασκευής.Επίσης έχει και χαμηλό κόστος συντήρησης (ασφάλεια, τέλη κτλ)
Αλήθεια και συ Βρούτε αλλαξοπίστησες...?
Γιατί δεν κοιτάς κ για κάποιο Saxo 1.1 στην κατηγορία του είναι το καλύτερο και σε πολύ καλές τιμές...]
αλλαξοπιστησα γιατι οπως εγραψα και στο 1ο ποστ μου, μονο αυτα τα αυτοκνητα μπορω να βρω απο την εταιρεια που δουλευει συγγενης μου σε πολυ πολυ καλη τιμη...
Θα συμφωνησω οτι εχει παραγινει το κακο με τα πολυμορφικα....
Επειδη μαλλον η ψαλιδα κλεινει προς το Corsa, ξερουμε ποσο αξιοπιστο ειναι, ποσο ακριβα ανταλλακτικα εχει;το εχει κανενας απο την παρεα του φορουμ να μου πει παραπανω;;
το twingo το 8V εχει καλυτερη επιταχυνση συγκριτικα με το Corsa.. Ιπποδυναμη και ροπη ειναι στα ιδια αν δεν κανω λάθος.. Επίσης το twingo εχει 155 λάστιχο ενω το corsa 175, και τελος το κορσα εχει ABS, διπλο αεροσακο, αιρ κοντισιον, ηλ.παραθυρα και κλειδαριες.
-
Êïßôá citastak êáé ìüíï áðü èÝìá ïìïñöéÜò êáé öéíÝôóáò íá ôï ðÜñåéò ôï èÝìá ôï corsa åßíáé êëÜóåéò áíþôåñï.ÅÜí èåò ôç ãíþìç ìïõ, corsa êáé ìçí ôï óêÝöôåóáé êáèüëïõ ôï twingo.
Opel Corsa 1,0 (2003) ή Renault Twingo 1.2 (2003)