Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιβράδινση αυκ/του με φρένα ή με κατέβασμα ταχύτητας..??
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επιβράδινση αυκ/του με φρένα ή με κατέβασμα ταχύτητας..??
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      Έχω ρωτήσει αρκετά άτομα σχετικά με το θέμα και μπορώ να πω ότι έχω πάρει αρκετές αντιφατικές απαντήσεις.

      Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής. Ποια νομίζετε ότι είναι η καλλύτερη μέθοδος για επιβράδινση του αμαξιού όταν αυτό βρίσκεται εν κινήση,με τα φρένα η με το σταδιακό κατέβασμα ταχύτητας?

      Το υποτιθέμενο σενάριο είναι το σταμάτημα του αμαξίου σε κανονικές συνθήκες οδήγησης πχ σταμάτημα σε φανάρι/STOP και όχι σε συνθήκες κινδύνου.

      1. Το σταμάτημα με τα φρένα ναι μέν τρώει τα φρένα άλλα την ίδια ώρα απαλλάσει την μηχανή απο υπερστρωφές το κιβώτιο απο το έξτρα φορτίο το κοντών σχέσεων και μειώνει την κατανάλωση βενζίνης.

      2. Το σταμάτημα με το κατέβασμα αυξάνει την ζωή των φρένων και την ίδια ώρα δίνει καλλύτερο έλεγχο στο αμάξι κατα την επιβράδινση του

      Ποιά είναι η καλλύτερη μέθοδος που προτιμάτε...και η πιο σωστή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antiriad last edited by

        Έχω ρωτήσει αρκετά άτομα σχετικά με το θέμα και μπορώ να πω ότι έχω πάρει αρκετές αντιφατικές απαντήσεις.

        Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής. Ποια νομίζετε ότι είναι η καλλύτερη μέθοδος για επιβράδινση του αμαξιού όταν αυτό βρίσκεται εν κινήση,με τα φρένα η με το σταδιακό κατέβασμα ταχύτητας?

        Το υποτιθέμενο σενάριο είναι το σταμάτημα του αμαξίου σε κανονικές συνθήκες οδήγησης πχ σταμάτημα σε φανάρι/STOP και όχι σε συνθήκες κινδύνου.

        1. Το σταμάτημα με τα φρένα ναι μέν τρώει τα φρένα άλλα την ίδια ώρα απαλλάσει την μηχανή απο υπερστρωφές το κιβώτιο απο το έξτρα φορτίο το κοντών σχέσεων και μειώνει την κατανάλωση βενζίνης.

        2. Το σταμάτημα με το κατέβασμα αυξάνει την ζωή των φρένων και την ίδια ώρα δίνει καλλύτερο έλεγχο στο αμάξι κατα την επιβράδινση του

        Ποιά είναι η καλλύτερη μέθοδος που προτιμάτε...και η πιο σωστή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr