-
Έχω ρωτήσει αρκετά άτομα σχετικά με το θέμα και μπορώ να πω ότι έχω πάρει αρκετές αντιφατικές απαντήσεις.
Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής. Ποια νομίζετε ότι είναι η καλλύτερη μέθοδος για επιβράδινση του αμαξιού όταν αυτό βρίσκεται εν κινήση,με τα φρένα η με το σταδιακό κατέβασμα ταχύτητας?
Το υποτιθέμενο σενάριο είναι το σταμάτημα του αμαξίου σε κανονικές συνθήκες οδήγησης πχ σταμάτημα σε φανάρι/STOP και όχι σε συνθήκες κινδύνου.
-
Το σταμάτημα με τα φρένα ναι μέν τρώει τα φρένα άλλα την ίδια ώρα απαλλάσει την μηχανή απο υπερστρωφές το κιβώτιο απο το έξτρα φορτίο το κοντών σχέσεων και μειώνει την κατανάλωση βενζίνης.
-
Το σταμάτημα με το κατέβασμα αυξάνει την ζωή των φρένων και την ίδια ώρα δίνει καλλύτερο έλεγχο στο αμάξι κατα την επιβράδινση του
Ποιά είναι η καλλύτερη μέθοδος που προτιμάτε...και η πιο σωστή
-
-
Έχω ρωτήσει αρκετά άτομα σχετικά με το θέμα και μπορώ να πω ότι έχω πάρει αρκετές αντιφατικές απαντήσεις.
Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής. Ποια νομίζετε ότι είναι η καλλύτερη μέθοδος για επιβράδινση του αμαξιού όταν αυτό βρίσκεται εν κινήση,με τα φρένα η με το σταδιακό κατέβασμα ταχύτητας?
Το υποτιθέμενο σενάριο είναι το σταμάτημα του αμαξίου σε κανονικές συνθήκες οδήγησης πχ σταμάτημα σε φανάρι/STOP και όχι σε συνθήκες κινδύνου.
-
Το σταμάτημα με τα φρένα ναι μέν τρώει τα φρένα άλλα την ίδια ώρα απαλλάσει την μηχανή απο υπερστρωφές το κιβώτιο απο το έξτρα φορτίο το κοντών σχέσεων και μειώνει την κατανάλωση βενζίνης.
-
Το σταμάτημα με το κατέβασμα αυξάνει την ζωή των φρένων και την ίδια ώρα δίνει καλλύτερο έλεγχο στο αμάξι κατα την επιβράδινση του
Ποιά είναι η καλλύτερη μέθοδος που προτιμάτε...και η πιο σωστή
-
Επιβράδινση αυκ/του με φρένα ή με κατέβασμα ταχύτητας..??