-
Καλως ή κακως εχω καταληξει σε αυτα τα δυο.
Ποια η γνωμη σας ;Το c2 ειναι βεβαια αγνωστη ποσοτητα ακομα αλλα οποιος το εχει οδηγησει,οπως και το HGT βεβαιως,ας μου πει την γνωμη του. -
Καλως ή κακως εχω καταληξει σε αυτα τα δυο.
Ποια η γνωμη σας ;Το c2 ειναι βεβαια αγνωστη ποσοτητα ακομα αλλα οποιος το εχει οδηγησει,οπως και το HGT βεβαιως,ας μου πει την γνωμη του. -
Καλως ή κακως εχω καταληξει σε αυτα τα δυο.
Ποια η γνωμη σας ;Το c2 ειναι βεβαια αγνωστη ποσοτητα ακομα αλλα οποιος το εχει οδηγησει,οπως και το HGT βεβαιως,ας μου πει την γνωμη του. -
Απο εμενα C2... Πιο φρεσκο, πιο ομορφο, το πούντο ποτε δε το συμπαθησα, και επισης ξερω ατομο με πολλα προβληματα με το συγκεκριμενο πούντο. (με τα μικροτερα, ολοι λενε οτι ειναι σκυλια)...
Καθαρα υποκειμενικη κριση και χωρις να εχω οδηγησει κανενα, θα επαιρνα το σιτροεν...
Απο τιμες πως ειναι? -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Απο εμενα C2... Πιο φρεσκο, πιο ομορφο, το πούντο ποτε δε το συμπαθησα, και επισης ξερω ατομο με πολλα προβληματα με το συγκεκριμενο πούντο. (με τα μικροτερα, ολοι λενε οτι ειναι σκυλια)...
Καθαρα υποκειμενικη κριση και χωρις να εχω οδηγησει κανενα, θα επαιρνα το σιτροεν...
Απο τιμες πως ειναι?Απο τιμη ερχονται περιπου τα ιδια,ελεω χρηματοδοτησης .
-
Αν θέλεις κάτι άνετο, ταξιδιάρικο με καλούς χώρους Punto.
Αν σε ενδιαφέρει κάτι πιο νευρικό και το θέλεις μόνο για Ε.Δ. και για την πόλη τότε C2.
Προσωπικά θα επέλεγα το Punto γιατί στρίβει αρκετά ικανοποιητικά και στους χώρους δεν κάνεις καμμία παραχώρηση. -
To C2 ειναι πιο κοντα πιστευω στην 33 που εχεις, παρα το πούντο. Ξέχασα να το γράψω πριν...
-
Κι εγώ punto θα έπερνα κυρίως γιατί το δοκίμασα για ένα σαββατοκύριακο το καλοκαίρι και ήταν πολύ καλό σε χώρους, επιδόσεις και γενικότερη συμπεριφορά. Είναι πιο ροπάτο άρα πιο ευχάριστο στην πόλη και σε προσπεράσεις, λίγο δυνατότερο και ίσως πιο εξελίξιμο λόγω 1.8...
Το C2 δεν ξέρω τι καπνό φουμάρει αλλά αν ακολουθήσει την παράδοση των vts στο πιο πολιτισμένο θα είναι κι αυτό πολύ καλό.
Εμφανισιακά πάντως μ'αρέσει πιο πολύ το punto... -
δεν ξερω αν θα επερνα καποιο απο τα δυο....... για το λογο οτι πολυ απλα οτι το τιμονι τους δεν εχει αισθηση........και ειναι το πρωτο που κοιταω σε ενα αμαξι......
συνοδηγησα C2 VTs και μπορω να πω οτι εχει ικανοποιητικο γκαζακι.....ο επιλογεας τυπικος citroen( βουτυρο) και γενικως απο τα παιδια που το οδηγησαν ακουσα θετικα σχολια και ιδιετερα για το turn in του........
το πουντο δεν ηθελε να το οδηγησει κανεις.........τον γαλλο για μενα
-
Αγαπητοί φίλοι,
καθώς είμαι κάτοχος ενός Fiat Punto Sporting (1.250cc) του 2001, έχω να δηλώσω ότι είμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημένος! Με ποια έννοια όμως ? Το Puntάκι μπορεί να έχει κάποιους ελάχιστους τριγμούς (πραγματικά ελάχιστους και όχι τελικά ενοχλητικούς), μπορεί να έχει μόνο 80 άλογα – και μάλιστα με ηλεκτρονικό γκάζι (όχι τόσο άμεσο στην αρχή της διαδρομής του) – αλλά με κάνει και αισθάνομαι ότι πραγματικά οδηγώ ένα σπορ αυτοκίνητο με τις μπακετιές του, το εξατάχυτο κιβώτιο, την πολεμική (για την κατηγορία τιμής) θέση οδήγησης και το μαμάτο stereo του. Δεν υπάρχει βέβαια λόγος να μιλήσω για τα ΦΡΕΝΑ του! Παρόλο που έχει ταμπούρα πίσω, φρενάρει σαν να ρίχνει άγκυρες!
Κάθε φορά που μπαίνω μέσα και μετά φτάνω στον προορισμό μου είμαι πάντα χαρούμενος. Μου φτιάχνει την ημέρα βρε αδερφέ. Χώνεται, τρυπώνει σε στενά, έχει τρομερούς χώρους για την κατηγορία του, επιταχύνει μια χαρά και καταναλώνει peanuts. Άσε δε που είναι σταθερότατο στην εθνική με 170-180 (αν και οι ταχύτητες που του αρμόζουν, τείνουν πιο πολύ στα 140).
Αν λοιπόν όλα τα παραπάνω τα έχω με το απλό Sporting, θεωρώ ότι θα τα έχω και με το HGT, στο πολλαπλάσιο.
Αυτά από εμένα.
ΥΓ. Ξέχασα να πω ότι απενεργοποιείται κι ο αερόσακος του συνοδηγού (για όποιους θέλουν να προσαρμόσουν παιδικό καθισματάκι)! Σε πολύ ακριβότερα μοντέλα αυτό δεν υφίσταται ως επιλογή, και γνωρίζω πολύ καλά τι λέω!
Φιλικά,
-
Το c2!
Το Punto μου προκαλεί αηδία έτσι όπως το έχουν κάνει -
Βασίλη (BILL33), τα έχεις οδηγήσει ή είσαι για την ώρα 'στα χαρτιά'?
Συνεργάτης μου που έχει το HGT μου το διαφημίζει σε κάθε ευκαιρία, και ειδικά τη ροπή του κινητήρα του - τα άλογα, λέει, δεν είναι πολλά, αλλά σε συνδιασμό με το μικρό βάρος κάνουν θαύματα. Τα 100 ισχυρίζετα ότι τα έχει μετρήσει σε 9' (πίνακες 4Τ: 8.3') χωρίς ιδιαίτερο ζόρι, αλλά τα φρένα δεν του πολυαρέσουν σε αίσθηση γιατί έχουν υπερβολική υποβοήθηση (πάντα σε σχέση με τα γούστα του). Πάντως, λέει, φρενάρει καλά και δεν κουράζεται, ενώ και στις γρήγορες στροφές δεν προβληματίζει.
Το VTS από την άλλη έχει πολύ γρήγορο τιμόνι (2.4 στροφές lock-to-lock αν θυμάμαι καλά) αλλά είναι βαρύ και η δύναμή του δε φαίνεται. Προσωπικά με προδιαθέτει αρνητικά και το 0-100 που μέτρησαν οι 4Τ (9.7') σε σχέση με την τιμή που δίνει ο κατασκευαστής (8.3') αλλά και το σύστημα BAS που αποφασίζει πότε πας για 'φρενάρισμα πανικού' και επιδρά στα φρένα 'πριν από σένα για σένα' (με το απότομο άφημα του πεντάλ του γκαζιού) - στη γρήγορη οδήγηση σίγουρα θα το ήθελα απενεργοποιημένο, ή, ακόμα καλύτερα, ανύπαρκτο ('σπορ' αυτοκινητάκι με πρόβλεψη κατά του 'πανικού' μου ακούγεται ελαφρώς... αποστειρωμένο!). Γενικότερα, τα φρένα του δεν φαίνονται να είναι από τα δυνατά του σημεία, δυστυχώς. Αν υπάρχει το ενδεχόμενο μελλοντικής αναβάθμισής τους (και των ηλεκτρονικών τους!) τότε...
-
Παρότι μ'αρέσει πολύ εμφανισιακά το C2, θεωρώ το Πούντο πιο πολύ...αμάξι. Έχω οδηγήσει το HGT, αλλά από C2 μόνο το 1,4. Ενώ το εσωτερικό του Σιτροέν είναι πολύ ευχάριστο και αρκετά πρακτικό σε μερικά σημεία, ρε παιδιά στου φίλου μου τρίζουν τα πάντα από την πρώτη μέρα.... από τις λαβές στις πόρτες (αυτές με το μπλε ελεκτρίκ πλαστικό), μέχρι το αποσπώμενο τασάκι
Το Πούντο στο δρόμο δείχνει λίγο πιο στιβαρό, αν και στο HGT νομίζεις ότι κουβαλάς... σακί τσιμέντο κάτω από το καπό σε σύγκριση με το Sporting (τόσο παραπάνω βάρος πια ο 1,8???). Και κάτι ακόμα. Περίμενα λίγο πιο γρήγορο το HGT. Τουλάχιστον σε αίσθηση (σε νούμερα δεν ξέρω) δεν έχει καμία σχέση με τα διαολισμένα GT και Uno Turbo που είχα οδηγήσει παλιότερα.
Πείτε με κολλημένο, αλλά έχω τη γνώμη ότι μ'ένα Yaris TS κάνεις πιο πολύ την πλάκα σου από τα άλλα δύο, από χώρους είναι ισάξιο του Πούντο (εκτός από πορτ-μπαγκάζ), και στο καπό γράφει Τογιότα, ότι κι αν μπορεί να σημαίνει αυτό
Σπύρος
-
2.6 midosan.......
-
Από μένα c2 λόγω συμβίωσης με τον πατέρα του.....
-
Εγώ προτιμώ το C2, αφενός γιατί είναι πιο νέο αυτοκίνητο, αφετέρου γιατί το Punto θα είναι στη χρήση πιο ακριβό (ελέω κινητήρα 1.800), χωρίς ιδιαίτερο αντίκρυσμα (να έβγαζε 150 άλογα να πω μάλιστα).
Σχετικά με το τιμόνι του C2, στη δοκιμή των 4Τ δε λέγανε για 'φανταστικό' τιμόνι;
-
C2 για μένα, επειδή είναι πιο σπορτίφ απο το Punto, παρότι πιο αργό. Το Punto είναι πιο πολύ GT και επιπλέον το τιμόνι του δεν είναι και απο τα καλύτερα που υπάρχουν. Και εμφανισιακά είναι καλύτερο το C2 (ταπεινή μου αποψη), αν και ποιοτικά το Fiat είναι σαφώς ανώτερο.
-
Συν το ότι το ένα Bασίλη είναι καινούριο (άρα καλή μεταπώληση, όμορφη και σύγχρονη εμφάνιση) ενώ το άλλο είναι για αντικατάσταση.
Οι 4Τ έγραφαν ότι έχει πολύ καλό τιμόνι σε αίσθηση παότι είναι 'ηλεκτρικό'...
C2 για μένα.
-
Μεταξύ δύο... αδιάφορων το λιγότερο αδιάφορο C2
Αν βέβαια θες χώρους το ξεχνάς. Κατά τ'άλλα είναι παντού πιο γρήγορο και πιο ευχάριστο από το Punto. Μόνο το άθλιο τιμόνι του Punto να υπολογίσεις, δεν χρειάζεται τίποτ' άλλο
Δεν περιμένεις λίγο για το Fiesta ST; (μόλις διάβασα αγγλικό τύπο)
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
το Punto θα είναι στη χρήση πιο ακριβό (ελέω κινητήρα 1.800Γιατί πιο ακριβό?
Επειδή έχει 160 κυβικά περισσότερα?
Που θα είναι πιο ακριβό δηλ. και θα σκεφτόσουνα να μην το πάρεις αν πραγματικά το ήθελες?
c2 VTS ή PUNTO HGT ;Ενας χρονος μετα!!!!!