Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπές BMW! ;-)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπές BMW! ;-)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    94
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Το θέμα το ανοίγω κυρίως για τον meco που με ρώτησε κάτι στις Μικρές Αγγελίες,αλλά αν το συνεχίζαμε εκει θα ρημάζαμε την αγγελία!!!

      Νομίζω ότι μπορεί να έχει και γενικότερο ενδιαφέρον!!

      Μετατροπές σε BMW!!....Η χαρά του παιδιού!

      meco,τότε που έκανα την μετατροπή εγω,ενα τροπέτο Μ3 έκανε 6.500.000Δρχ (19.000€)!!!
      Αντίθετα το 2λιτρο που έβαλα έκανε 1.900.000Δρχ (5.500€)!!
      Και μπορούσες να το δηλώσεις και να καλύπτεις το τεκμήριο!!

      Πάντως,επειδή ημουν παρών και συμμετείχα σε όλη την διαδικασία (ίσως γι' αυτό και δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα στα 5 χρόνια!!) το σασί για 316 έως 328 είναι το ίδιο!Για Μ3 έχει πολλές επιπλέον ενισχύσεις!!Πάρα πολλές και σε κύρια σημεία!!!
      Στο πάτωμα υπάρχουν τα κανάλια για τα καλώδια με σημανση για τον καθε τύπο αυτοκινήτου!Για Μ3 είναι εντελώς άλλο κανάλι!Η πλεξούδα είναι πολύ πιο παχιά από τις απλές,ακόμα και την 328!!!

      Βασικά λοιπόν το πρόβλημα αν κάποιος βάλει τροπέτο Μ3 σε σασί 316 έως 328 θα είναι η στρέβλωση του σασί από την δύναμη του κινητήρα!!

      Τουλάχιστον εγω ετσι εχω δει!!

      Βασίλη κάνω λάθος!!!??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Το θέμα το ανοίγω κυρίως για τον meco που με ρώτησε κάτι στις Μικρές Αγγελίες,αλλά αν το συνεχίζαμε εκει θα ρημάζαμε την αγγελία!!!

        Νομίζω ότι μπορεί να έχει και γενικότερο ενδιαφέρον!!

        Μετατροπές σε BMW!!....Η χαρά του παιδιού!

        meco,τότε που έκανα την μετατροπή εγω,ενα τροπέτο Μ3 έκανε 6.500.000Δρχ (19.000€)!!!
        Αντίθετα το 2λιτρο που έβαλα έκανε 1.900.000Δρχ (5.500€)!!
        Και μπορούσες να το δηλώσεις και να καλύπτεις το τεκμήριο!!

        Πάντως,επειδή ημουν παρών και συμμετείχα σε όλη την διαδικασία (ίσως γι' αυτό και δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα στα 5 χρόνια!!) το σασί για 316 έως 328 είναι το ίδιο!Για Μ3 έχει πολλές επιπλέον ενισχύσεις!!Πάρα πολλές και σε κύρια σημεία!!!
        Στο πάτωμα υπάρχουν τα κανάλια για τα καλώδια με σημανση για τον καθε τύπο αυτοκινήτου!Για Μ3 είναι εντελώς άλλο κανάλι!Η πλεξούδα είναι πολύ πιο παχιά από τις απλές,ακόμα και την 328!!!

        Βασικά λοιπόν το πρόβλημα αν κάποιος βάλει τροπέτο Μ3 σε σασί 316 έως 328 θα είναι η στρέβλωση του σασί από την δύναμη του κινητήρα!!

        Τουλάχιστον εγω ετσι εχω δει!!

        Βασίλη κάνω λάθος!!!??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Το θέμα το ανοίγω κυρίως για τον meco που με ρώτησε κάτι στις Μικρές Αγγελίες,αλλά αν το συνεχίζαμε εκει θα ρημάζαμε την αγγελία!!!

          Νομίζω ότι μπορεί να έχει και γενικότερο ενδιαφέρον!!

          Μετατροπές σε BMW!!....Η χαρά του παιδιού!

          meco,τότε που έκανα την μετατροπή εγω,ενα τροπέτο Μ3 έκανε 6.500.000Δρχ (19.000€)!!!
          Αντίθετα το 2λιτρο που έβαλα έκανε 1.900.000Δρχ (5.500€)!!
          Και μπορούσες να το δηλώσεις και να καλύπτεις το τεκμήριο!!

          Πάντως,επειδή ημουν παρών και συμμετείχα σε όλη την διαδικασία (ίσως γι' αυτό και δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα στα 5 χρόνια!!) το σασί για 316 έως 328 είναι το ίδιο!Για Μ3 έχει πολλές επιπλέον ενισχύσεις!!Πάρα πολλές και σε κύρια σημεία!!!
          Στο πάτωμα υπάρχουν τα κανάλια για τα καλώδια με σημανση για τον καθε τύπο αυτοκινήτου!Για Μ3 είναι εντελώς άλλο κανάλι!Η πλεξούδα είναι πολύ πιο παχιά από τις απλές,ακόμα και την 328!!!

          Βασικά λοιπόν το πρόβλημα αν κάποιος βάλει τροπέτο Μ3 σε σασί 316 έως 328 θα είναι η στρέβλωση του σασί από την δύναμη του κινητήρα!!

          Τουλάχιστον εγω ετσι εχω δει!!

          Βασίλη κάνω λάθος!!!??

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            tm last edited by

            Πςςςςςςςς!!!

            Στα τεχνικα θεματα 3, ειδικα για BMW και ποικιλια smileys !

            Περα απο το θεμα των μετατροπων, ομως, ενα ερωτημα το οποιο βασανιζει πολλους ειναι: τι γινεται σε περιπτωση που δεν εχει ο αλλος τη δυνατοτητα να ειναι παρων στις διαφορες επεμβασεις που γινονται, αλλα αφηνονται στην καλη διαθεση και την ορεξη και το μερακι του μαστορα ??

            στο 106sportclub που εχω παρακολουθησει, οι λεγομενοι βελτιωτες, ειναι αναλογα με τη μερα.. Ακους καλα λογια, ακους ασχημα λογια.. Γενικα ακους λογια αναλογα της γνωριμιας που εχει με τον καθενα....

            .. Ψαξε βρες...

            Anyway, το 'γαργαλημα' ειναι σιγουρα ενδιαφερον, εστω και σε θεωρητικο επιπεδο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              meco last edited by

              [quote='kouk']Το θέμα το ανοίγω κυρίως για τον meco που με ρώτησε κάτι στις Μικρές Αγγελίες,αλλά αν το συνεχίζαμε εκει θα ρημάζαμε την αγγελία!!!

              Νομίζω ότι μπορεί να έχει και γενικότερο ενδιαφέρον!!

              Μετατροπές σε BMW!!....Η χαρά του παιδιού!

              meco,τότε που έκανα την μετατροπή εγω,ενα τροπέτο Μ3 έκανε 6.500.000Δρχ (19.000

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                cmarin last edited by

                Ωχ! κατάλαβα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  Ωχ! κατάλαβα...

                  Τι κατάλαβες πάλι γιατρέ??!!

                  οχι meco από πίσω γράφει Μ....για το Μαϊμού...ή για το Μετατροπή!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Οι σωστές μετατροπές σπανίζουν και γίνονται μόνο από ανθρώπους με μεράκι ή με χρήμα ατελείωτο
                    Σε κάθε περίπτωση κάποιος που δεν κατέχει τεχνικά θέματα βασίζεται αποκλειστικά στον βελτιωτή.

                    ..... 320 με 328 δεν είναι μακριά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:

                      Ωχ! κατάλαβα...

                      Τι κατάλαβες πάλι γιατρέ??!!

                      οχι meco από πίσω γράφει Μ....για το Μαϊμού...ή για το Μετατροπή!!

                      Κώστα, τι κατάλαβες πάλι???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                        Οι σωστές μετατροπές σπανίζουν και γίνονται μόνο από ανθρώπους με μεράκι ή με χρήμα ατελείωτο
                        Σε κάθε περίπτωση κάποιος που δεν κατέχει τεχνικά θέματα βασίζεται αποκλειστικά στον βελτιωτή.

                        Σωστό!
                        Προσωπικά έπεσα σε περίπτωση!Ο ίδιος μετατροπέας έκανε πολύ κακή δουλειά σε φίλο που έβαλε 3λιτρο μοτέρ Μ3 σε 316 σασί!!
                        Ισως να έπεξε ρόλο και η δική μου παρουσία κάθε μέρα!
                        Π.χ. αν δεν ήμουνα εκει δεν θα μου έβαζαν το trip computer!!!!!

                        ..... 320 με 328 δεν είναι μακριά

                        Λές?...Να βρούμε ενα 2.8 με κιβώτιο....και να αφήσουμε το διαφορικό της 2.0?!!!! Η πλεξούδα είναι ίδια νομίζω...οπότε θα είναι βάλε-βγάλε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          tsilis last edited by

                          Και το κιβώτιο είναι το ίδιο,αν θυμάμαι καλά,με μακρύτερη τελική σχέση,οπότε εύκολο

                          Σαν 328,θα είναι τέλεια!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                            Λές?...Να βρούμε ενα 2.8 με κιβώτιο....και να αφήσουμε το διαφορικό της 2.0?!!!! Η πλεξούδα είναι ίδια νομίζω...οπότε θα είναι βάλε-βγάλε!!!

                            Κιβώτιο δεν χρειάζεται , είναι ίδιο ..... για το διαφορικό εννοείται ότι θα μείνει ίδια η σχέση .... μόνο με τη προσθήκη ενός μπλοκέ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Κάτι ξέρεις εσυ!!!!

                              Η 'διαδικασία' πρέπει να είναι κάπου στα 3.000€ ετσι?!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Μπορεί και λιγότερα .....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsilis last edited by

                                  Άντε,άντε με γειά!!!

                                  Αφού το είπε και ο γκουρού ,προχώρα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kouk last edited by

                                    Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                                    Άντε,άντε με γειά!!!

                                    Αφού το είπε και ο γκουρού ,προχώρα!!!

                                    Και αμα λέει κάτι...παθαίνω κάτι βρε παιδί μου...δεν μπορώ να του όχι αυτού του παιδιού!!!

                                    Βασίλη τι λές?....Δεν κανονίζουμε πάλι καμμιά έξοδο να τα πούμε σαν άνθρωποι?!!!

                                    Κοιτα να δεις που μου άνοιξε την όρεξη!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      συγγνωμη, γιατι μπερδευτηκα...

                                      για ποια ορεξη μιλαμε ακριβως ??

                                      υπολογιστε κι εμενα μεσα στην συναντηση για κουβεντα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Μέσα για τη συνάντηση ..... έχουμε να φάμε !!! .. εεεε ... να πούμε ήθελα να πω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tm last edited by

                                          μερα και ωρα

                                          (τωρα που γυριζει)

                                          να ετοιμασουμε και τις ερωτησεις και να σε στησουμε στον τοιχο, να πυροβολουμε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Το επόμενο 4ήμερο μπορώ κάθε μέρα .... έχω ρεπό

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr