-
Φίλος (πολύ αναποφάσιστος), αφου ταλαντεύτηκε μεταξύ Ignis και Mazda 2, ανέβηκε κατηγορία και σκέφτεται μεταξύ Grand Vitara και Scooby Impreza.
O τύπος είναι γνήσιος εκδρομέας, οπότε θέλει πραγματικά την 4κίνηση (και οχι για τα πεζοδρόμια ), ωστόσο δεν θέλει off-road hard-core εργαλείο. Περισσότερο κατι που να τον πηγαίνει για εκδρομή π.χ. σε βουνό για raftin, οπότε αντιμετωπίζει - καμοιά φορά - λάσπη, σπάνια χιόνι, κτλ.
Το Βιτάρα είναι πιο ψηλό αλλά έχει δύο πορτες και είναι 'αργό' και λιγότερο σταθερό.
Το Impreza SW είναι πιο συμβατικό, πιο γρήγορο αλλα είναι χαμηλό.
Τι νομίζετε?
-
Φίλος (πολύ αναποφάσιστος), αφου ταλαντεύτηκε μεταξύ Ignis και Mazda 2, ανέβηκε κατηγορία και σκέφτεται μεταξύ Grand Vitara και Scooby Impreza.
O τύπος είναι γνήσιος εκδρομέας, οπότε θέλει πραγματικά την 4κίνηση (και οχι για τα πεζοδρόμια ), ωστόσο δεν θέλει off-road hard-core εργαλείο. Περισσότερο κατι που να τον πηγαίνει για εκδρομή π.χ. σε βουνό για raftin, οπότε αντιμετωπίζει - καμοιά φορά - λάσπη, σπάνια χιόνι, κτλ.
Το Βιτάρα είναι πιο ψηλό αλλά έχει δύο πορτες και είναι 'αργό' και λιγότερο σταθερό.
Το Impreza SW είναι πιο συμβατικό, πιο γρήγορο αλλα είναι χαμηλό.
Τι νομίζετε?
-
Φίλος (πολύ αναποφάσιστος), αφου ταλαντεύτηκε μεταξύ Ignis και Mazda 2, ανέβηκε κατηγορία και σκέφτεται μεταξύ Grand Vitara και Scooby Impreza.
O τύπος είναι γνήσιος εκδρομέας, οπότε θέλει πραγματικά την 4κίνηση (και οχι για τα πεζοδρόμια ), ωστόσο δεν θέλει off-road hard-core εργαλείο. Περισσότερο κατι που να τον πηγαίνει για εκδρομή π.χ. σε βουνό για raftin, οπότε αντιμετωπίζει - καμοιά φορά - λάσπη, σπάνια χιόνι, κτλ.
Το Βιτάρα είναι πιο ψηλό αλλά έχει δύο πορτες και είναι 'αργό' και λιγότερο σταθερό.
Το Impreza SW είναι πιο συμβατικό, πιο γρήγορο αλλα είναι χαμηλό.
Τι νομίζετε?
-
'Ετσι όπως μας τα περιγράφεις. Impreza.
-
forester.............so simple
-
κι εγώ φόρεστερ θα έλεγα, αλλά ν'ανέβει 2 ολόκληρες κατηγορίες ο άνθρωπος πάει πολύ...
Σπύρος
-
Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση, τα αυτοκίνητα αυτά είναι άσχετα μεταξύ τους. Είναι σαν να συγκρίνεις κατσίκι με.. σκύλο-δρομέα!
-
Impreza SW θα πρότεινα. Έχει μου φαίνεται 4κίνηση, άρα και για καμιά λάσπη θα κάνει, ενώ στο δρόμο είναι κλάσεις ανώτερο από το Vitara.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Impreza SW θα πρότεινα. Έχει μου φαίνεται 4κίνηση...όπως ΟΛΑ τα Σουμπαρού
Σπύρος
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση, τα αυτοκίνητα αυτά είναι άσχετα μεταξύ τους. Είναι σαν να συγκρίνεις κατσίκι με.. σκύλο-δρομέα!Να σου πω κάτι. Για τις προσωπικές ανάγκες του κάθενός δεν υπάρχουν άσχετα αυτοκίνητα μεταξύ τους. Βάζεις κάτω τα χρήματα που έχεις να δώσεις και βλέπεις τι μπορείς να αγοράσεις. Από διθέσιο roadster μέχρι forester XT. To παν είναι να πιασουν τόπο τα χρήματά σου και να είσαι ευχαριστημένος από την επιλογή σου. Εδώ ο φίλος μας θέλει να πηγαίνει εκδρομές δεν θέλει-έχει να δώσει πάνω από 25Κ και μάλλον οι εκτός δρόμου (εκτός ασφάλτου καλύτερα) διαδρομές του, καλύπτονται από ένα τετρακίνητο που δεν έχει μεγαλη απόσταση από το έδαφος.
Να προσθέσω μόνο και το Ηonda HRV αν και σύμφωνα με παλιότερο συγκριτικό των 4Τροχών, το Impreza SW υπερτερεί γιατί είναι πιο 'fun to drive'. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση, τα αυτοκίνητα αυτά είναι άσχετα μεταξύ τους. Είναι σαν να συγκρίνεις κατσίκι με.. σκύλο-δρομέα!
Να σου πω κάτι. Για τις προσωπικές ανάγκες του κάθενός δεν υπάρχουν άσχετα αυτοκίνητα μεταξύ τους. Βάζεις κάτω τα χρήματα που έχεις να δώσεις και βλέπεις τι μπορείς να αγοράσεις. ...
Σωστά...ο φίλος έχει να δώσει περ.25κ max οπότε οι επιλογές σε 4χ4 είναι περιορισμένες. Πχ. το αυτοκίνητο που ονειρεύεται είναι το Rav αλλά αυτό είναι 32Κ++.
-
Πιστευω οτι συγκριτικα η τιμη του GV ειναι λιγο τσιμπημενη για οτι προσφερει σε ποιοτητα, ε3οπλισμο, χωρους. Πληρωνεις το ακριβοτερο πλαισιο τυπου σκαλας κ το μηχανισμο τετρακινησης.
Μετα3υ των 2 8α προτεινα κ εγω Ιμπρετσα(SW αν δεν ειναι πολυ πιο ακριβο), κυριως για τους χωρους του, που ειναι ανυπαρκτοι στο κοντο GV.
8α ειναι χιλιες φορες πιο ανετο στην ε8νικη μεχρι να φτασει στις λασπες, κι αν αυτες δε βρισκονται σε κατσικοδρομους, δε 8α εχει ουσιαστικο προβλημα.. -
Octavia 4x4; Δεν έχει κοντές σχέσεις, αλλά και στέισιον είναι και 180hp.
-
Το Οκτάβια 4χ4 νομίζω έχει 150 άλογα..
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Το Οκτάβια 4χ4 νομίζω έχει 150 άλογα..που γινονται ετσι και αλλιως ευκολα ....225
-
Ακριβως την ιδια σκεψη ειχα κανει και εγω πριν 3.5 χρονια, ειμουνα αναμεσα σε αυτα τα δυο αυτοκινητα αλλα με αλλη αιτια, απλα ηθελα να τραβαω το σκαφος μου και ταυτοχρονα ενα αυτοκινητο που να μπορω να βαλω μεσα την οικογενεια και να παω μια εκδρομη.
Οπως σωστα θα καταλαβατε πηρα το Impreza sw και το ειχα μεχρι και πριν 1 μηνα και δεν μετανιωσα ποτε για αυτη την επιλογη.
Επειδη δεν εχω οδηγησει ποτε G. Vitara και δεν μπορω να ξερω τις διαφορες τους θα γραψω μονο τα υπερ και τα κατα του αυτοκινητου που ειχα για 3+ χρονια.
Υπερ- Πολυ καλη τετρακινηση + αργο, πραγματικα δεν κολλησα ποτε ακομα και οταν νομιζα οτι αυτο θα γινει. (λασπες,χιονια,αμμος κλπ)
- Απιστευτο στησιμο αναρτησης με μεγαλες σχετικα διαδρομες και ταυτοχρονα πολυ καλο κρατημα σε στροφες παντος ειδους
- Ποιοτικο εσωτερικο, χωρις τιποτα να τριζει και να κουδουναει.
- Αξιοπιστο, δεν σπαει δεν χαλαει, στα 3+ χρονια δεν μου παρουσιασε τιποτα απολυτος, εκτος απο τα προγραμματισμενα service.
Κατα
- Κινητηρας, παει περιπου σαν ενα 1400αρι
- Φρενα, νομιζω δεν ανταποκρινοντε για το αυτοκινητο αυτο, ειδικα αν εχεις σκαφος, μεχρι που εβαλα τα τετραπιστονα απο το wrx και ησυχασα
- Βαφη, πολυ μαλακο βερνικι που γρατσουνιζετε ευκολα, ακομα και στις κουτσουλιες των πουλιων αν το αφηνες 1-2 μερες σου εκανε μπαλωμα.
- Σπαρτιατικο εξοπλισμο σε σχεση με τα αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας.
Αυτα ειναι πανω κατω τα συμπερασματα μου μετα απο συμβιωση 3 χρονων με το impreza, γενικα θα το χαρακτηριζα ενα πολυ τιμιο αυτοκινητο, με την σκεψη οτι ξερεις γιατι το παιρνεις.
Α να μην ξεχασω, αν καταληξει καποιος στο 1600αρι impreza μακρια απο το τουρμπατο. -
Δεν υπάρχει αμφιβολία για την ανώτερη τετρακίνηση του Impreza αλλά μήπως όντως το Octavia 4x4 combi μάλιστα είναι πιο εύχρηστο? Και ισχύ και χώρους και αξιόπιστο και είχε λάβει πολύ καλά σχόλια για τις ικανότητες σε χωματόδρομους κλπ. Αλλάζει βέβαια το μοντέλο αλλά για πείτε κι άλλα για τις διαφορές τους.
-
Mέχρι στιγμής έχουμε λοιπόν
Grand Vitara
Impreza SW
Octavia Compi 4x4
και
Honda HRV
Χμμμμμ. Μάλλον να αποκλείσουμε το Vitara.
Tα υπόλοιπα αυτοκίνητα ειναι σαφέστατα ανώτερα αυτοκίνητα και στα ίδια χρήματα. Στο μόνο που υπερτερεί το Grand Vitara είναι η ΕΚΤΟΣ δρόμου κίνηση.
Σουζούκι Γκραντ Βιτάρα Vs. Σουμπαρού Ιμπρέζα :-)